Bringatúra: Balatoni Körút
Bringatúra: Balatoni Körút
Sziasztok.
Pár héttel ezelõtt kezdtem gondolkodni a Balaton körút biciklitúrán.
210 km a táv. 3 vagy 4 nap alatt kényelmesen meg lehet tenni.
Neten rengeteg leírás és útibeszámoló található. Kinek lenne kedve hozzá?
Úgy gondolom, májusban vagy júniusban lenne érdemes megejteni, hogy lehessen csobbani a Balatonban. Lehetne sátrazni, vagy olcsó szállásokat találni.
Utazhatnánk vonattal, vagy esetleg a Balatonig egy autóban annyi ember, ahány bringa elfér a tetõn... Várom az ötleteket!
Nem tudom, hányan lennénk, én vállalnám a szervezést, ha segít valaki.
Üdv
Pár héttel ezelõtt kezdtem gondolkodni a Balaton körút biciklitúrán.
210 km a táv. 3 vagy 4 nap alatt kényelmesen meg lehet tenni.
Neten rengeteg leírás és útibeszámoló található. Kinek lenne kedve hozzá?
Úgy gondolom, májusban vagy júniusban lenne érdemes megejteni, hogy lehessen csobbani a Balatonban. Lehetne sátrazni, vagy olcsó szállásokat találni.
Utazhatnánk vonattal, vagy esetleg a Balatonig egy autóban annyi ember, ahány bringa elfér a tetõn... Várom az ötleteket!
Nem tudom, hányan lennénk, én vállalnám a szervezést, ha segít valaki.
Üdv
- decaon16
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 854
- Csatlakozott: 2007 máj. 20, 03:22 pm
- Autód gyártási éve: 1997
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: G6
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Hungary
Re: Bringatúra: Balatoni Körút
Jelen Andrew!AndrewGL írta:Pár héttel ezelõtt kezdtem gondolkodni a Balaton körút biciklitúrán.
210 km a táv. 3 vagy 4 nap alatt kényelmesen meg lehet tenni.
Neten rengeteg leírás és útibeszámoló található. Kinek lenne kedve hozzá?
Nagyon tetszik az ötlet, benne lennék!
Ha érdekel a véleményem, nekem csak június közepétõl lenne okés! Ha ilyenkorra lesz tervezve, szinte biztosan mennék!AndrewGL írta:Úgy gondolom, májusban vagy júniusban lenne érdemes megejteni, hogy lehessen csobbani a Balatonban. Lehetne sátrazni, vagy olcsó szállásokat találni.
Lehet hogy én vittem kevés biciklit még autón, de csak egy pár bringa megy fel egy autóra! Vagy tévedek?AndrewGL írta:Utazhatnánk vonattal, vagy esetleg a Balatonig egy autóban annyi ember, ahány bringa elfér a tetõn... Várom az ötleteket!
Nem tudom, hányan lennénk, én vállalnám a szervezést, ha segít valaki.
De számoljunk autónként 3 emberrel, hogy elférjen a 3. brinyó, és még néhány cucc a kocsiban. A vonatos sztorit még megértem úgy ahogy, max. annyi kényelmetlenség lehet belõle, hogy a hozzám hasonló "vidéki parasztokat" bevárjátok, mivel nekem nem kell pestre felvonatoznom azért, hogy a Balcsin kössek ki!
Viszont az autós sztori nem teljesen tiszta! Maradjunk a példámnál. Úgy kell elképzelni, hogy autónként 3 ember megy a balaton keleti feléig, aztán kocsikat lezárni, és irány a Balcsi brinyával tovább? Közben a kocsik meg az említett 3-4 nap alatt ott maradnának õrizetlenûl?
Vagy pedig az autónként 3 emberbõl kettõ brinyára, egy pedig csigatempóban követi a brinyásokat?
Bocs az értetlenségemért elõre is, épp ezért kérlek hogy kicsit részletezd a terved!
1997 E11 Liftback 1,3 G6
Misel (Volt adminisztrátor bácsi)
"Így vagy úgy, de a sors visszafizet mindenkinek mindent!"
Misel (Volt adminisztrátor bácsi)
"Így vagy úgy, de a sors visszafizet mindenkinek mindent!"
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
kocsik
...valóban kéne 1-1 szervízautó nem mindenki ironman
Szerintem legyenek megbeszélt találkozási pontok a "szervízautókkal" így a szenyákat üdítõket egyéb felszerelést nem kell cipelni bringázás közben, legfeljebb annyi vizet, folyadékot amennyit tekerés közben elfogyasztunk. Ráadásul így annyival kevesebb bringát kell vinni ahány szervízes van. 4 fõ + 3 bicaj / autó
Viszont az idõpont az még nem tiszta. Emi vizsgaidõszaka beleszólhat, június végég is elhúzódhat.
Üdv.,
Marci & Emi
Szerintem legyenek megbeszélt találkozási pontok a "szervízautókkal" így a szenyákat üdítõket egyéb felszerelést nem kell cipelni bringázás közben, legfeljebb annyi vizet, folyadékot amennyit tekerés közben elfogyasztunk. Ráadásul így annyival kevesebb bringát kell vinni ahány szervízes van. 4 fõ + 3 bicaj / autó
Viszont az idõpont az még nem tiszta. Emi vizsgaidõszaka beleszólhat, június végég is elhúzódhat.
Üdv.,
Marci & Emi
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Viktória hercegnõmmel másfél éve tervezgetjük ezt, hogy idén nyáron megkerüljük a balcsit (talán már némejikõtöknek mondtuk is). Eddig benne volt a tervbe kis kitérõként a mesés Káli-medence és Tapolca, ahol 1 napot aludnánk, mert ott lakik nagymamám.
Magyarul mi biztosan megyünk, kérdés, hogy veletek-e vagy sem. Ezt még át kell rágnunk.
Régen sokat bringatúráztam. (1 nap volt hogy 180 km), volt Fertõ-tó, Tisza-tó, Nyugat-Kelet stb. De a Balcsi nekem is kimaradt és pont azért hajlok én is arra, hogy a körutat megtegyük, mert tudom milyen király érzés szinte bringástul a vízbe tekerni egy kis hûsítõért. (plusz ugye esténként iszogatni is lehet, aki akar).
Egy javaslattal had szóljak bele a szervezkedésbe. Én már vittem a tetõn 4db bringát. Minden gond nélkül. Annyi minimum elfér.
Biztos úgy tenném, hogy Délibõl vonatra bringák fel és akkor nem kell szenvedni a kocsikkal, vagy Mondjuk Keneséig a már említett pár autóval és valaki ismerõséhez, vagy netán fizetni pár ezer forintot egy Maminak, hogy a kertjébe be lehessen állni a 2-3-4 autóval.
A szervízautó nagyon jó dolog. Bringatúráim alatt sok leányzó, vagy sérült igénybe vette, ha kipurcant (pick-up volt), de akkor valaki ugye nem ihat, nem bringázhat stb...
De ennek ellenére én nem ajánlanám a safety car-ozást.
Az együtt szenvedés az igazi buli vagy hátizsákkal, vagy bringástáskával. Úgyse arról szól, hogy 30-35 egymás seggébe "huzatjuk" egymást. 15-20-as tempó bõven elég. Sok a látnivaló, sokszor lehet strandolni, fagyizni, így nem kell egy utálatos szenvedést csinálni az egészbõl.
Viszont mindenkinek ajánlom ettõl függetlenül, hogy elõtte 1-2 héttel ejtsen be pár nagyobb túrát a környékükön, mert, ha "szüzen" megy oda, az elsõ két nap halál lesz. Ja igen! Inkább ajánlanám a 4 napot, netán 5öt és akkor az a napi 40-50 km pont ideális lesz!
Bocsánat, hogy beleszóltam, csak gondoltam megosztom a tapasztalatokat!
Magyarul mi biztosan megyünk, kérdés, hogy veletek-e vagy sem. Ezt még át kell rágnunk.
Régen sokat bringatúráztam. (1 nap volt hogy 180 km), volt Fertõ-tó, Tisza-tó, Nyugat-Kelet stb. De a Balcsi nekem is kimaradt és pont azért hajlok én is arra, hogy a körutat megtegyük, mert tudom milyen király érzés szinte bringástul a vízbe tekerni egy kis hûsítõért. (plusz ugye esténként iszogatni is lehet, aki akar).
Egy javaslattal had szóljak bele a szervezkedésbe. Én már vittem a tetõn 4db bringát. Minden gond nélkül. Annyi minimum elfér.
Biztos úgy tenném, hogy Délibõl vonatra bringák fel és akkor nem kell szenvedni a kocsikkal, vagy Mondjuk Keneséig a már említett pár autóval és valaki ismerõséhez, vagy netán fizetni pár ezer forintot egy Maminak, hogy a kertjébe be lehessen állni a 2-3-4 autóval.
A szervízautó nagyon jó dolog. Bringatúráim alatt sok leányzó, vagy sérült igénybe vette, ha kipurcant (pick-up volt), de akkor valaki ugye nem ihat, nem bringázhat stb...
De ennek ellenére én nem ajánlanám a safety car-ozást.
Az együtt szenvedés az igazi buli vagy hátizsákkal, vagy bringástáskával. Úgyse arról szól, hogy 30-35 egymás seggébe "huzatjuk" egymást. 15-20-as tempó bõven elég. Sok a látnivaló, sokszor lehet strandolni, fagyizni, így nem kell egy utálatos szenvedést csinálni az egészbõl.
Viszont mindenkinek ajánlom ettõl függetlenül, hogy elõtte 1-2 héttel ejtsen be pár nagyobb túrát a környékükön, mert, ha "szüzen" megy oda, az elsõ két nap halál lesz. Ja igen! Inkább ajánlanám a 4 napot, netán 5öt és akkor az a napi 40-50 km pont ideális lesz!
Bocsánat, hogy beleszóltam, csak gondoltam megosztom a tapasztalatokat!
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Pacsker 2009 ápr. 18, 10:02 am-kor.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- decaon16
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 854
- Csatlakozott: 2007 máj. 20, 03:22 pm
- Autód gyártási éve: 1997
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: G6
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Hungary
Megmondom õszintén, hogy én is inkább a "szervízautós" terv felé hajlok! 1 kocsi vezetné a konvojt, 1 pedig követné! Esetleg a felvezetõs autóval annyi lenne a probléma, hogy az a minimális kipugáz menne a brinyások képébe, ami nem tudom, hogy hosszútávon elviselhetõ lenne e? Viszont egy követõs autót mindenképp eltudnék képzelni, nehogy valami vadbarom akkor kapjon észbe, amikor a brinyás konvoj felét már ledarálta! Plussz ha esetleg valaki elfárad, vagy neadjisten megsérûl útközben, akkor jól jön a kéznél lévõ kocsi! A sofõrnek annyi kényelmetlensége lenne, hogy csigatempó, és lemond a brinyázás élményrõl..... Bár a brinyázásról sem kell feltétlenûl lemondani, ha valaki tud cserélni idõnként sofõrülést, bicajnyergért!
1997 E11 Liftback 1,3 G6
Misel (Volt adminisztrátor bácsi)
"Így vagy úgy, de a sors visszafizet mindenkinek mindent!"
Misel (Volt adminisztrátor bácsi)
"Így vagy úgy, de a sors visszafizet mindenkinek mindent!"
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
90%-ban van végig bringaút a balaton körül.
Autósoktól csak minimálisan kell tartani!
Autósoktól csak minimálisan kell tartani!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Na, örülök, hogy van érdeklõdés
Én nem ragaszkodok az autókhoz (mármint a szállítás szempontjából).
Szívesen utazok vonattal.
Budapest, Déli Pu - Balatonfõkajár-felsõ: 95 km, 1500 Ft/fõ/út.
A munkavállalói viszonban dolgozóknak lehetõségük van évi egy alkalommal egy útra oda-vissza 50%-os jegyet váltani. Az erre szóló nyomtatványt kérjétek a cég HR-esétõl. Fontos: a kedvezményre jogosult + 1 fõre (rokon, házastárts, élettárs, gyak. bárki) lehet igénybe venni a kedvezményt!
Bringaszállítás: 280/bringa/út
Tehát a vonatköltség:
- kedvezménnyel vagy diákkal: (1500/2)*2+2*280 = 2060 Ft
- kedvezmény nélkül: (1500)*2+2*280 = 3560 Ft
Szerintem elég lenne 1 vagy 2 szervízautó, és azoknak nem feltétlenül kellene kísérni a bicikliseket, elég ha este odajönnek, ahol a bringások kikötöttek, vagy ha "baj" van. Max. 40-50 km-t kell kocsikázni a helyszínre. Addig meg lehet egész nap fürdeni:) Vagy bicikliseket kísérni, kinek hogy tetszik.
Az idõelosztásról:
Én is szívesen tennék kitérõt a Káli-medencébe, de az +1 nap.
Az eredeti túrára szerintem 4 nap elég. Úgy gondolom, kellene egy lazább, fürdõs napot csinálni.
Mondjuk 1.nap: 60km, 2.nap: 60km, 3.(fürdõs-)nap 40km, 4.nap 50km.
Számoljuk: azért a napi 10 km/h-s átlagot nem nehéz tartani. Amikor haladunk, kb. 15-20-szal tekerünk (ez nyugis tempó). Útközben fényképezés, fagyi, álljunkmegpisilnikell, stb. Még így is _a legrosszabb esetben_ 7-7,5 óra alatt hozható. Délután 13-14 óra tájékában szabadstrandon rövid fürdéssel együtt.
Azt is gondolom még, hogy nem vasárnap kellene hazaérni, gondolom jólesne egy nap pihenés a munka elõtt. Tehát
- Káli-medence nélkül: szerda-szombat.
- Káli-medencével: kedd-szombat vagy szerda-vasárnap.
Idõpont: igen, vizsgák. Szeretném, hogy minél többen menjünk, ezért úgy kéne idõzíteni, hogy a vizsgaidõszak utánra essék a túra. Nem tudom, kinek hogy lesz vége, lehetne jún. 17-20. oder jún 24-27.
Kvázi két hónap múlva lenne. Késõbb talán azért nem kéne, mert 35-40 fokban napon nem a legszerencsésebb ennyit tekerni... én egy Fertõ-tói túrán így jártam, nem a legjobb.
Misel: a vonatos hsz-odat nem értem, de nyilván találkozhatunk a túra kiindulópontján, vagy elején azokkal, akik nem a nagyfaluból jönnek.
Bubi: én úgy tervezek, hogy amit magammal kell vinnem (ruha, kaja, egyebek, azt el tudjam vinni a hátamon és a bringa csomagtartóján az egész túrán. Ha lesz "szervízautó", bármilyen felállásban és elvállal néhány csomagot, az bónusz. De ha a szervízautó elmegy (netán beteljesíti eredeti feladatát, és a fáradt, ne adj' Isten sérült bringást elszállítja), akkor ismét magamhoz veszek mindent. 4 napra azért nem kell annyi cucc, nem a Tajgára megyünk
Van még pár ötletem (bicikliszervízek felderítése, olcsó szabad szállásokat keresni, szabadstrandokat feltérképezni).
A szavazás 3 hétig tart, és azután egy héttel (tehát a túra elõtt kb. 1 hónappal) már tudnom kell a végleges létszámot.
Üdv
Én nem ragaszkodok az autókhoz (mármint a szállítás szempontjából).
Szívesen utazok vonattal.
Budapest, Déli Pu - Balatonfõkajár-felsõ: 95 km, 1500 Ft/fõ/út.
A munkavállalói viszonban dolgozóknak lehetõségük van évi egy alkalommal egy útra oda-vissza 50%-os jegyet váltani. Az erre szóló nyomtatványt kérjétek a cég HR-esétõl. Fontos: a kedvezményre jogosult + 1 fõre (rokon, házastárts, élettárs, gyak. bárki) lehet igénybe venni a kedvezményt!
Bringaszállítás: 280/bringa/út
Tehát a vonatköltség:
- kedvezménnyel vagy diákkal: (1500/2)*2+2*280 = 2060 Ft
- kedvezmény nélkül: (1500)*2+2*280 = 3560 Ft
Szerintem elég lenne 1 vagy 2 szervízautó, és azoknak nem feltétlenül kellene kísérni a bicikliseket, elég ha este odajönnek, ahol a bringások kikötöttek, vagy ha "baj" van. Max. 40-50 km-t kell kocsikázni a helyszínre. Addig meg lehet egész nap fürdeni:) Vagy bicikliseket kísérni, kinek hogy tetszik.
Az idõelosztásról:
Én is szívesen tennék kitérõt a Káli-medencébe, de az +1 nap.
Az eredeti túrára szerintem 4 nap elég. Úgy gondolom, kellene egy lazább, fürdõs napot csinálni.
Mondjuk 1.nap: 60km, 2.nap: 60km, 3.(fürdõs-)nap 40km, 4.nap 50km.
Számoljuk: azért a napi 10 km/h-s átlagot nem nehéz tartani. Amikor haladunk, kb. 15-20-szal tekerünk (ez nyugis tempó). Útközben fényképezés, fagyi, álljunkmegpisilnikell, stb. Még így is _a legrosszabb esetben_ 7-7,5 óra alatt hozható. Délután 13-14 óra tájékában szabadstrandon rövid fürdéssel együtt.
Azt is gondolom még, hogy nem vasárnap kellene hazaérni, gondolom jólesne egy nap pihenés a munka elõtt. Tehát
- Káli-medence nélkül: szerda-szombat.
- Káli-medencével: kedd-szombat vagy szerda-vasárnap.
Idõpont: igen, vizsgák. Szeretném, hogy minél többen menjünk, ezért úgy kéne idõzíteni, hogy a vizsgaidõszak utánra essék a túra. Nem tudom, kinek hogy lesz vége, lehetne jún. 17-20. oder jún 24-27.
Kvázi két hónap múlva lenne. Késõbb talán azért nem kéne, mert 35-40 fokban napon nem a legszerencsésebb ennyit tekerni... én egy Fertõ-tói túrán így jártam, nem a legjobb.
Misel: a vonatos hsz-odat nem értem, de nyilván találkozhatunk a túra kiindulópontján, vagy elején azokkal, akik nem a nagyfaluból jönnek.
Bubi: én úgy tervezek, hogy amit magammal kell vinnem (ruha, kaja, egyebek, azt el tudjam vinni a hátamon és a bringa csomagtartóján az egész túrán. Ha lesz "szervízautó", bármilyen felállásban és elvállal néhány csomagot, az bónusz. De ha a szervízautó elmegy (netán beteljesíti eredeti feladatát, és a fáradt, ne adj' Isten sérült bringást elszállítja), akkor ismét magamhoz veszek mindent. 4 napra azért nem kell annyi cucc, nem a Tajgára megyünk
Van még pár ötletem (bicikliszervízek felderítése, olcsó szabad szállásokat keresni, szabadstrandokat feltérképezni).
A szavazás 3 hétig tart, és azután egy héttel (tehát a túra elõtt kb. 1 hónappal) már tudnom kell a végleges létszámot.
Üdv
- decaon16
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 854
- Csatlakozott: 2007 máj. 20, 03:22 pm
- Autód gyártási éve: 1997
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: G6
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Hungary
Na ez érdekes! Azt mondod nem érted, de utána egybõl leírod a frankót! Pontosan erre gondoltam, hogy ha a "vonatos" verzió mellett dönt a többség, akkor meg kell beszélni a kiindulópontot, és aki esetleg nem Pöstrõl hanem vidékrõl megy, azzal idõpontot egyeztetni, és természetesen megvárni az illetõt (illetõket) amíg az õ vonatja is beér a startvonalhoz!AndrewGL írta:Misel: a vonatos hsz-odat nem értem, de nyilván találkozhatunk a túra kiindulópontján, vagy elején azokkal, akik nem a nagyfaluból jönnek.
Ezt örömmel veszem tudomásul! Egy gonddal kevesebb legalább!Pacsker írta:90%-ban van végig bringaút a balaton körül.
Autósoktól csak minimálisan kell tartani!
1997 E11 Liftback 1,3 G6
Misel (Volt adminisztrátor bácsi)
"Így vagy úgy, de a sors visszafizet mindenkinek mindent!"
Misel (Volt adminisztrátor bácsi)
"Így vagy úgy, de a sors visszafizet mindenkinek mindent!"
- KovZoo
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 497
- Csatlakozott: 2009 jan. 10, 01:47 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Én benne lennék! Már nagyon rég tekertem. Lassan vissza kell rázódnom. Kell rá szereznem fogaskoszorút, gumikat, meg láncot és mehetünk
A terep milyen lesz? Aszfalt csak, vagy lesz némi hegymászás is?
Mert van egy slick gumi párom, ez aszfaltra tökéletes lenne.
Más kérdés, hogy milyen jól mutat egy Freeride cangán egy ilyen gumi
A terep milyen lesz? Aszfalt csak, vagy lesz némi hegymászás is?
Mert van egy slick gumi párom, ez aszfaltra tökéletes lenne.
Más kérdés, hogy milyen jól mutat egy Freeride cangán egy ilyen gumi
E12 Corolla HB 3ajtó D4D 81kw
AE92 Corolla Liftback GTI
„Az élet nem azt jelenti, hogy túléljünk egy vihart, hanem, hogy tudjunk táncolni az esõben."
AE92 Corolla Liftback GTI
„Az élet nem azt jelenti, hogy túléljünk egy vihart, hanem, hogy tudjunk táncolni az esõben."
- KovZoo
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 497
- Csatlakozott: 2009 jan. 10, 01:47 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Ááá! Nem gond Köszi, hogy aggódszdecaon16 írta:Csak vigyázz KovZoo hogy nehogy elkapjon az esõ, és ki kelljen állnod a boxba esõgumikért!KovZoo írta:van egy slick gumi párom, ez aszfaltra tökéletes lenne.
Még anno, amikor versenyeztem, a Duna maratonon nagy esõben sárban, biciklivel a fejemen elõztem meg a versenyzõket
De komolyan...elfutottam mellettük
és a célnál futva levok fotózva, bár ott nem a fejemen van, de megkeresem majd azt a képet
Úgyh nem kell aggódni
E12 Corolla HB 3ajtó D4D 81kw
AE92 Corolla Liftback GTI
„Az élet nem azt jelenti, hogy túléljünk egy vihart, hanem, hogy tudjunk táncolni az esõben."
AE92 Corolla Liftback GTI
„Az élet nem azt jelenti, hogy túléljünk egy vihart, hanem, hogy tudjunk táncolni az esõben."