Kormányban, ha valami sportot raksz be, akkor kll átépítési engedély igen, de gyakorlatilag, ha beleraksz valami szebb Toyotát, a kutya nem fogja megmondani, hogy gyári-e. Nagyon szép Toyota kormányok vannak, a fogosztásuk szinte mindegyiknél uaz, de az index visszahúzó kis mechanikánál vannak eltérések. Az enyémbe már megvan a darab, amit beleképzeltem.
Ez egy E8 GT sportkormány, természetesen Toyota felirattal. A valaha létezett egyik legszebb gyári kormány.
Vastagságra elég vastag, átmérõre, nem túl nagy és ha ráhúzól egy új bõrt a régira, akkor aztán végképp sportos lesz.
Íme két kép:


Az E9-embe ez van (ennek az indexvisszahúzója tuti nem egyezik, de megoldható, Cinder, ha jól tudom megcsinálta):

A kasztnit egyszer kell megcsinálni, de jól. A pacsmagolásnak értelme nincs, mert fél év múlva halmozottan jön elõ minden. Lehet lesz majd egy E7 liftbackem júni közepe fele donornak. Majd ami kell belõle megbeszéljük.
Service manuálom sajna nincs, de félek, hogyha találsz is, abban nincs benne porlasztó beállítási segédlet. Ha van vmi szólok! (vagy megvesszük közösbe

KE11 Sedan 



