Egy két típus amit nézegetek a mobile-n és a használtautón is döbbenet, hogy még a regadó mellett is jobban jár az ember, ha külföldről vételezi.
ELADÓ COROLLA
Sziasztok!
Életem első autóvásárlása előtt álok
- 35 év kellett hozzá -
Toyota Corolla 1,4D HB a kiszemeltem. Honnan tudhatom egy konkrét autónál a gyártási helyet, az alvázszámból derül ki? Az alapján hogyan?
http://www.hasznaltauto.hu/2378921_toyota_corolla_2005
többek között ezt is nézegettem ami szimpatikus, hogy nem kereskedő hanem az első tulaj árulja már beszéltem is vele telefonon.
Várom az okos hozzászólásokat
mire kell odafigyelnem ennél a típusnál? Tudom, legmegbízhatóbb márka stb...de akkor is....(Szakszervízbe szeretném előtte feltétlen megnézetni.)
Üdv:
Tepi
Életem első autóvásárlása előtt álok
Toyota Corolla 1,4D HB a kiszemeltem. Honnan tudhatom egy konkrét autónál a gyártási helyet, az alvázszámból derül ki? Az alapján hogyan?
http://www.hasznaltauto.hu/2378921_toyota_corolla_2005
többek között ezt is nézegettem ami szimpatikus, hogy nem kereskedő hanem az első tulaj árulja már beszéltem is vele telefonon.
Várom az okos hozzászólásokat
Üdv:
Tepi
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
JT = Japan Toyota
6J = Toyota Australia
JH = Japan Honda (just an example, Honda don't make Toyotas!)
AH = South Africa Toyota.
ML = Thialand Toyota.
Ezek szerepelnek az alvázszámban. Azthiszem egyértelmű. Ez egy régi összesítés corollákra, ugye azóta már van Török Angol és Francia összeszerelés Toyotákból. A lényeg, hogy a JT a japán. erre kell figyelni
Mindenképpen nézesd meg az autót egy márkaszervíznél! MEgnézik, lopott-e, tanított kulcsok vannak-e hozzá, hibakódok, volt-e törve, mennyire lett javítva, futóműve nem mászott-e el... na meg a normális állapotfelmérés. Szabiéknál (Szabber) pl 7000 forint, de erről kapsz papírt is. Szerintem ilyen tételnél megér már ennyii pénzt. Sok későbbi bosszúságtól mented meg magad. Próbálj meg magánszemélytől venni, így kikerülöd a kereskedő hasznát. Szervízkönyv legyen és nézd meg a kormány/váltógomb kopásait. Az többet árulkodik, mint a vissza"tekert" km.
Szerintem a D4D nagyon jó választás! Gazdaságos és dinamikus!
Gaborbol!:
Szinte a nyakamat tenném rá, hogy nem 58 ezer km. Majdnemhogy lehetetlen. Szépnek tűnik, de mindenképp át kéne nézni gondosan.
6J = Toyota Australia
JH = Japan Honda (just an example, Honda don't make Toyotas!)
AH = South Africa Toyota.
ML = Thialand Toyota.
Ezek szerepelnek az alvázszámban. Azthiszem egyértelmű. Ez egy régi összesítés corollákra, ugye azóta már van Török Angol és Francia összeszerelés Toyotákból. A lényeg, hogy a JT a japán. erre kell figyelni
Mindenképpen nézesd meg az autót egy márkaszervíznél! MEgnézik, lopott-e, tanított kulcsok vannak-e hozzá, hibakódok, volt-e törve, mennyire lett javítva, futóműve nem mászott-e el... na meg a normális állapotfelmérés. Szabiéknál (Szabber) pl 7000 forint, de erről kapsz papírt is. Szerintem ilyen tételnél megér már ennyii pénzt. Sok későbbi bosszúságtól mented meg magad. Próbálj meg magánszemélytől venni, így kikerülöd a kereskedő hasznát. Szervízkönyv legyen és nézd meg a kormány/váltógomb kopásait. Az többet árulkodik, mint a vissza"tekert" km.
Szerintem a D4D nagyon jó választás! Gazdaságos és dinamikus!
Gaborbol!:
Szinte a nyakamat tenném rá, hogy nem 58 ezer km. Majdnemhogy lehetetlen. Szépnek tűnik, de mindenképp át kéne nézni gondosan.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Megoszlóak a vélemények, de pl több nálam okosabb ember azt mondta, hogy a Török gyárat nagyon nézik aközpontból és iszonyat magasak a követelmények. Tehát magas a nívó, így onnan is jó autók kerülnek ki. (nameg már szinte minden robotizált, a nyersanyag meg japán) Hallottam ellenérvet is.
Kérdezz meg még jópár embert. Mindenképp vizsgáltasd át a leendő autód!
Amit tanácsolhatok, hogy írj össze egy napra lakóhelyedhez közeli használtautó hirdetésből ígéretesnek hangzó 5-6 autót. Majd nézd meg mind egy JÓ ISMERŐS szakértővel, aki kompetens a témában, vagy olyannal, akiben bízhatsz tényleg. ( igaz ezekért több ezer forintokat el szoktak kérni, de hidd el megéri ). Majd ha kiválasztottatok egy tényleg nagyon szimpi darabot és ha nem tudtátok helyszínen kivillogtatni a hibakódjait, festékvastagság mérővel megnézni a kasztnit, akkor még talán megéri elvinni egy szakszervíz átvizsgálására. (Szabbert tényleg tudom ajánlani!).
Ha mindez megvan, akkor írhatjátok az adás-vételt. Így sem 100%, hogy kiderült minden, de így jóval több eséllyel ülsz bele egy olyan autóba, amivel nem kell a közeljövőben az előre gondolkodás hiánya miatt szenvedni.
Hidd el, megdöbbentő a Magyar autópiac és a Kereskedők (tulajok) ősintesége.
Épp ma voltam egy másfél 2 éves yarist vásárolni. Megnéztem 4 autót. Az négyből mind a négy törött volt, természetesen a neten SÉRÜLÉSMENTES mind. A km legalább a felében kamu.
Pl az egyik: (sajnos kereskedőnél kapni 95%-ban az új yarist
) NEten megnéztük. Full extra, 28 ezer km, 3 ajtós (ezt kerestük), D4D húdejó...
Megnéztük személyesen: Hihetetlen!! Kívülről tipp-topp, egy fél miliméteres hézageltérés árulkodott arról, hogy az eleje törve volt, de még gondolkoztam is, lehet gyári illesztés és paranoiás vagyok. Tip-top, teljesen gyári az autó dísztatyó, szép belső stb. Na de azért járjunk már utána: mondom kérek egy mérőszalagot. Bátran adta a kereskedő. (azt hihette azt mérem, hogy a garázsba befér-e
) Amikor hajolgattam, már nem tetszett neki. megnéztem a tengelytávot jobb és baloldalt. másfél centi különbség volt!!!! Tehát mégis volt törve a bal eleje. Még a torony is elment. De kit érdekel??.... :S Csókának megköszöntem a mérőszalagot, visszaadtam neki szó nélkül alrébbsétált. Gondolta na ezek kiszúrták, majd holnap után jön a balek és megveszi úgyis. Még magyarázkodni sem akart, nemhogy meggyőzni engem, hogy hülye vagyok. Pedig szokásuk...
Ennyit erről. De ez a sztori azt hiszem 1 az egy millió közül.
Ha lehet szerintem áldozz rá tényleg 15-20 ezret, hogy így átnézz egy autót. Több millió forintnál tényleg nem tétel és a későbbiekben úgyis meghálálja az akkori alaposságot.
Nem elijeszteni akartalak, inkább csak óvatosságra inteni.
Remélem sikerrel jársz!
Kérdezz meg még jópár embert. Mindenképp vizsgáltasd át a leendő autód!
Amit tanácsolhatok, hogy írj össze egy napra lakóhelyedhez közeli használtautó hirdetésből ígéretesnek hangzó 5-6 autót. Majd nézd meg mind egy JÓ ISMERŐS szakértővel, aki kompetens a témában, vagy olyannal, akiben bízhatsz tényleg. ( igaz ezekért több ezer forintokat el szoktak kérni, de hidd el megéri ). Majd ha kiválasztottatok egy tényleg nagyon szimpi darabot és ha nem tudtátok helyszínen kivillogtatni a hibakódjait, festékvastagság mérővel megnézni a kasztnit, akkor még talán megéri elvinni egy szakszervíz átvizsgálására. (Szabbert tényleg tudom ajánlani!).
Ha mindez megvan, akkor írhatjátok az adás-vételt. Így sem 100%, hogy kiderült minden, de így jóval több eséllyel ülsz bele egy olyan autóba, amivel nem kell a közeljövőben az előre gondolkodás hiánya miatt szenvedni.
Hidd el, megdöbbentő a Magyar autópiac és a Kereskedők (tulajok) ősintesége.
Épp ma voltam egy másfél 2 éves yarist vásárolni. Megnéztem 4 autót. Az négyből mind a négy törött volt, természetesen a neten SÉRÜLÉSMENTES mind. A km legalább a felében kamu.
Pl az egyik: (sajnos kereskedőnél kapni 95%-ban az új yarist
Megnéztük személyesen: Hihetetlen!! Kívülről tipp-topp, egy fél miliméteres hézageltérés árulkodott arról, hogy az eleje törve volt, de még gondolkoztam is, lehet gyári illesztés és paranoiás vagyok. Tip-top, teljesen gyári az autó dísztatyó, szép belső stb. Na de azért járjunk már utána: mondom kérek egy mérőszalagot. Bátran adta a kereskedő. (azt hihette azt mérem, hogy a garázsba befér-e
Ennyit erről. De ez a sztori azt hiszem 1 az egy millió közül.
Ha lehet szerintem áldozz rá tényleg 15-20 ezret, hogy így átnézz egy autót. Több millió forintnál tényleg nem tétel és a későbbiekben úgyis meghálálja az akkori alaposságot.
Nem elijeszteni akartalak, inkább csak óvatosságra inteni.
Remélem sikerrel jársz!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Biagio
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2864
- Csatlakozott: 2007 máj. 25, 11:15 am
- Tartózkodási hely: majdnem Bp.
Több szem többet lát alapon!
Kollégámnak keresek 2005-től 2,3 és 2,5 m közötti 5 ajtós hb, vagy 4 ajtós sedan-t.
Ha valaki valamit lát kérem szóljon.
Ugye a szokásos paraméterekkel (ne legyen törött, kevesett futot, benzines, 1,4)
Köszönöm előre is srácok!
Használtautó kilőve ott már mindet láttuk!
Kollégámnak keresek 2005-től 2,3 és 2,5 m közötti 5 ajtós hb, vagy 4 ajtós sedan-t.
Ha valaki valamit lát kérem szóljon.
Ugye a szokásos paraméterekkel (ne legyen törött, kevesett futot, benzines, 1,4)
Köszönöm előre is srácok!
Használtautó kilőve ott már mindet láttuk!
Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem

No injektor No ABS No Computer No problem

- DBandesz
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1126
- Csatlakozott: 2007 nov. 22, 10:36 am
- Tartózkodási hely: Szentes
http://www.hasznaltauto.hu/2468086
Akit érdekelnek róla további fotók, az küldjön PÜ-t. Van róla egy pár, ahol nem ilyen szép.
Tavaly a tököli Drift után elmentünk Attilával megnézni, rommá törött állapotban találtuk, akkor 250 volt...
Akit érdekelnek róla további fotók, az küldjön PÜ-t. Van róla egy pár, ahol nem ilyen szép.
Tavaly a tököli Drift után elmentünk Attilával megnézni, rommá törött állapotban találtuk, akkor 250 volt...
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
http://www.hasznaltauto.hu/2471759
Srácok! Ezt meg kéne vennie valakinek! akár már a 4 elektromos ablak miatt. Vagy a Plüss ülések, 4AFE motor, Összkerékhajtás, fordszámmérős óra, lámpák, üvegek stb stb. Akár abban is benne vagyok, hogy közösen összedobjuk és elhozzuk. Nekem talán csak az ajtókárpitok kellenének. Kérdés milyen színű.
Srácok! Ezt meg kéne vennie valakinek! akár már a 4 elektromos ablak miatt. Vagy a Plüss ülések, 4AFE motor, Összkerékhajtás, fordszámmérős óra, lámpák, üvegek stb stb. Akár abban is benne vagyok, hogy közösen összedobjuk és elhozzuk. Nekem talán csak az ajtókárpitok kellenének. Kérdés milyen színű.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- ramboo88us
- Visszajáró

- Hozzászólások: 51
- Csatlakozott: 2007 aug. 22, 09:03 pm
- Tartózkodási hely: Dunaújváros
Sajna a 4AFE-nek és a 4AGE-nek teljesen más és máshol is van a szivattyúja, ennek értelmében a csövezése is más.ramboo88us írta:én is gondolkoztam rajta,
engem a kormánymű + szervó érdekelne (szervósitani szeretnék)
nem tudom, hogy a GTi-ével megyegyezik-e vagy barkácsolni kell...
+ még egy-két apróság érdekelne...
AE82 Gt 4AGE smallport 1987
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: AE82 eladó vagy cserélhet?
GTomp írta:AE82 eladó vagy cserélhet?
A kocsin decemberig van érvényes m?szaki. Esztétikailag nincs a toppon, de a motorja kiváló! 1,6os benzines. A kasztni csapotthátú, és arany(barna) szín?, viszont igencsak rohad, nem látványos helyeken de utolérte a kor. Ha valakit árdekel akkor írjon , és elküldöm a számom. A kocsihoz még nagyon sok alkatrész van, 2ajtó, m?szerfal, ablakok, generátor,stb. A cél az volt hogy meg legyen csinálva, de sajnos nincs pénzem erre is. Az autó m?ködik, üzembiztos, de nem tudok vele járni mivel a kötelez? nem lett befizetve. Én nem gondolom azt hogy túl sok pénzt kérhetnék érte, mert sajnos az autónak csak az eszmei értéke nagy, nekem nagyon bejött megbízható, soha semmi gondom nem volt vele az elmúlt 1évben amióta nálam van, nem szeretném ha az enyészet martalékává válna. Szóval ha valaki lelkes, hozzáért?, az vigye.(szerintem) A cserén belül arra gondolok, hogy mondjuk valami régebbi robogó, esetleg trabant 601,a lényeg az hogy kisköbcentivel rendelkezzen, és legyen rajta érvényes m?szaki. Szerintem ha valaki szeretne egy jobb családiautót mint egy trabant, vagy egy kispolák akkor ez egy lehet?ség. Ha valakinek van valami ötlete, akkor kérem jelentkezzen, mert jelen állás szerint az autó 4hete vesztegel.(korombol adódoan, és abbol hogy városi vagyok, a negyedéves biztosításom nem kevesebb mint 25000 magyar forint, ami igen busás,és még nem is tankoltam meg semmi egyéb, diákként ez nagyon sok...)
Köszi!
Ez azért enyhe túlzás!!!! Ennyire ne írjuk leGTomp írta:Szerintem ha valaki szeretne egy jobb családiautót mint egy trabant, vagy egy kispolák akkor ez egy lehet?ség.
Nagyon jó kis autó!
Mennyi az ára? Képek? Rohadás? Használtautón fent van?
Biztosítást meg lehet oldani olcsóbban szerintem. Olvass vissza a megfelel? topicban.
1.6 4A motor nagyon tuti! Imádom!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)

