E11 - (1997-2002)
- FSanyo
- Visszajáró
- Hozzászólások: 86
- Csatlakozott: 2015 nov. 29, 10:02 pm
- Autód gyártási éve: 1997
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: G6
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Szolnok
Re: E11 - (1997-2002)
Sziasztok!
E11 Békában a fűtéskonzolon a hideg-meleg szabályozót nem tudom kitekerni a vágállására,pontosabban el lehet tekerni odaáig, csak nem marad ott, kb 2 "fokozatot" visszaugrik.
Mit lehet ezzel kezdeni?
E11 Békában a fűtéskonzolon a hideg-meleg szabályozót nem tudom kitekerni a vágállására,pontosabban el lehet tekerni odaáig, csak nem marad ott, kb 2 "fokozatot" visszaugrik.
Mit lehet ezzel kezdeni?
- MBence86
- Újonc
- Hozzászólások: 18
- Csatlakozott: 2018 dec. 01, 11:46 am
- Autód gyártási éve: 2000
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Re: E11 - (1997-2002)
Sziasztok!
Lehet hogy már volt, ez úton is elnézést kérek akkor, nem pörgettem át az összes oldalt. Utolsó szériás (asszem T23) Celica/első szériás Yaris TS kormányt szeretnék felszerelni E11 ZZ blokkos Corollára. Tényleg ugyanaz a kormánykerékagy, nem kell valamit módosítani? Konkrétan erre a kormányra gondolok Illetve, cserélt már valaki ülést ebben a kocsiban nem gyárira? Milyen ülés kompatibilis vele? Megéri egyáltalán? Én a Celica ülésekre gondoltam.
Lehet hogy már volt, ez úton is elnézést kérek akkor, nem pörgettem át az összes oldalt. Utolsó szériás (asszem T23) Celica/első szériás Yaris TS kormányt szeretnék felszerelni E11 ZZ blokkos Corollára. Tényleg ugyanaz a kormánykerékagy, nem kell valamit módosítani? Konkrétan erre a kormányra gondolok Illetve, cserélt már valaki ülést ebben a kocsiban nem gyárira? Milyen ülés kompatibilis vele? Megéri egyáltalán? Én a Celica ülésekre gondoltam.
- Gorgo
- Visszajáró
- Hozzászólások: 86
- Csatlakozott: 2016 szept. 17, 09:28 pm
- Autód gyártási éve: 1999
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: G6
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Óbuda
- Kapcsolat:
Re: E11 - (1997-2002)
Teljesen stimmel a kormány, nekem is ilyen van. 1000000x jobb a fogása, mint a gyárinak
Görgő:
- 1997 E11 Sedan az "exunokáskocsi" - volt, szerettem
- 1999 AE111 G6 Hatchback 4AFE - inkább ne lett volna
- 1997 E11 Sedan az "exunokáskocsi" - volt, szerettem
- 1999 AE111 G6 Hatchback 4AFE - inkább ne lett volna
- MBence86
- Újonc
- Hozzászólások: 18
- Csatlakozott: 2018 dec. 01, 11:46 am
- Autód gyártási éve: 2000
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Re: E11 - (1997-2002)
Hát annál a 4 ágú, fura gumis valaminél nem csodálom
- RWD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2713
- Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
- Autód gyártási éve: 1981
- Autód típusa (és generációja): Starlet
- Autód felszereltségi jelölése: STD
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: E11 - (1997-2002)
Eladó E11 átvizsgáláskor van valamilyen típusspecifikus apróság, amire érdemes lehet odafigyelni? Tudom, ez nem VW, de apróság akadhat bármikor.
A ZZ-knél a motor a kakukktojás, azt tudom. Tipikus rozsdásodási pontok? Futómű? Beltér? Kinek milyen tapasztalatai vannak?
Köszi.
A ZZ-knél a motor a kakukktojás, azt tudom. Tipikus rozsdásodási pontok? Futómű? Beltér? Kinek milyen tapasztalatai vannak?
Köszi.
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86
- TiBiGee
- Visszajáró
- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2016 máj. 17, 11:56 am
- Autód gyártási éve: 2000
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: Wagon (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: E11 - (1997-2002)
Akkor nem ZZ lesz, ha jól értem.
A féltengely környékét kéne megnézni, állítólag csúnyán tud rohadni. A kormányzást tekintve próbálj ki egy jót, vásárlás után én is megtudtam, milyen lenne a jó.
Nekem olasz kocsim van, a rozsdásodás kevésbé jelentős. Hátsó kerék előtt szokott, még ha csak 1-2 pötty látszik is a kerék felől nézve.
A féltengely környékét kéne megnézni, állítólag csúnyán tud rohadni. A kormányzást tekintve próbálj ki egy jót, vásárlás után én is megtudtam, milyen lenne a jó.
Nekem olasz kocsim van, a rozsdásodás kevésbé jelentős. Hátsó kerék előtt szokott, még ha csak 1-2 pötty látszik is a kerék felől nézve.
1.4 vvti wagon weselámpás (2001)
- RWD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2713
- Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
- Autód gyártási éve: 1981
- Autód típusa (és generációja): Starlet
- Autód felszereltségi jelölése: STD
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: E11 - (1997-2002)
Köszi! Mehetne a ZZ is, de egyelőre ötletem sincs hogyan szűrjem ki 99%-os pontossággal hogy eszi-e az olajat az a motor épp.TiBiGee írta: ↑2019 jan. 04, 01:24 pmAkkor nem ZZ lesz, ha jól értem.
A féltengely környékét kéne megnézni, állítólag csúnyán tud rohadni. A kormányzást tekintve próbálj ki egy jót, vásárlás után én is megtudtam, milyen lenne a jó.
Nekem olasz kocsim van, a rozsdásodás kevésbé jelentős. Hátsó kerék előtt szokott, még ha csak 1-2 pötty látszik is a kerék felől nézve.
A motorkódos forgalmi/jelölt nívő vonal megvan. Van esetleg más tipped is ehhez? 2005 utáni évjáratvadászat itt ugye nem játszik, deszka hátsó futóműves autó nem kell újra. (Doomiiii!!)
Igazából a kouki belseje jobban is tetszene (fekete kárpit, jampi króm kilincs), csak a ZZ ügy zavar. Meg nem nem J-s vázszám. Meg a veselámpa. De ez utóbbit megemészteném...
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86
- TiBiGee
- Visszajáró
- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2016 máj. 17, 11:56 am
- Autód gyártási éve: 2000
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: Wagon (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: E11 - (1997-2002)
Én olyantól vettem, akinek elhittem hogy megcsináltatta és 50e-t ment azóta - évi 10e km-rel még pár évig jó. De nem kérdés, hogy a korábbi 1.6-ost (4AFE) javaslom inkább. Akár E10-ig is visszamennék vagy Carina E (abból 2.0 is van).
1.4 vvti wagon weselámpás (2001)
- RWD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2713
- Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
- Autód gyártási éve: 1981
- Autód típusa (és generációja): Starlet
- Autód felszereltségi jelölése: STD
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: E11 - (1997-2002)
E10 is tetszik, de ahhoz már túl sznob lettem. Plusz fosok a rozsdától azért.
Carina E meg túl nagy/sok nekem most. Városi cikk cakkot keresek, kb 500-ig bezárólag. Yarisokat is néztem, de nem szeretem a traktor pózt.
Carina E meg túl nagy/sok nekem most. Városi cikk cakkot keresek, kb 500-ig bezárólag. Yarisokat is néztem, de nem szeretem a traktor pózt.
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86
- Gorgo
- Visszajáró
- Hozzászólások: 86
- Csatlakozott: 2016 szept. 17, 09:28 pm
- Autód gyártási éve: 1999
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: G6
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Óbuda
- Kapcsolat:
Re: E11 - (1997-2002)
Ha jók az infóim, akkor a ZZ motorosok közül a hatchback és a sedan maradt japán gyártás, a liftback és a wagon pedig angol lett. Legalábbis az biztos, hogy Zolee autója J-s alvázszámú.
Tipikus rohadási pontok: bölcső, küszöbök végei, élső és hátsó kerekek mögött (elöl nyilván a sárvédő alja), hátsó nyúlványok és az ajtók sarkai.
Tipikus rohadási pontok: bölcső, küszöbök végei, élső és hátsó kerekek mögött (elöl nyilván a sárvédő alja), hátsó nyúlványok és az ajtók sarkai.
Görgő:
- 1997 E11 Sedan az "exunokáskocsi" - volt, szerettem
- 1999 AE111 G6 Hatchback 4AFE - inkább ne lett volna
- 1997 E11 Sedan az "exunokáskocsi" - volt, szerettem
- 1999 AE111 G6 Hatchback 4AFE - inkább ne lett volna
- RWD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2713
- Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
- Autód gyártási éve: 1981
- Autód típusa (és generációja): Starlet
- Autód felszereltségi jelölése: STD
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: E11 - (1997-2002)
Ma megnéztem őt.
Pusztán hogy elindítsam a folyamatot, billenjek valamerre. Az kezd körvanalózdni, hogy szeretnék egy E11 HB-t. Akár koukit is. De nem ezt a példányt, az tuti.
-eladó jópofa, de kb kukkja nincs semmihez, és ez nem is nagyon zavarja úgy tűnik
-nívó nullán
-mindkét küszöb LYUKAS középtájt, hátsó sárvédőívek kezdenek foltosodni. Többit nagyon nem láttam, hóban, nem nagy elánnal nekiállva. Nagy csattja nem volt szerintem. De a kaszni bajos.
-MIL égve marad, hidegen leáll, 3 hengerezik. Nem is nagyon feszegettem a témát.
-belül közepes, de pl a balos kilincs csúnyán agyonfakulva. Nem is láttam még ilyat, mintha fehérre szívta volna a nap. Ezek nem fém kilincsek?
-szét van bagózva, hamutálca sebtiben kipucolva.
Próbakört sem erőltettem, havas, latyakos úton, beteges motorral. Messziről senki ne induljon el érte. Engednek belőle biztosan, de nem eleget ahhoz hogy megérje, szerintem. Tipikus "japánautó, kibirja úgy is" hangulat áradt belőle. Szerencsétlen autó, nagyon megsajnáltam...
Viszont tapasztalatnak jó volt, és így is átjött ahogy benne ültem. Folyt. köv:)
Pusztán hogy elindítsam a folyamatot, billenjek valamerre. Az kezd körvanalózdni, hogy szeretnék egy E11 HB-t. Akár koukit is. De nem ezt a példányt, az tuti.
-eladó jópofa, de kb kukkja nincs semmihez, és ez nem is nagyon zavarja úgy tűnik
-nívó nullán
-mindkét küszöb LYUKAS középtájt, hátsó sárvédőívek kezdenek foltosodni. Többit nagyon nem láttam, hóban, nem nagy elánnal nekiállva. Nagy csattja nem volt szerintem. De a kaszni bajos.
-MIL égve marad, hidegen leáll, 3 hengerezik. Nem is nagyon feszegettem a témát.
-belül közepes, de pl a balos kilincs csúnyán agyonfakulva. Nem is láttam még ilyat, mintha fehérre szívta volna a nap. Ezek nem fém kilincsek?
-szét van bagózva, hamutálca sebtiben kipucolva.
Próbakört sem erőltettem, havas, latyakos úton, beteges motorral. Messziről senki ne induljon el érte. Engednek belőle biztosan, de nem eleget ahhoz hogy megérje, szerintem. Tipikus "japánautó, kibirja úgy is" hangulat áradt belőle. Szerencsétlen autó, nagyon megsajnáltam...
Viszont tapasztalatnak jó volt, és így is átjött ahogy benne ültem. Folyt. köv:)
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86
- RWD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2713
- Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
- Autód gyártási éve: 1981
- Autód típusa (és generációja): Starlet
- Autód felszereltségi jelölése: STD
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: E11 - (1997-2002)
Mondhatsz valamit, ez is J-s vázszámú.Gorgo írta: ↑2019 jan. 05, 02:36 pmHa jók az infóim, akkor a ZZ motorosok közül a hatchback és a sedan maradt japán gyártás, a liftback és a wagon pedig angol lett. Legalábbis az biztos, hogy Zolee autója J-s alvázszámú.
Tipikus rohadási pontok: bölcső, küszöbök végei, élső és hátsó kerekek mögött (elöl nyilván a sárvédő alja), hátsó nyúlványok és az ajtók sarkai.
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86
- Gorgo
- Visszajáró
- Hozzászólások: 86
- Csatlakozott: 2016 szept. 17, 09:28 pm
- Autód gyártási éve: 1999
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: G6
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Óbuda
- Kapcsolat:
Re: E11 - (1997-2002)
És az ára nem kicsit rugaszkodott el a talajtól.
Görgő:
- 1997 E11 Sedan az "exunokáskocsi" - volt, szerettem
- 1999 AE111 G6 Hatchback 4AFE - inkább ne lett volna
- 1997 E11 Sedan az "exunokáskocsi" - volt, szerettem
- 1999 AE111 G6 Hatchback 4AFE - inkább ne lett volna
- TiBiGee
- Visszajáró
- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2016 máj. 17, 11:56 am
- Autód gyártási éve: 2000
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: Wagon (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: E11 - (1997-2002)
akkor tudod, milyen a rossz 3 éve, amikor autót kerestem, az jött le, hogy nagy a szegénység Budapesten kívül, a legtöbb autót bontott alkatrészekből a jóindulatú kisöreg, Józsi bácsi tartja mozgásban a szervizkönyv teljes zárójelbe tételével, pl. 10w40 olaj 15 ezrenként az 5w30 helyett. Persze vannak kivételek.RWD írta: ↑2019 jan. 05, 03:15 pmMa megnéztem őt.
Pusztán hogy elindítsam a folyamatot, billenjek valamerre. Az kezd körvanalózdni, hogy szeretnék egy E11 HB-t. Akár koukit is. De nem ezt a példányt, az tuti.
-eladó jópofa, de kb kukkja nincs semmihez, és ez nem is nagyon zavarja úgy tűnik
-nívó nullán
-mindkét küszöb LYUKAS középtájt, hátsó sárvédőívek kezdenek foltosodni. Többit nagyon nem láttam, hóban, nem nagy elánnal nekiállva. Nagy csattja nem volt szerintem. De a kaszni bajos.
-MIL égve marad, hidegen leáll, 3 hengerezik. Nem is nagyon feszegettem a témát.
-belül közepes, de pl a balos kilincs csúnyán agyonfakulva. Nem is láttam még ilyat, mintha fehérre szívta volna a nap. Ezek nem fém kilincsek?
-szét van bagózva, hamutálca sebtiben kipucolva.
Próbakört sem erőltettem, havas, latyakos úton, beteges motorral. Messziről senki ne induljon el érte. Engednek belőle biztosan, de nem eleget ahhoz hogy megérje, szerintem. Tipikus "japánautó, kibirja úgy is" hangulat áradt belőle. Szerencsétlen autó, nagyon megsajnáltam...
Viszont tapasztalatnak jó volt, és így is átjött ahogy benne ültem. Folyt. köv:)
A szedán és a kombi japán az E11 faceliftből, az ötajtós angol. Az angol még egy kicsit hajlamosabb a kopogásra (állítólag a kopogásérzékelő szenzor gyenge jele miatt). A 'Harmony plus' pedig tudtommal a kelet-európai piac számára olcsósított verzió, klímával felturbózva. A klímával amúgy szerintem több baj van (pollenszűrő, büdös lesz, hosszabb ékszíj, hibaforrások), mint az a pár kellemes perc. De van, aki nagyon érzékeny a melegre.
Erre vagy
erre indulnék el inkább.
1.4 vvti wagon weselámpás (2001)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E11 - (1997-2002)
Ez nem igaz. Angol is, Japán is, nagy volt a zűrzavar. (nekünk japán Liftback-ünk van. Nem is vennék angolt..) Van pár alapszabály, de sok az utólagos "átépítés" is.RWD írta: ↑2019 jan. 05, 03:50 pmMondhatsz valamit, ez is J-s vázszámú.Gorgo írta: ↑2019 jan. 05, 02:36 pmHa jók az infóim, akkor a ZZ motorosok közül a hatchback és a sedan maradt japán gyártás, a liftback és a wagon pedig angol lett. Legalábbis az biztos, hogy Zolee autója J-s alvázszámú.
Tipikus rohadási pontok: bölcső, küszöbök végei, élső és hátsó kerekek mögött (elöl nyilván a sárvédő alja), hátsó nyúlványok és az ajtók sarkai.
A legkönnyebben úgy lehet megkülönböztetni őket már képről is, hogyha van beltér fotó, akkor a középkonzolon a hátsó ablakfűtés és a klíma kapcsolója hogy helyezkedik el. A japán két félkör egymást kiegészítve a jobb oldalon, az angol két tégla kapcsoló jobb és baloldalon. Persze meg kell nézni élőben az alvázszámot, mert simán lehet konzolcserés.
RWD!
Szerintem ne szarakodj. Autó felszereltségi jelöléséből mindig csak a maximumot vagy közel a maximumot. Nekem is csak csak GT-m, GT-i-m, G6-om és "1200" -am van...
Az E11 pont a béka segge alá kezd kerülni az árát illetően. Vegyél egy G6 TTE-t. Hogy Zenki-t vagy Kouki-t majdnem mindegy, de az méltó egy autóbuzi férfihoz, legalábbis megjelenésében. Egyedül azt sajnálom, hogy motor tekintetében ugyanazt kapták, mint a sima 1.6-osok, de ha nem cél a racse, akkor tökéletes. Külsőleg pedig a gyári spoilerek és a 16-os felnik hatalmasat dobnak az autón.
Menjünk ki és hozzunk be egyet, mint Sancy.. Pár napja volt nálam. Továbbra is szerelem az az ezüst kouki..
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)