Bemutatkozás, hogyan találtál az oldalra
-
- Újonc
- Hozzászólások: 17
- Csatlakozott: 2018 jún. 02, 12:02 pm
- Autód gyártási éve: 2000
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Harmony
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Re: Bemutatkozás, hogyan találtál az oldalra
Mindenképp megyek a talikra. Rég láttam a zöld bestiád a parkolóban. Vagy lehet azért mert épp a te helyed foglalom?
Amúgy épp most írtam Szullosz kollégának mert megvolt a műszaki, de ... na itt jönnek a bajok. Fék, lengéscsillapító, gumiharang, hjaj.... van baj. Szóval ismét pénzköltés jön.
Amúgy épp most írtam Szullosz kollégának mert megvolt a műszaki, de ... na itt jönnek a bajok. Fék, lengéscsillapító, gumiharang, hjaj.... van baj. Szóval ismét pénzköltés jön.
Az amerikaiak 51%-a szerint rossz idő esetén akadozhat a felhőszolgáltatás.
E11 Sedan 4ZZ-FE
E11 Sedan 4ZZ-FE
-
- Újonc
- Hozzászólások: 4
- Csatlakozott: 2018 jan. 07, 06:36 pm
- Autód gyártási éve: 2004
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Re: Bemutatkozás, hogyan találtál az oldalra
Sziasztok ismét!
Az előző hozzászólásom után nem sokkal (február 9-én) lettem újdonsült Corolla tulaj: 2004 E12 1.6 VVT-i Sol sedán, közepesen elcsépelt fekete színben
131e km-rel került hozzám és az első 4e km után hihetetlenül meg vagyok elégedve. 14 évesen egy zörgő alkatrésze sincs, a motornak nagyon szép hangja van, minden elektronika működik, kényelmes és az olajat se eszi (azért rajta tartom a szememet).
A vásárlás előtt átvizsgáltattuk a monori Toyota Kovácsnál. Ők is azt mondták, hogy a helyemben megvennék az autót. A két legnagyobb javítás, amit csináltatni kellett rajta a szakadt gumiharangok cseréje és fék karbantartás voltak (mivel veszprémi vagyok, azt már itt csináltattam a Németh Autószervizben, akiket a környékbelieknek csak ajánlani tudok).
A vételnél leesett az állam, amikor megláttam a 8.8 literes átlag fogyasztást, ezt vétel után lenulláztam, tojást tettem a lábam alá, és így sikerült levinni 8.3-ra, majd a fék karbantartás után 7.6-on áll most, tojás nélkül városi és autópályás vegyes használattal (az átlagnál kicsit magasabb fogyasztást én betudom annak, hogy Veszprém eléggé dimbes-dombos város).
Most készülünk az első hosszabb utunkra Salzburg közelébe. Ha itt minden rendben lesz szeptemberre tervben van egy brüsszeli túra is. Ti egy-egy ilyen út előtt miket szoktatok átnézni? Olajcserét mindenképpen megejtem a jövőhéten és kacérkodom a váltóolaj cserével is (nem láttam a szervizkönyvében, hogy akármikor cseréltek volna benne és nehézkes az egyesbe és rükvercbe váltás is). Az olaj tudom, hogy kényes kérdés, eddig 5w30-at töltöttek bele, nem hiszem, hogy el fogok térni ettől. Váltóolajnak viszont mit ajánlanátok?
Először vittem gépi mosásra a kocsit életemben, mert általában saját kézzel szoktam mosni, és az antenna bánta a tapasztalatlanságomat. Én úgy gondoltam, hogy cápa antennára cserélném a töröttet. E12-nél van erre példa, tapasztalat? Tudtok esetleg konkrét típust ajánlani?
Köszi szépen a válaszotokat előre is!
Üdv,
Kristóf
Az előző hozzászólásom után nem sokkal (február 9-én) lettem újdonsült Corolla tulaj: 2004 E12 1.6 VVT-i Sol sedán, közepesen elcsépelt fekete színben
131e km-rel került hozzám és az első 4e km után hihetetlenül meg vagyok elégedve. 14 évesen egy zörgő alkatrésze sincs, a motornak nagyon szép hangja van, minden elektronika működik, kényelmes és az olajat se eszi (azért rajta tartom a szememet).
A vásárlás előtt átvizsgáltattuk a monori Toyota Kovácsnál. Ők is azt mondták, hogy a helyemben megvennék az autót. A két legnagyobb javítás, amit csináltatni kellett rajta a szakadt gumiharangok cseréje és fék karbantartás voltak (mivel veszprémi vagyok, azt már itt csináltattam a Németh Autószervizben, akiket a környékbelieknek csak ajánlani tudok).
A vételnél leesett az állam, amikor megláttam a 8.8 literes átlag fogyasztást, ezt vétel után lenulláztam, tojást tettem a lábam alá, és így sikerült levinni 8.3-ra, majd a fék karbantartás után 7.6-on áll most, tojás nélkül városi és autópályás vegyes használattal (az átlagnál kicsit magasabb fogyasztást én betudom annak, hogy Veszprém eléggé dimbes-dombos város).
Most készülünk az első hosszabb utunkra Salzburg közelébe. Ha itt minden rendben lesz szeptemberre tervben van egy brüsszeli túra is. Ti egy-egy ilyen út előtt miket szoktatok átnézni? Olajcserét mindenképpen megejtem a jövőhéten és kacérkodom a váltóolaj cserével is (nem láttam a szervizkönyvében, hogy akármikor cseréltek volna benne és nehézkes az egyesbe és rükvercbe váltás is). Az olaj tudom, hogy kényes kérdés, eddig 5w30-at töltöttek bele, nem hiszem, hogy el fogok térni ettől. Váltóolajnak viszont mit ajánlanátok?
Először vittem gépi mosásra a kocsit életemben, mert általában saját kézzel szoktam mosni, és az antenna bánta a tapasztalatlanságomat. Én úgy gondoltam, hogy cápa antennára cserélném a töröttet. E12-nél van erre példa, tapasztalat? Tudtok esetleg konkrét típust ajánlani?
Köszi szépen a válaszotokat előre is!
Üdv,
Kristóf
- mozso
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: Bemutatkozás, hogyan találtál az oldalra
Olajcsere mindenképpen, ha a motorban nem volt mióta megvetted. Váltóolaj szintén (gyári Toyota vagy nem hamis Castrol 75w90 is ok), ezt cserélni 90 ezrenként érdemes mindenképpen. Vigyél tartalék motorolajat és figyeld a szintet, ha max alá megy tölts rá! Nem érdemes hagyni lemenni félig vagy az alá mert a hajtókar csapágyai nagyon érzékenyek. Városban, kis távolságokon használva az olaj könnyen felhigul a benzinnel, ami miatt nem csökken a szint, de egy több száz kilóméteres komolyabb autópályázásnál a benzin elpárolog az olajból és könnyen leeshet a szintje. Gyakran ellenőrizd, amig össze nem csiszolódtok az autóval.
Jó sok boldog kilómétert! Üdv a klubban!
Jó sok boldog kilómétert! Üdv a klubban!
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
-
- Újonc
- Hozzászólások: 3
- Csatlakozott: 2018 szept. 04, 06:53 am
- Autód gyártási éve: 1990
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GLi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest XVII.
Re: Bemutatkozás, hogyan találtál az oldalra
Sziasztok!
Tóth Martin vagyok, a 17. kerületben Corollázom. Régebben sikerült felszórólapozni valakinek a TS-emet, ami immár egy éve szolgál minden különösebb gond nélkül. Azonban a klubéletbe való aktív csatlakozást (régebb óta olvasgatok a fórumon a TS kapcsán is) Kiss Miki fekete csíkos fehér AE92-jének megvétele okozta, amellyel alkalmilag pizzafutárkodom. Hihetetlenül élvezem a vezetését, minden méter egy élmény a kis közvetlen Liftback-kel. Az elmúlt 1 hónapban nagyon megszerettem az "Öreget".
A kedvenc autóm az AE86, sajnálom, hogy mára már egyre elérhetetlenebb. Viszont imádom a jelenlegi Corolláimat is, úgyhogy aktív tagja kívánok lenni a csapatnak.
Üdv mindenkinek, és sok örömmel teli balesetmentes kilométert kívánok a Corollákkal és egyéb járgányokkal!
Tóth Martin vagyok, a 17. kerületben Corollázom. Régebben sikerült felszórólapozni valakinek a TS-emet, ami immár egy éve szolgál minden különösebb gond nélkül. Azonban a klubéletbe való aktív csatlakozást (régebb óta olvasgatok a fórumon a TS kapcsán is) Kiss Miki fekete csíkos fehér AE92-jének megvétele okozta, amellyel alkalmilag pizzafutárkodom. Hihetetlenül élvezem a vezetését, minden méter egy élmény a kis közvetlen Liftback-kel. Az elmúlt 1 hónapban nagyon megszerettem az "Öreget".
A kedvenc autóm az AE86, sajnálom, hogy mára már egyre elérhetetlenebb. Viszont imádom a jelenlegi Corolláimat is, úgyhogy aktív tagja kívánok lenni a csapatnak.
Üdv mindenkinek, és sok örömmel teli balesetmentes kilométert kívánok a Corollákkal és egyéb járgányokkal!
1990 - Corolla AE92 GLi 5d Liftback - 4A-FE
2005 - Corolla ZZE123 TS 3d Hatchback - 2ZZ-GE
2005 - Corolla ZZE123 TS 3d Hatchback - 2ZZ-GE
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Bemutatkozás, hogyan találtál az oldalra
Szervusz!
Örülünk, hogy ránk találtál! Reméljük aktív és kölcsönösen hasznos tagja leszel te is a csapatunknak.
Nyiss projekteket és oszd meg velünk tapasztalataidat/élményeidet!
Örülünk, hogy ránk találtál! Reméljük aktív és kölcsönösen hasznos tagja leszel te is a csapatunknak.
Nyiss projekteket és oszd meg velünk tapasztalataidat/élményeidet!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
-
- Újonc
- Hozzászólások: 1
- Csatlakozott: 2018 szept. 11, 10:20 am
- Autód gyártási éve: 2001
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Wagon (5 ajtós)
Re: Bemutatkozás, hogyan találtál az oldalra
Sziasztok egy hónapja (tehát frissnek mondható) tulajdonosa lettem egy 2001-es Corolla 1.4 benznin E11-es kombi/wagon-nak. Japánból ültem japánba de nem volt könnyű utódot találni a felhozatalból.. Most az ismerkedés összeszokás infógyűjtés éssatöbbi időszaka tart.
Külföldről jött így én vagyok neki az első itteni tulaja. Kinn is egyetlenegy emberkéé volt aki végig Toyota márkaszervízbe hordta új korától. Erről a végig vezetett szervízkönyv meg minden paksaméta tanúskodik amit én is megörököltem. 275 e km van benne soknak tűnik de legalább valós. Nívópálcán zöld pötty tehát 4ZZ motorossá alakult. Linea Sol azaz azt hiszem a legmagasabb felszereltség.
Ennek ellenére sem hibátlan vagy fogalmazzak úgy a szokásos használatbavételi szervízen túl ami cserés; sajna a klímahűtő. Bár minden extra működik. Meg apróságok 1-2 kiégett izzó, váltógomb csere, gumik lassan, ilyesmik.
Olvastam a "csörgés" blogot/fórumot hát az nagyon "megfogott" hogy mire is számíthat az ember vagyis érintett lehet ezzel a korai vvt-i motorgenerációnál..
Aztán valaki írta itt hogy műszerfal izzókba megtalálta a tutit és beszerzett gyárival egyenértékűeket, azt hiszen Pacsker volt,szóval ha magadra ismersz ebben kellenne a segítség, mert épp lebontottam a középkonzolt a hiányos világítás végett és izzók kellennek. Igen és még ott van az a "luxos" kijelzőnek nevezett kezdeti fed. komputer na az is sötétben vakon mutat háttérvilágítás nuku arra is jó lenne tipp hogy ott izzó vagy mi a gond. Előre is köszi!
Külföldről jött így én vagyok neki az első itteni tulaja. Kinn is egyetlenegy emberkéé volt aki végig Toyota márkaszervízbe hordta új korától. Erről a végig vezetett szervízkönyv meg minden paksaméta tanúskodik amit én is megörököltem. 275 e km van benne soknak tűnik de legalább valós. Nívópálcán zöld pötty tehát 4ZZ motorossá alakult. Linea Sol azaz azt hiszem a legmagasabb felszereltség.
Ennek ellenére sem hibátlan vagy fogalmazzak úgy a szokásos használatbavételi szervízen túl ami cserés; sajna a klímahűtő. Bár minden extra működik. Meg apróságok 1-2 kiégett izzó, váltógomb csere, gumik lassan, ilyesmik.
Olvastam a "csörgés" blogot/fórumot hát az nagyon "megfogott" hogy mire is számíthat az ember vagyis érintett lehet ezzel a korai vvt-i motorgenerációnál..
Aztán valaki írta itt hogy műszerfal izzókba megtalálta a tutit és beszerzett gyárival egyenértékűeket, azt hiszen Pacsker volt,szóval ha magadra ismersz ebben kellenne a segítség, mert épp lebontottam a középkonzolt a hiányos világítás végett és izzók kellennek. Igen és még ott van az a "luxos" kijelzőnek nevezett kezdeti fed. komputer na az is sötétben vakon mutat háttérvilágítás nuku arra is jó lenne tipp hogy ott izzó vagy mi a gond. Előre is köszi!
- DX11
- Újonc
- Hozzászólások: 10
- Csatlakozott: 2018 szept. 14, 09:15 am
- Autód gyártási éve: 2000
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Re: Bemutatkozás, hogyan találtál az oldalra
Sziasztok
Egy 2000-es évjáratú Corolla 1.4 vvt-i tulajdonosa lettem pár napja, és remélem hasznos időtöltés lesz a fórumozás A neten találtam rá...
Üdv!
Egy 2000-es évjáratú Corolla 1.4 vvt-i tulajdonosa lettem pár napja, és remélem hasznos időtöltés lesz a fórumozás A neten találtam rá...
Üdv!
Ex "lorinci" felhasználónk.
-
- Újonc
- Hozzászólások: 3
- Csatlakozott: 2018 okt. 18, 04:31 pm
- Autód gyártási éve: 1997
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Harmony
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Re: Bemutatkozás, hogyan találtál az oldalra
Sziasztok!
Régi visszatérő corollás vagyok, a mostani szerzemény a negyedik a családban 2012 óta (nekem volt 1999-es E11-béka 1,3 Linea Terra sedan; apámnak volt 1998-as E11-béka 1,6 Linea Terra sedan; feleségnek volt E10 1,3 XLi sedan). Mindet imádtuk, hűségesek és végtelenül megbízhatóak voltak, hiba volt eladni őket, egytől-egyig visszasírjuk mindet.
Most szert tettem egy törésmentes, teljesen piszkálatlan 1997-es E11-békára. 1,3 Harmony sedan, teljes fapad, de direkt ilyet kerestem.
Aktív komolyzenész és zenetanár vagyok, de van autószerelő végzettségem is (ez a hobbim). - Ha bárkinek kell bármilyen segítség, bütykölés, szerszám, két plusz kéz, stb. örömmel állok a tisztelt márkatársak segítségére. Autóalkatrész beszerzésben tudok segíteni!
Köszönöm, hogy a Club tagja lehetek!
Üdvözlök minden kedves márkatársat, tisztelettel:
trombonist
Régi visszatérő corollás vagyok, a mostani szerzemény a negyedik a családban 2012 óta (nekem volt 1999-es E11-béka 1,3 Linea Terra sedan; apámnak volt 1998-as E11-béka 1,6 Linea Terra sedan; feleségnek volt E10 1,3 XLi sedan). Mindet imádtuk, hűségesek és végtelenül megbízhatóak voltak, hiba volt eladni őket, egytől-egyig visszasírjuk mindet.
Most szert tettem egy törésmentes, teljesen piszkálatlan 1997-es E11-békára. 1,3 Harmony sedan, teljes fapad, de direkt ilyet kerestem.
Aktív komolyzenész és zenetanár vagyok, de van autószerelő végzettségem is (ez a hobbim). - Ha bárkinek kell bármilyen segítség, bütykölés, szerszám, két plusz kéz, stb. örömmel állok a tisztelt márkatársak segítségére. Autóalkatrész beszerzésben tudok segíteni!
Köszönöm, hogy a Club tagja lehetek!
Üdvözlök minden kedves márkatársat, tisztelettel:
trombonist
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Bemutatkozás, hogyan találtál az oldalra
Üdv köztünk és köszönjük a megtisztelő szavakat!
Mindig öröm, ha értelmes tulajdonossal bővülünk! Sok szeretettel várunk személyes összejöveteleinken!
Mindig öröm, ha értelmes tulajdonossal bővülünk! Sok szeretettel várunk személyes összejöveteleinken!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- MBence86
- Újonc
- Hozzászólások: 18
- Csatlakozott: 2018 dec. 01, 11:46 am
- Autód gyártási éve: 2000
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Re: Bemutatkozás, hogyan találtál az oldalra
Sziasztok! Bence vagyok 23, Corolla tulaj (ez most nagyon úgy hangzott mint valami anonim alkoholista találkozó bemutatkozása na mindegy ) 2018 július végén került kezeim közé az én 2000 decemberi faceliftes 1.4 VVT-i E11 Hatchback kisautóm és imádom minden megtett kilométeremet Épp államvizsga előtt állok, Pécsen dolgozok, de Szekszárdon lakok még, de hetente 2-szer jártam fel Kecskemétre suli miatt, úgyhogy az első együtt eltöltött 10000 km már meg is van. Igazából a Celica Club Hungary csoportját bújtam mikor rátaláltam a csoportra. Köszönöm a lehetőséget a csatlakozásra, remélem minél több talira és pályanapra ki tudok menni. Az autó rövid története igazából annyi, hogy Olaszrszágból jött, 168.000 bizonyított km-rel. Igazából nem konkrétan ezt az autót szerettem volna életem első autójának, de szerelem volt első kipróbálásra. Most hogy lediplomázok, végre lesz lehetőségem foglalkozni a kocsival, így első dolgom a kárpit rendbe tétele lesz Pécsen, valamint egy új első 2 ülés és egy másik kormány, de ezt majd a megfelelő helyen megírom. Nem lesz ebből hülyegyerek tuning, csak egy kis rendbe tétel. Még egyszer köszönöm!
-
- Újonc
- Hozzászólások: 1
- Csatlakozott: 2018 dec. 01, 08:46 pm
- Autód gyártási éve: 2003
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Re: Bemutatkozás, hogyan találtál az oldalra
Sziasztok!
3 éve vettem az első autómat. Korábban sokat látott autósoktól sokszor hallottam, hogy Toyota-t kell venni, mert a legmegbízhatóbb típusokat gyártják. Adott volt tehát az első autóm gyártója... a keret egy 1998-as, EP91-es starletet engedett. Ezt az autót 2.5 evig használtam a legnagyobb megelégedés mellett. Hűen a korabeli típusokhoz, még oda nem illő zörej sem hallatszott belőle soha... a mai napig nagyon sajnálom, hogy el kellett adnom. Vágyódtam valami modenebbre, kényelmesebbre, biztonságosabbra. Egy barátom autója eladó lett és szerette volna, ha olyan emberhez kerül, aki gazdája lesz. Így lettem tulajdonosa nemrégiben egy 2003-as E12 1.6 Terra Toyotának. A Starlet után már nem volt kérdés az új autó gyártója. Biztos vagyok benne, hogy hasonló megbízhatósággal fog szolgálni... a lexikális tudásom nem igazán nagy a típusokkal, gyártóval kapcsolatban, de műszaki beállítottságú és végzettségű ember vagyok, így remélem, hogy egy ilyen komoly háttéranyagot felhalmozott felület segítséggel lesz nekem a használat során.
3 éve vettem az első autómat. Korábban sokat látott autósoktól sokszor hallottam, hogy Toyota-t kell venni, mert a legmegbízhatóbb típusokat gyártják. Adott volt tehát az első autóm gyártója... a keret egy 1998-as, EP91-es starletet engedett. Ezt az autót 2.5 evig használtam a legnagyobb megelégedés mellett. Hűen a korabeli típusokhoz, még oda nem illő zörej sem hallatszott belőle soha... a mai napig nagyon sajnálom, hogy el kellett adnom. Vágyódtam valami modenebbre, kényelmesebbre, biztonságosabbra. Egy barátom autója eladó lett és szerette volna, ha olyan emberhez kerül, aki gazdája lesz. Így lettem tulajdonosa nemrégiben egy 2003-as E12 1.6 Terra Toyotának. A Starlet után már nem volt kérdés az új autó gyártója. Biztos vagyok benne, hogy hasonló megbízhatósággal fog szolgálni... a lexikális tudásom nem igazán nagy a típusokkal, gyártóval kapcsolatban, de műszaki beállítottságú és végzettségű ember vagyok, így remélem, hogy egy ilyen komoly háttéranyagot felhalmozott felület segítséggel lesz nekem a használat során.
- mozso
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: Bemutatkozás, hogyan találtál az oldalra
Kedves Bence és "Ezjutotteszembe"
Sok szeretettel köszöntünk a CCH tagjai között, itt a fórumban is és való életben is a találkozóink során szívesen látunk titeket. Ha van kérdés, írjatok!
Javasolt a fórum témák böngészése, sok hasznos infót találtok ott.
Sok szeretettel köszöntünk a CCH tagjai között, itt a fórumban is és való életben is a találkozóink során szívesen látunk titeket. Ha van kérdés, írjatok!
Javasolt a fórum témák böngészése, sok hasznos infót találtok ott.
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
- bordasm
- Újonc
- Hozzászólások: 15
- Csatlakozott: 2019 jan. 09, 11:08 pm
- Autód gyártási éve: 2000
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Re: Bemutatkozás, hogyan találtál az oldalra
Sziasztok!
Bordás Márton vagyok. 2018.09.07-én vettük meg az első autónkat, egy 2000-es évjáratú Toyota Corolla sedant (E11). Nagyon tetszik az autó az egész családnak.
Az oldalra a Facebook-on találtam rá, direkt egy ilyen lehetőséget kerestem.
Marci
Bordás Márton vagyok. 2018.09.07-én vettük meg az első autónkat, egy 2000-es évjáratú Toyota Corolla sedant (E11). Nagyon tetszik az autó az egész családnak.
Az oldalra a Facebook-on találtam rá, direkt egy ilyen lehetőséget kerestem.
Marci
Marci
JT-s alvázszámú békalámpás Toyota Corolla sedan E11 (gyártási év: 2000)
JT-s alvázszámú békalámpás Toyota Corolla sedan E11 (gyártási év: 2000)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Bemutatkozás, hogyan találtál az oldalra
Kedves bordasm!
Örülünk, hogy ránk találtál. Jó időtöltést a fórumon, biztosan számos hasznos információra fogsz lelni benne.
Várunk sok szeretettel találkozóink alkalmával is.
Örülünk, hogy ránk találtál. Jó időtöltést a fórumon, biztosan számos hasznos információra fogsz lelni benne.
Várunk sok szeretettel találkozóink alkalmával is.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- bordasm
- Újonc
- Hozzászólások: 15
- Csatlakozott: 2019 jan. 09, 11:08 pm
- Autód gyártási éve: 2000
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Re: Bemutatkozás, hogyan találtál az oldalra
Köszönöm!
Marci
JT-s alvázszámú békalámpás Toyota Corolla sedan E11 (gyártási év: 2000)
JT-s alvázszámú békalámpás Toyota Corolla sedan E11 (gyártási év: 2000)