Segítség kellene!
- csgeri80
- Visszajáró
- Hozzászólások: 111
- Csatlakozott: 2015 ápr. 27, 07:39 pm
- Autód gyártási éve: 1996
- Autód típusa (és generációja): Corolla E10
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Csíkszereda
Re: Segítség kellene!
Viszont kérdeznék még egyet. Ma szelepszár szimering cserén volt az autó /hála Toytomi klubtárs segőtékészségének az alkatrész beszerzésben/ és miközben a szerelő barátom rakta össze a vezérlést, gondoltam hasznossá teszem magam és megjavítom a jobb első zárat.
Működésileg semmi gond nincs vele, csak egz kicsit lötyög a kilincs. Hangja ugyan nincs, nem is lögyögés ez, hanem nincs szintben az ajtóval. Amikor meghúzom, akkor látszik, hogy enged egy kicsit.
Gondoltam, majd megoldom, biztos belülről tartja egy csavar ami kilazulhatott. Sikeresen leszedtem a patentokat, illetve a könyöklő alatt a három csavart, meg az elején fent a másik kettőt ami tartotta az ajtó paneklt.
Kipattintottam mindent, de egy helyen, a belső kilincsnél még fogja valami. Igen, nyilván a kilincs. Viszont sehogy nem jöttem rá, hogyan kell azt úgy leszedni, hogy ne törjem el.
Hirtelen elkezdtem videókat keresgélni Youtube-n, de sajnos csak manual ablakemelőset és olyan kilincseset találtam, ami belül csavarral van rögzítve. Persze, úgy könnyű. )
Szóval végül visszaraktam, gondoltam megkérdezem előbb itt, mielőtt a nagy feszegetésbe eltöröm.
Tudja valaki, hogy lehet a belső kilincset egyszerűen leszedni, hogy ne törjön?
Működésileg semmi gond nincs vele, csak egz kicsit lötyög a kilincs. Hangja ugyan nincs, nem is lögyögés ez, hanem nincs szintben az ajtóval. Amikor meghúzom, akkor látszik, hogy enged egy kicsit.
Gondoltam, majd megoldom, biztos belülről tartja egy csavar ami kilazulhatott. Sikeresen leszedtem a patentokat, illetve a könyöklő alatt a három csavart, meg az elején fent a másik kettőt ami tartotta az ajtó paneklt.
Kipattintottam mindent, de egy helyen, a belső kilincsnél még fogja valami. Igen, nyilván a kilincs. Viszont sehogy nem jöttem rá, hogyan kell azt úgy leszedni, hogy ne törjem el.
Hirtelen elkezdtem videókat keresgélni Youtube-n, de sajnos csak manual ablakemelőset és olyan kilincseset találtam, ami belül csavarral van rögzítve. Persze, úgy könnyű. )
Szóval végül visszaraktam, gondoltam megkérdezem előbb itt, mielőtt a nagy feszegetésbe eltöröm.
Tudja valaki, hogy lehet a belső kilincset egyszerűen leszedni, hogy ne törjön?
EE101 Royal Special
- IceRocko
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 975
- Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
- Autód gyártási éve: 1992
- Autód típusa (és generációja): Corolla E10
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Re: Segítség kellene!
Ha meghúzod a nyitót, látni fogod, hogy 1 csavar tartja. azt kiveszed, majd fogod és előre fele tolod az egész kilincset, amíg ki nem pattan a helyéről.
Egyébként ugyan az a manuális ablakos is.
Egyébként ugyan az a manuális ablakos is.
EE101 Sedan, 7A-FE
- csgeri80
- Visszajáró
- Hozzászólások: 111
- Csatlakozott: 2015 ápr. 27, 07:39 pm
- Autód gyártási éve: 1996
- Autód típusa (és generációja): Corolla E10
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Csíkszereda
Re: Segítség kellene!
Sajnos nekem nincs csavar. A videókon is látszódott, hogy van egy csavar belül a kilincs alatt, de nekem nyoma sincs.IceRocko írta:Ha meghúzod a nyitót, látni fogod, hogy 1 csavar tartja. azt kiveszed, majd fogod és előre fele tolod az egész kilincset, amíg ki nem pattan a helyéről.
Egyébként ugyan az a manuális ablakos is.
Esetleg megnézem még a kilincs tövénél, ha meghúzom, de kétlem, hogy nem vettem észre.
EE101 Royal Special
- IceRocko
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 975
- Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
- Autód gyártási éve: 1992
- Autód típusa (és generációja): Corolla E10
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Re: Segítség kellene!
Fotózd le és rakd be a képet ide kérlek. Kíváncsi vagyok, mert nem tudok más fajtáról...csgeri80 írta:Sajnos nekem nincs csavar. A videókon is látszódott, hogy van egy csavar belül a kilincs alatt, de nekem nyoma sincs.IceRocko írta:Ha meghúzod a nyitót, látni fogod, hogy 1 csavar tartja. azt kiveszed, majd fogod és előre fele tolod az egész kilincset, amíg ki nem pattan a helyéről.
Egyébként ugyan az a manuális ablakos is.
Esetleg megnézem még a kilincs tövénél, ha meghúzom, de kétlem, hogy nem vettem észre.
EE101 Sedan, 7A-FE
-
- Újonc
- Hozzászólások: 12
- Csatlakozott: 2018 jan. 09, 07:56 pm
- Autód gyártási éve: 2010
- Autód típusa (és generációja): Corolla E15
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Re: Segítség kellene!
Sziasztok!
Olyan kerdesem lenne, hogy erdemes szerintetek gyari toyota aksit venni vagy teljesen mindgy?!
A gyari iden lesz 8eves az autoban es ugy hallom neha a hangjan, hogy haldoklik...
Ez egy 1.6 os automata corolla.
Valakinek tapasztalat estleg?!
Olyan kerdesem lenne, hogy erdemes szerintetek gyari toyota aksit venni vagy teljesen mindgy?!
A gyari iden lesz 8eves az autoban es ugy hallom neha a hangjan, hogy haldoklik...
Ez egy 1.6 os automata corolla.
Valakinek tapasztalat estleg?!
Védd a fákat! Egyél Hódot!
2010 Corolla
1.6 Benzin M-MT
2010 Corolla
1.6 Benzin M-MT
- Jorn
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Segítség kellene!
Nekem a gyári akksi Yuasa volt. Az nagyon jó. Az Exide Premiummal is jók a tapasztalataim.Doncsa írta:Sziasztok!
Olyan kerdesem lenne, hogy erdemes szerintetek gyari toyota aksit venni vagy teljesen mindgy?!
A gyari iden lesz 8eves az autoban es ugy hallom neha a hangjan, hogy haldoklik...
Ez egy 1.6 os automata corolla.
Valakinek tapasztalat estleg?!
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23931
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Segítség kellene!
Teljesen egyetértek.
Yuasa, Exide
Egyébiránt Jó minőségű utángyártott márkáink témánk folyamatosan frissül.
Hasznos!
Yuasa, Exide
Egyébiránt Jó minőségű utángyártott márkáink témánk folyamatosan frissül.
Hasznos!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
-
- Újonc
- Hozzászólások: 12
- Csatlakozott: 2018 jan. 09, 07:56 pm
- Autód gyártási éve: 2010
- Autód típusa (és generációja): Corolla E15
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Re: Segítség kellene!
Es szerintetek csereljem igy 8evesen vagy amig birja addig birja?! Ugysem egyik naprol a amasikra adja meg magat gondolom
Védd a fákat! Egyél Hódot!
2010 Corolla
1.6 Benzin M-MT
2010 Corolla
1.6 Benzin M-MT
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23931
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Segítség kellene!
Ha már 1-2 nap állás után szenvedősen indul, akkor szerintem cseréld és nem lesz kellemetlen, váratlan napod.
Úgyis akkor ütne be a baj, amikor nem számítasz rá. -10°C, reggel 6 óra, taknyos idő, nem használtátok, a hosszú hétvégén, sietnél a munkába és ez a 3 és fél nap elég volt neki, hogy megmakkanjon.
Ha napi szinten használod, akkor esetleg még várj vele.
Ha ritkábban, akkor processzoros töltővel érdemes néha gonzogatni:
viewtopic.php?f=18&t=2062
Úgyis akkor ütne be a baj, amikor nem számítasz rá. -10°C, reggel 6 óra, taknyos idő, nem használtátok, a hosszú hétvégén, sietnél a munkába és ez a 3 és fél nap elég volt neki, hogy megmakkanjon.
Ha napi szinten használod, akkor esetleg még várj vele.
Ha ritkábban, akkor processzoros töltővel érdemes néha gonzogatni:
viewtopic.php?f=18&t=2062
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
-
- Újonc
- Hozzászólások: 12
- Csatlakozott: 2018 jan. 09, 07:56 pm
- Autód gyártási éve: 2010
- Autód típusa (és generációja): Corolla E15
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Re: Segítség kellene!
Olvasgattam kozben ezt is, koszi a linket
Meg nem rakoncatlankodik inkabb csak olyan furan indul reghelenkent minha mar gyengulne, de oersze nem inditozik csak vagy 2 masodpercet kb...
Meg nem rakoncatlankodik inkabb csak olyan furan indul reghelenkent minha mar gyengulne, de oersze nem inditozik csak vagy 2 masodpercet kb...
Védd a fákat! Egyél Hódot!
2010 Corolla
1.6 Benzin M-MT
2010 Corolla
1.6 Benzin M-MT
-
- Újonc
- Hozzászólások: 2
- Csatlakozott: 2017 dec. 20, 01:01 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Segítség kellene!
Segítséget szeretnék kérni!
1989 Toyota Corollám (dizel) van. Nagyon szeretem.Szeptemberben szerelőnél (ismerős jó szerviz, eddig nem csalódtam bennük) volt olajfolyás miatt. A váltó környékén volt az olajfolyás. Javítás megtörtént, a javítás során 2 motortartó bak is cserélve lett mert észre vették, hogy törött. a szervizelés óta viszont annyira ráz (rezonál) a kocsi hogy a kormányt teljesen le kell szorítani, hogy ne legyen akkora a hangja a műszerfalon a mutatók is teljesen elszabadulnak. Eddig ezt nem csinálta. visszavittem a szervizbe, hogy ez így nem természetes szép korához és dizelhez képest normál hangja volt. Sajnos nem tudnak vele mit csinálni voltam vele adagolósnál Ő azt mondta ez nem lehet adagoló hiba. az alapjárat emelve lett de az sem segít. ha bemelegszik a motor kicsit szűnik ez a rezonálás de nem teljesen.
Valaki találkozott már ilyen problémával? Van valakinek ötlete, hogy mi okozhatja ezt? Esetleg tudtok ajánlani megbízható Toyota szerelőt Budapesten (esetleg szűkítve a kört dél Pesten)?
A válaszokat előre is köszönöm!
Üdvözlet
Zsuzsa
1989 Toyota Corollám (dizel) van. Nagyon szeretem.Szeptemberben szerelőnél (ismerős jó szerviz, eddig nem csalódtam bennük) volt olajfolyás miatt. A váltó környékén volt az olajfolyás. Javítás megtörtént, a javítás során 2 motortartó bak is cserélve lett mert észre vették, hogy törött. a szervizelés óta viszont annyira ráz (rezonál) a kocsi hogy a kormányt teljesen le kell szorítani, hogy ne legyen akkora a hangja a műszerfalon a mutatók is teljesen elszabadulnak. Eddig ezt nem csinálta. visszavittem a szervizbe, hogy ez így nem természetes szép korához és dizelhez képest normál hangja volt. Sajnos nem tudnak vele mit csinálni voltam vele adagolósnál Ő azt mondta ez nem lehet adagoló hiba. az alapjárat emelve lett de az sem segít. ha bemelegszik a motor kicsit szűnik ez a rezonálás de nem teljesen.
Valaki találkozott már ilyen problémával? Van valakinek ötlete, hogy mi okozhatja ezt? Esetleg tudtok ajánlani megbízható Toyota szerelőt Budapesten (esetleg szűkítve a kört dél Pesten)?
A válaszokat előre is köszönöm!
Üdvözlet
Zsuzsa
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23931
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Segítség kellene!
Szervusz.
A ket uj motortarto bak es azok lehuzasa a ludas.
A ket uj motortarto bak es azok lehuzasa a ludas.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
-
- Visszajáró
- Hozzászólások: 119
- Csatlakozott: 2013 jan. 04, 01:48 pm
- Autód gyártási éve: 1994
- Autód típusa (és generációja): Corolla E10
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Segítség kellene!
Sziasztok,
Féltengely csere után és műszaki előtt hívtak a szerelők, hogy a vitt gyári gyertyák cserélve lettek, de nem jár szépen a motor.
Ki akarják cseréltetni a rotort, elosztófedelet, gyújtáskábeleket és a vízpumpát (utobbi jogos, mert folyik és csapágyas).
Létezhet, hogy gyertyacsere után "kerreg" a motor? eddig semmi ilyet nem tapasztaltam. Maxmimum hideg indítás után amíg nem melegedett be télen volt egy kis hangja. utána már simán járt.
4e-fe és 1.3as. Nem tudom, hogy átvágni akarnak vagy a csere valóban megoldja a dolgot? Vagy csak simán be kéne állítani a gyújtást?
Köszönöm a segítségetek és tapasztalatotok előre is!
Üdv. Szabi
Féltengely csere után és műszaki előtt hívtak a szerelők, hogy a vitt gyári gyertyák cserélve lettek, de nem jár szépen a motor.
Ki akarják cseréltetni a rotort, elosztófedelet, gyújtáskábeleket és a vízpumpát (utobbi jogos, mert folyik és csapágyas).
Létezhet, hogy gyertyacsere után "kerreg" a motor? eddig semmi ilyet nem tapasztaltam. Maxmimum hideg indítás után amíg nem melegedett be télen volt egy kis hangja. utána már simán járt.
4e-fe és 1.3as. Nem tudom, hogy átvágni akarnak vagy a csere valóban megoldja a dolgot? Vagy csak simán be kéne állítani a gyújtást?
Köszönöm a segítségetek és tapasztalatotok előre is!
Üdv. Szabi
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23931
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Segítség kellene!
Szervusz!
A távgyógyítás akusztikai vizsgálat hiányában igen nehéz így.
A 4EFE-nek van egy jellegzetes FORDULAT EJTÉSRE hallatszódó kerregő hangja, ami az előfeszített, osztott vezérműkerék rugójának fáradásából adódik. SEMMI mechanikus bajt csinál, meg kell szokni.
Ez azonban nyilván nem egyik pillanatról másikra jön elő.
Egy gyertyacsere, ha nem ér bele a dugattyú tetejébe szerintem nem okozhat ilyet. Maximum, ha nagyon nem bele való értékű lett belerakva és erőlködik a motor, hogy járjon.
Azt mondanám, hogy valami máshoz (jó eséllyel mechanikus alkatrészhez) is nyúltak és azzal lesz a gebasz, de így látatlanban tényleg nehéz. Nem tudom mi az a kerregés, nem akarok így pálcát törni felettük. Ha egyértelműen akkor keletkezett, amikor náluk volt, azt javítsák ki.
A távgyógyítás akusztikai vizsgálat hiányában igen nehéz így.
A 4EFE-nek van egy jellegzetes FORDULAT EJTÉSRE hallatszódó kerregő hangja, ami az előfeszített, osztott vezérműkerék rugójának fáradásából adódik. SEMMI mechanikus bajt csinál, meg kell szokni.
Ez azonban nyilván nem egyik pillanatról másikra jön elő.
Egy gyertyacsere, ha nem ér bele a dugattyú tetejébe szerintem nem okozhat ilyet. Maximum, ha nagyon nem bele való értékű lett belerakva és erőlködik a motor, hogy járjon.
Azt mondanám, hogy valami máshoz (jó eséllyel mechanikus alkatrészhez) is nyúltak és azzal lesz a gebasz, de így látatlanban tényleg nehéz. Nem tudom mi az a kerregés, nem akarok így pálcát törni felettük. Ha egyértelműen akkor keletkezett, amikor náluk volt, azt javítsák ki.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
-
- Visszajáró
- Hozzászólások: 119
- Csatlakozott: 2013 jan. 04, 01:48 pm
- Autód gyártási éve: 1994
- Autód típusa (és generációja): Corolla E10
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Segítség kellene!
Pacsker írta:Szervusz!
A távgyógyítás akusztikai vizsgálat hiányában igen nehéz így.
A 4EFE-nek van egy jellegzetes FORDULAT EJTÉSRE hallatszódó kerregő hangja, ami az előfeszített, osztott vezérműkerék rugójának fáradásából adódik. SEMMI mechanikus bajt csinál, meg kell szokni.
Ez azonban nyilván nem egyik pillanatról másikra jön elő.
Egy gyertyacsere, ha nem ér bele a dugattyú tetejébe szerintem nem okozhat ilyet. Maximum, ha nagyon nem bele való értékű lett belerakva és erőlködik a motor, hogy járjon.
Azt mondanám, hogy valami máshoz (jó eséllyel mechanikus alkatrészhez) is nyúltak és azzal lesz a gebasz, de így látatlanban tényleg nehéz. Nem tudom mi az a kerregés, nem akarok így pálcát törni felettük. Ha egyértelműen akkor keletkezett, amikor náluk volt, azt javítsák ki.
Köszönöm a választ, gyári gyertyák lettek beletéve. Amit ehhez a motorhoz a szervízkönyve is javasol.
Meghallgatom miahamarabb, hogy tudjak további támpontot adni, mert nem szeretném a nem hozzáértésből adódóan a fél autót kicseréltetni. Nem is beszélve, hogy szikrát is és minden mást is kap és a gyertyacseréhez maximum a gyújtáskábelt kell mozgatni, így nem értem hirtelen mitől lett más járása a motornak. Plusz nem tudják mi a gond, csak gyanakodnak trafóra és a fent említett alkatrészekre...