Engem is kiváncsivá tettél!! Ezek szerint sikerült a beépítés. esetleg videó, kép? küldj a honlap mail címére, én meg feltöltöm. Mondjuk egy tesztet, hangra, esetleg egy kisebb gyorsulás. Még egy kérdés:
Mennyit eszik?



Nem véletlenól kell a Totyának az enyém. Amúgy még a héten nálam van, ha gondolod gyere nézd meg a cuccokat. Már a Totyáé, de nézd meg hogy neked használható e a hasonló.Atanen írta:Hogy-hogy pihen?Fejleszted?
Oké hogy a tiédet nem akarod elszórni,de tudnál nekem occsóér szerezni hátsó tárcsafékre átalakításhoz szükséges alkatrészeket (nyereg,tárcsa,meg asszem a csonkállvány is különbözik a dobosétól)?
Tudtommal ugyanaz volt az E9 GTi-n és az E11 D-4D-n is,de tippelem hogy az E8 GTi-é is hason szőrű.
Köszi!
Meg milyen futóművet csináltál a tiédhez?

Na azok kemény menetek lesznek!Bár nincs így a szemem előtt hogy mennyivel lehet kisebb a P7-es motortere a Corolláénál...Törteli Tibor írta:Lehet hogy belefaragom a 4A-GE kisportos motoromat.
Épp most építek át egy PASEO-t 20V SilverTop-ra.
Háááát nem kis átalakítással jár,mivelhogy sokkal kissebb a nyúlványok közötti távolság.Ezen felbuzdulva lehet hogy átalakítom a kis P7-est.
Mekkorák azok a nagy fékek az AE111-ről?A motor donorjáról vannak azok is vagy európai piacosról?Törteli Tibor írta: Az enyémen most AE111-es nagy fékek vannak elől, extra kemény gátlók erősebb stabilizátor és egy EINBACH rugószett. Hátul gyári fékek,szintén brutál gátlókal. Talán ennyi. Most vettem 16-os felniket csak kisebb finomításokat még kell csinálni rajtuk.
Dehát a dobos csonkállványon nincs is felfogatás a féknyeregnek...nekem ez ilyen későn már magas.A tali júni 30 Tököl?Nem sok remény van hogy el tudok menni,talán legközelebb.Most rám szakadt a sokminden.Törteli Tibor írta: A csonkálvány nem, viszont a csapágyház valamiért keskenyebb a tárcsafékesén. Ez nem gond mert én is dobfékesét használok, így szélesebb a nyomtáv szélesítőpogi nélkül is, ha jól tudom közel 10mm-rel.
Ha jössz a talira, majd megdumáljuk!!!

Jelezz hogy mit láttál faterod gépén!!!Atanen írta:Hát akkor üres időmben aláheverek a fater gépének amíg itthon van még (eladó),és meglesem a hátsó csonkállványt,neki az említett tárcsaféke van.
Eddig úgy néz ki lesz lehetőségem hozzájutni egy tetőre tett 1,4-es E10 liftback-hez,nagyon örülnék ha abból tudnék építeni!Abba kéne szerezni egy belevaló 1,6-os blokkot (kopogásérzékelő miatt) kábelköteggel és számítógéppel,és azt GTi-esíteni.Eredeti fék és futómű helyett Celica cuccait faragnám bele.