E9 alkatrészek (1987-1992)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Az utóbbi kérdésedre igen a válasz!
Sedan és Hatchback egyezik. Ha mindkettõ európai kivitel!
Sedan és Hatchback egyezik. Ha mindkettõ európai kivitel!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Murray most viszi el az enyém ma. 5000.-
Ha nem kell neki, a tied.
Ha nem kell neki, a tied.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Murray!
Kell-e a kalaptartó?
Ha nem akkor adom Totyának! Sürgõs lenne!
Kell-e a kalaptartó?
Ha nem akkor adom Totyának! Sürgõs lenne!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
Re: Fényszóró
Szia!kubiak666 írta:Sziasztok!
Elsõ fényszórókat keresek 1989-es 1.8D Corollámhoz. Mûszakira megy a vas és hát cserére szorulnak. Ha már mûszaki ....mit hallottatok arról hogy jövõre bejön az új mûszakiztatás?
Elsõsorban Székesfehérvárhoz közelit!
Üdv:
István
A japkernél (Szentendre) van új 6ért.
Üdv!
A szivócsonk vezérlés felõli oldalába van becsavarva. Öt darab vákumcsõ csatlakozik rá. Gyári pozíciója szerint négy csõ néz felfelé - egy vonalban helyezkednek el- az ötödik lefelé áll.
Az egész szerkezet kb. 10 cm hsszú, mûanyag ház, a becsavarható menetes része fém.
Normális mûködés esetén ez vezérli az EGR, az AAP,a ChB és még néhány vákumos dolog mûködését.
Az enyémnek a termo patronja dög, ez miatt a fogyasztás télen-nyáron 10l.
Most ki van kötve az AAC, így a fogyi OK, de hidegen kicsit makrancos a szerkezet.
Ezen az oldalon (http://www.tercel4wd.com/forums/viewtop ... &sk=t&sd=a) egy külföldi sorstárs tesztelte különbözõ hõmérsékleten az eszközt, és ábrákkal illusztrálta a tapasztalatokat.
Köszi: Cs.
A szivócsonk vezérlés felõli oldalába van becsavarva. Öt darab vákumcsõ csatlakozik rá. Gyári pozíciója szerint négy csõ néz felfelé - egy vonalban helyezkednek el- az ötödik lefelé áll.
Az egész szerkezet kb. 10 cm hsszú, mûanyag ház, a becsavarható menetes része fém.
Normális mûködés esetén ez vezérli az EGR, az AAP,a ChB és még néhány vákumos dolog mûködését.
Az enyémnek a termo patronja dög, ez miatt a fogyasztás télen-nyáron 10l.
Most ki van kötve az AAC, így a fogyi OK, de hidegen kicsit makrancos a szerkezet.
Ezen az oldalon (http://www.tercel4wd.com/forums/viewtop ... &sk=t&sd=a) egy külföldi sorstárs tesztelte különbözõ hõmérsékleten az eszközt, és ábrákkal illusztrálta a tapasztalatokat.
Köszi: Cs.




