Segítség kellene!

Technikai okfejtések, hasznos tippek, leírások. Önállóan megvalósítható kisebb-nagyobb szervizelések és átalakítások.
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Segítség kellene!

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Kivillogtattad már?
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
ksz315
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 765
Csatlakozott: 2008 márc. 28, 01:33 am
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Segítség kellene!

Hozzászólás Szerző: ksz315 »

Nem. Ma akartam. Erre reggel nem indul, mert 2 nap állásban lemerült az akksi. Hajnal 6:30kor találj élő embert kocsival... 2ből 2 szomszéd pattintott le bikázás kérés kapcsán....
E11 liftback 4E-FE 1998 JT.... Volt
ksz315
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 765
Csatlakozott: 2008 márc. 28, 01:33 am
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Segítség kellene!

Hozzászólás Szerző: ksz315 »

21 és 25 a nyerőszámok. Hibakód táblázatom sajna nincs...
Szerk : ha minden igaz szívó és kipufogó oldali vezérlés eltérés -----> átugrott a vezérlés. Fasza..... Ki tudja ezt nekem hétvégén helyrerakni....
E11 liftback 4E-FE 1998 JT.... Volt
Avatar
csazso
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 48
Csatlakozott: 2008 júl. 10, 05:38 pm
Autód gyártási éve: 2001
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Harmony
Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: Segítség kellene!

Hozzászólás Szerző: csazso »

Sziasztok, hideg motornál tapasztalom, hogy kuplung felengedés közben , elinduláskor, iszonyatosan rángat az autó, amíg nincs teljesen felengedve a pedál. A váltás könnyen megy, a kuplung jó helyen emel ki, és nem csúszik. Ahogy melegszik a motor, a jelenség megszűnik. A kocsi ritkán van használva, 5 éve volt cserélve a kuplung szett / Valeo /, azóta 50000 km lett a kocsiba téve. Tapasztalt valaki hasonló jelenséget? Mi lehet a hiba? Haldoklik a kinyomócsapágy? Köszi.
Olyan nincs, hogy egy Corolla nem indul !!!
zsoe12
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2017 jan. 04, 09:37 pm
Autód gyártási éve: 2005
Autód típusa (és generációja): Corolla E12
Autód felszereltségi jelölése: Sol Plus 2
Autód karosszéria variánsa: Wagon (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Dorog

Re: Segítség kellene!

Hozzászólás Szerző: zsoe12 »

Sziasztok!

Egy pici segítség kellene. E12 kombi hátsó kerékív magassága. Sajnos az enyém rugója eléggé elfáradt,(lakókocsi stb ) adott neki. Mai napig használom rendesen,a csomagtartót-vonóhorgot. Tegnap szereztem Karácsonytól 2 erősebb rugót. Most egy kicsit magasnak tűnik a feneke. Tudja valaki mi a jó magasság?
Avatar
Jorn
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1354
Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
Autód gyártási éve: 1998
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Terra
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tatabánya

Re: Segítség kellene!

Hozzászólás Szerző: Jorn »

zsoe12 írta:Sziasztok!

Egy pici segítség kellene. E12 kombi hátsó kerékív magassága. Sajnos az enyém rugója eléggé elfáradt,(lakókocsi stb ) adott neki. Mai napig használom rendesen,a csomagtartót-vonóhorgot. Tegnap szereztem Karácsonytól 2 erősebb rugót. Most egy kicsit magasnak tűnik a feneke. Tudja valaki mi a jó magasság?
Szerintem, ha követi a kerék ívét, akkor jó. Tehát ha oldalt és felül mérve is kb. ugyanannyi a távolság a kerék és az ív között, akkor nagy gond nem lehet.
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Avatar
SilverGhost
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 16
Csatlakozott: 2017 júl. 25, 11:52 am
Autód gyártási éve: 1989
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: SR
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)

Re: Segítség kellene!

Hozzászólás Szerző: SilverGhost »

Sziasztok!

A következő problémával küzdök mostanában (EE90L-ALMDSW 1.3):

Néha indítás után elkezd az autó kicsit darabosan járni, mintha kihagyna az egyik henger. Azonban se teljesítményvesztés, se rázkódás nincs, a gázvétel is sima és egyenletes. A probléma a motor melegedésével megszűnik, és nem jelentkezik mindig! Az esetről készítettem videót is, melyet itt találtok:

https://data.hu/get/10891223/VID_20171128_063605.mp4

Mi lehet ez? Karburátor, gyújtás?

Más: Próbaképpen kicserélném a gyertyákat, melyekre a toyoDIY a következő kódot hozza: W16EXR-U11.

Azonban, én ilyeneket találtam: W16EXR-U11 DEN/AF, W16EXRU11/SZ

Melyik a jó??

Köszönöm a válaszokat!! :hehe:
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Segítség kellene!

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Nagy valószínűséggel a 2E karbija.
Itt olvashatsz róla:
viewtopic.php?f=18&t=1119

Gyertyát, ha szeretnél, akkor Denso - W16TT
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
SilverGhost
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 16
Csatlakozott: 2017 júl. 25, 11:52 am
Autód gyártási éve: 1989
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: SR
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)

Re: Segítség kellene!

Hozzászólás Szerző: SilverGhost »

Pacsker írta:Nagy valószínűséggel a 2E karbija.
Itt olvashatsz róla:
viewtopic.php?f=18&t=1119

Gyertyát, ha szeretnél, akkor Denso - W16TT

Köszönöm a választ!

És a W16TT-ből melyik típus kell? Van /SZ, DEN/JK, /P, DEN/AF, DEN/IK, /B, /BE....

Köszi! :)
joco812
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2017 júl. 25, 09:00 pm
Autód gyártási éve: 2002
Autód típusa (és generációja): Corolla E12
Autód felszereltségi jelölése: Luna
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)

Re: Segítség kellene!

Hozzászólás Szerző: joco812 »

Sziasztok!

Sajnos a bal féltengely eltörött a kocsiban (Corolla 1.4 2002).
A szerelő "megnyugtatott", hogy kb 200000 lesz a javítás, mivel csak gyári kapható a féltengelyből.
Valóban ilyen magas a féltengely ára? Az autó vételárának pont a negyede, augusztusban lett vásárolva.
A netet bújva sehol nem találtam komplett féltengelyt az országhatáron belül.
A ToyoDIY szerint 43420-02270 a cikkszáma.

(VIN SB1KM22E80E027715)

Számíthatok a jobb oldali törésre is hasonló árral?
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Segítség kellene!

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Bontott féltengely.
Elérhető rengeteg helyen. A lényeg, hogy ápold le a kritikus helyen az újat.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
pecsi67
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2017 dec. 20, 01:01 pm
Autód gyártási éve: 1989
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)

Re: Segítség kellene!

Hozzászólás Szerző: pecsi67 »

Segítséget szeretnék kérni!

1989 Toyota Corollám (dizel) van. Nagyon szeretem.Szeptemberben szerelőnél (ismerős jó szerviz, eddig nem csalódtam bennük) volt olajfolyás miatt. A váltó környékén volt az olajfolyás. Javítás megtörtént, a javítás során 2 motortartó bak is cserélve lett mert észre vették, hogy törött. a szervizelés viszont annyira ráz (rezonál) a kocsi hogy a kormányt teljesen le kell szorítani, hogy ne legyen akkora a hangja a műszerfalon a mutatók is teljesen elszabadulnak. Eddig ezt nem csinálta. visszavittem a szervizbe, hogy eu így nem természetes szép korához és dizelhez képest normál hangja vaolt. Sajnos nem tudnak vele mit csinálni voltam vele adagolósnál Ő azt mondta ez nem lehet adagoló hiba. az alapjárat emelve lett de az sem segít. ha bemelegszik a motor kicsit szűnik ez a rezonálás de nem teljesen.
Valaki találkozott már ilyen problémával? Van valakinek ötlete, hogy mi okozhatja ezt? Esetleg tudtok ajánlani megbízható Toyota szerelőt Budapesten (esetleg szűkítve a kört dél Pesten)?

A válaszokat előre is köszönöm!

Üdvözlet
Zsuzsa
Avatar
Vitya77
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 418
Csatlakozott: 2015 jan. 22, 12:49 am
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest(Tiszaújváros)

Re: Segítség kellene!

Hozzászólás Szerző: Vitya77 »

pecsi67 írta:Segítséget szeretnék kérni!

1989 Toyota Corollám (dizel) van. Nagyon szeretem.Szeptemberben szerelőnél (ismerős jó szerviz, eddig nem csalódtam bennük) volt olajfolyás miatt. A váltó környékén volt az olajfolyás. Javítás megtörtént, a javítás során 2 motortartó bak is cserélve lett mert észre vették, hogy törött. a szervizelés viszont annyira ráz (rezonál) a kocsi hogy a kormányt teljesen le kell szorítani, hogy ne legyen akkora a hangja a műszerfalon a mutatók is teljesen elszabadulnak. Eddig ezt nem csinálta. visszavittem a szervizbe, hogy eu így nem természetes szép korához és dizelhez képest normál hangja vaolt. Sajnos nem tudnak vele mit csinálni voltam vele adagolósnál Ő azt mondta ez nem lehet adagoló hiba. az alapjárat emelve lett de az sem segít. ha bemelegszik a motor kicsit szűnik ez a rezonálás de nem teljesen.
Valaki találkozott már ilyen problémával? Van valakinek ötlete, hogy mi okozhatja ezt? Esetleg tudtok ajánlani megbízható Toyota szerelőt Budapesten (esetleg szűkítve a kört dél Pesten)?

A válaszokat előre is köszönöm!

Üdvözlet
Zsuzsa
Én gyanakodnék a 2 új motortartó bakra első körben.
Az olaj szivárgás javításnál sok mindent nem cseszhetnek el, amitől remegni kezd.
De ha nem húztak meg valamit, amit előtte meg lazítottak, vagy a bakok nem jók, az is lehet a hiba okozója.
CCH vezetőségi tag

1989 E9 Liftback 1.6 XL 4A-F
1988 AE92 Liftback Gt-i 4AGE
1988 AE95 4WD kombi 4AFE
1991 AE95 4WD kombi 4AFE
Avatar
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1836
Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros

Re: Segítség kellene!

Hozzászólás Szerző: Bruce E9 »

Vitya77 írta:
pecsi67 írta:Segítséget szeretnék kérni!

1989 Toyota Corollám (dizel) van. Nagyon szeretem.Szeptemberben szerelőnél (ismerős jó szerviz, eddig nem csalódtam bennük) volt olajfolyás miatt. A váltó környékén volt az olajfolyás. Javítás megtörtént, a javítás során 2 motortartó bak is cserélve lett mert észre vették, hogy törött. a szervizelés viszont annyira ráz (rezonál) a kocsi hogy a kormányt teljesen le kell szorítani, hogy ne legyen akkora a hangja a műszerfalon a mutatók is teljesen elszabadulnak. Eddig ezt nem csinálta. visszavittem a szervizbe, hogy eu így nem természetes szép korához és dizelhez képest normál hangja vaolt. Sajnos nem tudnak vele mit csinálni voltam vele adagolósnál Ő azt mondta ez nem lehet adagoló hiba. az alapjárat emelve lett de az sem segít. ha bemelegszik a motor kicsit szűnik ez a rezonálás de nem teljesen.
Valaki találkozott már ilyen problémával? Van valakinek ötlete, hogy mi okozhatja ezt? Esetleg tudtok ajánlani megbízható Toyota szerelőt Budapesten (esetleg szűkítve a kört dél Pesten)?

A válaszokat előre is köszönöm!

Üdvözlet
Zsuzsa
Én gyanakodnék a 2 új motortartó bakra első körben.
Az olaj szivárgás javításnál sok mindent nem cseszhetnek el, amitől remegni kezd.
De ha nem húztak meg valamit, amit előtte meg lazítottak, vagy a bakok nem jók, az is lehet a hiba okozója.
Én is azt mondom, hogy a motortartó bakok környékén kell kutakodni. Bár azt nem írtad, hogy egyhelyben állva, vagy menet közben rázza a kasztnit, ha álló helyzetben rázkódik, akkor motortartó bak, ha menet közben, akkor lehet féltengely is, annak kiegyenlítettlensége, vagy váltó diffi lógása stb.
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
TokmagYeti
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 6
Csatlakozott: 2016 dec. 18, 03:55 pm

Re: Segítség kellene!

Hozzászólás Szerző: TokmagYeti »

Sziasztok!
E10 sedan csomagtarto problemam van. Teljesen rendszertelenul tudom kinyitni, nem fordul el a kulcs, akadozik. Egy ideig mukodott, hogy a csomagtarto fedelet kozepen nyomva lefele elfordult vajpuhan a kulcs es kinyilt, de ma odaig jutottam, hogy nem merem hasznalni a csomagtartot, mert nem tudom kinyilik-e legkozelebb. Probaltam a kampos nyelvet feljebb mozgatni, de nem igazan valtozott a helyzet. Van esetleg otlete valakinek mihez kene nyulnom, hogy ujra tudjam hasznalni a csomagtartot?

Kepek:
https://photos.app.goo.gl/I1RqECNoiebpzTGn1
Válasz küldése