Dacolva az idővel / Kép és videó a jövőnek - Klasszik talik
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23941
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Dacolva az idővel / Kép és videó a jövőnek - Klasszik talik
Jut eszembe az örök fiatalok gyorsulási versenyeinek mik lettek az eredményei?
Volt ott 4A-F és 4A-GE is.
Volt ott 4A-F és 4A-GE is.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- mozso
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: Dacolva az idővel / Kép és videó a jövőnek - Klasszik talik
Néha igenis vannak véletlenek , egy saját, de utólag felgyorsított drónos videóhoz raktam zenét és ezt lett belőle.
https://youtu.be/xvQzwli6XB4
https://youtu.be/xvQzwli6XB4
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
- Taki
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 945
- Csatlakozott: 2010 ápr. 23, 09:48 am
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tapolca
Re: Dacolva az idővel / Kép és videó a jövőnek - Klasszik talik
Nagyon rátalált a ritmusra!!!
Csak az az igazán bátor, aki be meri venni a hashajtóra az altatót!
1988 E9 Liftback 1.8D
1988 E9 Hachback 1.6Gti
1988 E9 Liftback 1.8D
1988 E9 Hachback 1.6Gti
- toytomi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2853
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: Dacolva az idővel / Kép és videó a jövőnek - Klasszik talik
Pár sor a legutóbbi találkozóról...
Eltelt két év a legutóbbi E9 találkozó óta. Azóta sok minden történt a nagyvilágban - klubbon belül főként - de az utóbbi pár hónapos #maradjotthon után ez annyira kellett már.
Hát milyen széles mosollyal autóztunk már mindannyian
Én már csütörtökön elkészültem az autóval, kívül-belül kitakarítva, még egy kis vaxot és pasztát is kapott a külseje, hogy csilli-villi legyen. Be is tettem a garázsba, hogy majd csak szombaton vegyük elő.
Erre azért csak rátromfolt az időjárás és pénteken délután rákezdte az eső szombat hajnalig.
Indulás előtt, azért még csináltam egy képet, ameddig tiszta volt.
Gyerekek lepasszolva, csak ketten mentünk Szandrával. De régen volt már ilyen és milyen jó volt, hogy nem kellett cígődni a gyerekkel. Félre értés ne essék, imádjuk őket, de néha borzasztó velük hosszabb útra menni
Tankolás, matrica, aztán uccu neki. Mi értünk elsőként a helyszínre, majd szépen lassan elkezdtek felbukkani a többiek is.
TRD is befutott, de közben pápát választott az autója, fehér füst jelében.
Meg is lett a probléma - szó szerint - forrása, a hűtő megadta magát.
Így értelemszerű, hogy nem lehet menni vele tovább, de szerencsére Pacsker műhelyének közelségének köszönhetően viszonylag gyorsan orvosolni lehetett a problémát.
Közben ameddig a gondot elhárították, a többiekkel bandáztunk a parkolóban eszmecserék közepette és még az a pár csepp eső sem tántoríthatott el minket.
Idővel TRD-ék is készen lettek a hűtőcserével, miután visszaértek indulhatott is az első megállóig a gurgulászás
Ahhoz képest, hogy senki "nem akarja" nyomni neki, mégis mindenki vette a lapot, hogy menjünk kicsit élvezetesebben és engedjük kicsit tovább pörgetni a motorokat. 1db 2E, 7db 4A, 1db 3S motor volt a felhozatal.
Majd befutottunk a Valkó előtti is szabadtéri színpadhoz megpihenni. Piknikeztünk egyet és aki gyerekkel volt az is talált magának elfoglaltságot.
Vitya wagonja eléggé rendesen ki lett vesézve és tanulhattunk pár dolgot az összkerékhajtásról. Nemcsak az övéről volt szó természetesen, esett pár szó a többi projektről is. Pl Pacsker E1 autómataváltó gyorstalpalóját is hallgattuk.
Folytattuk utunkat a másik állomás, Gyömrő felé. A gyorsforgalmi út tökéletes volt pár kép erejéig, próbáltuk a legtöbbet kihozni Szandrával a helyzetből, remélem mindenki látja magát.
Megérkeztünk Gyömrőre, majd a leparkolás után egy kis közös ebédet elfogyasztottunk a tó parti étteremben.
Kaja után még bandáztunk kicsit, majd vettünk egy búcsút és szépen lassan mindenki hazatért.
Összességében nagyon jól éreztük magunkat, de gondolom nem csak a saját nevünkben kell beszélni. Mindenki arcán ott ült a széles mosoly, ahogy elnéztem. Szüksége volt erre mindenkinek. Jó volt újra együtt gurulni a régi motorosokkal, remélhetőleg újra beindul kicsit a klub élet, hogy ezek az élmények újra meglegyenek mindenkinek!
KÉPEINK
Eltelt két év a legutóbbi E9 találkozó óta. Azóta sok minden történt a nagyvilágban - klubbon belül főként - de az utóbbi pár hónapos #maradjotthon után ez annyira kellett már.
Hát milyen széles mosollyal autóztunk már mindannyian
Én már csütörtökön elkészültem az autóval, kívül-belül kitakarítva, még egy kis vaxot és pasztát is kapott a külseje, hogy csilli-villi legyen. Be is tettem a garázsba, hogy majd csak szombaton vegyük elő.
Erre azért csak rátromfolt az időjárás és pénteken délután rákezdte az eső szombat hajnalig.
Indulás előtt, azért még csináltam egy képet, ameddig tiszta volt.
Gyerekek lepasszolva, csak ketten mentünk Szandrával. De régen volt már ilyen és milyen jó volt, hogy nem kellett cígődni a gyerekkel. Félre értés ne essék, imádjuk őket, de néha borzasztó velük hosszabb útra menni
Tankolás, matrica, aztán uccu neki. Mi értünk elsőként a helyszínre, majd szépen lassan elkezdtek felbukkani a többiek is.
TRD is befutott, de közben pápát választott az autója, fehér füst jelében.
Meg is lett a probléma - szó szerint - forrása, a hűtő megadta magát.
Így értelemszerű, hogy nem lehet menni vele tovább, de szerencsére Pacsker műhelyének közelségének köszönhetően viszonylag gyorsan orvosolni lehetett a problémát.
Közben ameddig a gondot elhárították, a többiekkel bandáztunk a parkolóban eszmecserék közepette és még az a pár csepp eső sem tántoríthatott el minket.
Idővel TRD-ék is készen lettek a hűtőcserével, miután visszaértek indulhatott is az első megállóig a gurgulászás
Ahhoz képest, hogy senki "nem akarja" nyomni neki, mégis mindenki vette a lapot, hogy menjünk kicsit élvezetesebben és engedjük kicsit tovább pörgetni a motorokat. 1db 2E, 7db 4A, 1db 3S motor volt a felhozatal.
Majd befutottunk a Valkó előtti is szabadtéri színpadhoz megpihenni. Piknikeztünk egyet és aki gyerekkel volt az is talált magának elfoglaltságot.
Vitya wagonja eléggé rendesen ki lett vesézve és tanulhattunk pár dolgot az összkerékhajtásról. Nemcsak az övéről volt szó természetesen, esett pár szó a többi projektről is. Pl Pacsker E1 autómataváltó gyorstalpalóját is hallgattuk.
Folytattuk utunkat a másik állomás, Gyömrő felé. A gyorsforgalmi út tökéletes volt pár kép erejéig, próbáltuk a legtöbbet kihozni Szandrával a helyzetből, remélem mindenki látja magát.
Megérkeztünk Gyömrőre, majd a leparkolás után egy kis közös ebédet elfogyasztottunk a tó parti étteremben.
Kaja után még bandáztunk kicsit, majd vettünk egy búcsút és szépen lassan mindenki hazatért.
Összességében nagyon jól éreztük magunkat, de gondolom nem csak a saját nevünkben kell beszélni. Mindenki arcán ott ült a széles mosoly, ahogy elnéztem. Szüksége volt erre mindenkinek. Jó volt újra együtt gurulni a régi motorosokkal, remélhetőleg újra beindul kicsit a klub élet, hogy ezek az élmények újra meglegyenek mindenkinek!
KÉPEINK
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
CE90 XL Liftback - Kouki, 1C
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
CE90 XL Liftback - Kouki, 1C
- cslaci105
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 674
- Csatlakozott: 2010 máj. 04, 08:18 am
- Autód gyártási éve: 1987
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: XL
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kiskunhalas
Re: Dacolva az idővel / Kép és videó a jövőnek - Klasszik talik
Köszönöm szépen a beszámolót Tomi! Remélem augusztus 08.-án már mi is találkozunk veletek és a többiekkel!
1.8D XL - 1C - CE90
Corolla Verso II - 1ZZFE - ZNR11L
Corolla Verso II - 1ZZFE - ZNR11L
- Taki
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 945
- Csatlakozott: 2010 ápr. 23, 09:48 am
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tapolca
Re: Dacolva az idővel / Kép és videó a jövőnek - Klasszik talik
A találkozó ismét szuper volt!
Nekünk Vitya jóvoltából, két napos lett!
(Náluk maradtunk éjszakára! Köszönjük!)
Amit Tomi leírt azt nem bírom részletesebben kifejteni. Ez a tali már valóban nagyon kellett!
Az autók csodásak voltak!
A hangulat pedig családi.
Rengeteget sikerült autós témában beszélgetnünk.
Nagyon jót autóztunk! Igen jó és élvezetes volt az útvonal! Köszi Matyi! Volt benne adrenalin
Nekem sajnos az autó csinosítgatására nem maradt időm. Előző este 20:15-kor hagytam abba a féltengely szimering cserét, hogy el tudjunk menni.
Szegeden újra találkozunk!
Várom már!
Nekünk Vitya jóvoltából, két napos lett!
(Náluk maradtunk éjszakára! Köszönjük!)
Amit Tomi leírt azt nem bírom részletesebben kifejteni. Ez a tali már valóban nagyon kellett!
Az autók csodásak voltak!
A hangulat pedig családi.
Rengeteget sikerült autós témában beszélgetnünk.
Nagyon jót autóztunk! Igen jó és élvezetes volt az útvonal! Köszi Matyi! Volt benne adrenalin
Nekem sajnos az autó csinosítgatására nem maradt időm. Előző este 20:15-kor hagytam abba a féltengely szimering cserét, hogy el tudjunk menni.
Szegeden újra találkozunk!
Várom már!
Csak az az igazán bátor, aki be meri venni a hashajtóra az altatót!
1988 E9 Liftback 1.8D
1988 E9 Hachback 1.6Gti
1988 E9 Liftback 1.8D
1988 E9 Hachback 1.6Gti
- gasztroterrorista
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 423
- Csatlakozott: 2008 jan. 17, 09:10 pm
- Autód gyártási éve: 2002
- Autód típusa (és generációja): Egyéb nem japán gyártó
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Egyéb
- Tartózkodási hely: Budapest / Szentendre
Re: Dacolva az idővel / Kép és videó a jövőnek - Klasszik talik
Jó volt jópár év kihagyás után elmenni egy találkozóra, még ha csak az elejére is. Köszönöm!
'02 VW T4 Caravelle 2.5 TDI, ACV
'91 EE90 1.3 2E-E Liftback
'91 EE90 1.3 2E-E Liftback
- pepo
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 199
- Csatlakozott: 2019 ápr. 10, 11:38 am
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Szeged
- Kapcsolat:
Re: Dacolva az idővel / Kép és videó a jövőnek - Klasszik talik
Szuper jo volt a talalkozo, koszi a szervezest! Az idojaras probalt megviccelni bennunket, de szerencsere nem sikerult. Koszi a kocsikazast Anti, Vitya! Erezheto volt a kulonbseg az 1.3-1.6 kozott, szuper lenne meg kiprobalni a GTI-t es az osszkereket. Szurkolok, hogy osszealljon az osszkerek az uj szerzemenyen, biztos nagy mozi lesz. Keszitettem par kepet, videot, eredeti meretben itt erhetoek el.
Corolla Verso II - 1ZZ-FE - ZNR11L-GRMEKW - TTE
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23941
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Dacolva az idővel / Kép és videó a jövőnek - Klasszik talik
Ismét megélhettünk egy nagyon vidámra sikeredett E9 talit.
Ellátogattunk TRD-hez E9 lakatolást szemlélni, majd meglátogattuk az új FIA homológ Palóc-ringet. Estünk, keltünk, csatáztunk és száguldottunk.
Ezt követően pedig betértünk a kiváló őszi időben egy Pizzéria kerthelyiségébe, ahol elfogyasztottuk vacsoráig tartó ebédünket Jó társaságban tényleg eszméletlenül megy az idő
Este még megálltunk Vácott, hogy megnézzük a csodaszámba menő 58 ezer km-es E9 GLi 4WD 4x4 szedánt
Szuper nap volt. Köszönöm mindenkinek, aki eljött!
KÉPEK IDE KATTINTVA
Ellátogattunk TRD-hez E9 lakatolást szemlélni, majd meglátogattuk az új FIA homológ Palóc-ringet. Estünk, keltünk, csatáztunk és száguldottunk.
Ezt követően pedig betértünk a kiváló őszi időben egy Pizzéria kerthelyiségébe, ahol elfogyasztottuk vacsoráig tartó ebédünket Jó társaságban tényleg eszméletlenül megy az idő
Este még megálltunk Vácott, hogy megnézzük a csodaszámba menő 58 ezer km-es E9 GLi 4WD 4x4 szedánt
Szuper nap volt. Köszönöm mindenkinek, aki eljött!
KÉPEK IDE KATTINTVA
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- toytomi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2853
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: Dacolva az idővel / Kép és videó a jövőnek - Klasszik talik
Lógok egy beszámolóval az idei classic taliról.
Negyedik alkalommal ismét megrendezésre került az E9-ek típus találkozója.
Ez most inkább nagyon szűk családiasra sikeredett egy kellemes bográcsozással megspékelve.
Kicsit szomorúan konstatáljuk, hogy egyre kevésbé mozdulnak meg a tagok egy ilyen eseményre. Elvégre autós klubbként illene évente legalább egy alkalommal szeméyesen is megjelenni több tagnak is, ne csak a virtuális térben mozogjunk. Időben előre le van szervezve a dátum, nem spontán 2 órával előtte jut eszünkbe ilyet megszervezni.
Ha, visszaemlékezünk... ugye mennyire nagyszerű érzés a közös cruiseingolás vagy akár egy kicsit komolyabb, tempósabb hegyi szerpentinezés is.
Ne féljünk megélni ezeket a pillanatokat ameddig van még rá lehetőségünk!
Nos a jelenlegi találkozónak a Bükkben, a répáshutai parkoló adott megfelelő helyet.
Reggel a szokásos fóti Auchan parkoló volt a gyülekezési pont, ámbár mi később csak Egerben csatlakoztunk a többiekhez, ahol már vártuk őket.
A menünek lecsóra esett a választás, be is vásároltunk hozzá, amit az út közben koszossá vált járműeink mosása követett.
Verdák szárazra törölve, az eső is visszafogta magát kivételesen, lehet is indulni Répáshutára.
Óvatos, de azért az abroncsok széleit néha nem kímélő menet következett a rétig.(erről a menetről sajnos nem tudok képet mutatni )
Megérkeztünk és birtokba is vettük a helyet.
Tűzgyújtás, hozzávalók aprítása, bográcsállítás következett. Később a füstölgő, égő fa ropogó hangja mellett, már érződött a készülő étel illata is.
Ment a sztorizgatás, a gyerekek is feltalálták magukat. Tényleg nagyon családiasra sikeredett az összejövetel.
Az időjárás végig kegyes volt eső tekintetében, el is készült a fincsi lecsó, amit neki is álltunk egyből, forrón fogyasztani.
Miért élnek a férfiak rövidebb ideig...
Jól laktunk, picit még rápihentünk a hirtelen nagy mennyiségű kaja fogyasztására, majd a helyszínt a természetre figyelve rendezetten hagyva megindultunk hazafelé.
Nagyszerű volt ez a csak pár óra is, hogy ismét együtt lehettünk. Várjuk a következő hasonló összeröffenést!
Pacsi!
KÉPEINK ITT
Negyedik alkalommal ismét megrendezésre került az E9-ek típus találkozója.
Ez most inkább nagyon szűk családiasra sikeredett egy kellemes bográcsozással megspékelve.
Kicsit szomorúan konstatáljuk, hogy egyre kevésbé mozdulnak meg a tagok egy ilyen eseményre. Elvégre autós klubbként illene évente legalább egy alkalommal szeméyesen is megjelenni több tagnak is, ne csak a virtuális térben mozogjunk. Időben előre le van szervezve a dátum, nem spontán 2 órával előtte jut eszünkbe ilyet megszervezni.
Ha, visszaemlékezünk... ugye mennyire nagyszerű érzés a közös cruiseingolás vagy akár egy kicsit komolyabb, tempósabb hegyi szerpentinezés is.
Ne féljünk megélni ezeket a pillanatokat ameddig van még rá lehetőségünk!
Nos a jelenlegi találkozónak a Bükkben, a répáshutai parkoló adott megfelelő helyet.
Reggel a szokásos fóti Auchan parkoló volt a gyülekezési pont, ámbár mi később csak Egerben csatlakoztunk a többiekhez, ahol már vártuk őket.
A menünek lecsóra esett a választás, be is vásároltunk hozzá, amit az út közben koszossá vált járműeink mosása követett.
Verdák szárazra törölve, az eső is visszafogta magát kivételesen, lehet is indulni Répáshutára.
Óvatos, de azért az abroncsok széleit néha nem kímélő menet következett a rétig.(erről a menetről sajnos nem tudok képet mutatni )
Megérkeztünk és birtokba is vettük a helyet.
Tűzgyújtás, hozzávalók aprítása, bográcsállítás következett. Később a füstölgő, égő fa ropogó hangja mellett, már érződött a készülő étel illata is.
Ment a sztorizgatás, a gyerekek is feltalálták magukat. Tényleg nagyon családiasra sikeredett az összejövetel.
Az időjárás végig kegyes volt eső tekintetében, el is készült a fincsi lecsó, amit neki is álltunk egyből, forrón fogyasztani.
Miért élnek a férfiak rövidebb ideig...
Jól laktunk, picit még rápihentünk a hirtelen nagy mennyiségű kaja fogyasztására, majd a helyszínt a természetre figyelve rendezetten hagyva megindultunk hazafelé.
Nagyszerű volt ez a csak pár óra is, hogy ismét együtt lehettünk. Várjuk a következő hasonló összeröffenést!
Pacsi!
KÉPEINK ITT
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
CE90 XL Liftback - Kouki, 1C
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
CE90 XL Liftback - Kouki, 1C
- RWD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2715
- Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
- Autód gyártási éve: 1981
- Autód típusa (és generációja): Starlet
- Autód felszereltségi jelölése: STD
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: Dacolva az idővel / Kép és videó a jövőnek - Klasszik talik
A kenyérMETSZŐ techológiát csak levédetném.
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86