E9 - (1987-1992)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Ugye hibakód olvasáskor T(1)-et és E1-et kötöd össze? Aztán gyújtás és figyelni a check engine lámpát.
Sokáig nézd, mert ha hosszú hibakóddal kezd, akkor lehet, hogy azt hiszed rápillantásra, hogy minden ok.
Sokáig nézd, mert ha hosszú hibakóddal kezd, akkor lehet, hogy azt hiszed rápillantásra, hogy minden ok.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
Hát igen de nekem elöl a motortérbe van valami szûrõ ,és az alapjárati szabályozáshoz megy onnan vákumcsõvel még egy másik gombán keresztül ami a hf en van. és onan a szívótoroktól szellõzik a tank azon a kis vákumcsövön keresztül, de próbáltam hogy szívtam a csövet de semmi nem változottGhee írta:Szerintem az normális, hogy a tankban van valamennyi vákuum (nekem is szokott sziszegni tankoláskor) - legalább is a szerviz manuálban írtak errõl. Az én Corollám E11-es és a tanksapkában van a nyomásszabályzó szelep.Pepe88 írta:
hát majd lesz valami , még most tesztelem azt is hogy a tankba ne legyen vákum , hogy így micsinál , mert tankoláskor mindíg vákum volt a tankba és lehúztam most a szellõzõcsövet alról a szûrõrõl , kiderül mit mutat majd!
Köszi mindenkitöl a segítséget , majd írok hogy megjavult e vagy sem
Üdv.
Toyota corolla 1.3 XLI
a kis éhes
Igen igen azokat kötöm össze , megvan hozzá a leírás is az öszes hibakóddal magyarul , egyik ismerõsöm autódiagnosztikai programjába volt leírva , mert nemvolt olyan csatlakozó amivel másképpen kitudta volna olvasni a hibát. és akkor jó ha folyamatosan villogPacsker írta:Ugye hibakód olvasáskor T(1)-et és E1-et kötöd össze? Aztán gyújtás és figyelni a check engine lámpát.
Sokáig nézd, mert ha hosszú hibakóddal kezd, akkor lehet, hogy azt hiszed rápillantásra, hogy minden ok.
nos az enyém pontosan ezt cisnálja
itt a leírás meg a kódtáblázat ha esetleg valakinek szüksége lenne rá :
Diagnosztikai csatlakozó:
1 = TE1 vagy T
2 = E1
kiolv.
-Adja rá a gyújtást.
-Csatlakoztassa az 1-es érintkezõt a 2-es érintkezõhöz.
-A hibakódok a 'motorhiba' jelzõlámpán jelennek meg.
viszaalitas
-Vegye le a gyújtást.
-Távolítsa el az ECU biztosítékot legalább tíz másodpercre.
-Egy másik megoldásként kösse le az akkumulátort (így egyéb adatokat is elveszíthet: a rádiót, az órát, stb.).
jel
-1-es számjegy (tizedeshely): 0.5 másodperc hosszan 0.5 másodperc szünetekkel világít.
-Szünet 1.5 másodperc.
- 2 számjegy (egységek pozíciója): 0.5 másodperc hosszan 0.5 másodperc szünetekkel világít.
-Szünet 2.5 másodperc.
-Az utolsó kódot egy 4.5 másodperces, a fény elalvásával összekötött szünet követi.
-Ezt követõen a hibakódok egész sorozata ismétlésre kerül.
kod
Állandó villogás a 'motorhiba' jelzõlámpán: az ECU memóriájában nincs hibakód.
11 ECU tápfeszültség vagy EFI ideiglenesen nyitott relékör.
12 Nincs fordulatszámjel vagy felsõ holtpont jel az indítás közben.
13 Nincs fordulatszámjel, ha a motor percentkénti fordulatszáma több, mint 1 500.
14 Nincs visszaigazoló jel (IGF) a gyújtásmodulból.
21 Lambdaszonda jel gyenge.
22 Hûtõfolyadék-hõmérsékletszenzor, nincs jel.
24 Léghõmérséklet-szenzor, nincs jel.
25 Lambdaszonda szegény keveréket jelez.
26 Lambdaszonda dús keveréket jelez.
31 Szívócsõ abszolútnyomás-szenzor vagy légtömegmérõ nincs jel vagy nincs tápfeszültség.
32 Szívócsõ abszolútnyomás-szenzor vagy légtömegmérõ nincs jel vagy nincs tápfeszültség.
34 Turbonyomás.
35 Turbonyomás.
41 Alapjárati és teljesterhelés-kapcsoló vagy fojtószelep-szögjeladó, nyitva vagy rövidre zárva.
42 Menetsebesség jeladó, nincs jel.
43 Nincs indítójel.
51 Nincs alapjárati, üresjárati és klímaberebdezés-kapcsolójel az ECU-hoz a hibakódok kiolvasásának ideje alatt.
52 Kopogásszenzor nyitva vagy rövidre zárva.
53 Kopogásszabályzás az ECU-n tartományon kívül vagy hibás.
54 Közbensõ hûtõ.
71 Kipufogógáz visszavezetés.
[/img]
Toyota corolla 1.3 XLI
a kis éhes
_
Üdv mindenkinek!
Kellene egy kis információ fõleg az LB-sektõl, bár szerintem alakra sem különböznek a tankok a sedan-nál, hatchback-nél.
Az lenne a kérdésem, hogy hány liter benzin lehet a csurig töltött tank és az a szint közt, amikor már a mutató a legfelsõ vonáson áll?
Elõre is kösz!
Kellene egy kis információ fõleg az LB-sektõl, bár szerintem alakra sem különböznek a tankok a sedan-nál, hatchback-nél.
Az lenne a kérdésem, hogy hány liter benzin lehet a csurig töltött tank és az a szint közt, amikor már a mutató a legfelsõ vonáson áll?
Elõre is kösz!
_
Nagyon köszönöm a gyors választ.murray írta:nálam ha addig töltöm mig ki nem folyik, és megyek vele vagy 50 kmt utána indul lefelé
Így is jó, ha azt mondjátok, hogy ? km-t lehet megtenni, míg elindul lefelé a mutató és a legfelsõ vonáson áll. Hiszen ilyenkor még nem szokás tankolni, így nem is nagyon tudtatok volna válaszolni.
És a városi fogyid mennyi, amikor ki van számolva?
én csurig tankolok amig nem csorog az oldalán az általában 38, 39liter
avval megyek vegyesben min550 max 600-620km-t.
az órám jó, kb 50km után esik le, sokáig áll a felezõn, majd hirtelen elindul lefelé
, és a lámpavillanáskor már 50kmt megyek aztan a km óra napi számlalo után nyomom újra. kivétel mikor pályázok 140-150el mert akkor irdatlan módon zabál..
avval megyek vegyesben min550 max 600-620km-t.
az órám jó, kb 50km után esik le, sokáig áll a felezõn, majd hirtelen elindul lefelé
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
én az 1.6 4A-F-el mentem el csurig töltött tankkal (kb 44,5 l) 650-680km-t.
A 4AGE MAP-al, pedig 620 körül mentem eddig legjobbat.
Ezekbe mindig volt autópálya és város. Sose tudtam eddig országutazni 90-110-el. Akkor elmenne szerintem még a 4AGE is 700at biztosan.
Az elõbbi kérdésedre válaszolva én csak azt tudom, hogy a full alatti vonalat 150-180 km-nél szokta elérni, ha jól emlékszem.
A 4AGE MAP-al, pedig 620 körül mentem eddig legjobbat.
Ezekbe mindig volt autópálya és város. Sose tudtam eddig országutazni 90-110-el. Akkor elmenne szerintem még a 4AGE is 700at biztosan.
Az elõbbi kérdésedre válaszolva én csak azt tudom, hogy a full alatti vonalat 150-180 km-nél szokta elérni, ha jól emlékszem.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
_
Mégegyszer köszönöm a válaszokat. Sajnos úgy fest, hogy kénytelen leszek megvárni a következõ tankolást a pontos adatig. Csak már nagyon kíváncsi és türelmetlen vagyok. Nem igazán lehet ennyibõl következtetni arra, hogy az új beállítással, hogy fogyaszt a gép.
Még, ha fedcomp is lenne benne akkor sem lehetne messzemenõ következtetéseket levonni 50 km-bõl.
Akkor nincs más hátra, mint a: "türelem, tornaterem"
Még, ha fedcomp is lenne benne akkor sem lehetne messzemenõ következtetéseket levonni 50 km-bõl.
Akkor nincs más hátra, mint a: "türelem, tornaterem"
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Itt egy '94-es!!! Ausztrál Seca. Azaz E9 liftback. Láttok az orrán, hûtõmaszkon, lökösön, beltérben és motortérben is apró változtatásokat.
Vajon mi lehet az EFI-S 4AFE-nél?
Tud valaki róla vmit?
http://www.aeu86.org/viewtopic/1994-fwd-corolla/t/8782
Vajon mi lehet az EFI-S 4AFE-nél?
Tud valaki róla vmit?
http://www.aeu86.org/viewtopic/1994-fwd-corolla/t/8782
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
szerintem a kipufogó leömlõ nem ilyen volt az ittenieken! Ez az egyesített változat a 96-97-es carina-kban tûnt fel úrjra, elõtte az 1 4-2 3-as osztású volt egészen kocsi aljáig és a csukló elõtt egyesült a két csõ.Pacsker írta:Itt egy '94-es!!! Ausztrál Seca. Azaz E9 liftback. Láttok az orrán, hûtõmaszkon, lökösön, beltérben és motortérben is apró változtatásokat.
Vajon mi lehet az EFI-S 4AFE-nél?
Tud valaki róla vmit?
http://www.aeu86.org/viewtopic/1994-fwd-corolla/t/8782
- Biagio
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2864
- Csatlakozott: 2007 máj. 25, 11:15 am
- Tartózkodási hely: majdnem Bp.
Celicákban volt EFI-s motor nem?
Létezik, hogy belpiacra gyártottak volna teszt jelleggel?
Az tuti, hogy 92-tõl gyártottakba és csak seca-ba raktak.
Early 1.5 5A-FE
93 bhp @ 6000 rpm
95 lb-ft @ 3200 rpm
Early 1.5 5A-FHE EFI-S
104 bhp @ 6000 rpm
98 lb-ft @ 4800 rpm
Late 1.5 5A-FE
104 bhp @ 6000 rpm
100 lb-ft @ 4800 rpm
Early 1.6 4A-FE
100 bhp @ 5600 rpm
101 lb-ft @ 4400 rpm
Early 1.6 4A-FHE EFI-S
109 bhp @ 6000 rpm
105 lb-ft @ 4800 rpm
Late 1.6 4A-FE
113 bhp @ 6000 rpm
109 lb-ft @ 4800 rpm
Late 1.8 7A-FE (excluding 7A-FE Lean Burn)
118 bhp @ 6000 rpm
116 lb-ft @ 4400 rpm
Létezik, hogy belpiacra gyártottak volna teszt jelleggel?
Az tuti, hogy 92-tõl gyártottakba és csak seca-ba raktak.
Early 1.5 5A-FE
93 bhp @ 6000 rpm
95 lb-ft @ 3200 rpm
Early 1.5 5A-FHE EFI-S
104 bhp @ 6000 rpm
98 lb-ft @ 4800 rpm
Late 1.5 5A-FE
104 bhp @ 6000 rpm
100 lb-ft @ 4800 rpm
Early 1.6 4A-FE
100 bhp @ 5600 rpm
101 lb-ft @ 4400 rpm
Early 1.6 4A-FHE EFI-S
109 bhp @ 6000 rpm
105 lb-ft @ 4800 rpm
Late 1.6 4A-FE
113 bhp @ 6000 rpm
109 lb-ft @ 4800 rpm
Late 1.8 7A-FE (excluding 7A-FE Lean Burn)
118 bhp @ 6000 rpm
116 lb-ft @ 4400 rpm
Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem

No injektor No ABS No Computer No problem

Ez nekem kicsit paralel azzal, amit én is mondtam. Akkor szokták a négy leömlõ csövet egyszerre egyesíteni, ha nagyobb fordulaton akarják leadni a max. nyomatékot. Míg az elõzõleg említett elõbb az 1 4 majd a 2 3 hengerek utána a maradék kettõ egyesítésével kicsit alacsonyabb fordulaton adja le a max nyomatékot. Ezt remekül lehet érezni a carinákon, mert 92-95 közt gyártottaknál így, majd 96-97-ben az egybe a négyet elv szerint készültek a 4A-FE-k, és remekül érzõdik a 96-97-es évjáratoknál az alcsony fordulati nyomatékszegénység. Én legalább is így tapasztaltam, mert az ismerõsi körben több évjárat is van.Biagio írta:Celicákban volt EFI-s motor nem?
Létezik, hogy belpiacra gyártottak volna teszt jelleggel?
Az tuti, hogy 92-tõl gyártottakba és csak seca-ba raktak.
Early 1.5 5A-FE
93 bhp @ 6000 rpm
95 lb-ft @ 3200 rpm
Early 1.5 5A-FHE EFI-S
104 bhp @ 6000 rpm
98 lb-ft @ 4800 rpm
Late 1.5 5A-FE
104 bhp @ 6000 rpm
100 lb-ft @ 4800 rpm
Early 1.6 4A-FE
100 bhp @ 5600 rpm
101 lb-ft @ 4400 rpm
Early 1.6 4A-FHE EFI-S
109 bhp @ 6000 rpm
105 lb-ft @ 4800 rpm
Late 1.6 4A-FE
113 bhp @ 6000 rpm
109 lb-ft @ 4800 rpm
Late 1.8 7A-FE (excluding 7A-FE Lean Burn)
118 bhp @ 6000 rpm
116 lb-ft @ 4400 rpm
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Na és ilyen E9 liftback-et ki látott?

Mindig tanul az ember. Azthittem már ismerem a saját autóm összes lehetséges variánsát, de ez már lassan felháborító
gyári hatchback-bõl átalakított küszöbspoilerek, belpiacos/amcsi sedan orr, levin mûszeregység. WTF

Teccsik a kormánya is
Ja és 3. generációs GZE van benne:


Mindig tanul az ember. Azthittem már ismerem a saját autóm összes lehetséges variánsát, de ez már lassan felháborító
gyári hatchback-bõl átalakított küszöbspoilerek, belpiacos/amcsi sedan orr, levin mûszeregység. WTF

Teccsik a kormánya is
Ja és 3. generációs GZE van benne:

Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:

Ez már szoknyáztatott
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)

