E11 - (1997-2002)

Karosszéria variánsok, motorfajták, egyéb típusok. Toyotainkról szakmai beszélgetések, tudnivalók, érdekességek...
Avatar
szullosz
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: 2008 aug. 07, 10:42 pm
Tartózkodási hely: Budapest, IV.

Hozzászólás Szerző: szullosz »

sprintike írta:OFF
Lehet,hogy erõs de még így sem annyira mint egy Corvette mintás corolla
:lol: :lol: :lol:
On
MICSODA?!

Hátrébb az agyarakkal a VIPER Corollátóll!!!
:lol: :lol: :lol:

Szabber
sprintike
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1681
Csatlakozott: 2007 nov. 15, 10:00 pm
Tartózkodási hely: Vác közelében

Hozzászólás Szerző: sprintike »

Hehe.Most vettem észre,hogy Corvettet írtam Viper helyett :roll: :lol:
Bár a lényegen nem változtat :lol:
Avatar
six
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 205
Csatlakozott: 2008 máj. 21, 03:44 pm

Hozzászólás Szerző: six »

szullosz írta: A "mesterkulcs" mindent tud!
A "szervizkulcs" nem nyitja a csomagtartót, kesztûtartót, stb. és nem lehet új kulcsot tanítani róla!!!
Hm ez komoly - én csak két kulcsot kaptam az E11-hez (használtan vettem).

Más téma: elérkezett a 130e-es szerviz, én pedig úgy gondoltam, hogy itt az idõ egy vezérmûláncot is cseréltetni (4ZZFE), mert azt hallottam hogy 150e-nél kell de én gyanakszom egy kis órapörgetésre (mennyi az esély, hogy 6 évesen éppen 99973 km van egy autóban?!), úgy gondoltam hogy megéri hamarabb cseréltetni. Elvittem egy szerelõhöz, akit a családból ajánlottak. A lánc (és persze feszítõ) csere + elsõ fékbetétek és tárcsák, plusz egy vizsga 190e-bõl állt meg. Szerintetek ez reális összeg? Igaz, utólag kérdezem meg de nem félek saját hibáimból tanulni.

Mellesleg mióta cserélték a betéteket, iszonyatosan csikorog a fék. Nagyon idegesítõ. Azóta már mentem vele 5e km-t és még mindig csinálja. Ez a fékbetét minõsége miatt van, vagy menjek vissza a szerelõhöz kicsit beszélgetni?

Köszi!
E11 JT facelift 4ZZ-FE Sedan Harmony 2001... volt 11 évig
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

six írta:
szullosz írta: A "mesterkulcs" mindent tud!
A "szervizkulcs" nem nyitja a csomagtartót, kesztûtartót, stb. és nem lehet új kulcsot tanítani róla!!!
Hm ez komoly - én csak két kulcsot kaptam az E11-hez (használtan vettem).

Más téma: elérkezett a 130e-es szerviz, én pedig úgy gondoltam, hogy itt az idõ egy vezérmûláncot is cseréltetni (4ZZFE), mert azt hallottam hogy 150e-nél kell de én gyanakszom egy kis órapörgetésre (mennyi az esély, hogy 6 évesen éppen 99973 km van egy autóban?!), úgy gondoltam hogy megéri hamarabb cseréltetni. Elvittem egy szerelõhöz, akit a családból ajánlottak. A lánc (és persze feszítõ) csere + elsõ fékbetétek és tárcsák, plusz egy vizsga 190e-bõl állt meg. Szerintetek ez reális összeg? Igaz, utólag kérdezem meg de nem félek saját hibáimból tanulni.

Mellesleg mióta cserélték a betéteket, iszonyatosan csikorog a fék. Nagyon idegesítõ. Azóta már mentem vele 5e km-t és még mindig csinálja. Ez a fékbetét minõsége miatt van, vagy menjek vissza a szerelõhöz kicsit beszélgetni?

Köszi!
Ha nem gyári a betét meg van az esélye annak, hogy csikorogjon. Nézesd meg. Én nem mentem volna 5000-et így.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Számomra kicsit nagy az összeg, de inkább hallgasd meg más véleményét. Mindig abból indulok ki, hogy magamnak csinálnám.
Viszont ennyi pénzben bõven benne lehetett volna gyári tárcsa és betét. Gagyi utángyártott betéteket kaptál és vszínû azért csikorog. Utángyártottból is van, ami nem teszi!
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
szullosz
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: 2008 aug. 07, 10:42 pm
Tartózkodási hely: Budapest, IV.

Hozzászólás Szerző: szullosz »

six írta: Más téma: elérkezett a 130e-es szerviz, én pedig úgy gondoltam, hogy itt az idõ egy vezérmûláncot is cseréltetni (4ZZFE), mert azt hallottam hogy 150e-nél kell...
Maximum 135.000 km lehet... Nincsen rá elõirás, sosem cserélünk...
six írta: Mellesleg mióta cserélték a betéteket, iszonyatosan csikorog a fék.
Valószínûleg olcsó hús, híg lé...

Szabber
Avatar
six
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 205
Csatlakozott: 2008 máj. 21, 03:44 pm

Hozzászólás Szerző: six »

Bubidisc: Ha Neked van fölös pénzed féktárcsa + betét cserékre havonta, akkor megértem hogy nem jársz csikorgó betétekkel. Én nem tudom megtenni.
szullosz írta: Valószínûleg olcsó hús, híg lé...
Szabber
Szerinted olcsó volt? :-( Van javaslatod esetleg gyárira, nem horribilis árban?
E11 JT facelift 4ZZ-FE Sedan Harmony 2001... volt 11 évig
kicsi8304
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 14
Csatlakozott: 2009 okt. 11, 09:23 pm
Tartózkodási hely: veszprém

Hozzászólás Szerző: kicsi8304 »

Sziasztok!

Megtudja mondani vki,hogy mely corolláknál van külön az immobiliser a motorvezérlõ ECU-tól?
Mert van amelyekben külön van,van amelyekben egybe van implemetálva.

Köszi
Avatar
szullosz
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: 2008 aug. 07, 10:42 pm
Tartózkodási hely: Budapest, IV.

Hozzászólás Szerző: szullosz »

kicsi8304 írta:Sziasztok!

Megtudja mondani vki,hogy mely corolláknál van külön az immobiliser a motorvezérlõ ECU-tól?
Mert van amelyekben külön van,van amelyekben egybe van implemetálva.

Köszi
Figyellek!!!
:twisted: :twisted: :twisted:

Nem célszerû ilyen kiadni, de a tiédben EGYBEN van!

Szabber
Avatar
Ghee
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 286
Csatlakozott: 2009 máj. 05, 10:52 am
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Ghee »

Sziasztok!

Ahogy a hidegebb idõ kezd beköszönteni, úgy a Corollám indítómotorja kezd köszörülõ hangot adni, miután a motor beindult - de csak hidegen. Ahogy bemelegszik a motor, leállítom, újraindítom, semmi probléma. Olyan ez a hang, mintha ráindítóznék a már járó motorra, csupán egy-két másodpercig tart. Mi lehet a probléma?

Én arra gondolok, hogy a bendix-fogaskerék nem "húzódik vissza" idõben és teljesen és a beindult motor túlforgatja és kissé megdarálja a fogaskerék oldalát - ez lenne az a hang.

Tévedek vagy nem?
'00, EE111, 4E-FE, Harmony
Avatar
Zsoltee
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 466
Csatlakozott: 2008 júl. 12, 01:23 am
Autód gyártási éve: 2006
Autód típusa (és generációja): Avensis
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: Wagon (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Zsoltee »

Ghee írta:Sziasztok!

Ahogy a hidegebb idõ kezd beköszönteni, úgy a Corollám indítómotorja kezd köszörülõ hangot adni, miután a motor beindult - de csak hidegen. Ahogy bemelegszik a motor, leállítom, újraindítom, semmi probléma. Olyan ez a hang, mintha ráindítóznék a már járó motorra, csupán egy-két másodpercig tart. Mi lehet a probléma?

Én arra gondolok, hogy a bendix-fogaskerék nem "húzódik vissza" idõben és teljesen és a beindult motor túlforgatja és kissé megdarálja a fogaskerék oldalát - ez lenne az a hang.

Tévedek vagy nem?
Szia!

Ilyen problémával már én is találkoztam az enyémnél. De nem mindig produkálta, és néha nyáron is hallottam ezt a hangot. Úgyhogy lehet nem a hideggel van összefüggésben. Most hogy felhoztad a témát, engem is érdekelne, mit mondanak rá a szakik!
CCH vezetőségi tag

:e11hb: '97 Toyota Corolla Hatchback 1,3 Linea Terra ('07-'17)
'06 T25 Avensis Wagon 1,8 Sol Technic ('17-)
tibierdrol
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 267
Csatlakozott: 2009 aug. 05, 02:57 pm
Tartózkodási hely: Érd

Hozzászólás Szerző: tibierdrol »

Elsõ körben szétszedném az önindítót, hátha egy tisztítás - zsírozás segít rajta.
Avatar
Ghee
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 286
Csatlakozott: 2009 máj. 05, 10:52 am
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Ghee »

tibierdrol írta:Elsõ körben szétszedném az önindítót, hátha egy tisztítás - zsírozás segít rajta.
Ezt én is megtettem volna (ha ismerném a buktatóit, a lehetséges elhasználódott alkatrészek beszerzési helyeit), ha lenne helyem, idõm erre. Én is úgy vélem, "csak" egy tisztítás, de ha valaki már járt így és tudja mi lehet a konkrét gond, az Õ válaszát is (már ketten) szívesen várjuk.

Sajnos szervizbe kell majd vinnem, de elõtte szeretném tudni, hogy mi(k) lehetnek a probléma hátterében. Esetleg, ha valaki tud a XIII. ker. környékén (vagy esetleg máshol) egy önindító tisztítást, felújítást vállaló szakit, az szintén írjon. Köszönöm!
'00, EE111, 4E-FE, Harmony
tibierdrol
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 267
Csatlakozott: 2009 aug. 05, 02:57 pm
Tartózkodási hely: Érd

Hozzászólás Szerző: tibierdrol »

Ghee írta:Esetleg, ha valaki tud a XIII. ker. környékén (vagy esetleg máshol) egy önindító tisztítást, felújítást vállaló szakit, az szintén írjon. Köszönöm!
Itt a fórumon a csináld magadon belül az autóreszelgetés topikban volt róla szó nemrég.
ITT
Ha egyet visszalapozol onnan akkor ott lesz egy másik szaki címe is.
Avatar
Ghee
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 286
Csatlakozott: 2009 máj. 05, 10:52 am
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Ghee »

tibierdrol írta:
Ghee írta:Esetleg, ha valaki tud a XIII. ker. környékén (vagy esetleg máshol) egy önindító tisztítást, felújítást vállaló szakit, az szintén írjon. Köszönöm!
Itt a fórumon a csináld magadon belül az autóreszelgetés topikban volt róla szó nemrég.
ITT
Ha egyet visszalapozol onnan akkor ott lesz egy másik szaki címe is.
Köszönöm a segítséged.
'00, EE111, 4E-FE, Harmony
Válasz küldése