Live For Speed / egyéb szimulátor szoftverek
- Lyani
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1676
- Csatlakozott: 2007 ápr. 22, 01:13 am
- Autód gyártási éve: 2012
- Autód típusa (és generációja): Auris
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Szigethalom
Live For Speed / egyéb szimulátor szoftverek
Minden idők egyik legjobb autós szimulátora, mely ezer féle képpen "tuningolható".
Demó módban 3 autó van, egy elsőkerekes kis GTi
egy sima hátsókerekes
meg egy hátsókerék turbós. Mondanom sem kell, hogy ez a legnépszerűbb.
A teljes verzióban van F1 autótól kezdve gokárt kocsi is, 4kerék hajtású szörnyek, stb...
A játék ingyenes, meg mindenféle csoda program tölthető le hozzá, amivel az autó tulajdonságait lehet variálni, V12+3báros turbó 2000 lóerő, slick gumi, óriásfelni, AWD, skinek, beltérvariációk, lámpák, gumi minták, hangok, különböző füst, minden.
Innen letölthető minden:
http://www.lfs-database.com/index.php?c ... ectionid=1
Maga a játék innen tölthető le:
http://www.lfs.net/?page=downloads
Igaz, ez a legújabb verzió, amiben nincsen turbós autó demóban.
Ajánlott a 0.5V verzió beszerzése.
Mondanom sem kell, hogy teljesen magyar nyelvű.
Az autókon mindent lehet állítani, keréknyomástól kezdve a kerékdőlést, futóművet, sebességváltó áttételezését, üzemanyagmennyiséget, differenciálművet... Midnent.
Jöjjön pár kép, az autómról a játékból.
Kanyarvétel 2 keréken.
Előzés 250ről féktávon:
Beállított kép 1:
Beállított kép 2:
Mercedes CL63 AMG drift. Modellezett motortulajdonságokkal Le/Nm/ccm...
Oválpályán 300al:
Oválpályán 300al:
Oválpályán 300al:
Demó módban 3 autó van, egy elsőkerekes kis GTi
egy sima hátsókerekes
meg egy hátsókerék turbós. Mondanom sem kell, hogy ez a legnépszerűbb.
A teljes verzióban van F1 autótól kezdve gokárt kocsi is, 4kerék hajtású szörnyek, stb...
A játék ingyenes, meg mindenféle csoda program tölthető le hozzá, amivel az autó tulajdonságait lehet variálni, V12+3báros turbó 2000 lóerő, slick gumi, óriásfelni, AWD, skinek, beltérvariációk, lámpák, gumi minták, hangok, különböző füst, minden.
Innen letölthető minden:
http://www.lfs-database.com/index.php?c ... ectionid=1
Maga a játék innen tölthető le:
http://www.lfs.net/?page=downloads
Igaz, ez a legújabb verzió, amiben nincsen turbós autó demóban.
Ajánlott a 0.5V verzió beszerzése.
Mondanom sem kell, hogy teljesen magyar nyelvű.
Az autókon mindent lehet állítani, keréknyomástól kezdve a kerékdőlést, futóművet, sebességváltó áttételezését, üzemanyagmennyiséget, differenciálművet... Midnent.
Jöjjön pár kép, az autómról a játékból.
Kanyarvétel 2 keréken.
Előzés 250ről féktávon:
Beállított kép 1:
Beállított kép 2:
Mercedes CL63 AMG drift. Modellezett motortulajdonságokkal Le/Nm/ccm...
Oválpályán 300al:
Oválpályán 300al:
Oválpályán 300al:
Auris MK1 HSD Sol 5 door Hatchback
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Próbáltunk már megfertőzni párotokat, de nem jött össze!
Mindenki játszott már autós játékkal régebben, nézzük csak a Need For Speed első két részét, a Street Rod-ot, a CRC-t, ....
Egyre több volt az igényem, de nem legfőképpen a grafika iránt, hanem a játék fizikája miatt. Zavart nagyon, hogy 250-el be lehet venni egy derékszögű kanyart, hogy az autók nem törnek, hogyha falnak csapódok, egyenesbe dob vissza és mehetek padlón tovább... :S :S nem jött be annyira...
Sőt kifejezetten ideges lettem, amikor a PS3-at hoztuk be Magyarországra és lehetett a megjelenés előtt tezst játszani pár órát, akkor is volt benne 1 autós játék. Valami drift-es része is volt és egy kanyarba úgy is lehetett driftelni, hogy az autó orra a külső ív fele néz... Röhej...
Pár éve tudatosult bennem, hogy vannak autós játékok és autós szimulátorok. Annyira távol állnak egymástól, hogy azt el se lehet mondani. Próbáltam többet, de végül megakadtam egy játékon. Beleszerettem nincs mese.
Ez az a bizonyos címben szereplő Live For Speed. 2-3 éve raktam fel először. Az első pár nap csak bosszúságot okozott, mert egy kört sem tudtam megtenni a pályán. Az ember ugye mindig csak nyomná neki, aztán jön a kanyar. Lényeg ami lényeg, pár hétnek el kellett telnie, hogy tudjak iszonyat primitív módon autózni. De a kezdeti idegesség, már örömmé változott és egy kihívást éreztem, hogy végre megvan az amit régóta kerestem és végre megtanulhatok szimulátoron játszani.
Majd később felraktam a kis kormányomat hozzá (nincs sajnos Force Feedback) így mégjobb lett és napról napra tyúklépésben fejlődtem.
A beállításoknál (boxban) olyan lehetőségek vannak, mint pl a lengéscsillapító felfelé és lefelé csillapításának erőssége, viszkózus, vagy sperr, vagy nyílt, vagy zárt diffi választása, állíthatása, keréknyomás, mintázat, dőlés, összetartás, áttételek, fékerő eloszlás, fékerő nagysága, leszorító erők ....
Na és nem is ez a nagy dolog! Hanem, hogyha 2-3 %-ot állítunk már 1-1 tulajdonságon, akkor kell vagy 5 kör, hogy nagyjából be tudjuk törni az autót újra. Minden kis apró változtatást érzünk is és befolyásolja a menettulajdonságokat. Hihetetlen!
1-2 évig csak nagyon hébe hóba játszottam a játékkal, addig Lyani közel profivá vált és letöltött minden kiegészítőt. Pár hete újra rákaptam én is a játék ízére és neten is próbálgatjuk a hosszú idő során szerzett tapasztalatainkat. Sajnos azt kell, hogy mondjam én még így is édes kevés vagyok az ottani "nagymenő" szinthez, de pl Lyani már igencsak szépen tolja.
Mint már említettem nagyon sokminden múlik a beállításokon!
Aki kedvet kapott az egészhez, szerintem keressen utána és töltse le, persze csak ha van gyomra a kezdeti kudarcsorozatokhoz
Így végszóra azt kell, hogy mondjam, hogy ez a legélethűbb szimulátor, amivel életemben valaha is játszottam! Olyannyira, hogyha ugyanazt csinálom egy trükknél, mint élőben, akkor teljes mértékben ugyanazt műveli a játékban, amire számítok! Majdnemhogy tökéletes a fizikája! És ez fordítottan is igaz! Szerintem van annyira valósághű, hogy amit a játékban tanul az ember, az a valóságban is sokat segít. (mint pl, ha valaki még nem ment keresztbe igaziból hátsókerekes autóval, akkor nagyon jól tanulgathatja ezt előre ebben a játékban!)
Mindenki játszott már autós játékkal régebben, nézzük csak a Need For Speed első két részét, a Street Rod-ot, a CRC-t, ....
Egyre több volt az igényem, de nem legfőképpen a grafika iránt, hanem a játék fizikája miatt. Zavart nagyon, hogy 250-el be lehet venni egy derékszögű kanyart, hogy az autók nem törnek, hogyha falnak csapódok, egyenesbe dob vissza és mehetek padlón tovább... :S :S nem jött be annyira...
Sőt kifejezetten ideges lettem, amikor a PS3-at hoztuk be Magyarországra és lehetett a megjelenés előtt tezst játszani pár órát, akkor is volt benne 1 autós játék. Valami drift-es része is volt és egy kanyarba úgy is lehetett driftelni, hogy az autó orra a külső ív fele néz... Röhej...
Pár éve tudatosult bennem, hogy vannak autós játékok és autós szimulátorok. Annyira távol állnak egymástól, hogy azt el se lehet mondani. Próbáltam többet, de végül megakadtam egy játékon. Beleszerettem nincs mese.
Ez az a bizonyos címben szereplő Live For Speed. 2-3 éve raktam fel először. Az első pár nap csak bosszúságot okozott, mert egy kört sem tudtam megtenni a pályán. Az ember ugye mindig csak nyomná neki, aztán jön a kanyar. Lényeg ami lényeg, pár hétnek el kellett telnie, hogy tudjak iszonyat primitív módon autózni. De a kezdeti idegesség, már örömmé változott és egy kihívást éreztem, hogy végre megvan az amit régóta kerestem és végre megtanulhatok szimulátoron játszani.
Majd később felraktam a kis kormányomat hozzá (nincs sajnos Force Feedback) így mégjobb lett és napról napra tyúklépésben fejlődtem.
A beállításoknál (boxban) olyan lehetőségek vannak, mint pl a lengéscsillapító felfelé és lefelé csillapításának erőssége, viszkózus, vagy sperr, vagy nyílt, vagy zárt diffi választása, állíthatása, keréknyomás, mintázat, dőlés, összetartás, áttételek, fékerő eloszlás, fékerő nagysága, leszorító erők ....
Na és nem is ez a nagy dolog! Hanem, hogyha 2-3 %-ot állítunk már 1-1 tulajdonságon, akkor kell vagy 5 kör, hogy nagyjából be tudjuk törni az autót újra. Minden kis apró változtatást érzünk is és befolyásolja a menettulajdonságokat. Hihetetlen!
1-2 évig csak nagyon hébe hóba játszottam a játékkal, addig Lyani közel profivá vált és letöltött minden kiegészítőt. Pár hete újra rákaptam én is a játék ízére és neten is próbálgatjuk a hosszú idő során szerzett tapasztalatainkat. Sajnos azt kell, hogy mondjam én még így is édes kevés vagyok az ottani "nagymenő" szinthez, de pl Lyani már igencsak szépen tolja.
Mint már említettem nagyon sokminden múlik a beállításokon!
Aki kedvet kapott az egészhez, szerintem keressen utána és töltse le, persze csak ha van gyomra a kezdeti kudarcsorozatokhoz
Így végszóra azt kell, hogy mondjam, hogy ez a legélethűbb szimulátor, amivel életemben valaha is játszottam! Olyannyira, hogyha ugyanazt csinálom egy trükknél, mint élőben, akkor teljes mértékben ugyanazt műveli a játékban, amire számítok! Majdnemhogy tökéletes a fizikája! És ez fordítottan is igaz! Szerintem van annyira valósághű, hogy amit a játékban tanul az ember, az a valóságban is sokat segít. (mint pl, ha valaki még nem ment keresztbe igaziból hátsókerekes autóval, akkor nagyon jól tanulgathatja ezt előre ebben a játékban!)
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Akkor pár beigért kép!
Rögtönöztünk Lyanival és csináltuk pár duost is, kínszenvedések árán.
Félkéz a kormányon, félkéz a billentyűn, minden screenshot után visszalépett a winfosba... Nyögvenyelős volt, de ittvannak. :
Rögtönöztünk Lyanival és csináltuk pár duost is, kínszenvedések árán.
Félkéz a kormányon, félkéz a billentyűn, minden screenshot után visszalépett a winfosba... Nyögvenyelős volt, de ittvannak. :
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Egy forszfídbekkes használt kormányt már lehet venni szerintem 4-5 ezer forintért. Természetesen Logitech-et! Nem megéri? Én is gondolkozom rajta! Nekem ugyanilyen van, csak a sárga, amibe nincs motor.birka007 írta:Imádom, imádtam, valóban az egyik legrealisztikusabb game az eddig megjelentek közül.
Rengeteget nyomtam, de sajna csak billentyűvel, ez igencsak visszadobja az élményfaktort.
Ehelyett Gridezni kezdtem, arra jó a klaviatúra is.
De a mi álmunk, melyik is Lyani??? Illusztráld képekkel!
Birka! Mi az a Grid?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Lyani
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1676
- Csatlakozott: 2007 ápr. 22, 01:13 am
- Autód gyártási éve: 2012
- Autód típusa (és generációja): Auris
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Szigethalom
A Logitech G25 Racing Wheel természetesen.
Bőr, fém, 900fok elfordulás, force feedback, 3 pedál, váltó...
Egyszerűen tökéletesen élethű. Csakhát az ára is olyan.
50től indul felfelé...
És hogy miért jó ez:
http://www.youtube.com/watch?v=7c7wAuXf ... re=related
Bőr, fém, 900fok elfordulás, force feedback, 3 pedál, váltó...
Egyszerűen tökéletesen élethű. Csakhát az ára is olyan.
50től indul felfelé...
És hogy miért jó ez:
http://www.youtube.com/watch?v=7c7wAuXf ... re=related
Auris MK1 HSD Sol 5 door Hatchback
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
http://www.youtube.com/watch?v=mqD0JMbl ... re=related
Itt egy jobb videó róla! Iszonyat mit megy a gyerek
A kutyát látjátok, hogy csodálkozik?
És elfelejtettük mondani, hogy van benne gyorsulás, és rallycross is:
http://www.youtube.com/watch?v=N44oDlib ... re=related
Itt egy jobb videó róla! Iszonyat mit megy a gyerek
A kutyát látjátok, hogy csodálkozik?
És elfelejtettük mondani, hogy van benne gyorsulás, és rallycross is:
http://www.youtube.com/watch?v=N44oDlib ... re=related
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Na ki jön velünk játszani?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Természetesen melegszik a gumi, emiatt ha ütjük vágjuk, 2 kör után már nem lehet vele közlekedni, később ki is durran, fogy a benzin is.
Olyan apróságok is tetszenek például, hogy a jobban terhelt kerék alatt erősebb a guminyom, vagy ha "ugratunk", vagy épp eltört a felfüggesztés, akkor amikor földhöz érünk szélesedő erős guminyomok lesznek. Nehéz elmondani, látni kell!
Olyan apróságok is tetszenek például, hogy a jobban terhelt kerék alatt erősebb a guminyom, vagy ha "ugratunk", vagy épp eltört a felfüggesztés, akkor amikor földhöz érünk szélesedő erős guminyomok lesznek. Nehéz elmondani, látni kell!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
-
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1681
- Csatlakozott: 2007 nov. 15, 10:00 pm
- Tartózkodási hely: Vác közelében
Valaki dobjon egy direkt linket letöltésre.A fenti linken valamiért nemtom tölteni.....Pacsker írta:http://files.filefront.com/Live+For+Spe ... einfo.html
Ha multizni akartok ezt rakjátok fel.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára sprintike 2009 jan. 28, 12:14 am-kor.