Bemutatkozás, hogyan találtál az oldalra
-
- Újonc
- Hozzászólások: 1
- Csatlakozott: 2019 feb. 19, 03:01 am
- Autód gyártási éve: 2003
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Re: Bemutatkozás, hogyan találtál az oldalra
Sziasztok!
A HaHu-n elég alaposan leszürtem az igényeimet (Elötte nem is tudtam, hogy van ebből is TS):
200.000Km-alatta, 2002-után, manuális, benzines, japán, legalább 150LE, Automata klima, NO turbó, No V6,(Sor 6 lehetet volna, de az IS200 gyenge volt nekem). Mindez jöjjön ki 1,5m-ból, tehát olyan 1,2-körül kersgéltem.
Így csak a TS maradt.
Amit találtam az egy SOL (NO Face Lift). 3DB volt, egyik még most is eladó......, másik a képek alapján is lelakott és 220km-re tőlem.
Első tulaj (olasz 92 éves bácsi, 77 évesen vett magának egy TS-t, hogy jó legyen.) gyár fényezéssel (két lökös kivéve), 153e km.
Az extáit szeretem, ABS, ASR, TRC(ami elég sokszor jelez nekem ). VSC(ez szinte mindíg villog ), Auto klima, változó átételű szervó, "sport" futómű, AUTOMATA abalak (gyors).
DE..., aki a bőrülést fűtés nélkül rakatta bele...... (Állítólag az olasz piacra a SOL felszereltséghez nem járt a fűtés..., kösz ez itt MO itt, hideg van.)
Megvétel óta:
Ablakmosó mumpa csere. (megvételnél rossz volt de nem ellenőriztem.)
Váltógomb csere.
Fűtő radiátor tisztítás. (előtte nulla fűtés)
Hűtő radiátor javítás.
Ledesítés.
és kopó alkatrészek.
Hátra van:
Kormány és vezető ülés bőrözése. (alattam szakad ki)
Kuplung csere. (LUK)
Hátsó szilentezés.
Olalsó díszlécek fényezése.
Ezek után az autó 98%os lessz ! Majdnem mit az új.
Mindenkinek ajánlom aki nem fél attól, hogy bekapcsolt elektronikával is le tudsz esni az ívről, és nem megy hosszú távara (14,2L/100km, 4200-as fordulat 130-nál nem kellemes.)
Van 3 és 5 ajtóis is. A kombiból sajnos nem csináltak Ts-t.
Fogyasztás:
Utolsó 3000 km-es átlag 14,2L
"Próbaúton": 30-40L
Minimun: 9,1L (20Km es átlag csak próbából)
A HaHu-n elég alaposan leszürtem az igényeimet (Elötte nem is tudtam, hogy van ebből is TS):
200.000Km-alatta, 2002-után, manuális, benzines, japán, legalább 150LE, Automata klima, NO turbó, No V6,(Sor 6 lehetet volna, de az IS200 gyenge volt nekem). Mindez jöjjön ki 1,5m-ból, tehát olyan 1,2-körül kersgéltem.
Így csak a TS maradt.
Amit találtam az egy SOL (NO Face Lift). 3DB volt, egyik még most is eladó......, másik a képek alapján is lelakott és 220km-re tőlem.
Első tulaj (olasz 92 éves bácsi, 77 évesen vett magának egy TS-t, hogy jó legyen.) gyár fényezéssel (két lökös kivéve), 153e km.
Az extáit szeretem, ABS, ASR, TRC(ami elég sokszor jelez nekem ). VSC(ez szinte mindíg villog ), Auto klima, változó átételű szervó, "sport" futómű, AUTOMATA abalak (gyors).
DE..., aki a bőrülést fűtés nélkül rakatta bele...... (Állítólag az olasz piacra a SOL felszereltséghez nem járt a fűtés..., kösz ez itt MO itt, hideg van.)
Megvétel óta:
Ablakmosó mumpa csere. (megvételnél rossz volt de nem ellenőriztem.)
Váltógomb csere.
Fűtő radiátor tisztítás. (előtte nulla fűtés)
Hűtő radiátor javítás.
Ledesítés.
és kopó alkatrészek.
Hátra van:
Kormány és vezető ülés bőrözése. (alattam szakad ki)
Kuplung csere. (LUK)
Hátsó szilentezés.
Olalsó díszlécek fényezése.
Ezek után az autó 98%os lessz ! Majdnem mit az új.
Mindenkinek ajánlom aki nem fél attól, hogy bekapcsolt elektronikával is le tudsz esni az ívről, és nem megy hosszú távara (14,2L/100km, 4200-as fordulat 130-nál nem kellemes.)
Van 3 és 5 ajtóis is. A kombiból sajnos nem csináltak Ts-t.
Fogyasztás:
Utolsó 3000 km-es átlag 14,2L
"Próbaúton": 30-40L
Minimun: 9,1L (20Km es átlag csak próbából)
- kisjapan
- Újonc
- Hozzászólások: 3
- Csatlakozott: 2019 feb. 24, 12:42 am
- Autód gyártási éve: 1997
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Re: Bemutatkozás, hogyan találtál az oldalra
Sziasztok, nem egészen tizennégy órája került a családunkba életünk első corollája egy 97' 1.3 e11 magyarországi első tulajos majdnem tiptopp hatchback formájában. Biztosan rengeteg kérdés merül majd fel, de ránézésre kedves csapatnak tűntök, óriási adatbázissal, úgyhogy nyugodt vagyok. Csodás, hogy van még élet a facebookon kívül is, gratu!
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Bemutatkozás, hogyan találtál az oldalra
Köszönjük!
Reméljük, hogy sok hasznos információra lelsz majd! Érezd jól magad és kérdezz bátran!
Reméljük, hogy sok hasznos információra lelsz majd! Érezd jól magad és kérdezz bátran!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- pepo
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 199
- Csatlakozott: 2019 ápr. 10, 11:38 am
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Szeged
- Kapcsolat:
Re: Bemutatkozás, hogyan találtál az oldalra
Sziasztok,
Cseh Peter vagyok, Ewing-tol hallottam a klubrol. Lassan egy honapja vagyok buszke tulajdonosa egy 2007-es Corolla Verso Linea Sol-nak. Elso autom, kezdo autoskent biztosan kerdezoskodni fogok.
Cseh Peter vagyok, Ewing-tol hallottam a klubrol. Lassan egy honapja vagyok buszke tulajdonosa egy 2007-es Corolla Verso Linea Sol-nak. Elso autom, kezdo autoskent biztosan kerdezoskodni fogok.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára pepo 2019 máj. 07, 11:01 pm-kor.
Corolla Verso II - 1ZZ-FE - ZNR11L-GRMEKW - TTE
- mozso
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: Bemutatkozás, hogyan találtál az oldalra
Gyere és kérdezősködj! Ha tudunk segítünk. Üdvözlet a CCH-ban.
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
- Catha
- Újonc
- Hozzászólások: 10
- Csatlakozott: 2019 ápr. 17, 11:56 pm
- Autód gyártási éve: 2003
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
Re: Bemutatkozás, hogyan találtál az oldalra
Sziasztok!
Molnár Zsolt vagyok, 30 éves, dunakeszi lakos, boldog férj és egy idén 3 éves kisasszony még boldogabb apukája.
Még év elején lettem boldog tulajdonosa egy 2003-as E12 Corolla Versonak.
Igazából Ford Focus C-Max volt a cél, mert azt mindig is tudtam, hogy a Toyoták nagyon jól tartják az árukat, így csak álmodoztam róla.
A vásárlás miértje a családbővítés volt, és egyszer csak kihagyhatatlan áron belefutottam egy Olaszból behozott, még papírozatlan Versoba megfizethető áron.
Azóta beleszerettem a "kis" autóba.
A Club-ról a Facebook-ról értesültem.
Nagy vonalakban ennyi rólam.
Ha van még kérdés szívesen válaszolok.
Molnár Zsolt vagyok, 30 éves, dunakeszi lakos, boldog férj és egy idén 3 éves kisasszony még boldogabb apukája.
Még év elején lettem boldog tulajdonosa egy 2003-as E12 Corolla Versonak.
Igazából Ford Focus C-Max volt a cél, mert azt mindig is tudtam, hogy a Toyoták nagyon jól tartják az árukat, így csak álmodoztam róla.
A vásárlás miértje a családbővítés volt, és egyszer csak kihagyhatatlan áron belefutottam egy Olaszból behozott, még papírozatlan Versoba megfizethető áron.
Azóta beleszerettem a "kis" autóba.
A Club-ról a Facebook-ról értesültem.
Nagy vonalakban ennyi rólam.
Ha van még kérdés szívesen válaszolok.
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Bemutatkozás, hogyan találtál az oldalra
Üdv!
Jó ilyen sorokat olvasni!
Jó ilyen sorokat olvasni!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
-
- Újonc
- Hozzászólások: 2
- Csatlakozott: 2019 máj. 07, 06:30 pm
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Harmony
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Re: Bemutatkozás, hogyan találtál az oldalra
Üdv mindenkinek! Teljesen friss husi vagyok a fórumon, igazából direkt kerestem egy ilyen portált. A képen látható Corolla lesz az enyém a napokban (ha minden jól megy). Minden szempontból friss vagyok még, mivel a jogsim sem idős, illetve az autó is az első saját autóm. Igyekszem úgy szervezni, hogy az utolsó találkozón még részt tudjunk venni.
Köszönöm, hogy itt lehetek és bízom benne, hogy sok örömet fogunk okozni egymásnak a "kicsikével"
Köszönöm, hogy itt lehetek és bízom benne, hogy sok örömet fogunk okozni egymásnak a "kicsikével"
- mozso
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: Bemutatkozás, hogyan találtál az oldalra
Szia!Athus93 írta: ↑2019 máj. 07, 06:34 pmÜdv mindenkinek! Teljesen friss husi vagyok a fórumon, igazából direkt kerestem egy ilyen portált. A képen látható Corolla lesz az enyém a napokban (ha minden jól megy). Minden szempontból friss vagyok még, mivel a jogsim sem idős, illetve az autó is az első saját autóm. Igyekszem úgy szervezni, hogy az utolsó találkozón még részt tudjunk venni.
Köszönöm, hogy itt lehetek és bízom benne, hogy sok örömet fogunk okozni egymásnak a "kicsikével"
Üdvözlünk a csapatban és várunk sok szeretettel a június 1-i találkozón.
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
-
- Újonc
- Hozzászólások: 3
- Csatlakozott: 2019 márc. 20, 02:40 pm
- Autód gyártási éve: 2003
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Re: Bemutatkozás, hogyan találtál az oldalra
Hopp, most nézem, hogy én bizony suttyó módon nem írtam ide... Farkas "Roodie" István vagyok, jelenleg budapesti (korábban mórahalmi) lakos, 43 éves, programozó, egy könyvelő feleséggel, és egy 11 éves fiúval, aki szintén erőteljesen gépfüggő, így igazi kocka család vagyunk, nagy egyetértésben és harmóniában
Pont most lesz 10 éve, hogy jogsit szereztem, aminek örömére akkor vettem egy majdnem új Aurist... amit sajnos 5 éve elloptak. Ez annyira sokkolt, hogy ezek után nem is akartunk autót venni... de aztán csak hiányzott, így a nagyjából másfél éves sugalmazó hadjáratom eredményeképp asszony végül felvruár végén rábólintott a projektre - ebben persze segített, hogy az előző évi túlórák ellentételezését végre megkaptam
Mivel fostam attól, hogy ellopják a Toyotát, így először mindenféle egyéb japán márkát nézegettem, de aztán visszahúzott a szívem, na meg persze Cs. Gergely fiatalkorú klubtag, akit vesztemre megkérdeztem, és utána mindenféle Corollás képet meg linket meg videót küldözgetett - sőt, ő ajánlotta a fórumot és a Facebook csoportot is, ahol tovább olvasgattam... így lett aztán végül egy 2003-as 1.4-es VVT-i Corollám Balló Marcinak (is) hála.
Így közel két hónap után maximálisan elégedett vagyok. Picit féltem, hogy rossz lesz az Aurisból visszaülni egy régebbi modellbe (oké, volt a váltás között vagy öt év azért ), de az fapad volt, ez meg Sol felszereltség, nem is olyan vészes, sőt, érdekes módon az ülésében kevésbé fáj a derekam a hosszú utakon.
Különösebb gond nem volt még az autóval, bár jövő héten azért elviszem egy bal első féltengely-cserére, mert túlaggódós típus vagyok
Ennyi volt az én történetem, örülök, hogy itt lehetek!
Pont most lesz 10 éve, hogy jogsit szereztem, aminek örömére akkor vettem egy majdnem új Aurist... amit sajnos 5 éve elloptak. Ez annyira sokkolt, hogy ezek után nem is akartunk autót venni... de aztán csak hiányzott, így a nagyjából másfél éves sugalmazó hadjáratom eredményeképp asszony végül felvruár végén rábólintott a projektre - ebben persze segített, hogy az előző évi túlórák ellentételezését végre megkaptam
Mivel fostam attól, hogy ellopják a Toyotát, így először mindenféle egyéb japán márkát nézegettem, de aztán visszahúzott a szívem, na meg persze Cs. Gergely fiatalkorú klubtag, akit vesztemre megkérdeztem, és utána mindenféle Corollás képet meg linket meg videót küldözgetett - sőt, ő ajánlotta a fórumot és a Facebook csoportot is, ahol tovább olvasgattam... így lett aztán végül egy 2003-as 1.4-es VVT-i Corollám Balló Marcinak (is) hála.
Így közel két hónap után maximálisan elégedett vagyok. Picit féltem, hogy rossz lesz az Aurisból visszaülni egy régebbi modellbe (oké, volt a váltás között vagy öt év azért ), de az fapad volt, ez meg Sol felszereltség, nem is olyan vészes, sőt, érdekes módon az ülésében kevésbé fáj a derekam a hosszú utakon.
Különösebb gond nem volt még az autóval, bár jövő héten azért elviszem egy bal első féltengely-cserére, mert túlaggódós típus vagyok
Ennyi volt az én történetem, örülök, hogy itt lehetek!
- mozso
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: Bemutatkozás, hogyan találtál az oldalra
Sok sikert a "régi-új" Corollához és üdv a csapatban. Ha van kedved gyere el velünk egy jó kis találkozóra június 1-én, KATT IDE a részletekértroodie írta: ↑2019 máj. 13, 07:36 pmHopp, most nézem, hogy én bizony suttyó módon nem írtam ide... Farkas "Roodie" István vagyok, jelenleg budapesti (korábban mórahalmi) lakos, 43 éves, programozó, egy könyvelő feleséggel, és egy 11 éves fiúval, aki szintén erőteljesen gépfüggő, így igazi kocka család vagyunk, nagy egyetértésben és harmóniában
Pont most lesz 10 éve, hogy jogsit szereztem, aminek örömére akkor vettem egy majdnem új Aurist... amit sajnos 5 éve elloptak. Ez annyira sokkolt, hogy ezek után nem is akartunk autót venni... de aztán csak hiányzott, így a nagyjából másfél éves sugalmazó hadjáratom eredményeképp asszony végül felvruár végén rábólintott a projektre - ebben persze segített, hogy az előző évi túlórák ellentételezését végre megkaptam
Mivel fostam attól, hogy ellopják a Toyotát, így először mindenféle egyéb japán márkát nézegettem, de aztán visszahúzott a szívem, na meg persze Cs. Gergely fiatalkorú klubtag, akit vesztemre megkérdeztem, és utána mindenféle Corollás képet meg linket meg videót küldözgetett - sőt, ő ajánlotta a fórumot és a Facebook csoportot is, ahol tovább olvasgattam... így lett aztán végül egy 2003-as 1.4-es VVT-i Corollám Balló Marcinak (is) hála.
Így közel két hónap után maximálisan elégedett vagyok. Picit féltem, hogy rossz lesz az Aurisból visszaülni egy régebbi modellbe (oké, volt a váltás között vagy öt év azért ), de az fapad volt, ez meg Sol felszereltség, nem is olyan vészes, sőt, érdekes módon az ülésében kevésbé fáj a derekam a hosszú utakon.
Különösebb gond nem volt még az autóval, bár jövő héten azért elviszem egy bal első féltengely-cserére, mert túlaggódós típus vagyok
Ennyi volt az én történetem, örülök, hogy itt lehetek!
Lopások ellen az E12-t is érdemes védeni, váltózár+motortérzár+motorvezérlő jelet megszakító elektronikus rendszer elég hatékony. Többünk használ ilyet. Ha kell erre szakember írj rám privát üzenetet itt a fórumon.
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
-
- Újonc
- Hozzászólások: 3
- Csatlakozott: 2019 márc. 20, 02:40 pm
- Autód gyártási éve: 2003
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Re: Bemutatkozás, hogyan találtál az oldalra
Egyik első dolgom volt rakatni bele De még mindig minden reggel ébredéskor azzal nyitok, hogy redőny fel, és kinézek, megvan-e még...
-
- Újonc
- Hozzászólások: 1
- Csatlakozott: 2019 dec. 23, 09:03 pm
- Autód gyártási éve: 2003
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: GLX
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Re: Bemutatkozás, hogyan találtál az oldalra
Sziasztok!https://hu.flatfy.com/
Szandra vagyok, 30 éves, boldog tulajdonosa egy 2003-as Corolla E12-nek. Már második éve használom és nagyon szeretem. A csoportról a Facebookon hallottam, de sok ideig nem volt energiám, hogy részletesebben is belenézzek. Végre eljött a szabadság és a karácsonyi kikapcsolódás, úgyhogy felnéztem, és úgy döntöttem, regisztrálok közétek. Köszönöm, hogy itt lehetek és áldott, békés karácsonyi ünnepeket kívánok minden kedves tagnak!
Szandra vagyok, 30 éves, boldog tulajdonosa egy 2003-as Corolla E12-nek. Már második éve használom és nagyon szeretem. A csoportról a Facebookon hallottam, de sok ideig nem volt energiám, hogy részletesebben is belenézzek. Végre eljött a szabadság és a karácsonyi kikapcsolódás, úgyhogy felnéztem, és úgy döntöttem, regisztrálok közétek. Köszönöm, hogy itt lehetek és áldott, békés karácsonyi ünnepeket kívánok minden kedves tagnak!
- mozso
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: Bemutatkozás, hogyan találtál az oldalra
Szia!kovacsszandra írta: ↑2019 dec. 23, 09:13 pmSziasztok!https://hu.flatfy.com/
Szandra vagyok, 30 éves, boldog tulajdonosa egy 2003-as Corolla E12-nek. Már második éve használom és nagyon szeretem. A csoportról a Facebookon hallottam, de sok ideig nem volt energiám, hogy részletesebben is belenézzek. Végre eljött a szabadság és a karácsonyi kikapcsolódás, úgyhogy felnéztem, és úgy döntöttem, regisztrálok közétek. Köszönöm, hogy itt lehetek és áldott, békés karácsonyi ünnepeket kívánok minden kedves tagnak!
Üdvözlet a fórumon, nézz körül bátran, sok hasznos információ elérhető és persze kérdezz nyugodtan! Sok balesetmentes kilómétert.
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
- zsdobra
- Újonc
- Hozzászólások: 2
- Csatlakozott: 2020 ápr. 01, 04:29 pm
- Autód gyártási éve: 2000
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Harmony
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Bemutatkozás, hogyan találtál az oldalra
Sziasztok!
Dobra Zsolt vagyok, tavaly októberben miután megváltam kiváló Prius PHEV-mtől hirtelen kellett egy autó pár hónapra szaladgálni a városba. Igazából mindegy volt, hogy mi, csak egyet tudtam, nem akarok azon aggódni, hogy reggel elindul-e az udvarból. 8-10 óra (igen nem elírás, vannak ilyen véletlenek) keresgélés után akadtam Howard-ra a fehér 4EFE motoros E11-re Kecskeméten. Miután kiderítettem, hogy kié és milyen előéletű is a jármű nem volt kérdés, meg kellett szereznem.
Azóta mondanom se kell, új autó vásárlás sztornó, családi járgány kipaterolva az udvarra csak, hogy Howard ne ázzon fázzon (ha már eddig is ehhez volt szoktatva és vidáman furikázok vele letörölhetetlen széles mosollyal a képemen.
Klassz lenne hasonlóan fertőzött cartársakkal találkozni, úgyhogy ha lesz találkozó rám nagy valószínűséggel számíthattok.
Széles utat mindenkinek!
Dobra Zsolt vagyok, tavaly októberben miután megváltam kiváló Prius PHEV-mtől hirtelen kellett egy autó pár hónapra szaladgálni a városba. Igazából mindegy volt, hogy mi, csak egyet tudtam, nem akarok azon aggódni, hogy reggel elindul-e az udvarból. 8-10 óra (igen nem elírás, vannak ilyen véletlenek) keresgélés után akadtam Howard-ra a fehér 4EFE motoros E11-re Kecskeméten. Miután kiderítettem, hogy kié és milyen előéletű is a jármű nem volt kérdés, meg kellett szereznem.
Azóta mondanom se kell, új autó vásárlás sztornó, családi járgány kipaterolva az udvarra csak, hogy Howard ne ázzon fázzon (ha már eddig is ehhez volt szoktatva és vidáman furikázok vele letörölhetetlen széles mosollyal a képemen.
Klassz lenne hasonlóan fertőzött cartársakkal találkozni, úgyhogy ha lesz találkozó rám nagy valószínűséggel számíthattok.
Széles utat mindenkinek!