Segítség kellene!
-
- Újonc
- Hozzászólások: 4
- Csatlakozott: 2020 jan. 08, 01:46 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: DX
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Re: Segítség kellene!
jonc
Újonc
Re: Segítség kellene!
Hozzászólás 2020 jan. 11, 11:37 pm
Sziasztok. Nekem is segítség kellene. Most vettem egy 1985 dx 4 ajtos, 1300 corollát. Szeretném ot vizsgara felkészíteni. Hozzá keresek alkatrészeket, kiegészítőket. Ami mindenképp kellene: fekete dísztárcsa(kupak), kezelési könyv, kipufogók (teljes, vagy bármelyik a 3 részből), tetőkárpit, karburátor tőmítéskészlet, ilyesmik. Esetleg komplett karosszéria is érdekel.
Lehet ilyen autó még valakinél? Esetleg bontóban?
A legfontosabb a fenti alkatrészek lennének.
Bárkitől, bármilyen infőt, segítséget, 5-letet szívesen fogadok. Kòszönöm előre is!
Újonc
Re: Segítség kellene!
Hozzászólás 2020 jan. 11, 11:37 pm
Sziasztok. Nekem is segítség kellene. Most vettem egy 1985 dx 4 ajtos, 1300 corollát. Szeretném ot vizsgara felkészíteni. Hozzá keresek alkatrészeket, kiegészítőket. Ami mindenképp kellene: fekete dísztárcsa(kupak), kezelési könyv, kipufogók (teljes, vagy bármelyik a 3 részből), tetőkárpit, karburátor tőmítéskészlet, ilyesmik. Esetleg komplett karosszéria is érdekel.
Lehet ilyen autó még valakinél? Esetleg bontóban?
A legfontosabb a fenti alkatrészek lennének.
Bárkitől, bármilyen infőt, segítséget, 5-letet szívesen fogadok. Kòszönöm előre is!
- cslaci105
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 673
- Csatlakozott: 2010 máj. 04, 08:18 am
- Autód gyártási éve: 1987
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: XL
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kiskunhalas
Re: Segítség kellene!
Kezelési kézikönyvet próbáld meg a Toyota Central Europe-tól, vagy esetleg még magasabb szintről kérni. Én Corolla Verso-hoz valót szerettem volna vásárolni, és e-mailben írtam nekik egy árajánlat kérést rá, és válaszul simán küldtek e-mailben 2 verziót is a típushoz való magyar nyelvű kézikönyvből (2004-es és 2006-os kiadást), kísérőszövegként mellé írva, hogy igazán sajnálják, hogy már nem tudnak a kért típushoz nyomtatott könyvet biztosítani, de az archívumukban a mellékelt 2 kiadvány pdf formátumban rendelkezésre áll, melyet ezúton díjmentesen megküld. Teljesen meg voltam döbbenve, hogy egy árajánlat kérésre válaszul ingyen megküldték. Bár a tied 1985-ös, de egy próbát mindenképpen megér, hátha legalább angol nyelvűt tudnának adni! Ki tudja...
Én erre az e-mail címre írtam:
infohu@toyota-ce.com
Én erre az e-mail címre írtam:
infohu@toyota-ce.com
1.8D XL - 1C - CE90
Corolla Verso II - 1ZZFE - ZNR11L
Corolla Verso II - 1ZZFE - ZNR11L
-
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 529
- Csatlakozott: 2009 ápr. 01, 01:49 pm
- Tartózkodási hely: Budapest, XXI.
Re: Segítség kellene!
Cslaci105, én köszönöm a tippet nincs meg a Corollám könyve, tegnap írtam a TCE-nek, ma küldték pdf-ben!
1993 1,3 Corolla xli 16V hatchback volt, E11 Corolla kombi '98 volt
- cslaci105
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 673
- Csatlakozott: 2010 máj. 04, 08:18 am
- Autód gyártási éve: 1987
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: XL
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kiskunhalas
Re: Segítség kellene!
Nagyon örülök, hogy segíthettem.
1.8D XL - 1C - CE90
Corolla Verso II - 1ZZFE - ZNR11L
Corolla Verso II - 1ZZFE - ZNR11L
-
- Újonc
- Hozzászólások: 1
- Csatlakozott: 2020 jan. 21, 10:20 am
- Autód gyártási éve: 2005
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Re: Segítség kellene!
Sziasztok!
Adott egy 2005-ös 1,4-es benzines Corolla, 140.000 futott km. Hibajelenség: hidegindításkor (teljesen lehűlt motor esetén), 10 fok körül vagy az alatt felpörög kb. 2700-2900-as fordulatszámra, majd kb. 4-5 mp múlva elkezd lassan visszaesni a fordulat 1200-ra. Íme egy videó a jelenségről (az a halk síró hang most irreleváns, a hosszbordás szíj cseréje óta jelentkezik hidegen):
Videó: https://1drv.ms/v/s!At1eh-msAOwOi-lY_1Y ... Q?e=Z2L1UB
A hiba először kb. 70.000 km körül jelentkezett, 10 fok vagy az alatti külső hőmérsékleten, hidegindításkor felpörgött kb. 2500-2600-as fodulatszámra, majd 3-4 mp elteltével szépen visszaállít 1200-ra, azonban ez a hiba nem minden esetben jelentkezett. Néha kemény mínuszokban se pörgött fel 2000 fölé, máskor pedig 10 fokban is nagyon felpörgött, számomra teljesen random módon. Mint írtam, most már mindig így indul 10 fok alatt, teljesen hidegen.
Az autó újonnan vásárolt, soha nem volt törve, teljesen gyári, csak kopó alkatrészek voltak cserélve rajta, első tulaj vagyok, sárga check engine lámpa soha nem jelzett. Megjegyzem, tisztában vagyok vele, hogy 2000-2200-ig simán felpörögnek hidegen ezek a Corollák, ami normálisnak tetkinthető, de 2700 rpm már semmiképpen.
Ami eddig történt: 70.000 km környékén fojtószelepház cserét javasoltak szervizben, bontottat vettem, de sajnos nem lett jó (továbbra is felpörgött, de nem mindig!). Ezt követően csak az alapjárati léptetőmotort cseréltettem (szintén bontottat vettem), de ennek se volt semmi értelme.
Egyre inkább zavar a dolog, és most már végelgesen pontot akarok tenni az ügy végére. Sajnos azonban nem tudom kihez forduljak, aki ért is hozzá. Olyat nem akarok, hogy cserélgetjük az alaktrészeket, azátn előbb-utóbb úgyis megtaláljuk a hibás elemet, nem akarok sok 10 és 100 ezer Ft-ot kiadni a semmiért. A fojtószelepes történet is sok 10 ezer Ft-omba került, teljesen haszontalanul.
Van valami ötletetek esetleg, hogy milyen irányban kellene elindulni? Vagy tudtok-e a Dél-Alföldön olyan szakit ajánlani, aki szereti a szakmai kihívásokat és elvállalná egy ilyen hiba felderítését és javítását?
Adott egy 2005-ös 1,4-es benzines Corolla, 140.000 futott km. Hibajelenség: hidegindításkor (teljesen lehűlt motor esetén), 10 fok körül vagy az alatt felpörög kb. 2700-2900-as fordulatszámra, majd kb. 4-5 mp múlva elkezd lassan visszaesni a fordulat 1200-ra. Íme egy videó a jelenségről (az a halk síró hang most irreleváns, a hosszbordás szíj cseréje óta jelentkezik hidegen):
Videó: https://1drv.ms/v/s!At1eh-msAOwOi-lY_1Y ... Q?e=Z2L1UB
A hiba először kb. 70.000 km körül jelentkezett, 10 fok vagy az alatti külső hőmérsékleten, hidegindításkor felpörgött kb. 2500-2600-as fodulatszámra, majd 3-4 mp elteltével szépen visszaállít 1200-ra, azonban ez a hiba nem minden esetben jelentkezett. Néha kemény mínuszokban se pörgött fel 2000 fölé, máskor pedig 10 fokban is nagyon felpörgött, számomra teljesen random módon. Mint írtam, most már mindig így indul 10 fok alatt, teljesen hidegen.
Az autó újonnan vásárolt, soha nem volt törve, teljesen gyári, csak kopó alkatrészek voltak cserélve rajta, első tulaj vagyok, sárga check engine lámpa soha nem jelzett. Megjegyzem, tisztában vagyok vele, hogy 2000-2200-ig simán felpörögnek hidegen ezek a Corollák, ami normálisnak tetkinthető, de 2700 rpm már semmiképpen.
Ami eddig történt: 70.000 km környékén fojtószelepház cserét javasoltak szervizben, bontottat vettem, de sajnos nem lett jó (továbbra is felpörgött, de nem mindig!). Ezt követően csak az alapjárati léptetőmotort cseréltettem (szintén bontottat vettem), de ennek se volt semmi értelme.
Egyre inkább zavar a dolog, és most már végelgesen pontot akarok tenni az ügy végére. Sajnos azonban nem tudom kihez forduljak, aki ért is hozzá. Olyat nem akarok, hogy cserélgetjük az alaktrészeket, azátn előbb-utóbb úgyis megtaláljuk a hibás elemet, nem akarok sok 10 és 100 ezer Ft-ot kiadni a semmiért. A fojtószelepes történet is sok 10 ezer Ft-omba került, teljesen haszontalanul.
Van valami ötletetek esetleg, hogy milyen irányban kellene elindulni? Vagy tudtok-e a Dél-Alföldön olyan szakit ajánlani, aki szereti a szakmai kihívásokat és elvállalná egy ilyen hiba felderítését és javítását?
- toytomi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2852
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: Segítség kellene!
Vízgomba? Meg kellene mérni az ellenállását.
Vagy még a beszívott levegő hőmérséklet érzékelőt is.
Vagy még a beszívott levegő hőmérséklet érzékelőt is.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
- FAkos
- Újonc
- Hozzászólások: 3
- Csatlakozott: 2019 dec. 18, 11:51 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Sol Plus
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Re: Segítség kellene!
Ez érdekes követem, mert nekem is így viselkedik. Mondjuk nem igazán gondoltam, hogy ez nem a rendes működése lenne mert az E11 is így viselkedett. Mondjuk nálam több napnyi állás után pörgeti csak fel 2-3 másodpercre 2700körülre, ha azon a napon már ment de lehült azért teljesen akkor 2000.
- cslaci105
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 673
- Csatlakozott: 2010 máj. 04, 08:18 am
- Autód gyártási éve: 1987
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: XL
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kiskunhalas
Re: Segítség kellene!
Rágcsálók (pl. nyest) ellen tudtok ajánlani valamilyen megbízható és tartós megoldást? Léteznek rágcsálóriasztó spray-k, amivel be lehet fújni a motorteret, vagy a motortérbe építhető ultrahangos riasztó kütyük. Melyiket érdemes használni, melyik nyújt valós védelmet? Valakinek van tapasztalata ezzel kapcsolatban?
1.8D XL - 1C - CE90
Corolla Verso II - 1ZZFE - ZNR11L
Corolla Verso II - 1ZZFE - ZNR11L
- toytomi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2852
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: Segítség kellene!
Talán valamilyen ultrahangos riasztó?
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
- cslaci105
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 673
- Csatlakozott: 2010 máj. 04, 08:18 am
- Autód gyártási éve: 1987
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: XL
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kiskunhalas
Re: Segítség kellene!
Kutattam, utánajártam a témának. Hivatalosan egyetlen kemikália, vagy kütyü sem garantál 100%-os védelmet! (A legbiztosabb megoldás a zárt garázs vadászkutyával őrizve.)
A legjobb magyarázatot itt találtam:
Totalcar tanácsok: Mit tegyek a nyest ellen?
Egy helybéli autóvillámossági szerelőt is megkérdeztem arról, hogy neki van-e tapasztalata a nyestriasztókkal, és ha igen, milyen tanácsot tud adni. Idézem a válaszát:
"Azt, b. meg, hogy be kell építeni, mert ezek a kis dögök szétrágják a motortér szigetelését, meg a vezetékeket, komoly problémát okozva!"
Ezt mondjuk nélküle is tudtam, de rögtön komolyra vette a beszélgetést, és elmondta, hogy ő kint a város szélén lakik, ahol a tél beköszöntével rendszeresen hozzá költöztek be a mezőkről a rágcsálók, átmeneti hajléktalanszállónak gondolva a tanyáját. Két autójuk van, mindkettőbe a német KEMO Electric által forgalmazott 4 hangszórós M094N típusú rágcsálóriasztót építette be. Ez két vagy három éve volt. Azóta semmi nyoma nincs a rágcsálóknak. Persze lehet, hogy csak simán elpusztultak, csapdába estek, esetleg környékbeli szomszéd lemérgezte őket stb., de nála azóta nincsenek, hogy ezek a kütyük be vannak építve.
Végül megrendeltem egy ilyen riasztót a nyestriaszto.hu weboldalról, szállítással együtt 8000 forintért. Jövő héten érkezik, aztán meglátjuk, milyen eredménnyel működik...
A legjobb magyarázatot itt találtam:
Totalcar tanácsok: Mit tegyek a nyest ellen?
Egy helybéli autóvillámossági szerelőt is megkérdeztem arról, hogy neki van-e tapasztalata a nyestriasztókkal, és ha igen, milyen tanácsot tud adni. Idézem a válaszát:
"Azt, b. meg, hogy be kell építeni, mert ezek a kis dögök szétrágják a motortér szigetelését, meg a vezetékeket, komoly problémát okozva!"
Ezt mondjuk nélküle is tudtam, de rögtön komolyra vette a beszélgetést, és elmondta, hogy ő kint a város szélén lakik, ahol a tél beköszöntével rendszeresen hozzá költöztek be a mezőkről a rágcsálók, átmeneti hajléktalanszállónak gondolva a tanyáját. Két autójuk van, mindkettőbe a német KEMO Electric által forgalmazott 4 hangszórós M094N típusú rágcsálóriasztót építette be. Ez két vagy három éve volt. Azóta semmi nyoma nincs a rágcsálóknak. Persze lehet, hogy csak simán elpusztultak, csapdába estek, esetleg környékbeli szomszéd lemérgezte őket stb., de nála azóta nincsenek, hogy ezek a kütyük be vannak építve.
Végül megrendeltem egy ilyen riasztót a nyestriaszto.hu weboldalról, szállítással együtt 8000 forintért. Jövő héten érkezik, aztán meglátjuk, milyen eredménnyel működik...
1.8D XL - 1C - CE90
Corolla Verso II - 1ZZFE - ZNR11L
Corolla Verso II - 1ZZFE - ZNR11L
- Lyani
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1676
- Csatlakozott: 2007 ápr. 22, 01:13 am
- Autód gyártási éve: 2012
- Autód típusa (és generációja): Auris
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Szigethalom
Re: Segítség kellene!
Kutyaszőr a motortérben is hatásos lehet. Nyilván frissíteni kell néha, mert a szaga a hatóanyaga.
Auris MK1 HSD Sol 5 door Hatchback
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30
- cslaci105
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 673
- Csatlakozott: 2010 máj. 04, 08:18 am
- Autód gyártási éve: 1987
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: XL
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kiskunhalas
Re: Segítség kellene!
Köszönöm a tanácsot Lyani!
1.8D XL - 1C - CE90
Corolla Verso II - 1ZZFE - ZNR11L
Corolla Verso II - 1ZZFE - ZNR11L
-
- Újonc
- Hozzászólások: 3
- Csatlakozott: 2020 máj. 07, 04:52 pm
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Sol Plus
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Re: Segítség kellene!
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni. Egy 2006-os 1.6 benzin corolla tulajdonosa vagyok. Néhány hete az alábbi problémával szembesültem. Hidegen az alapjárat 1800-2000 körül van. Ez normális? Eddig nem csinálta... És ami aggaszt, hogy menet közben rángat az autó és nincs meg a megszokott ereje ami volt. A gyújtógyertyákat megnézettem, ki lettek cseréle, olajcsere is nemrég volt, kb 2000 km van benne, és az autó iszonyatosan sokat zabál 11,5-12 litert. Az autószerelő akihez vittem rádugta a computert és semmi hibát nem adott ki. Tudnátok tanácsot adni, hogy mi lehet a probléma? Volt már valakinek ehhez hasonló problémája? Tudnátok ajánlani jó szakember (pest megye)?
Előre is köszönöm a válaszodat!
Üdv, Adri
A segítségeteket szeretném kérni. Egy 2006-os 1.6 benzin corolla tulajdonosa vagyok. Néhány hete az alábbi problémával szembesültem. Hidegen az alapjárat 1800-2000 körül van. Ez normális? Eddig nem csinálta... És ami aggaszt, hogy menet közben rángat az autó és nincs meg a megszokott ereje ami volt. A gyújtógyertyákat megnézettem, ki lettek cseréle, olajcsere is nemrég volt, kb 2000 km van benne, és az autó iszonyatosan sokat zabál 11,5-12 litert. Az autószerelő akihez vittem rádugta a computert és semmi hibát nem adott ki. Tudnátok tanácsot adni, hogy mi lehet a probléma? Volt már valakinek ehhez hasonló problémája? Tudnátok ajánlani jó szakember (pest megye)?
Előre is köszönöm a válaszodat!
Üdv, Adri
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Segítség kellene!
Kedves Adri!
Megtisztelsz, hogy a mai világban itt és kulturált formában írsz.
Először is szükséges lenne mérni egy sűrítési végnyomást "kompressziót". Az megmondja, hogy a motornak komoly baja van-e. (gyűrű/dugattyú törés vagy kopás/gátrepedés vagy szeleptömítetlenség.)
Ha itt minden ok, akkor érdemes rádugni egy NEM UNIVERZÁLIS, hanem gyári Toyota diagnosztikai szoftvert.
Mindemellett szívósor, fojtószelep tömítetlenség keresés (fals levegő szívás), fojtószelep és beszívott levegő érzékelő tisztítás erősen indokolt lehet. Legelsővel kezdeném, már csak a magas alapjárat miatt is.
Toyoták csinálnak bőven 2400 körüli hidegindítási szivatós alapjáratot is, de E12-nél a 2000-et már nem gondolnám. Melegen beáll 700 környékére?
A rángatás, a magas fogyasztás és az erőtlenség kapcsán simán gondolnék valamelyik gyújtótrafó hibásodására, de azt a diagnosztikának ki kellett volna mutatnia. (vagy nagyon rossz volt a műszer).
Ami lényeg, hogy ameddig nincs orvosolva a probléma, ne nagyon használd. Nehogy egy könnyen javítható probléma motorgenerál szükségességét okozza.
Megtisztelsz, hogy a mai világban itt és kulturált formában írsz.
Először is szükséges lenne mérni egy sűrítési végnyomást "kompressziót". Az megmondja, hogy a motornak komoly baja van-e. (gyűrű/dugattyú törés vagy kopás/gátrepedés vagy szeleptömítetlenség.)
Ha itt minden ok, akkor érdemes rádugni egy NEM UNIVERZÁLIS, hanem gyári Toyota diagnosztikai szoftvert.
Mindemellett szívósor, fojtószelep tömítetlenség keresés (fals levegő szívás), fojtószelep és beszívott levegő érzékelő tisztítás erősen indokolt lehet. Legelsővel kezdeném, már csak a magas alapjárat miatt is.
Toyoták csinálnak bőven 2400 körüli hidegindítási szivatós alapjáratot is, de E12-nél a 2000-et már nem gondolnám. Melegen beáll 700 környékére?
A rángatás, a magas fogyasztás és az erőtlenség kapcsán simán gondolnék valamelyik gyújtótrafó hibásodására, de azt a diagnosztikának ki kellett volna mutatnia. (vagy nagyon rossz volt a műszer).
Ami lényeg, hogy ameddig nincs orvosolva a probléma, ne nagyon használd. Nehogy egy könnyen javítható probléma motorgenerál szükségességét okozza.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
-
- Újonc
- Hozzászólások: 3
- Csatlakozott: 2020 máj. 07, 04:52 pm
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Sol Plus
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Re: Segítség kellene!
Kedves Pacsker!
Köszönöm szépen a gyors választ Az autó mikor bemelegszik, akkor igen az alapjárat visszaáll 500 és 850 közé. De 500-as fordulaton eléggé ráz, dadog, van hogy lefullad, ilyet sem csinált még. Mikor megvettem szépen tartotta a 700-850-es fordulatot. És hideg indításnál sem volt 2000-es az alapjáratom.
Mint egy jó anyuka, minden rezdülését figyelem a kicsikémnek.
Mélységében sajnos nem értek az autókhoz, ezért fordultam Hozzátok! Visszatérve a menet közbeni rángatáshoz... ezt sem mindig csinálja, csak amikor úgy tartja kedve. Van mikor szépen jár, akkor álom vezetni, de mikor rángat, olyan (nekem laikusnak) mintha csak 3 henger működne. Ugyan ezt mondhatom el az erejével kapcsolatban is, egyik pillanatban a régi, máskor pedig lomha, erőtlen.
A pillanatnyi fogyasztást figyelve, úgy tudnám leírni a jelenséget, hogy alacsony fordulaton használva a pillanatnyi fogyasztás nagyon magas értéket mutat (35liter +), viszont minél jobban pörgeted, minél jobban nyomod neki, annál kevesebbet eszik (7liter -).
Mindenesetre jövő héten viszem a Toyoteam Garage fiúkhoz és megszakértik a dolgokat.
Még egyszer köszönöm a segítséged!
Üdv, Adri
Köszönöm szépen a gyors választ Az autó mikor bemelegszik, akkor igen az alapjárat visszaáll 500 és 850 közé. De 500-as fordulaton eléggé ráz, dadog, van hogy lefullad, ilyet sem csinált még. Mikor megvettem szépen tartotta a 700-850-es fordulatot. És hideg indításnál sem volt 2000-es az alapjáratom.
Mint egy jó anyuka, minden rezdülését figyelem a kicsikémnek.
Mélységében sajnos nem értek az autókhoz, ezért fordultam Hozzátok! Visszatérve a menet közbeni rángatáshoz... ezt sem mindig csinálja, csak amikor úgy tartja kedve. Van mikor szépen jár, akkor álom vezetni, de mikor rángat, olyan (nekem laikusnak) mintha csak 3 henger működne. Ugyan ezt mondhatom el az erejével kapcsolatban is, egyik pillanatban a régi, máskor pedig lomha, erőtlen.
A pillanatnyi fogyasztást figyelve, úgy tudnám leírni a jelenséget, hogy alacsony fordulaton használva a pillanatnyi fogyasztás nagyon magas értéket mutat (35liter +), viszont minél jobban pörgeted, minél jobban nyomod neki, annál kevesebbet eszik (7liter -).
Mindenesetre jövő héten viszem a Toyoteam Garage fiúkhoz és megszakértik a dolgokat.
Még egyszer köszönöm a segítséged!
Üdv, Adri