Garázs, műhely, tároló helység, kerti tető építése
- Gugyor
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2002
- Csatlakozott: 2011 jan. 16, 07:21 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Garázs, műhely, tároló helység, kerti tető építése
A saját álmok még odébb vannak, sajnos sok mindent örököltem az utóbbi években. Azokból akarok majd házat valamikor.
Corolla AE92 GTI HB
Toyota carina e gli
Toyota carina e gli
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Garázs, műhely, tároló helység, kerti tető építése
Az előbbi post állapota majdnem egy évig állt fent.
Nyilván jó volt már melegben, fedett tér alatt ütyködni, de ha már lúd, legyen kövér alapon szeretnék végre egy normális műhelyt, ahol mindennek megvan a helye és nem a földön kell szétszórni a szerszámokat.
Haszna is volt a 2-es lépés előtti időnek. Fejben körvonalazódtak a tervek, láttam, hogy hogyan funkcionál valójában a helység, hogy mit merre kell majd pozicionálni. Illetve tovább növelhettem a polc/falipolc/szortiment/... gyűjteményemet.
Igazándiból már vagy 5-6 éve szedegetem össze azokat a tárolásra, szeparálásra alkalmas eszközöket, amiket szerettem volna majd a műhelyemben használni.
Egy részük:
Így voltam ezzel sok dísz tekintetében is, illetve az utóbbi években már számos olyan szerszámom is összegyűlt, amit ki sem csomagoltam, mondván, amíg nem áll össze a saját műhely, addig nem is használom. Ezek is jó motiváló erők voltak.
Tavaly novemberre úgy alakítottam a dolgaimat, hogy senki se zaklasson semmilyen téren, illetve, hogy szerelnem se kelljen, így nekiálltam a "garázs" műhellyé faragásának.
Kezdtem az újboli kipakolással és a korábban beszerzett horganyzott salgók elhelyezésével.
Egy kis kitérő... HORROR áruk van.. Eszméletlen, hogy egy használt polclap is 2-5 ezer Ft-ba kerül. Szerencsére az előző években utóbbiakat is sikerült gyűjtögetnem és lecsapnom pár jó fogásra.
Ennek a salgónak a 2/3-át pl. Mongi segítségével sikerült egy ismerősétől jó áron megvenni, de volt egy Viki kolleganőjének válásából maradt vadi új, zacskózott, legnagyobb 1,5x1,2m-es verzió is. Pontosabban 2x5 polcos komplett egység is. (Ez a fenti garázsba került)
Aztán folytattam egy spejzból vásárolt polcrendszerrel, amit rögtön ketté is dobtam
Ja és már látható az egyik satupad is. Zártszelvény+rétegelt lemez, alján busz lengéscsillapító szilentekkel = nehéz, de tapad és még az ütéseket is elnyeli kicsit.
Aztán folytattam lépésről lépésre...
Egyszer csináljam meg, de jól jeligével
....
És végül elkészült.
Mármint tervek mindig vannak, de olyat készültségi fokozatra lépett, hogy a funkcionalitás mellett jutott idő műhely hifire és díszítő elemekre is
Fontos! Csak a javításhoz szükséges kemikáliák, szerszámok, kötőelemek... lehetnek ebben a helyiségben, alkatrész tárolás nincsen!
Minden polcnak a magassága pontosan beméretezve.
A salgó szakszerűen szerelve
Egy kis kedvenc márkák sorvezetővel
Nútféderes OSB festve, alatta párnafákkal. Olcsó és jó megoldás.
Ajtót nehogy rányissuk szivacsokkal
Régi szappantartó
Ez csak a kerekeké
Ugye stílusos az ablakködölő?
Melegvíz is lett, nyugvó (nagy motor..) csapágy törölköző tartóval, külön világítással...
A nagy Toyotás molinó még régebben Bardos6-tól, neki fölösleges címszóval Ezúton is ezer hála, nekem nagyon jól jött!
A vitrinben főként Japtimersek.
B@sszus több a Nissan személyautó, mint a Toyota
Syline-ok, Z-k, SX-ek, ZX-ek, Datsunok, egy kis Infiniti, Subaru és a végén egy Isuzu Bellett coupe
Fent az 1/43-asok közt van egy kakukktojás. A Hyundai Genesis Coupe. Tudom, hogy nem japán, de kéneeee
Toyota és Lexus sor. A végén egy Porsche csíkkal. Nem bírtam ki, kövezzetek meg érte
Fent a Land Cruiser viszi az LFA-t pályázni
Ez pedig a Mazda, Honda, Acura, Mitsubishi adag az alján egy kis 4WD részleggel.
Fent pedig GT86-ot űz a WRX STI
Na de vissza a műhelyhez
Ezeket sem kis idő szétválogatni..
Fent ismét egy pár dísszel. (persze a vitrinen kívüliek közül ezek a nem baj, ha flex szikra éri őket darabok. A kincsek a lakótérben
Aki kemény az tudja, hogy a vörös keresztre is sűrűn van szükség! (Sajnos )
Drágaságok
Ez a nagyobbik satupad.
2mx90cm (állva szereléshez). A teteje belemezelve. Óriás satuval. Imádom!
Töltők hada
Aknafákat Kiki felfestette
Én meg csináltam nekik tartót, hogy ne vizesedjenek be
Muzik!
A másik végéből/aknából távirányítható, ha mondjuk csörög a telóm és gyorsan kellene halkítani
4 sarokban 4 hangfal, hogy ne kelljen üvöltetni
A csövek szigetelését is befejeztem.
2 fokkal hidegebb lett lent (nem is baj), de talán ennyivel kevesebb is lesz a fűtés számlánk
Mint látjátok sok polc nincs kihasználva. Ezeket az aktuális szereléseknek tartom fent, amikor kiépítek valamit, azokat se kelljen a földre pakolni.
A bűvös ajtó mögött (említett "mellékhajó"), készül a villamos részleg.
Magyarul a forrasztós, finommechanikai, elektronikai részleg. Asztallal, nagyítós lámpával, mágneses apró szerszámtartóval és immáron rengeteg polccal, szekrénnyel, mert itt bizony érzékenyebb dolgok tárolása is lesz majd. Illetve itt vannak a koffer nélküli gépek (fúrók, flexek...) is, meg a háztartáshoz szükséges vízvezetékes, villanyszerelős, ragasztós, kencés cuccok. Fedett, meleg, van, ami nem fagyhat meg.
Egész jól állok ezzel helységgel is. Még pár nap kell neki, de nem sürget a tatár.
A kapacitást illetően (tudom nehéz elhinni, de fizikailag 4 autó leférne az üres helységbe.
Bár a méretei igazolják.
Nyilván túl sok értelme nem lenne, így egy autó szerelésére méreteztem, illetve látjátok, hogy egy vonaltól lefele ott nem is raktam semmit sem a falakra. (nagy emelő hosszú karja le tudjon kényelmesen hajolni).
Ettől függetlenül, ha valami mozdíthatatlan meló van az egyiken (pl. motor kiszerelve), akkor úgy lett méretezve a nagy asztal, hogy alá be lehessen állni orral, így továbbra is szépen elfér 2 kocsi.
Persze, ha nem tárolás, hanem szerelés a cél, akkor nyilván 1 járművel az igazi, de akkor nem jelent gondot egy óriás hajó sem
Persze kitaláljátok, hogy melyik jármű mutat lent a legjobban
Nyilván a TE71 Coupe..
A hétvégén meg is kezdtem vele a műhely első komolyabb felavatását
Díszek tekintetében még van jó pár relikvia, de nem akarom túlkapni. A CCH-ra és a Japtimersre büszke vagyok, emellett persze csak Toyotás, egyéb japános különlegességek. A laminált kis képek helyett Sancy segítségével majd készülnek nagyobb poszterek is, ezek most csak ideiglenesen kerültek fel.
Természetesen (ahogy a képen is látható), távfelügyelettel és sms-riasztással ellátott, egyedileg telepített (és kigondolt) riasztó gondoskodik a megtévelyedett emberek elleni biztonságról. (persze ez az egész házban és az összes melléképületben is igaz. Ezt is csak egyszer kell jól megcsinálni..)
Szumma szummárum, nagy álmom vált így valóra.
SAJÁT műhely, ráadásul nem telephelyen, hanem háznál, otthon. Nem kell hurcibálnom a szerszámos ládákat, vagy rohangálnom az elfelejtett dolgokért, nem kell bérleti díjat csengetnem. Álom és minden hasonszőrűnek kívánom!
Fejlesztésre tervek vannak, de ha már a mostani képek alapján vannak ötleteitek, ne tartsátok magatokban, mindig örülök a kritikának!
A projekt a mellékhajó és a fenti garázs befejezésével folytatódik. A távolabbiakat nem is mondom.
Ha számoltok, még mindig vakarhatom a fejem Túl sok a jármű...
Fent 2db
Lent ritkán parkolok. Alap esetben Kiki E11-e és az E9 GT-i vagy itt, vagy féltető alatt, hisz napi szinten használjuk őket. TE71 és E1 a fenti garázsban wellnessezik, DE! mi van, ha hazajön a Starlet? Megoldjuk!
Nyilván jó volt már melegben, fedett tér alatt ütyködni, de ha már lúd, legyen kövér alapon szeretnék végre egy normális műhelyt, ahol mindennek megvan a helye és nem a földön kell szétszórni a szerszámokat.
Haszna is volt a 2-es lépés előtti időnek. Fejben körvonalazódtak a tervek, láttam, hogy hogyan funkcionál valójában a helység, hogy mit merre kell majd pozicionálni. Illetve tovább növelhettem a polc/falipolc/szortiment/... gyűjteményemet.
Igazándiból már vagy 5-6 éve szedegetem össze azokat a tárolásra, szeparálásra alkalmas eszközöket, amiket szerettem volna majd a műhelyemben használni.
Egy részük:
Így voltam ezzel sok dísz tekintetében is, illetve az utóbbi években már számos olyan szerszámom is összegyűlt, amit ki sem csomagoltam, mondván, amíg nem áll össze a saját műhely, addig nem is használom. Ezek is jó motiváló erők voltak.
Tavaly novemberre úgy alakítottam a dolgaimat, hogy senki se zaklasson semmilyen téren, illetve, hogy szerelnem se kelljen, így nekiálltam a "garázs" műhellyé faragásának.
Kezdtem az újboli kipakolással és a korábban beszerzett horganyzott salgók elhelyezésével.
Egy kis kitérő... HORROR áruk van.. Eszméletlen, hogy egy használt polclap is 2-5 ezer Ft-ba kerül. Szerencsére az előző években utóbbiakat is sikerült gyűjtögetnem és lecsapnom pár jó fogásra.
Ennek a salgónak a 2/3-át pl. Mongi segítségével sikerült egy ismerősétől jó áron megvenni, de volt egy Viki kolleganőjének válásából maradt vadi új, zacskózott, legnagyobb 1,5x1,2m-es verzió is. Pontosabban 2x5 polcos komplett egység is. (Ez a fenti garázsba került)
Aztán folytattam egy spejzból vásárolt polcrendszerrel, amit rögtön ketté is dobtam
Ja és már látható az egyik satupad is. Zártszelvény+rétegelt lemez, alján busz lengéscsillapító szilentekkel = nehéz, de tapad és még az ütéseket is elnyeli kicsit.
Aztán folytattam lépésről lépésre...
Egyszer csináljam meg, de jól jeligével
....
És végül elkészült.
Mármint tervek mindig vannak, de olyat készültségi fokozatra lépett, hogy a funkcionalitás mellett jutott idő műhely hifire és díszítő elemekre is
Fontos! Csak a javításhoz szükséges kemikáliák, szerszámok, kötőelemek... lehetnek ebben a helyiségben, alkatrész tárolás nincsen!
Minden polcnak a magassága pontosan beméretezve.
A salgó szakszerűen szerelve
Egy kis kedvenc márkák sorvezetővel
Nútféderes OSB festve, alatta párnafákkal. Olcsó és jó megoldás.
Ajtót nehogy rányissuk szivacsokkal
Régi szappantartó
Ez csak a kerekeké
Ugye stílusos az ablakködölő?
Melegvíz is lett, nyugvó (nagy motor..) csapágy törölköző tartóval, külön világítással...
A nagy Toyotás molinó még régebben Bardos6-tól, neki fölösleges címszóval Ezúton is ezer hála, nekem nagyon jól jött!
A vitrinben főként Japtimersek.
B@sszus több a Nissan személyautó, mint a Toyota
Syline-ok, Z-k, SX-ek, ZX-ek, Datsunok, egy kis Infiniti, Subaru és a végén egy Isuzu Bellett coupe
Fent az 1/43-asok közt van egy kakukktojás. A Hyundai Genesis Coupe. Tudom, hogy nem japán, de kéneeee
Toyota és Lexus sor. A végén egy Porsche csíkkal. Nem bírtam ki, kövezzetek meg érte
Fent a Land Cruiser viszi az LFA-t pályázni
Ez pedig a Mazda, Honda, Acura, Mitsubishi adag az alján egy kis 4WD részleggel.
Fent pedig GT86-ot űz a WRX STI
Na de vissza a műhelyhez
Ezeket sem kis idő szétválogatni..
Fent ismét egy pár dísszel. (persze a vitrinen kívüliek közül ezek a nem baj, ha flex szikra éri őket darabok. A kincsek a lakótérben
Aki kemény az tudja, hogy a vörös keresztre is sűrűn van szükség! (Sajnos )
Drágaságok
Ez a nagyobbik satupad.
2mx90cm (állva szereléshez). A teteje belemezelve. Óriás satuval. Imádom!
Töltők hada
Aknafákat Kiki felfestette
Én meg csináltam nekik tartót, hogy ne vizesedjenek be
Muzik!
A másik végéből/aknából távirányítható, ha mondjuk csörög a telóm és gyorsan kellene halkítani
4 sarokban 4 hangfal, hogy ne kelljen üvöltetni
A csövek szigetelését is befejeztem.
2 fokkal hidegebb lett lent (nem is baj), de talán ennyivel kevesebb is lesz a fűtés számlánk
Mint látjátok sok polc nincs kihasználva. Ezeket az aktuális szereléseknek tartom fent, amikor kiépítek valamit, azokat se kelljen a földre pakolni.
A bűvös ajtó mögött (említett "mellékhajó"), készül a villamos részleg.
Magyarul a forrasztós, finommechanikai, elektronikai részleg. Asztallal, nagyítós lámpával, mágneses apró szerszámtartóval és immáron rengeteg polccal, szekrénnyel, mert itt bizony érzékenyebb dolgok tárolása is lesz majd. Illetve itt vannak a koffer nélküli gépek (fúrók, flexek...) is, meg a háztartáshoz szükséges vízvezetékes, villanyszerelős, ragasztós, kencés cuccok. Fedett, meleg, van, ami nem fagyhat meg.
Egész jól állok ezzel helységgel is. Még pár nap kell neki, de nem sürget a tatár.
A kapacitást illetően (tudom nehéz elhinni, de fizikailag 4 autó leférne az üres helységbe.
Bár a méretei igazolják.
Nyilván túl sok értelme nem lenne, így egy autó szerelésére méreteztem, illetve látjátok, hogy egy vonaltól lefele ott nem is raktam semmit sem a falakra. (nagy emelő hosszú karja le tudjon kényelmesen hajolni).
Ettől függetlenül, ha valami mozdíthatatlan meló van az egyiken (pl. motor kiszerelve), akkor úgy lett méretezve a nagy asztal, hogy alá be lehessen állni orral, így továbbra is szépen elfér 2 kocsi.
Persze, ha nem tárolás, hanem szerelés a cél, akkor nyilván 1 járművel az igazi, de akkor nem jelent gondot egy óriás hajó sem
Persze kitaláljátok, hogy melyik jármű mutat lent a legjobban
Nyilván a TE71 Coupe..
A hétvégén meg is kezdtem vele a műhely első komolyabb felavatását
Díszek tekintetében még van jó pár relikvia, de nem akarom túlkapni. A CCH-ra és a Japtimersre büszke vagyok, emellett persze csak Toyotás, egyéb japános különlegességek. A laminált kis képek helyett Sancy segítségével majd készülnek nagyobb poszterek is, ezek most csak ideiglenesen kerültek fel.
Természetesen (ahogy a képen is látható), távfelügyelettel és sms-riasztással ellátott, egyedileg telepített (és kigondolt) riasztó gondoskodik a megtévelyedett emberek elleni biztonságról. (persze ez az egész házban és az összes melléképületben is igaz. Ezt is csak egyszer kell jól megcsinálni..)
Szumma szummárum, nagy álmom vált így valóra.
SAJÁT műhely, ráadásul nem telephelyen, hanem háznál, otthon. Nem kell hurcibálnom a szerszámos ládákat, vagy rohangálnom az elfelejtett dolgokért, nem kell bérleti díjat csengetnem. Álom és minden hasonszőrűnek kívánom!
Fejlesztésre tervek vannak, de ha már a mostani képek alapján vannak ötleteitek, ne tartsátok magatokban, mindig örülök a kritikának!
A projekt a mellékhajó és a fenti garázs befejezésével folytatódik. A távolabbiakat nem is mondom.
Ha számoltok, még mindig vakarhatom a fejem Túl sok a jármű...
Fent 2db
Lent ritkán parkolok. Alap esetben Kiki E11-e és az E9 GT-i vagy itt, vagy féltető alatt, hisz napi szinten használjuk őket. TE71 és E1 a fenti garázsban wellnessezik, DE! mi van, ha hazajön a Starlet? Megoldjuk!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Gugyor
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2002
- Csatlakozott: 2011 jan. 16, 07:21 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Garázs, műhely, tároló helység, kerti tető építése
Nagyon franyó
Corolla AE92 GTI HB
Toyota carina e gli
Toyota carina e gli
- Gugyor
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2002
- Csatlakozott: 2011 jan. 16, 07:21 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Garázs, műhely, tároló helység, kerti tető építése
Már ha álom. Az is az volt hogy elkészüljön a kompresszoros műhelyünk is. Nem egyszer úgy sikerült venni pár dolgot hogy a kézbe kifizetett pénzekkel a főnökök nem találkoztak, hanem rögtön a valagára vertünk szaladtunk ajtót ablakot venni, rengeteget szoptunk mire elkészült. Majd jövő héten csinálok pár fotót, úgyis leborítom a carina elejét
Corolla AE92 GTI HB
Toyota carina e gli
Toyota carina e gli
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Garázs, műhely, tároló helység, kerti tető építése
Ez a kép lemaradt
Mibe másba szerelnék?!
Mibe másba szerelnék?!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- mozso
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: Garázs, műhely, tároló helység, kerti tető építése
Ez atom, nagy gratula! Gondoltam, hogy ismét meglepsz minket, de menj a fran..ba Ilyen nekem is kell! Csak ez lenni sok idő meg, ha idő nincs akkor sok $$$$$, vagy sok $$$$$ úgyis mindig kell
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Garázs, műhely, tároló helység, kerti tető építése
Azért ez bűntet, nem?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- cslaci105
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 673
- Csatlakozott: 2010 máj. 04, 08:18 am
- Autód gyártási éve: 1987
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: XL
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kiskunhalas
Re: Garázs, műhely, tároló helység, kerti tető építése
Lenyűgöző!
Márti: "Carrie Bradshow gardróbjának férfi változata!"
Márti: "Carrie Bradshow gardróbjának férfi változata!"
1.8D XL - 1C - CE90
Corolla Verso II - 1ZZFE - ZNR11L
Corolla Verso II - 1ZZFE - ZNR11L
- montoya
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Re: Garázs, műhely, tároló helység, kerti tető építése
Elég frankó lett, gratula.
A 18v-os Makita cuccért meg külön pluszpont, pofátlan drága, de olyan is. Én is azzal fúrtam fel a konyhabútort, bővülget a készlet ütvecsavarozóval, lámpával, nagy királyság.
A 18v-os Makita cuccért meg külön pluszpont, pofátlan drága, de olyan is. Én is azzal fúrtam fel a konyhabútort, bővülget a készlet ütvecsavarozóval, lámpával, nagy királyság.
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- domi007
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1233
- Csatlakozott: 2014 jún. 15, 10:42 pm
- Autód gyártási éve: 1983
- Autód típusa (és generációja): Celica
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Garázs, műhely, tároló helység, kerti tető építése
Aztamindenit, micsoda hely.
A képeken nézvén csak sárgultam folyamatosan.
Nagyon megérdemled, hiszen tényleg végignyomtad az elmúlt éveket fagyban, esőben stb. Irgalmatlan tapasztalatot és tudást halmoztál fel, és most nyugodtan tudod hasznosítani, tökéletes körülmények között. Fantasztikus!
A képeken nézvén csak sárgultam folyamatosan.
Nagyon megérdemled, hiszen tényleg végignyomtad az elmúlt éveket fagyban, esőben stb. Irgalmatlan tapasztalatot és tudást halmoztál fel, és most nyugodtan tudod hasznosítani, tökéletes körülmények között. Fantasztikus!
AA63 Celica '83 -
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
- Vitya77
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 418
- Csatlakozott: 2015 jan. 22, 12:49 am
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest(Tiszaújváros)
Re: Garázs, műhely, tároló helység, kerti tető építése
Lenyűgöző.
CCH vezetőségi tag
1989 E9 Liftback 1.6 XL 4A-F
1988 AE92 Liftback Gt-i 4AGE
1988 AE95 4WD kombi 4AFE
1991 AE95 4WD kombi 4AFE
1989 E9 Liftback 1.6 XL 4A-F
1988 AE92 Liftback Gt-i 4AGE
1988 AE95 4WD kombi 4AFE
1991 AE95 4WD kombi 4AFE
- toytomi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2852
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: Garázs, műhely, tároló helység, kerti tető építése
Én amúgy még egy valamit hiányolok, ami minden műhelynek alaptartozéka...
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Garázs, műhely, tároló helység, kerti tető építése
Imádom a nőket
A női testet
Szerelmes vagyok azokba a testrészekbe
DE
kövezzetek meg, nekem nem jön át a műhely cicis naptár
A női testet
Szerelmes vagyok azokba a testrészekbe
DE
kövezzetek meg, nekem nem jön át a műhely cicis naptár
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Gugyor
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2002
- Csatlakozott: 2011 jan. 16, 07:21 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Garázs, műhely, tároló helység, kerti tető építése
Már nekem sem jön be. Komolytalanságot fest a műhelyről. Régen más volt. Nekem a tiszta rendezett műhely a bejövős
Corolla AE92 GTI HB
Toyota carina e gli
Toyota carina e gli
- Gugyor
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2002
- Csatlakozott: 2011 jan. 16, 07:21 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Garázs, műhely, tároló helység, kerti tető építése
Pont ma kúrtuk tele a műhelyt minden szarral. Puffogtam is érte. Főleg hogy holnap szerelem a carinát
Corolla AE92 GTI HB
Toyota carina e gli
Toyota carina e gli