Autoreszelgetes
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: központi zár
Üdv mindenkinek 2009-ben!
Régi ígértem pótolom ezzel a képekkel: celica ülések az AE92-ben.
Tapasztalatból mondom, hogy sokkal alacsonyabban ülsz benne, mint az eredeti AE92-es ülésekben, de még a Gt-i üléshez képest is alacsonyabb sőt kényelmesebb is. Előnye, hogy nagyobb a fejtér és alacsonyabban van a súlypont. Pont emiatt a két dolog miatt át is fogom tenni a Gt-i-be.
Ideiglenes megoldás, nem tudtam jobbat kitalálni, de talán ez jár a legkisebb barkácsolással. Az eredeti ülés sineket ugyanis sehogyan sem tudtam átcserélni.
A jövő héten lesz védőgázas hegesztővel átalakítva az ülés talpa úgy, hogy majd rendesen le lehet fogatni.
sajnos így tudtam csak feltenni a képeket:
http://kepfeltoltes.hu/090102/IMG_1844_ ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/090102/IMG_1845_ ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/090102/IMG_1846_ ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/090102/IMG_1847_ ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/090102/IMG_1850_ ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/090102/IMG_1843_ ... es.hu_.jpg
Régi ígértem pótolom ezzel a képekkel: celica ülések az AE92-ben.
Tapasztalatból mondom, hogy sokkal alacsonyabban ülsz benne, mint az eredeti AE92-es ülésekben, de még a Gt-i üléshez képest is alacsonyabb sőt kényelmesebb is. Előnye, hogy nagyobb a fejtér és alacsonyabban van a súlypont. Pont emiatt a két dolog miatt át is fogom tenni a Gt-i-be.
Ideiglenes megoldás, nem tudtam jobbat kitalálni, de talán ez jár a legkisebb barkácsolással. Az eredeti ülés sineket ugyanis sehogyan sem tudtam átcserélni.
A jövő héten lesz védőgázas hegesztővel átalakítva az ülés talpa úgy, hogy majd rendesen le lehet fogatni.
sajnos így tudtam csak feltenni a képeket:
http://kepfeltoltes.hu/090102/IMG_1844_ ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/090102/IMG_1845_ ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/090102/IMG_1846_ ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/090102/IMG_1847_ ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/090102/IMG_1850_ ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/090102/IMG_1843_ ... es.hu_.jpg
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
-
sprintike
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1681
- Csatlakozott: 2007 nov. 15, 10:00 pm
- Tartózkodási hely: Vác közelében
Re: központi zár
Yol néz ki.Kár,hogy ki van szakadva
Áthuzatod?
Sok sikert az átrakáshoz
Sok sikert az átrakáshoz
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: központi zár
Igen már meg van hozzá az anyag, csak a pénz nem volt meg eddig.sprintike írta:Yol néz ki.Kár,hogy ki van szakadvaÁthuzatod?
Sok sikert az átrakáshoz
10 eHUF-ért csinálják meg, a szivacs javítással együtt.
Ha meglesz minden, az átrakás az egyik kocsiból a másikba már csak 10 perc melo!
Sprinti!
Gratulálok az "új" Gt-i-dhez, remélem sok örömet és adrenalint fog adni.
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
-
sprintike
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1681
- Csatlakozott: 2007 nov. 15, 10:00 pm
- Tartózkodási hely: Vác közelében
Re: központi zár
Köszi.Ebben biztos vagyokBalanyi Krisztián írta:Sprinti!
Gratulálok az "új" Gt-i-dhez, remélem sok örömet és adrenalint fog adni.
- Lyani
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1676
- Csatlakozott: 2007 ápr. 22, 01:13 am
- Autód gyártási éve: 2012
- Autód típusa (és generációja): Auris
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Szigethalom
Motorfelújítási útmutató. Elsősorban Lackónak.
http://totalcar.hu/magazin/technika/kinekfajmo/
http://totalcar.hu/magazin/technika/atveres1/
http://totalcar.hu/magazin/technika/kinekfajmo/
http://totalcar.hu/magazin/technika/atveres1/
Auris MK1 HSD Sol 5 door Hatchback
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Nagyon kemény
Vásároljunk kereskedőtől használtautót Mo-on...
Kemény
"flex (azaz sikító)" Ugye ugye srácok...
Azért elég szomorú is az első cikk
Hány olyan nepper volt, aki ezeket nem tudta, vagy kezdő kis nyikhaj. És mind megfogják ezeket csinálni az autóikkal, csak hogy 50 ezerrel többet vegyenek ki belőle.
Vásároljunk kereskedőtől használtautót Mo-on...
Kemény
"flex (azaz sikító)" Ugye ugye srácok...
Azért elég szomorú is az első cikk
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Zed Kristianz
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 820
- Csatlakozott: 2007 márc. 10, 04:20 am
- Tartózkodási hely: Budapest VII. -- Kárpátalja (UA)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Volt gyári klíma de az nem az. Nem is tudom mi lehet. A légszűrőhöz is megy belőle cső... ?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
vonóhorog
Sziasztok
Vonóhorgot szeretnék felszereltetni a 2005-ös Corolla kombimra.
Minden infót szeretnék begyűjteni róla
- Milyen előkészítés van neki? Egyszerűen felcsavarozható,
vagy félteni kell az alvázat? Kábelek vannak előkészítve?
- Milyen horgot javasoltok? Érdemes-e a drágábbakat venni?
- Levehetőnek van-e valami hátránya?
- Tudtok-e ajánlani korrekt de kedvező árú helyet, ahol szerelnek
(Fehérvár, Siófok, esetleg Bp.), vagy inkább maradjak márkaszervíznél?
- Lökhárítót át kell-e alakítani?
kösz
üdv
András
Vonóhorgot szeretnék felszereltetni a 2005-ös Corolla kombimra.
Minden infót szeretnék begyűjteni róla
- Milyen előkészítés van neki? Egyszerűen felcsavarozható,
vagy félteni kell az alvázat? Kábelek vannak előkészítve?
- Milyen horgot javasoltok? Érdemes-e a drágábbakat venni?
- Levehetőnek van-e valami hátránya?
- Tudtok-e ajánlani korrekt de kedvező árú helyet, ahol szerelnek
(Fehérvár, Siófok, esetleg Bp.), vagy inkább maradjak márkaszervíznél?
- Lökhárítót át kell-e alakítani?
kösz
üdv
András
- szullosz
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 738
- Csatlakozott: 2008 aug. 07, 10:42 pm
- Tartózkodási hely: Budapest, IV.
Re: vonóhorog
Szia!solyom írta:Sziasztok
Vonóhorgot szeretnék felszereltetni a 2005-ös Corolla kombimra.
Minden infót szeretnék begyűjteni róla
- Milyen előkészítés van neki? Egyszerűen felcsavarozható,
vagy félteni kell az alvázat? Kábelek vannak előkészítve?
- Milyen horgot javasoltok? Érdemes-e a drágábbakat venni?
- Levehetőnek van-e valami hátránya?
- Tudtok-e ajánlani korrekt de kedvező árú helyet, ahol szerelnek
(Fehérvár, Siófok, esetleg Bp.), vagy inkább maradjak márkaszervíznél?
- Lökhárítót át kell-e alakítani?
kösz
üdv
András
Megpróbálok rövid lenni...
A felszerelés alapjai adottak, semmi extra.
Az alvázat nem kell féltened a "komolyabb" márkánál, mert a nyúlványokban kialakított rögzítési pontokhoz csatlakozik a vonóhorog vagy annak tartókonzolja.
Legjobb tudomásom szerint csak a terepjárók néhány típusán van vonóhorog elektromos-csatlakozó előkészítés... A Corolla-don biztosan nincs!
Elsőnek ezeket vizsgáld meg:
PZ408-E5556-00 gyári fix fejes vonóhorog ~40e+áfa
PZ417-E9564-00 gyári elektromos készlet ~12e+áfa
(a cikkszámok CSAK tájékoztató adatok!!!)
Ajánlott még Bosal-Autoflex illetve Auguszt márkákat megvizsgálni...
(pl.: a Bosal az egyik nagy autóalkatrész kereskedőnél bruttó 28~42e kedvezmény és elektromos köteg nélkül)
A "vas" maga nem is annyira fontos, mert általában a gyári mintájára készítik el, minőségben észrevehető különbség nincs. Az elektromos kötegből a gyárit javaslom, mert a hástó lámpáknál csatlakozik a gépjármű villamos hálózatához, így nem kell barkácsolni. Természetesen igényesen a "noname" kötel is beszerelhető a gyári gumidugókon keresztül! Drága köteg, kevés munkadíj ~ olcsó köteg, több munkadíj...
Jelenleg a levehető fejes a "menő", ha jól tudom az Unió több országában csak ez szerelhető. A fej illesztése nagyon egyszerű, egy mozdulat és használaton kívül esztétikailag nem "rontja" az autót. Mellékhatásai jelenleg nem ismertek...
Ebben a kérdésben nem tudok állástfoglalni...
Sajnos igen. A lökhárító alsó élénél egy ~70x110mm darabot ki kell vágni, de ez is megoldható igényesen. Az összhatást nem rontja.
Azt ugye tudod, hogy az autót újra kell vizsgáztatni és új forgalmit állítanak ki?
Ennyi...
Szabber
ui.:
Kedves Rendszergazdák!
Tudja valaki miért ilyen széles ez a topik? Nem látom a szöveg végét...
Mivel a műszerfalban 2 izzó is ki volt égve, elhatároztam, hogy kicserélem őket MATYI javaslata szerint. A kiégett és a még működő 2W-os izzókat, 5W-os izzókra cseréltem, hát van különbség mint nem mondjak
Előtte nem értettem, miért lehet szabályozni a fényerőt mikor max-on is csak alig dereng, most meg CSAK ÚGY RAGYOG!!!!
Köszi szépen !
Előtte nem értettem, miért lehet szabályozni a fényerőt mikor max-on is csak alig dereng, most meg CSAK ÚGY RAGYOG!!!!
Köszi szépen !
Márc 29. ->USA
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Nem hiába szoktam mondani!
Az E9 Gti-nek van a világ egyik legdriszkétebb, legkultúráltabb, legösszehangoltabb és legszebb műszerfala. Imádom! Sosem unom meg
Az E9 Gti-nek van a világ egyik legdriszkétebb, legkultúráltabb, legösszehangoltabb és legszebb műszerfala. Imádom! Sosem unom meg
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)

