Autoreszelgetes
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
-
sprintike
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1681
- Csatlakozott: 2007 nov. 15, 10:00 pm
- Tartózkodási hely: Vác közelében
Van egy 22-es és egy 41-es hibakódom.
Bebizonyosodott amire gondoltam.
Valamelyik kábelem meg van törve vagy nem érintkezik rendesen.
22 Hûtõfolyadék-hõmérsékletszenzor, nincs jel.
41 Alapjárati és teljesterhelés-kapcsoló vagy fojtószelep-szögjeladó, szakadás vagy rövidzárlat.
A hûtõfolyadék-hõmérsékletszenzorom elméletileg yo már, mert egyszer nem mutatott semmit a vízhõfokmérõm-sarú tisztítás és mért.De a kód bennemaradt bármit is csináltam.Hidegen csak 3*-ra volt hajlandó megtartani az alapjáratot hidegen
Pár napja melegen rángatott.majd leállt.Idegességemben beigértem neki,hogy ha még 1*ezt csinálja-benzin és alágyujt.Aztán felnyitottam a motorhátetõt megmozgattam pár kábelt,lehúztam pár gyujtáskábelt és visszaültem.Indit-eltünt a hibakód amit már 3 hete próbálnak(-ok)kiszedni belöle.Aztán tegnap 4000 környékén megtorpanás és azóta megint nehezen indul hidegen.Szóval valszeg vezeték fles van.
Biztos,hogy valahol a hõmérséklet-idõkapcsoló vagy a hidegindító szelep környékén lehet a gebasz.(szerintem-parasztlogikával) A baj hogy nemtom hol találom ezeket.
Nagy kérdésem.Hol és hogyan kezdjem kimérni,hogy megtaláljam a hibát???Help me please mert kezdem elveszteni a türelmem és a hitem,hogy ez valaha yo lesz.
Köszi
Bebizonyosodott amire gondoltam.
Valamelyik kábelem meg van törve vagy nem érintkezik rendesen.
22 Hûtõfolyadék-hõmérsékletszenzor, nincs jel.
41 Alapjárati és teljesterhelés-kapcsoló vagy fojtószelep-szögjeladó, szakadás vagy rövidzárlat.
A hûtõfolyadék-hõmérsékletszenzorom elméletileg yo már, mert egyszer nem mutatott semmit a vízhõfokmérõm-sarú tisztítás és mért.De a kód bennemaradt bármit is csináltam.Hidegen csak 3*-ra volt hajlandó megtartani az alapjáratot hidegen
Pár napja melegen rángatott.majd leállt.Idegességemben beigértem neki,hogy ha még 1*ezt csinálja-benzin és alágyujt.Aztán felnyitottam a motorhátetõt megmozgattam pár kábelt,lehúztam pár gyujtáskábelt és visszaültem.Indit-eltünt a hibakód amit már 3 hete próbálnak(-ok)kiszedni belöle.Aztán tegnap 4000 környékén megtorpanás és azóta megint nehezen indul hidegen.Szóval valszeg vezeték fles van.
Biztos,hogy valahol a hõmérséklet-idõkapcsoló vagy a hidegindító szelep környékén lehet a gebasz.(szerintem-parasztlogikával) A baj hogy nemtom hol találom ezeket.
Nagy kérdésem.Hol és hogyan kezdjem kimérni,hogy megtaláljam a hibát???Help me please mert kezdem elveszteni a türelmem és a hitem,hogy ez valaha yo lesz.
Köszi
Ha 4age rol beszelunk, akkor tisztitsd ki a megkerulo jaratot a pillango alatt szerintem. FI-87 oldal a konyveben, AAV-nek hivjak. Ha mar ott jarsz, be tudod allitani a TPS-t is.sprintike írta:Van egy 22-es és egy 41-es hibakódom.
Bebizonyosodott amire gondoltam.
Valamelyik kábelem meg van törve vagy nem érintkezik rendesen.
22 Hûtõfolyadék-hõmérsékletszenzor, nincs jel.
41 Alapjárati és teljesterhelés-kapcsoló vagy fojtószelep-szögjeladó, szakadás vagy rövidzárlat.
A hûtõfolyadék-hõmérsékletszenzorom elméletileg yo már, mert egyszer nem mutatott semmit a vízhõfokmérõm-sarú tisztítás és mért.De a kód bennemaradt bármit is csináltam.Hidegen csak 3*-ra volt hajlandó megtartani az alapjáratot hidegen
Pár napja melegen rángatott.majd leállt.Idegességemben beigértem neki,hogy ha még 1*ezt csinálja-benzin és alágyujt.Aztán felnyitottam a motorhátetõt megmozgattam pár kábelt,lehúztam pár gyujtáskábelt és visszaültem.Indit-eltünt a hibakód amit már 3 hete próbálnak(-ok)kiszedni belöle.Aztán tegnap 4000 környékén megtorpanás és azóta megint nehezen indul hidegen.Szóval valszeg vezeték fles van.
Biztos,hogy valahol a hõmérséklet-idõkapcsoló vagy a hidegindító szelep környékén lehet a gebasz.(szerintem-parasztlogikával) A baj hogy nemtom hol találom ezeket.
Nagy kérdésem.Hol és hogyan kezdjem kimérni,hogy megtaláljam a hibát???Help me please mert kezdem elveszteni a türelmem és a hitem,hogy ez valaha yo lesz.
Köszi
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Abban a könyvben, amit kölcsönadtam neked XJS? 
Mert akkor kölcsönadom Sprintinek is
Mert akkor kölcsönadom Sprintinek is
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
Nem, a 4age/4afe engine manual, fent van itt:Pacsker írta:Abban a könyvben, amit kölcsönadtam neked XJS?
Mert akkor kölcsönadom Sprintinek is
http://www.ae86.hu/downloads/?dl_cat=1
Amit adtal az az ae92 trueno coupe es az ae95 4wd manual, de minden ae92-hoz jok bizonyos reszei.
-
sprintike
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1681
- Csatlakozott: 2007 nov. 15, 10:00 pm
- Tartózkodási hely: Vác közelében
Ha 4age rol beszelunk, akkor tisztitsd ki a megkerulo jaratot a pillango alatt szerintem. FI-87 oldal a konyveben, AAV-nek hivjak. Ha mar ott jarsz, be tudod allitani a TPS-t is.[/quote]
Ez nekem elsõ olvasásra kicsit kínai volt de megnézem a könyvbe és megpróbálom.Köszönöm!!!!
Mi az a TPS?
Közbe mégegyszer kivillogtattam és rájöttem,hogy nem 42 hanem 52 a hiba.
52 Kopogásszenzor nyitva vagy rövidre zárva..
Az a baromi érdekes,hogy amikor rosszalkodik többnyire egy kis kábel és csati mozgatás után helyreáll.Csak sajnos mindíg az összes csatit megmozgattam és így nem tudom melyik volt a gáz.Legközelebb egyenként csinálom.
Ez nekem elsõ olvasásra kicsit kínai volt de megnézem a könyvbe és megpróbálom.Köszönöm!!!!
Mi az a TPS?
Közbe mégegyszer kivillogtattam és rájöttem,hogy nem 42 hanem 52 a hiba.
52 Kopogásszenzor nyitva vagy rövidre zárva..
Az a baromi érdekes,hogy amikor rosszalkodik többnyire egy kis kábel és csati mozgatás után helyreáll.Csak sajnos mindíg az összes csatit megmozgattam és így nem tudom melyik volt a gáz.Legközelebb egyenként csinálom.
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
TPS = Throttle Position Sensor (gázpedál állás érzékelõ)
Fekete mûanyagházas alkatrész. Egy nagy poti az egész. Megtalálod. Azon a tengelyen van ha jól emlékszem, ahova a gázbowden megy be.
Kopogásszenzor nincs a tiedbe, így vmit félreolvastál. Ha meg tényleg kábelbaj, akkor tök jó dolgod van. Egyszerre csak egyet mozgass és zárd ki, melyik az.
Fekete mûanyagházas alkatrész. Egy nagy poti az egész. Megtalálod. Azon a tengelyen van ha jól emlékszem, ahova a gázbowden megy be.
Kopogásszenzor nincs a tiedbe, így vmit félreolvastál. Ha meg tényleg kábelbaj, akkor tök jó dolgod van. Egyszerre csak egyet mozgass és zárd ki, melyik az.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
-
sprintike
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1681
- Csatlakozott: 2007 nov. 15, 10:00 pm
- Tartózkodási hely: Vác közelében
Bocs elöbb olvastam a gyorstalpalót mint ezt.Bár az 1.3-as hibakódjait nézem mert a workshopba annak van csak hibakódleírása de ha abban írják akkor,hogy-hogy a 4age-ben nincs?!Vagy az is halu?Vagy nem ugyanaz a kettõ?Pacsker írta:TPS = Throttle Position Sensor (gázpedál állás érzékelõ)
Fekete mûanyagházas alkatrész. Egy nagy poti az egész. Megtalálod. Azon a tengelyen van ha jól emlékszem, ahova a gázbowden megy be.
Kopogásszenzor nincs a tiedbe, így vmit félreolvastál. Ha meg tényleg kábelbaj, akkor tök jó dolgod van. Egyszerre csak egyet mozgass és zárd ki, melyik az.
-
sprintike
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1681
- Csatlakozott: 2007 nov. 15, 10:00 pm
- Tartózkodási hely: Vác közelében
Ha lehet majd kölcsönkérném.......KösziPacsker írta:Abban a könyvben, amit kölcsönadtam neked XJS?
Mert akkor kölcsönadom Sprintinek is
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára sprintike 2009 márc. 04, 12:17 am-kor.
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
NEM!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
-
sprintike
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1681
- Csatlakozott: 2007 nov. 15, 10:00 pm
- Tartózkodási hely: Vác közelében
Akinek Tvis-es gépe van érdemes a kipufogóvisszavezetésnél(ami a Tvisbe megy bele)megbontani és kitakarítani.Nekem speciál a kis lyukat telibe elzárta a korom.3 csavar szóval nem nagy kaland.
Véletlenül vettem észre,hogy dzsúzos miközben próbáltam megoldást találni a bajaimra.Nemtudom,hogy egyébként számít-e valamit.....de azért leírtam

Véletlenül vettem észre,hogy dzsúzos miközben próbáltam megoldást találni a bajaimra.Nemtudom,hogy egyébként számít-e valamit.....de azért leírtam
- KovZoo
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 497
- Csatlakozott: 2009 jan. 10, 01:47 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Köszi Sprintikesprintike írta:Akinek Tvis-es gépe van érdemes a kipufogóvisszavezetésnél(ami a Tvisbe megy bele)megbontani és kitakarítani.Nekem speciál a kis lyukat telibe elzárta a korom.3 csavar szóval nem nagy kaland.
Véletlenül vettem észre,hogy dzsúzos miközben próbáltam megoldást találni a bajaimra.Nemtudom,hogy egyébként számít-e valamit.....de azért leírtam![]()
