Hungaring 2009.10.22.

Főként a már lezajlott találkozókról olvashattok. Kinek hogy tetszett?
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Lackó írta:
bubidisc írta:Matyi!

Köszönöm az elismerõ szavakat. Azért van ott még mit csiszolni.
Hali Bubi !

Látom, nagyon komolyan veszed a témát. Szerintem tipust kéne váltanod,
ahelyett, hogy ezt a szegény családi autót tönkretennéd....:)
Igazad lehet.
Ez egy kompromisszum eredménye. Inkább hobby-t kéne váltanom. Mondjuk köthetnék, hímezhetnék, rajzolhatnék.
:lol:
Egyébként Te milyen típust javasolnál? Mióta kipróbáltam egy MR2-t nem igazán hoz lázba semmi.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
Attila
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2181
Csatlakozott: 2008 máj. 04, 10:12 am

Hozzászólás Szerző: Attila »

egy SW20 az jó lehet kiindulásnak ha már nem családiról beszélünk!
Vagy egy LS400 :) és akkor a család is belefér! abból volt légrugós szóval az jó a családnak :)
Avatar
Lackó
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3459
Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
Autód gyártási éve: 2017
Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
Autód karosszéria variánsa: Crossover

Hozzászólás Szerző: Lackó »

bubidisc írta:
Lackó írta:
bubidisc írta:Matyi!

Köszönöm az elismerõ szavakat. Azért van ott még mit csiszolni.
Hali Bubi !

Látom, nagyon komolyan veszed a témát. Szerintem tipust kéne váltanod,
ahelyett, hogy ezt a szegény családi autót tönkretennéd....:)
Igazad lehet.
Ez egy kompromisszum eredménye. Inkább hobby-t kéne váltanom. Mondjuk köthetnék, hímezhetnék, rajzolhatnék.
:lol:
Egyébként Te milyen típust javasolnál? Mióta kipróbáltam egy MR2-t nem igazán hoz lázba semmi.
Hát akkor a kérdés eldõlt....igazából az egy gokart, pályára való. Keress
egy régi, 4A-GE motorost, turbót neki, és kész a tuti gép.
Avatar
Attila
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2181
Csatlakozott: 2008 máj. 04, 10:12 am

Hozzászólás Szerző: Attila »

beszéltem a szervezõkkel õk sajnos nem csináltak felvételeket! :(
ha valaki tud szerezni rólam képeket videókat az szóljon elõre is köszi!
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Lackó!

Így leírva nem is hangzik olyan bonyolultnak. Már csak némi pénzeszköz, szerelõ és szabadidõ hiányzik.

Elsõként elkezdek gyûjtögetni. :)

Egyébként nem tréfáltam, toyotából suprán kívül csak is MR2-t tudnék elképzelni, és csak régire lenne pénzem ha lenne. :(

Attila!

Tudom, hogy szívó motor de az a 2 liter, 160 ló az rendesen tol. És hihetetlenül szép hangja van. Én is szeretem a feltöltött motorokat de költségesebb fenntartani és szervizelni is azokat.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
Attila
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2181
Csatlakozott: 2008 máj. 04, 10:12 am

Hozzászólás Szerző: Attila »

a kompromisszumra ott van a családi autó :)
Avatar
Lackó
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3459
Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
Autód gyártási éve: 2017
Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
Autód karosszéria variánsa: Crossover

Hozzászólás Szerző: Lackó »

bubidisc írta:Lackó!

Így leírva nem is hangzik olyan bonyolultnak. Már csak némi pénzeszköz, szerelõ és szabadidõ hiányzik.

Elsõként elkezdek gyûjtögetni. :)
Leírva persze nem bonyolult, de nagyon összetett. Viszont, ha egy nem túl
nagy turbóval, és turbónyomással oldod meg a kérdést, akkor szerintem
azt még elbírja a gyári elektronika, és a gyári injektorok is.

Van egy elvakult ismerõsöm, ha gondolod összehozlak vele. 1.6-os Fiat
Ritmo motorból 350 Lóerõt kihozott úgy, hogy egy szezont végig is ment
vele hiba nélkül.
Avatar
Attila
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2181
Csatlakozott: 2008 máj. 04, 10:12 am

Hozzászólás Szerző: Attila »

Sprintike most árulja a corolláját az jó alap lehetne a pályázáshoz
Avatar
Lackó
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3459
Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
Autód gyártási éve: 2017
Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
Autód karosszéria variánsa: Crossover

Hozzászólás Szerző: Lackó »

Attila írta:Sprintike most árulja a corolláját az jó alap lehetne a pályázáshoz
Csak nem a Gti-t ?
Avatar
Attila
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2181
Csatlakozott: 2008 máj. 04, 10:12 am

Hozzászólás Szerző: Attila »

de...
kinõtték és beteg lett de gyógyítható!
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Lackó írta:
bubidisc írta:Lackó!

Így leírva nem is hangzik olyan bonyolultnak. Már csak némi pénzeszköz, szerelõ és szabadidõ hiányzik.

Elsõként elkezdek gyûjtögetni. :)
Leírva persze nem bonyolult, de nagyon összetett. Viszont, ha egy nem túl
nagy turbóval, és turbónyomással oldod meg a kérdést, akkor szerintem
azt még elbírja a gyári elektronika, és a gyári injektorok is.

Van egy elvakult ismerõsöm, ha gondolod összehozlak vele. 1.6-os Fiat
Ritmo motorból 350 Lóerõt kihozott úgy, hogy egy szezont végig is ment
vele hiba nélkül.
Jól hangzik. Bár nekem +20-30LE és +60Nm elég lenne. A "rover"-emre is ráférne ennyi. Csak még ez a kis +LE is 100 -150e Ft lenne minimum. Ezért kezdtem az E11-nél inkább futómû fejlesztéssel. Az többet ér a pályán mint néhány többlet lóerõ.

Tudom, hogy eredetileg nem errõl beszéltünk. Elkalandoztam.
Elõször meg kéne vennem az alapot aztán kitalálni, hogyan tovább. :roll:
Ez nem ma lesz. :(
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Sprinti 115 lovas 4AGE-je tökéletes lenne neked alapnak! Arra lehet betonfutómûvet, jobbak a fékei, mint a tiednek.
Hajrá! Ráadásul ennyiért megéri!

Örülnék, ha klubban maradna!
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Attila
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2181
Csatlakozott: 2008 máj. 04, 10:12 am

Hozzászólás Szerző: Attila »

Én is ezt mondtam! :)
egy mérges 3 ajtós nem lenne rossz még akkor sem ha csak elsõ kerekes :)
Bartender
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2009 okt. 29, 10:59 pm
Tartózkodási hely: BP

Hozzászólás Szerző: Bartender »

Pacsker írta:Az idõt elhiszem. Reális lehet, de biztos, hogy ez nem a 0-ról startolós kör és a kinti felvételek gyorsítva vannak. Engem nagyon elszomorítanak ezek az apróságok. Szeretem a vágatlan felvételeket!
Sziasztok!

Az idõ is annyi volt amennyit írnak és a felvételek is azon az 1 álló startos körön készültek (kívül, belül) amit ment vele a Frici. És nem lett felgyorsítva sem.

Itt a belsõ kamerás vágatlanul:

http://www.youtube.com/watch?v=wsULtOf48cs

Sok minden nem látszik a külvilágból, de lehet tudni, hogy a pálya melyik részén jár. :wink:
Avatar
Attila
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2181
Csatlakozott: 2008 máj. 04, 10:12 am

Hozzászólás Szerző: Attila »

A elsõ videó jobban tetszett én is elrontottam a kamera beállitást elsõ alkalommal és nekem is kiégett a külvilág! :)
Válasz küldése