Motor, hajtás

Ha alkatrészre lenne szükséged, vagy meg szeretnél válni tőle nézz be ebbe a témakörbe!
Pacsker

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

:lol:

Engem is kiváncsivá tettél!! Ezek szerint sikerült a beépítés. esetleg videó, kép? küldj a honlap mail címére, én meg feltöltöm. Mondjuk egy tesztet, hangra, esetleg egy kisebb gyorsulás. Még egy kérdés:
Mennyit eszik? :oops: Ha nyomod és ha nem
Avatar
Bohi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3288
Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Bohi »

Ez igen! Nekem is kell egyszer látnom!!! :lol:
Honnan szerezted? Import from Tokio??? :)
Gondolom ez sokunk álma....
Majd írj róla lécci! Reméljük jössz a Toyota talira!!!??? Ott a helye egy ilyen gépnek! :lol:
Avatar
Toytib
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 720
Csatlakozott: 2007 máj. 09, 07:31 pm

Hozzászólás Szerző: Toytib »

Sziasztok. Örülök hogy felcsigáztam sokak érdeklődését :oops: . Igen megyek (megyünk sokan) a talira. Ott majd dumálunk eggyet. Igen a 92-es GTi-be ugrott bele.Motorjaimtól nem szeretnék megválni,mert úgyis mondhatom hogy "aberrált" gyüjtő vagyok. Van már egy nagyportos(T-VIS),egy kisportos és egy Black-Top 4A-GE-m. Mind MAP-os. Fogyasztásról nem tudok még beszélni,mert a lambdaszondát most éjszaka faragtam bele.Sajnos nem túl gyorsan lehet alkatrészt szerezni a belpiacos autókhoz :( .Képeket szeretnék küldeni, csak előbb tömörítem őket.Amúgy Canadából jött és több mint eggy hónapot vártam rá.(nem kevés ideget megzabálva) Na egyenlőre ennyit, majd 30.-án találkozunk.Addig is minden jót mindenkinek.(a képeket küldöm) :lol:
AE82 Gt 4AGE smallport 1987
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
Pacsker

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

:)

Megjöttek a képek!!! Most irígykedhettek, mert eddig csak én láttam őket :lol:
Amint lesz egy kicsit több időm, feltöltöm őket Tibi adatlapjára. Írok ha fentvannak! Sok sok kép a 20V-ről :wink:
Avatar
Atanen
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 219
Csatlakozott: 2007 márc. 17, 12:38 pm
Autód gyártási éve: 1999
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: G6R
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bécs
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Atanen »

Cső Tibi!

Vigyázol még a Starletemre? :D
Csak mocit szereztél vagy half-cut-ot?Ha utóbbi akkor a többi része megvan még? (Fékek,futómű,toronymerevítő,bőrös kormány,mert asszem E10-esekbe rakták azt a motort.)
Üdv!
- Toyota Starlet P7 és P9 (1E 2E és 4E-FE motorokkal)
- Toyota Carina E (4A-FE és 3S-FE motorokkal) (irodalom van!) :rock:
- Toyota Corolla E9 (1C) és E10-E11 (4A-FE és 4E-FE motorokkal)

:e11hb: AE111L G6R a Vadászbékaaa!!! :karorom:
- Faternak időközben Prius 2
- OFF Wheeler 8000 Cr-Mo acél MTB
- OFF Merida Kalahari 570 Cr-Mo acél MTB

Nyisd a folytószelepet!Fék?Ne hülyülj!
fanatik-amse.uw.hu
atanen.xfree.hu
Avatar
Toytib
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 720
Csatlakozott: 2007 máj. 09, 07:31 pm

Hozzászólás Szerző: Toytib »

Helló.

Igen, megvan még! :) Vigyázok rá,bár jelenleg pihenget.
Csak komplett motort vettem,ennek is pont elég volt a póstaköltsége :(
Úgy gondoltam hogy a futómű tudja a dolgát,mert már átalakítottam.
(majdnem túúúl jól sikerült,szinte pályaautó feeling)
Egyébként ezt E11-be rakták 2000-ig,a vége felé 6 gangos,LSD-s váltóval.
Ez sajna a régebbi.
AE82 Gt 4AGE smallport 1987
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
Avatar
B26
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 649
Csatlakozott: 2007 márc. 23, 07:44 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: B26 »

szia Tibi!

az autómhoz kéne alkatrész!
legégetőbb egy bal első sárhányó!
de lenne még!
ha van,akkor mennyiért?
msnen mikor vagy?
mert akkor tudnánk beszélni ezekről!

köszi!
Balázs

C-POWER!!!!!
Avatar
Toytib
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 720
Csatlakozott: 2007 máj. 09, 07:31 pm

Hozzászólás Szerző: Toytib »

Hali.

Nekem 2db AE-92-esem van bontva. Egy GTi és egy Si.

Igazándiból nem akarom szétszórni a cuccait.

MSNen napközben(általában) aktív vagyok.
Te 1szer már írtál nekem igaz? Ha jól emlékszem.
AE82 Gt 4AGE smallport 1987
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
Avatar
Atanen
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 219
Csatlakozott: 2007 márc. 17, 12:38 pm
Autód gyártási éve: 1999
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: G6R
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bécs
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Atanen »

Hogy-hogy pihen?Fejleszted?
Oké hogy a tiédet nem akarod elszórni,de tudnál nekem occsóér szerezni hátsó tárcsafékre átalakításhoz szükséges alkatrészeket (nyereg,tárcsa,meg asszem a csonkállvány is különbözik a dobosétól)?
Tudtommal ugyanaz volt az E9 GTi-n és az E11 D-4D-n is,de tippelem hogy az E8 GTi-é is hason szőrű.
Köszi!
Meg milyen futóművet csináltál a tiédhez?
- Toyota Starlet P7 és P9 (1E 2E és 4E-FE motorokkal)
- Toyota Carina E (4A-FE és 3S-FE motorokkal) (irodalom van!) :rock:
- Toyota Corolla E9 (1C) és E10-E11 (4A-FE és 4E-FE motorokkal)

:e11hb: AE111L G6R a Vadászbékaaa!!! :karorom:
- Faternak időközben Prius 2
- OFF Wheeler 8000 Cr-Mo acél MTB
- OFF Merida Kalahari 570 Cr-Mo acél MTB

Nyisd a folytószelepet!Fék?Ne hülyülj!
fanatik-amse.uw.hu
atanen.xfree.hu
Avatar
Layosh
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1404
Csatlakozott: 2007 márc. 19, 01:54 pm
Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker

Hozzászólás Szerző: Layosh »

Atanen írta:Hogy-hogy pihen?Fejleszted?
Oké hogy a tiédet nem akarod elszórni,de tudnál nekem occsóér szerezni hátsó tárcsafékre átalakításhoz szükséges alkatrészeket (nyereg,tárcsa,meg asszem a csonkállvány is különbözik a dobosétól)?
Tudtommal ugyanaz volt az E9 GTi-n és az E11 D-4D-n is,de tippelem hogy az E8 GTi-é is hason szőrű.
Köszi!
Meg milyen futóművet csináltál a tiédhez?
Nem véletlenól kell a Totyának az enyém. Amúgy még a héten nálam van, ha gondolod gyere nézd meg a cuccokat. Már a Totyáé, de nézd meg hogy neked használható e a hasonló.
Avatar
Toytib
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 720
Csatlakozott: 2007 máj. 09, 07:31 pm

Hozzászólás Szerző: Toytib »

Lehet hogy belefaragom a 4A-GE kisportos motoromat.
Épp most építek át egy PASEO-t 20V SilverTop-ra.
Háááát nem kis átalakítással jár,mivelhogy sokkal kissebb a nyúlványok közötti távolság.Ezen felbuzdulva lehet hogy átalakítom a kis P7-est.

Az enyémen most AE111-es nagy fékek vannak elől, extra kemény gátlók erősebb stabilizátor és egy EINBACH rugószett. Hátul gyári fékek,szintén brutál gátlókal. Talán ennyi. Most vettem 16-os felniket csak kisebb finomításokat még kell csinálni rajtuk. A csonkálvány nem, viszont a csapágyház valamiért keskenyebb a tárcsafékesén. Ez nem gond mert én is dobfékesét használok, így szélesebb a nyomtáv szélesítőpogi nélkül is, ha jól tudom közel 10mm-rel.
Ha jössz a talira, majd megdumáljuk!!!
AE82 Gt 4AGE smallport 1987
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
Avatar
Atanen
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 219
Csatlakozott: 2007 márc. 17, 12:38 pm
Autód gyártási éve: 1999
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: G6R
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bécs
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Atanen »

[Layosh]
Köszi a segítő szándékot,de nem a környéken lakoknem tudok átugrani,pedig érdekel!Ha le tudnád fényképezni hátulról (autó menetiránya szerint a belső oldalát),az is sokat segítene!Köszi!
Törteli Tibor írta:Lehet hogy belefaragom a 4A-GE kisportos motoromat.
Épp most építek át egy PASEO-t 20V SilverTop-ra.
Háááát nem kis átalakítással jár,mivelhogy sokkal kissebb a nyúlványok közötti távolság.Ezen felbuzdulva lehet hogy átalakítom a kis P7-est.
Na azok kemény menetek lesznek!Bár nincs így a szemem előtt hogy mennyivel lehet kisebb a P7-es motortere a Corolláénál...
Hmm...valaki a TSK-ból is foglalkozott Paseo-val,lehet hogy a Zsolo69.Nem ismered?A saját autója egy fehér Celica T4WD.
Törteli Tibor írta: Az enyémen most AE111-es nagy fékek vannak elől, extra kemény gátlók erősebb stabilizátor és egy EINBACH rugószett. Hátul gyári fékek,szintén brutál gátlókal. Talán ennyi. Most vettem 16-os felniket csak kisebb finomításokat még kell csinálni rajtuk.
Mekkorák azok a nagy fékek az AE111-ről?A motor donorjáról vannak azok is vagy európai piacosról?
A lengéscsillapítókat elől most cseréltem Camry-éra,de keményítenem kell,a rugó valami noname ültető fajta.Hátul belevaló Kayaba,ránézésre az eredeti rugóval,de hátul is kemény,úgyhogy lehet vágott is,nincs mivel összehasonlítsam.
Törteli Tibor írta: A csonkálvány nem, viszont a csapágyház valamiért keskenyebb a tárcsafékesén. Ez nem gond mert én is dobfékesét használok, így szélesebb a nyomtáv szélesítőpogi nélkül is, ha jól tudom közel 10mm-rel.
Ha jössz a talira, majd megdumáljuk!!!
Dehát a dobos csonkállványon nincs is felfogatás a féknyeregnek...nekem ez ilyen későn már magas.A tali júni 30 Tököl?Nem sok remény van hogy el tudok menni,talán legközelebb.Most rám szakadt a sokminden.
Köszi a segítséget,még elmeditálok a megoldáson!
Üdv!
Ata
- Toyota Starlet P7 és P9 (1E 2E és 4E-FE motorokkal)
- Toyota Carina E (4A-FE és 3S-FE motorokkal) (irodalom van!) :rock:
- Toyota Corolla E9 (1C) és E10-E11 (4A-FE és 4E-FE motorokkal)

:e11hb: AE111L G6R a Vadászbékaaa!!! :karorom:
- Faternak időközben Prius 2
- OFF Wheeler 8000 Cr-Mo acél MTB
- OFF Merida Kalahari 570 Cr-Mo acél MTB

Nyisd a folytószelepet!Fék?Ne hülyülj!
fanatik-amse.uw.hu
atanen.xfree.hu
Avatar
Toytib
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 720
Csatlakozott: 2007 máj. 09, 07:31 pm

Hozzászólás Szerző: Toytib »

Fékeim európai kivitelről valók. Ha jól tudom a tárcsa átmérője megeggyezik az E10-el,csak a dugattyúja nagyobb. A hátsófékre visszatérve,a csonkállvány és a csapágyház közé van berakva a féktartólemez a dobfékesnél. Ennek a helyére kerül a tárcsafékesnek a nyeregtartó tartója.(szép fogalmazás :? )

EGYSZERÛÛÛÛ!!! Vagy mégsem?
AE82 Gt 4AGE smallport 1987
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
Avatar
Atanen
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 219
Csatlakozott: 2007 márc. 17, 12:38 pm
Autód gyártási éve: 1999
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: G6R
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bécs
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Atanen »

Hát akkor üres időmben aláheverek a fater gépének amíg itthon van még (eladó),és meglesem a hátsó csonkállványt,neki az említett tárcsaféke van.

Eddig úgy néz ki lesz lehetőségem hozzájutni egy tetőre tett 1,4-es E10 liftback-hez,nagyon örülnék ha abból tudnék építeni!Abba kéne szerezni egy belevaló 1,6-os blokkot (kopogásérzékelő miatt) kábelköteggel és számítógéppel,és azt GTi-esíteni.Eredeti fék és futómű helyett Celica cuccait faragnám bele.
- Toyota Starlet P7 és P9 (1E 2E és 4E-FE motorokkal)
- Toyota Carina E (4A-FE és 3S-FE motorokkal) (irodalom van!) :rock:
- Toyota Corolla E9 (1C) és E10-E11 (4A-FE és 4E-FE motorokkal)

:e11hb: AE111L G6R a Vadászbékaaa!!! :karorom:
- Faternak időközben Prius 2
- OFF Wheeler 8000 Cr-Mo acél MTB
- OFF Merida Kalahari 570 Cr-Mo acél MTB

Nyisd a folytószelepet!Fék?Ne hülyülj!
fanatik-amse.uw.hu
atanen.xfree.hu
Avatar
Toytib
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 720
Csatlakozott: 2007 máj. 09, 07:31 pm

Hozzászólás Szerző: Toytib »

Atanen írta:Hát akkor üres időmben aláheverek a fater gépének amíg itthon van még (eladó),és meglesem a hátsó csonkállványt,neki az említett tárcsaféke van.

Eddig úgy néz ki lesz lehetőségem hozzájutni egy tetőre tett 1,4-es E10 liftback-hez,nagyon örülnék ha abból tudnék építeni!Abba kéne szerezni egy belevaló 1,6-os blokkot (kopogásérzékelő miatt) kábelköteggel és számítógéppel,és azt GTi-esíteni.Eredeti fék és futómű helyett Celica cuccait faragnám bele.
Jelezz hogy mit láttál faterod gépén!!! :D
Nehéz dolgod lessz a GTi-sítésel mert az E10-ben már csak 20szelepes GTi létezett (SilverTop)
AE82 Gt 4AGE smallport 1987
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
Válasz küldése