Hungaring 2009 Okt. 22
- Zsoltee
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 466
- Csatlakozott: 2008 júl. 12, 01:23 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Avensis
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: Wagon (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Bubi!
Nekem van kedvem menni a ringre! De...
Ebben az évben sajnos már 1 nap szabadságom sincs, és a melóhelyen õrült hajtás van, hogy hónap végén kapjunk egy kis prémiumot, szóval a táppénz sem jó ötlet.
Mennék én szívesen, de nem hétköznap.
Nekem van kedvem menni a ringre! De...
Ebben az évben sajnos már 1 nap szabadságom sincs, és a melóhelyen õrült hajtás van, hogy hónap végén kapjunk egy kis prémiumot, szóval a táppénz sem jó ötlet.
Mennék én szívesen, de nem hétköznap.
CCH vezetőségi tag
'97 Toyota Corolla Hatchback 1,3 Linea Terra ('07-'17)
'06 T25 Avensis Wagon 1,8 Sol Technic ('17-)
'06 T25 Avensis Wagon 1,8 Sol Technic ('17-)
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Zsoltee!Zsoltee írta:Bubi!
Nekem van kedvem menni a ringre! De...
Ebben az évben sajnos már 1 nap szabadságom sincs, és a melóhelyen õrült hajtás van, hogy hónap végén kapjunk egy kis prémiumot, szóval a táppénz sem jó ötlet.
Mennék én szívesen, de nem hétköznap.
Sajnálom. Felvetek egy 5letetet a mini(mális) találkozók rovatban.
Üdv.,
M.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
OFF
Hali!AndrewGL írta:Én 1x megszoptam ezt a felkeményítést.
Most már inkább vennék ennyi pénzért 2 újat elõre, késõbb meg 2 újat hátra. Utcára, évi 2-3 Hringre tök jó a gázos Kayaba szvsz.
Üdv
Valamiért nem megy át a PM. Mi volt a baj a keményítéssel? Még vacilálok.
Üdv.,
M.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Re: OFF
Átment a PM, csak too lazy vagyok válaszolnibubidisc írta:Hali!AndrewGL írta:Én 1x megszoptam ezt a felkeményítést.
Most már inkább vennék ennyi pénzért 2 újat elõre, késõbb meg 2 újat hátra. Utcára, évi 2-3 Hringre tök jó a gázos Kayaba szvsz.
Üdv
Valamiért nem megy át a PM. Mi volt a baj a keményítéssel? Még vacilálok.
Üdv.,
M.
Nekem Lindor csinálta, és a két hátsó szar lett. Nyekergett-nyokogott, és nem is hozta a megfelelõ csillapítást. Aztán már nem volt kedvem még1x kiszedni, és visszavinni Dunakeszire.
Nyilván meg lehet csinálni normálisan is, de szerintem nem sokkal drágább az új rugó szett.
Üdv
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Mégegy tévhitet szeretnék szétoszlatni:
Azt hogy a gyorsan haladást nem lehet az autót kímélve mûvelni. Ha kicsit odafeigyelünk az ívekre és a kormánymozdulatokra, elkerüljük a felesleges rázókövezést és a túlfékezést, nyikorgást, sokat spórolhatunk. Nem baj ha szép egyenletes tempót diktálva próbáljuk tovább és tovább tolni a határokat, és nem kergetjük a motort nagyon magas fordulatszám tartományokba. Ezen a pályán a harmónikus lendületbõl autózással lehet gyors köröket menni. A tiltásig való pörgetést hagyjuk meg a dzsiesszáj kláb tagjainak.
Ez csak az én meglátásom lehet vitatkozni vagy fórumozni.
Azt hogy a gyorsan haladást nem lehet az autót kímélve mûvelni. Ha kicsit odafeigyelünk az ívekre és a kormánymozdulatokra, elkerüljük a felesleges rázókövezést és a túlfékezést, nyikorgást, sokat spórolhatunk. Nem baj ha szép egyenletes tempót diktálva próbáljuk tovább és tovább tolni a határokat, és nem kergetjük a motort nagyon magas fordulatszám tartományokba. Ezen a pályán a harmónikus lendületbõl autózással lehet gyors köröket menni. A tiltásig való pörgetést hagyjuk meg a dzsiesszáj kláb tagjainak.
Ez csak az én meglátásom lehet vitatkozni vagy fórumozni.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Bohi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3288
- Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Én pont az ellentétét mondanám. Ha magas fordulaton adja le az erejét, akkor miért ne pörgetném? Sztem pont az a lényeg, hogy megpróbálj minél többet kihozni a kocsidból, minél rövidebb féktávok meg jó ívek. A jó idõhöz meg jó sebesség kell... Egy-két elfékezés meg belefér!bubidisc írta:Mégegy tévhitet szeretnék szétoszlatni:
Azt hogy a gyorsan haladást nem lehet az autót kímélve mûvelni. Ha kicsit odafeigyelünk az ívekre és a kormánymozdulatokra, elkerüljük a felesleges rázókövezést és a túlfékezést, nyikorgást, sokat spórolhatunk. Nem baj ha szép egyenletes tempót diktálva próbáljuk tovább és tovább tolni a határokat, és nem kergetjük a motort nagyon magas fordulatszám tartományokba. Ezen a pályán a harmónikus lendületbõl autózással lehet gyors köröket menni. A tiltásig való pörgetést hagyjuk meg a dzsiesszáj kláb tagjainak.
Ez csak az én meglátásom lehet vitatkozni vagy fórumozni.
Ja meg nem tudom ki írta azt hogy 2-3szor kell fékezni, de jót nevettem ezen...
Na várom már azt a nyíltnapot! REmélem Pacsker kész leszel addig, meg Y is! Nagyon király lenne!
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Prius II
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Félreértettél!Bohi írta:Én pont az ellentétét mondanám. Ha magas fordulaton adja le az erejét, akkor miért ne pörgetném? Sztem pont az a lényeg, hogy megpróbálj minél többet kihozni a kocsidból, minél rövidebb féktávok meg jó ívek. A jó idõhöz meg jó sebesség kell... Egy-két elfékezés meg belefér!![]()
Ja meg nem tudom ki írta azt hogy 2-3szor kell fékezni, de jót nevettem ezen...Nagyon lassú autónál elhiszem, de akkor az max 50-60ló.
Na várom már azt a nyíltnapot! REmélem Pacsker kész leszel addig, meg Y is! Nagyon király lenne!
Nem a magas hanem a túl magas ford.szám tartományról beszéltem.
Szerintem Te nagyon ismered az autódat. Pontosan tudod hol adja le a max. teljesítményt.Valószínûsítem, hogy nem pont tiltáson, hiszen akkor miért lenne pont ott a tiltás miért nem kicsit feljebb, hogy amikor felváltasz optimális tartományba essen vissza a fordulat?
Az elfékezésednek pedig a gumisok és a mögötted éppen téged lenyomni akarók fognak a legjobban örülni. 50 - 60 ló ? Az már valszeg tényleg kevés hacsak nem valami pehelykönnyû autóról van szó. Viszont, nem tudom Te emlékszel-e a tavaly õszi futamra amikor egy 80 LE-s Arosa ette meg a komplett 150-LE-s mezõnyt beleértve a Paseo-t? ( bocs a kellemetlen emlékekért Andrew ) Szóval kergesd csak a vasat de elõbb utóbb rájössz, hogy mihez kell erõ és mihez technika.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Marci!
Ne hasonlítgassunk egy 650-700 kilós autót és egy 1000-eset. Ráadásul a szutyok arosa alatt ha jól emlékszem brutál futómû volt.
Bohi racionális alapokra helyezte a mondókáját.
Mégpedig:
4750 körül adja le a 4AGE BP a max nyomatékot (147Nm)
6600-tól felfele pedig a max lóerõt. (125Le) Ezt egészen a tiltás közeli értékekig.
Magyarul a tiltás nem azért van az autókban, mert ott már nem mennek, hanem azért, hogy ne pörgesse szét a lelketlen tulaj és ne okozzon kárt ezzel a motorban a gyújtásban... Az már más kérdés, hogy sok autónak a teljesítmény görbéje 6000 körül lejjebb esik.
Mesélhetne errõl Áky is, akinek nincs ugyan tiltása porlasztós mivoltából, de sokszor beleforgatja picit a pirosba, mert azt mondja, ott még jobban meglódul. (persze kicserélt a motoron majdnem mindent, így nyugodt lélekkel teszi ezt).
4AGE-t pörgetni? KELL!
Emellett természetesen jól is kell vezetni és szinte több múlik a futómûvön és a fékeken, mint a teljesítményen.
Ne hasonlítgassunk egy 650-700 kilós autót és egy 1000-eset. Ráadásul a szutyok arosa alatt ha jól emlékszem brutál futómû volt.
Bohi racionális alapokra helyezte a mondókáját.
Mégpedig:
4750 körül adja le a 4AGE BP a max nyomatékot (147Nm)
6600-tól felfele pedig a max lóerõt. (125Le) Ezt egészen a tiltás közeli értékekig.
Magyarul a tiltás nem azért van az autókban, mert ott már nem mennek, hanem azért, hogy ne pörgesse szét a lelketlen tulaj és ne okozzon kárt ezzel a motorban a gyújtásban... Az már más kérdés, hogy sok autónak a teljesítmény görbéje 6000 körül lejjebb esik.
Mesélhetne errõl Áky is, akinek nincs ugyan tiltása porlasztós mivoltából, de sokszor beleforgatja picit a pirosba, mert azt mondja, ott még jobban meglódul. (persze kicserélt a motoron majdnem mindent, így nyugodt lélekkel teszi ezt).
4AGE-t pörgetni? KELL!
Emellett természetesen jól is kell vezetni és szinte több múlik a futómûvön és a fékeken, mint a teljesítményen.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
Bocsi, hogy belevau. Aki a ringen 2-3x fekez...Naja.
Nekem egy olyan srac mutogatta meg az iveket, aki egy Renult5 1.1-et hajtott kb 48le-vel, 2.30 korul ment... Meg ennyi erovel is volt eleg lendulete, hogy minden kanyar elott a fekkel keresse meg az optimalis bemenosebesseget.
Nagy valoszinuseggel egy gyenge autoban ulo profi le tudja oktatni a mezonyt. De ugye nem minden gyenge autoban ulo profi? (Emlekeztek tavaly a cseh Favoritos csapatra? 4-en ultek egy nagyon lepukkant Skodaban, es kb 40-el mentek vegig, lenduletbol.
de becsuletukre legyen mondva, egesz nap mentek. 
A ring nem a lenduletbol autozasrol szol, hanem az adott technika lehetosegeinek (biztonsagosan zart kornyezetben) probalgatasairol.
Nekem egy olyan srac mutogatta meg az iveket, aki egy Renult5 1.1-et hajtott kb 48le-vel, 2.30 korul ment... Meg ennyi erovel is volt eleg lendulete, hogy minden kanyar elott a fekkel keresse meg az optimalis bemenosebesseget.
Nagy valoszinuseggel egy gyenge autoban ulo profi le tudja oktatni a mezonyt. De ugye nem minden gyenge autoban ulo profi? (Emlekeztek tavaly a cseh Favoritos csapatra? 4-en ultek egy nagyon lepukkant Skodaban, es kb 40-el mentek vegig, lenduletbol.
A ring nem a lenduletbol autozasrol szol, hanem az adott technika lehetosegeinek (biztonsagosan zart kornyezetben) probalgatasairol.
- to4m5i
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1430
- Csatlakozott: 2009 jan. 16, 08:01 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Mindezekhez hozzászólva, azt kell mndjam hogy a futómûn, guminyomáson, fékeken, motoron, és technikán egyaránt múlik minden, ha ez mind megvan vkinek, nem lehet lekörözni, túlszárnyalni. Lehet ugyanolyan idõt futni szar motorral, jó futómûvel, mint szar futómûvel és jó motorral. És még sorolhatnám tovább. Én azok közé tartozom, akiknek szar a futómûvük, és nincs olyan bika moci beleépítve a vasba, de mégis a pályán ott vagyok másokkal. (M7-es melletti METRO vagy mi van ott, este ott szoktunk körözgetni a parkoló, körforgalom, stb-inél)
Viszont amióta szar a a lengéscsillapítóm, fék... azóta érzem is hogy a határ egyre lejjebb csúszik---> ("Tud valaki olcsón lengéscsillapítót???")
pl én igy a corival nem fogom, majd neki nyomni, annyira, de biztos tuti, hogy az ívekre fogok szinte csak odafigyelni, és a féktávra annyira nem is kell, talán én is a lendületre támaszkodom!
Az is biztos, hogy a bohi helyében kiszakítanám, átszakítanám a padlólemezt a gázpedállal! Brutál az az ató! Lassan nekem is kelllni fog
a 4AGE
Viszont amióta szar a a lengéscsillapítóm, fék... azóta érzem is hogy a határ egyre lejjebb csúszik---> ("Tud valaki olcsón lengéscsillapítót???")
pl én igy a corival nem fogom, majd neki nyomni, annyira, de biztos tuti, hogy az ívekre fogok szinte csak odafigyelni, és a féktávra annyira nem is kell, talán én is a lendületre támaszkodom!
Az is biztos, hogy a bohi helyében kiszakítanám, átszakítanám a padlólemezt a gázpedállal! Brutál az az ató! Lassan nekem is kelllni fog
a 4AGE
„Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít.”
1980 - Toyota Corolla KE70 Liftback - 4AGE
1980 - Toyota Corolla KE70 Liftback - 4AGE- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Ezt a story-t én is hallottam a renault-ról. Oktatta a 150-le feletti mezõnyt!XJS írta:Bocsi, hogy belevau. Aki a ringen 2-3x fekez...Naja.
Nekem egy olyan srac mutogatta meg az iveket, aki egy Renult5 1.1-et hajtott kb 48le-vel, 2.30 korul ment... Meg ennyi erovel is volt eleg lendulete, hogy minden kanyar elott a fekkel keresse meg az optimalis bemenosebesseget.
Nagy valoszinuseggel egy gyenge autoban ulo profi le tudja oktatni a mezonyt. De ugye nem minden gyenge autoban ulo profi? (Emlekeztek tavaly a cseh Favoritos csapatra? 4-en ultek egy nagyon lepukkant Skodaban, es kb 40-el mentek vegig, lenduletbol.de becsuletukre legyen mondva, egesz nap mentek.
A ring nem a lenduletbol autozasrol szol, hanem az adott technika lehetosegeinek (biztonsagosan zart kornyezetben) probalgatasairol.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Biztos nagyon várom már a ringet és azért kezdek el állandóan okoskodnyi. Tudva, hogy nem ez lesz az utolsó hozzászólásom, tegyetek helyre nyugodtan abban amiben tárgyi tévedésem van.Pacsker írta:Marci!
Ne hasonlítgassunk egy 650-700 kilós autót és egy 1000-eset. Ráadásul a szutyok arosa alatt ha jól emlékszem brutál futómû volt.
Bohi racionális alapokra helyezte a mondókáját.
Mégpedig:
4750 körül adja le a 4AGE BP a max nyomatékot (147Nm)
6600-tól felfele pedig a max lóerõt. (125Le) Ezt egészen a tiltás közeli értékekig.
Magyarul a tiltás nem azért van az autókban, mert ott már nem mennek, hanem azért, hogy ne pörgesse szét a lelketlen tulaj és ne okozzon kárt ezzel a motorban a gyújtásban... Az már más kérdés, hogy sok autónak a teljesítmény görbéje 6000 körül lejjebb esik.
Mesélhetne errõl Áky is, akinek nincs ugyan tiltása porlasztós mivoltából, de sokszor beleforgatja picit a pirosba, mert azt mondja, ott még jobban meglódul. (persze kicserélt a motoron majdnem mindent, így nyugodt lélekkel teszi ezt).
4AGE-t pörgetni? KELL!
Emellett természetesen jól is kell vezetni és szinte több múlik a futómûvön és a fékeken, mint a teljesítményen.
Pálya:
Lényeg az, hogy a ring egy olyan versenypálya amit minden nagy név a go-kart pályához hasonlított. Nincs igazán a teljesítmény kiaknázására a meghosszabbított célegyenesen kívül hely. Reault 5, 48 Le 2p:30 Ferrari kupás 430-as 1p:55 az egyik legjobb idõ. 10X annyi lóerõ. Akkor hol számít a teljesítmény?
Sofõrök és autók:
Nehéz külsõ szemlélõként azt megítélni, hogy ki miért megy jól vagy rosszul a pályán. Csak akkor lehet objektívebb véleményt megfogalmazni ha a sofõrt és a kocsit is közelrõl ismerjük.
Az Arosa sofõrje természetesen a saját ízlése szerint alakította át a verdát. Nagyon ismeri az autót és nagyon jól aknázta ki azt, hogy brutál a fékhatás és a futómû. Nem biztos, hogy más is ki tudta volna aknázni az autó képességeit. Az elsõ futam második kanyarjában pl. Õ is megpördült mert még nem tapadtak a gumik, viszont a fék már jól fogott.
Kicsit irigykedve olvasok a 8 ezerbe forgó motorokról és még jobb a hangjukat hallani. Azt, hogy lehet kicsit alacsonyabb fordulaton is felváltani ( legyen az csak párszáz fordulattal tiltás alatt ) azt mindenkinek a lelkiismeretére bízom. A szándékom csak az volt a javaslattal, hogy minél többen legyünk majd a pályán. Nem kell feltétlenül attól félni, hogy temetni kell majd a motort, a váltót és a futómûvet a ring után. Élvezeteset lehet menni gyilkolás nélkül is.
Üdv.,
Bú
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Ja, a Hring, mint egy gokart palya..Hat, a nagy nevek olyan autokkal mennek, amik 1:20 koruli idot tudnak. Mar ha nagy nevek alatt F1-es neveket ertettel. Abbol a perspektivabol lehet, hogy gokartpalya. De utcai autoval nem gokartpalya, hanem egy öhhöm szeles, nagyon tapados aszfaltcsik. Azert, mert nincs benne egy Parabolica, azert a celegyenes vegen csak 180+ a vegsebesseged, es onnan kell rafordulnod az elso kanyarra... Es az a celegyenes hosszu am egy gyengebb autoval. Lehet,hogy F1-el gokartpalya-egyenesnek tunik, de utcaival messze nem az.
A teljesitmeny meg a korido nincs egyenes aranyban egymassal, ezert tokeletesen ertelmetlen az R5vsF430 korideje es teljesitmenye kozott barmilyen parhuzamot keresni...
Errol a valtsunk koran mert az kimeli a motort dologrol meg annyit, hogy azert van a tiltas, mert az kimeli a motort. Idealis esetben ha tiltas elott egy gondolattal valtasz, akkor esik (esne, ha jok az atteteleid) a jo helyre a fordulat. Egy utcai auton is igy van ez. Persze, lehet alacsonyan valtani, de akkor minek a ringen? Alacsany valtogatni lehet az autopalyan is. Nem attol fugg, hogy szetesik-e a motorod, hogy hol valtasz felfele. Sokkal inkabb attol, hogy mennyire van karbantartva. A motort temetni akkor szoktak a ringen, amikor 4 helyett 2, meg 3 helyett 1-et szurnak, es ilyenkor nincs az a tiltas, amelyik megfogja a motort...Felfele lehet nyomni szinte barminek, ott nem a valtas helye fogja a motor "palyatureset" meghatarozni...
A teljesitmeny meg a korido nincs egyenes aranyban egymassal, ezert tokeletesen ertelmetlen az R5vsF430 korideje es teljesitmenye kozott barmilyen parhuzamot keresni...
Errol a valtsunk koran mert az kimeli a motort dologrol meg annyit, hogy azert van a tiltas, mert az kimeli a motort. Idealis esetben ha tiltas elott egy gondolattal valtasz, akkor esik (esne, ha jok az atteteleid) a jo helyre a fordulat. Egy utcai auton is igy van ez. Persze, lehet alacsonyan valtani, de akkor minek a ringen? Alacsany valtogatni lehet az autopalyan is. Nem attol fugg, hogy szetesik-e a motorod, hogy hol valtasz felfele. Sokkal inkabb attol, hogy mennyire van karbantartva. A motort temetni akkor szoktak a ringen, amikor 4 helyett 2, meg 3 helyett 1-et szurnak, es ilyenkor nincs az a tiltas, amelyik megfogja a motort...Felfele lehet nyomni szinte barminek, ott nem a valtas helye fogja a motor "palyatureset" meghatarozni...
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
A teljesitmeny meg a korido nincs egyenes aranyban egymassal, ezert tokeletesen ertelmetlen az R5vsF430 korideje es teljesitmenye kozott barmilyen parhuzamot keresni...[/quote]
Valóban nincs egyenes arányban mert van néhány dolog amit bele kell számolni pl. azt is, hogy mennyire kanyargós az a pálya amin végig kell menniük. Sarkítva a Monzán vagy egy ovál pályán jóval nagyobb lenne akár hasonló pályahossznál is a különbség mint 35mp mert jobban kijön a teljesítménykülönbség. Akkor most, hogy is van ez?
Ez akármilyen autóval egy technikás pálya, és igen, jól mondtad F-1-es szemmel go-kart.
Én egy focus-os kollégátol fogok ideális ív leckéket venni ha tudom tartani az iramot
Valóban nincs egyenes arányban mert van néhány dolog amit bele kell számolni pl. azt is, hogy mennyire kanyargós az a pálya amin végig kell menniük. Sarkítva a Monzán vagy egy ovál pályán jóval nagyobb lenne akár hasonló pályahossznál is a különbség mint 35mp mert jobban kijön a teljesítménykülönbség. Akkor most, hogy is van ez?
Ez akármilyen autóval egy technikás pálya, és igen, jól mondtad F-1-es szemmel go-kart.
Én egy focus-os kollégátol fogok ideális ív leckéket venni ha tudom tartani az iramot
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
