szullosz írta:Pacsker írta:
Gyári, új fényszórók vannak a gépben, a "letörés" is tökéletes!
Szabber
Na itt a kutya elásva!!!!!
Sajnos a mi tizenhuszon éves autóinkba (tisztelet a kivételnek) igen kevés a gyári fényszóró.
Ha mégis akkor valami ökör nem rakta vissza a porvédőt és tele ment porral, motormosásnál belefolyt a víz és mevakította a foncsort stb.
Egy GYÁRI új KOITO lámpa csodákra képes még sima ízzóval is.
Én forgalmazni sem engedném a kínai DEPO, TIC és egyéb piacvezető minősíthetetlen gagyikat.
Nem elég hogy már a berakáskor sem lehet beállítani mert az első mozdulatnál eltörik benne az állító hahanizmus, hanem a fényük is olyan hogy minden felé "szórtfény" jön ki. Na ez zavarja a szembejövőt!!!
Ez még egy Xenonnal megspékelve csodákra képes.
De hogy látni nem lehet vele, mert ugye nem irányított fény és még a szembejövö is felsorolja a teljes rokonságunkat és ezen belüli közösülésre szólít fel.
Nekem is kifogástalan állapotú gyári fényszóróim vannak, neves cég által gyártott +30%-os FEHÉR (nem kék,zőld,sárga vagy xenon gázos) sima halogén ízzókkal tökéletes.
Egyébként tudtommal csak kínában készülnek utólagosan beépíthető xenonszettek.
Nálam is volt már Siemens, Philips, de a doboz belselyében ugyanaz a termék lapul.
Visszatérve.
Az E8 és E9 ben előfordul oxidációból eredő feszültségesés terhelésen.
Érdemes rámérni egyszerű multiteszterrel hogy világításkor mekkora feszültség ér el az ízzóhoz.
Ha jelentősen eltér járó motornál az akumlátor pólusain mérhetőtől akkor érdemes utánanézni a hiba okának.
Ez sok esetben okoz csúnya sárgás világítást.




KE11 Sedan 


