Itt úgy van, hogy a fogaskerék két oldalán van jel, az elosztóházon kívül, az elosztóház belsejében a csapágynál és egy az induktív jeladó kerekén.
Ennek a négy jelnek egyszerre egy vonalban kell lennie összerakásnál. A fogaskerék két oldalán, különbözően van a jel, hogy ne lehessen összekeverni és esetlegesen fordítva visszarakni az elosztótengelyre. Mivel nem a csap fogja meghatározni a pontos helyét a fogaskeréknek, ezért előtte mérni kell egy távolságot vagy a tengely végétől, vagy az elosztóház végétől. Egy csapágy lehúzóval le lehet húzni. Előtte nem árt megtisztítani a tengelyt, hogy könnyen jöjjön le. Az én figyelmemet ez elkerülte és szidtam is magamat utána, nagyon nehezen jött. Imádkoztam is, hogy ne törjön semmi.
Az egyik oldalon egy kis váll van kifelé és azon van a jel, míg a másik oldalon síkban van a foggal. (Az egyik oldalról lemaradt az ilyen kép
Ezek a jelek kívülről.
Ezek pedig belül.
Szóval ezeknek kell egyszerre egy vonalban lennie kívül és belül is.
A másik dolog összerakásnál. Ugye a fogaskereket préselni kellene. Nos én ezt inkább egy kis segítséggel oldottam meg. Óvatosan vissza lett kocogtatva egy megfelelő méretű beütővel. Egy ember fogja kézben az elosztót és tengely végét, a másik ember meg ütögeti fel a fogaskereket. Mert féltem, hogy a csapágynak az M5-ös rögzítő csavarjai, pontosabban a menet az elosztóban szétszakad, vagy ne adj elpattan az öntvény a nyomás hatására.
Ezekről van szó
De, értelem szerűen a préselés a helyes megoldás.


KE11 Sedan 