"Motor lötyögés" orvoslása

Technikai okfejtések, hasznos tippek, leírások. Önállóan megvalósítható kisebb-nagyobb szervizelések és átalakítások.
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Anyagi gondok és egyszerre két autót akarsz venni úgy, hogy még a tied is megtartod :)
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
KovZoo
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 497
Csatlakozott: 2009 jan. 10, 01:47 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: KovZoo »

Pacsker írta:Anyagi gondok és egyszerre két autót akarsz venni úgy, hogy még a tied is megtartod :)
Csak egy GTIt akarok, de nem tudom mi lesz így...komolyan nagy szarban vunk... Úgy számoltam, hogy lehet, hogy Ringre is tudok menni, de már említettem, hogy APEH szemétkedik :(
Egyedül meg nem tudom a GTIt sem megvenni, mondjuk a fele megvan, de aztán átkell írni, meg megcsinálni... kéne még kb 200e.
Épp most megyek egy orvossal tárgyalni...Vannak termékei és MLM rendszerbe akarja a továbbiakban eladni. Ebbõl lehet némi pénz :)
Avatar
tvcsaba
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 129
Csatlakozott: 2009 márc. 13, 08:19 am
Tartózkodási hely: Szerbia
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: tvcsaba »

Hali. Jo ez a téma én éppen ma rendeltem meg és ki is fizettem az eredeti motortartókat. Megkellene,hogy érkezzenek jövöhéten és aztán kicserélni. Mivel az enyém Disel igy még jobban lehet beszélni lötyögésrõl. De találtam eredetiket elsö hátsót cserélek. Itt nállunk kb.110 euró. :wink:
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Majd készíts fényképeket légyszi róluk!
Aztán számolj be, mennyire csökkent a lötyögés és, hogy elég volt-e kettõt cserélni?
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
tvcsaba
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 129
Csatlakozott: 2009 márc. 13, 08:19 am
Tartózkodási hely: Szerbia
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: tvcsaba »

Itt vannak az új motortartok. Jövöhéten lesz a csere. igy néz ki.

Kép
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Köszönjük a képet!

Hasznos! Ezek szerint az 1C motornak is ilyenek a bakjai! Hasznos info!
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Lackó
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3459
Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
Autód gyártási éve: 2017
Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
Autód karosszéria variánsa: Crossover

Hozzászólás Szerző: Lackó »

Orsié is elkezdett rángatózni. Már a motor gyûrûzésekor megnéztem a
motortartó bakokat, és az elsõ (hûtõnél lévõ) elég csúnyán repedt volt.
Valszeg az fáradt ki. Nemsokára csere....
Avatar
tvcsaba
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 129
Csatlakozott: 2009 márc. 13, 08:19 am
Tartózkodási hely: Szerbia
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: tvcsaba »

Hali mindenkinek Szerbiából.

Motor lötyögés elháritva. 89-es C1-es motor nem lötyög. Vagyis csak amenyit kell. Maj idõvel kicserélem a többit is de nem szükséges.
Sajnos képeket nem hoztam mivel az egyik ismerösöm csinálta én meg vigyáztam a lányomra aki másfél éves és nem lehet pillanatra sem magára hagyni.

Üdv :wink:
Krisztián&Buby
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2010 jan. 22, 05:53 pm
Tartózkodási hely: zala megye

...

Hozzászólás Szerző: Krisztián&Buby »

Üdv.
Nekem volt egy 89-es 1.8-as diesel e9-em.Azon sziloplaszttal körbenyomtam a kiszakadt bakot,és megvártam mig megszárad(hasonlo szilárdságu az anyag mint a gyári),és nagyon jo lett.Nem lötyögött,és nem rázott.Az elsö,és a hátsó váltó alatti bakot is megcsináltam.1000Ft-ba kerület,és 3évig használtam gond nélkül.Asztán eladtam...:)

Persze aki teheti,az cserélje mindenképpen,hisz biztosan jobb.
...bár utángyártott bakokkal már volt rossz tapasztalatom,igaz nem toyotán.
TOYOTA-fun...
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Tapasztalatok után a topic kicsit újra értelmezése.

A terhelésváltás okozta motorlötyögés okai. Próbálom fontossági/elõfordulási sorrendben leírni õket:

- Hûtõ alatti motortartó bak (Az Intercars-os 4MAX márkájú nagyon rövid életû. Pár hónap alatt tönkrement a legtöbb embernél. tvcsaba képein is jól látszik (bal oldali), hogy csak pár pilinszka gumi tartja, ami hamar megadja magát. Ellenben a gyárinál több a tömör gumi része. Normális megoldásként vagy a gyári újat, vagy a gyári szakadtnak, de inkább ennek újraragasztását, vulkanizálását ajánlom. Elõbbit akár szélvédõragasztóval)
- Tûzfal "alatti" hátsó motortartó bak. (érdemes a kettõt egyszerre cserélni)
- Szilentezõs topicban leírt elsõ lengõkarok hátsó szilentjei
- Diffi lógása
- Féltengelycsuklók kopottságának összeadódása
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
GabSep-TSR
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 26
Csatlakozott: 2012 ápr. 18, 03:52 pm

Hozzászólás Szerző: GabSep-TSR »

Gyerekek a motortartó bak a mi E9 es corollánkban is problémát okozott de mi nem vettünk újat és nem süttettünk az egyik legjobb és legolcsóbb megoldást választottuk...

Würth Szélvédõragasztó kivettük az összeset majd szépen megtömködtük,kb 1 nap alatt megszáradt és kész is volt!

Difi tartó bakoknál is hasonló a probléma, hiába vesznek nagyon sokan új bakot hamar szétszakad és meglehetõsen drága is nem egy olcsó mulatság!

Szélvédõ ragasztó és eléggé jó és sokáig tart!!!
Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3604
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair »

GabSep-TSR írta:Gyerekek a motortartó bak a mi E9 es corollánkban is problémát okozott de mi nem vettünk újat és nem süttettünk az egyik legjobb és legolcsóbb megoldást választottuk...

Würth Szélvédõragasztó kivettük az összeset majd szépen megtömködtük,kb 1 nap alatt megszáradt és kész is volt!

Difi tartó bakoknál is hasonló a probléma, hiába vesznek nagyon sokan új bakot hamar szétszakad és meglehetõsen drága is nem egy olcsó mulatság!

Szélvédõ ragasztó és eléggé jó és sokáig tart!!!
Sokáig bizony, nekem legalább 1 hónapig bírta... :roll: :roll: :roll:
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:
GabSep-TSR
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 26
Csatlakozott: 2012 ápr. 18, 03:52 pm

Hozzászólás Szerző: GabSep-TSR »

[Walaki]D`Lair írta:
GabSep-TSR írta:Gyerekek a motortartó bak a mi E9 es corollánkban is problémát okozott de mi nem vettünk újat és nem süttettünk az egyik legjobb és legolcsóbb megoldást választottuk...

Würth Szélvédõragasztó kivettük az összeset majd szépen megtömködtük,kb 1 nap alatt megszáradt és kész is volt!

Difi tartó bakoknál is hasonló a probléma, hiába vesznek nagyon sokan új bakot hamar szétszakad és meglehetõsen drága is nem egy olcsó mulatság!

Szélvédõ ragasztó és eléggé jó és sokáig tart!!!
Sokáig bizony, nekem legalább 1 hónapig bírta... :roll: :roll: :roll:
Akkor nem jól csináltad! Nekünk lassan 1 éve bírja!! és semmi probléma vele!
Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3604
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair »

GabSep-TSR írta:
[Walaki]D`Lair írta:
GabSep-TSR írta:Gyerekek a motortartó bak a mi E9 es corollánkban is problémát okozott de mi nem vettünk újat és nem süttettünk az egyik legjobb és legolcsóbb megoldást választottuk...

Würth Szélvédõragasztó kivettük az összeset majd szépen megtömködtük,kb 1 nap alatt megszáradt és kész is volt!

Difi tartó bakoknál is hasonló a probléma, hiába vesznek nagyon sokan új bakot hamar szétszakad és meglehetõsen drága is nem egy olcsó mulatság!

Szélvédõ ragasztó és eléggé jó és sokáig tart!!!
Sokáig bizony, nekem legalább 1 hónapig bírta... :roll: :roll: :roll:
Akkor nem jól csináltad! Nekünk lassan 1 éve bírja!! és semmi probléma vele!
Driftel a tulaj az autóval?
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:
Avatar
Bohi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3288
Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Bohi »

Nekem sem bírt sokat, még benne van, de elengedett már. Én egy gyárit (vagy utángyártottat) nyomatta tele.
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Válasz küldése