Motor, hajtás
Re: Motor, hajtás
Szia!gyiik írta:Keresek:
- 4K (esetleg 3K, vagy inkább 5K) működő komplett motort.
vagy
- 4K-hoz való működő karburátort és gyújtáselosztót
P6 Starletekben és E70 Corollákban fordultak ezek elő.
3K motorom van eladó kompletten, illetve lehet, hogy lesz egy másik is ami még autóban kipróbálható patika állapotú.
Üdv.
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: Motor, hajtás
Sziasztok,
Nagyon jó állapotú AE92 Gt-i váltó és Gt-i féltengelyek vannak eladók.
Üdv, Bruce
Nagyon jó állapotú AE92 Gt-i váltó és Gt-i féltengelyek vannak eladók.
Üdv, Bruce
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
-
- Visszajáró
- Hozzászólások: 41
- Csatlakozott: 2012 ápr. 09, 03:59 pm
- Autód gyártási éve: 1991
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: XL
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
Re: Motor, hajtás
Sziasztok!
Használt főtengely szíjtárcsát keresek EE90 2E motorhoz.
Gyáriszám: 13408-11012
Remélem tud valaki segíteni benne
Használt főtengely szíjtárcsát keresek EE90 2E motorhoz.
Gyáriszám: 13408-11012
Remélem tud valaki segíteni benne
AE93 Sedan 1.6 USDM
EE90 Sedan 1.3 EUDM
EE90 Sedan 1.3 EUDM
-
- Újonc
- Hozzászólások: 6
- Csatlakozott: 2017 okt. 20, 01:46 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GL
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Re: Motor, hajtás
Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem hogy az megvalósítható e e9-es liftback 4a-f motorblokkra 4a-ge hengerfejet rátenni
Tudom hogy más dugó van benne meg nem ugyan az a főtengely de ha a szelepek elférnek akkor működhet a dolog?
Lenne egy olyan kérdésem hogy az megvalósítható e e9-es liftback 4a-f motorblokkra 4a-ge hengerfejet rátenni
Tudom hogy más dugó van benne meg nem ugyan az a főtengely de ha a szelepek elférnek akkor működhet a dolog?
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Motor, hajtás
Szervusz!
ZDoman a legtapasztaltabb, legképzettebb, fő császárja a témának. Én csak ötletelek...
A Bigportos 4AGE-k blokkjai nem voltak olajhűtésesek, így ez nem gond, hogy az F-esed sem az.
Furatok, nyugvó csapágyak, olaj-vízjáratok többnyire egyeznek.
Az égéstér, többek közt a dugattyúk tetejeinek kialakítása azért nem véletlenül lett így kitalálva.
Igen jelentős eltérés van a 4A-F és a 4A-GE dugattyú tetőkben (8-as medence kontra 4 kis félhold). Nincs tapasztalatom, hogy nem-e nyitnának-e bele a 4AGE szelepek a medence szélébe, de ha el is férnének, akkor is tök más lenne az áramlás és a keverék képzés (a térbeli test formáján és térfogatán kívül a 4AGE-nek nagyobb a szelepszöge is!). Azon kívül, hogy a gyári 4AGE teljesítménytől így akár jó messzire is kerülhetsz, igen veszélyes is a dolog. Dús / (szegény) keverék, rossz öblítés, forrópontok kialakulása, emisszió, keverékképzési ECU hibák, kopogás, horonytörés...
Magyarul 4AGE dugattyú szerintem mindenképpen "illene".
A hajtókar már kérdéses...
Létezett vastag és vékony csapos is belőle. (4AF-et egészen a 90-es évek végéig gyártottak). Meg kéne nézni, hogy a tied milyen.
És szerezni 4db 4AGE hajtókar-dugó párost.
Már csak a magas fordulat miatt is.
Ha nagyon nincs hajtókar és szeretsz izgalmasan élni, akkor csak dugattyút. Ebből is van "préselt" csapszeges és seeger gyűrűs megoldás. 4AGE dugattyúból létezett mindkettő, szerintem a csapszeg átmérő a 4AF-eknél is 18-20mm környéke (most nem olvasok utána), így lehet találni és összehozni 4AF hajtókar + 4AGE dugattyú párost. (de nem javaslom).
A dugattyú miatt fontos lesz a vezérlés (motorvezérlésre, befecskendezésre gondolok). Leegyszeűsítve van 3 féle, nem feltöltött, 16 szelepes 4AGE dugó tető.
- homorú (Bigport, AFM-es)
- nagyjából sík (Bigport, MAP-os)
- domború (Smallport AFM/MAP)
Sorban egyre nagyobb kompresszió viszonnyal.
Ezekhez kellene társítani első kettőnél az injektorokat, ECU-t, gyújtást...
Smallport-Bigport közt a hengerfejet is.
Halkan megjegyzem vannak eltérő vezérlés és dugattyú működő motor párosok, sőt tuning célú eljárások. Érdemes utána olvasni, hogy melyik működik melyikkel büntetlenül.
(Bigport AFM-es dugó Bigport MAP vezérléssel biztosan!)
Reálisan gondolom E9-ből származó AFM-es hengerfejed és sallangod van.
Ehhez kellene 4db AFM-es dugattyút szerválnod. (akár ebay-ről, akár valami "tuning" márkából, ha mondjuk a ritkábbik "préselt" csapszeges 4AF-ed van)
Főtengely
Egyre aktuálisabb kérdés ez a 4AGE tulajoknak.
Az F-es főtengely sonkái "kevésbé kidolgozottak", a csapágyakkal érintkező részek felületkezelése nem tudjuk, hogy ugyanolyan-e, DE nyugvó sor tekintetében, szimering átmérőkben egyezik a 4AGE-vel és hajtókar átmérőkből is elérhető a 4A/4AF/4AFE családból 40 és 42mm-es "kis és nagy csapos" is egyaránt.
Tehát fizikailag berakható és úgy gondolom egyre többen is fognak élni a lehetőséggel a 4AGE alapméretes 100+ezer Ft-os főtengely árak és elérhetőségi problémák miatt.
A lendkerék felfogató furatszám különbözik! Nem 8, hanem csak 6 csavaros, így hozzá való F-es lendkerék kell! Ez sem feltétlenül probléma, ki lehet ugyanúgy súlyozni, könnyíteni, sőt 4AGE-hez hasonló 200-as majd 212-es, sőt az összkerekesek miatt még nagyobb kuplung átmérő is elérhető volt hozzájuk, tehát lendkerék felett már mehet a legó.
Ezeken felül ne feledd a komplett kábelezést, az üzemanyag csövezést, hűtőrendszert, az elektromos AC-t (tankot), a műszeregység visszajelzőket, a sima C50-es váltód miatti enyhébb lomhaságot...
Ha már váltót is cserélsz, netán 4AGE önindítót, generátort is szeretnél, akkor már a vízpumpától jövő hátsó vízcsövezésen is kell módosítani, blokkra csavart acél váltó-motor közdarabot is kell cserélni, de gyorsan átgondolva talán működhet a váltócsere utóbbiak nélkül is megmaradva "F-es aljként".
A gyújtáselosztó miatt nem tudom elfér-e az F-es generátor (pont a túloldalon van), így lehet, hogy ezt a részt, így a hátsó vízcsövet elkerülhetetlneül alakítanod kell.
Ha van szervokormány a kocsidban, készülj fel arra is, hogy a szivattyúja nem lesz jó, így a csövezése és tartálya sem, hisz a helyére kerül a generátor. Az említett szervós alkatrészekból is 4AGE kompatibilist kell találnod.
Ja és az átépítés után csak 100-as benya a horonytörések elkerülése érdekében!
Szumma szummárum, szerintem nem hiszem, hogy jobban bele kell így első blikkre mélyednem.
Azért írtam mindezt le, mert hiszem, hogy tudatos, megfontolt és komoly szakmaisággal (vagy még több anyagi forrással) rendelkező tulaj vagy és nem hiába túráztattál
Összegzésképpen.
Rácsavarozhatod a hengerfejet (akkor is kell az utóbbi pár átalakítás), DE NEM AJÁNLOM. (már csak a blokk síkolás elmulasztása miatt is.)
Ha az említett dugó-hajtókar cserés megoldást választod, akkor meg már úgyis kompletten fel lesz újítva. Új csapágyak, esetleges hónolás stb és csak a blokk és a főtengely marad a régi.
Tanúlság:
A szükséges motor ÉS EGYÉB alkatrészek miatt, mindenképp egy GT-i donorral jársz jobban (anyagilag is)! Annak motorját gatyába rázva meglesz mindened, sőt ami utána úgyis kelleni fog az erősebb első-hátsó futóműved, a hátsó tárcsaféked, a toronymerevítőd, a GT-i műszeregységed, akkor már az ülések, kárpitok, elektromos extrák, külső spoilerek...
Minden esetben igen költséges egy ilyen átalakítás.
Mielőtt belevágsz, kérj meg itt egy GT-i tulajt, hogy vigyen egy körre, hogy eldönthesd, mindezt megéri-e megugranod vagy sem.
Szerintem IGEN!
(A projektekben számos szakmai leírásokkal és képekkel illusztrált E8-E9-E10-E11 4AGE-sítést, sőt komplett GTi-sítést olvashatsz!
Továbbá a 4AGE gyorstalpalóban, sőt egyéb témáinkban is találsz számodra hasznos infókat)
ZDoman a legtapasztaltabb, legképzettebb, fő császárja a témának. Én csak ötletelek...
A Bigportos 4AGE-k blokkjai nem voltak olajhűtésesek, így ez nem gond, hogy az F-esed sem az.
Furatok, nyugvó csapágyak, olaj-vízjáratok többnyire egyeznek.
Az égéstér, többek közt a dugattyúk tetejeinek kialakítása azért nem véletlenül lett így kitalálva.
Igen jelentős eltérés van a 4A-F és a 4A-GE dugattyú tetőkben (8-as medence kontra 4 kis félhold). Nincs tapasztalatom, hogy nem-e nyitnának-e bele a 4AGE szelepek a medence szélébe, de ha el is férnének, akkor is tök más lenne az áramlás és a keverék képzés (a térbeli test formáján és térfogatán kívül a 4AGE-nek nagyobb a szelepszöge is!). Azon kívül, hogy a gyári 4AGE teljesítménytől így akár jó messzire is kerülhetsz, igen veszélyes is a dolog. Dús / (szegény) keverék, rossz öblítés, forrópontok kialakulása, emisszió, keverékképzési ECU hibák, kopogás, horonytörés...
Magyarul 4AGE dugattyú szerintem mindenképpen "illene".
A hajtókar már kérdéses...
Létezett vastag és vékony csapos is belőle. (4AF-et egészen a 90-es évek végéig gyártottak). Meg kéne nézni, hogy a tied milyen.
És szerezni 4db 4AGE hajtókar-dugó párost.
Már csak a magas fordulat miatt is.
Ha nagyon nincs hajtókar és szeretsz izgalmasan élni, akkor csak dugattyút. Ebből is van "préselt" csapszeges és seeger gyűrűs megoldás. 4AGE dugattyúból létezett mindkettő, szerintem a csapszeg átmérő a 4AF-eknél is 18-20mm környéke (most nem olvasok utána), így lehet találni és összehozni 4AF hajtókar + 4AGE dugattyú párost. (de nem javaslom).
A dugattyú miatt fontos lesz a vezérlés (motorvezérlésre, befecskendezésre gondolok). Leegyszeűsítve van 3 féle, nem feltöltött, 16 szelepes 4AGE dugó tető.
- homorú (Bigport, AFM-es)
- nagyjából sík (Bigport, MAP-os)
- domború (Smallport AFM/MAP)
Sorban egyre nagyobb kompresszió viszonnyal.
Ezekhez kellene társítani első kettőnél az injektorokat, ECU-t, gyújtást...
Smallport-Bigport közt a hengerfejet is.
Halkan megjegyzem vannak eltérő vezérlés és dugattyú működő motor párosok, sőt tuning célú eljárások. Érdemes utána olvasni, hogy melyik működik melyikkel büntetlenül.
(Bigport AFM-es dugó Bigport MAP vezérléssel biztosan!)
Reálisan gondolom E9-ből származó AFM-es hengerfejed és sallangod van.
Ehhez kellene 4db AFM-es dugattyút szerválnod. (akár ebay-ről, akár valami "tuning" márkából, ha mondjuk a ritkábbik "préselt" csapszeges 4AF-ed van)
Főtengely
Egyre aktuálisabb kérdés ez a 4AGE tulajoknak.
Az F-es főtengely sonkái "kevésbé kidolgozottak", a csapágyakkal érintkező részek felületkezelése nem tudjuk, hogy ugyanolyan-e, DE nyugvó sor tekintetében, szimering átmérőkben egyezik a 4AGE-vel és hajtókar átmérőkből is elérhető a 4A/4AF/4AFE családból 40 és 42mm-es "kis és nagy csapos" is egyaránt.
Tehát fizikailag berakható és úgy gondolom egyre többen is fognak élni a lehetőséggel a 4AGE alapméretes 100+ezer Ft-os főtengely árak és elérhetőségi problémák miatt.
A lendkerék felfogató furatszám különbözik! Nem 8, hanem csak 6 csavaros, így hozzá való F-es lendkerék kell! Ez sem feltétlenül probléma, ki lehet ugyanúgy súlyozni, könnyíteni, sőt 4AGE-hez hasonló 200-as majd 212-es, sőt az összkerekesek miatt még nagyobb kuplung átmérő is elérhető volt hozzájuk, tehát lendkerék felett már mehet a legó.
Ezeken felül ne feledd a komplett kábelezést, az üzemanyag csövezést, hűtőrendszert, az elektromos AC-t (tankot), a műszeregység visszajelzőket, a sima C50-es váltód miatti enyhébb lomhaságot...
Ha már váltót is cserélsz, netán 4AGE önindítót, generátort is szeretnél, akkor már a vízpumpától jövő hátsó vízcsövezésen is kell módosítani, blokkra csavart acél váltó-motor közdarabot is kell cserélni, de gyorsan átgondolva talán működhet a váltócsere utóbbiak nélkül is megmaradva "F-es aljként".
A gyújtáselosztó miatt nem tudom elfér-e az F-es generátor (pont a túloldalon van), így lehet, hogy ezt a részt, így a hátsó vízcsövet elkerülhetetlneül alakítanod kell.
Ha van szervokormány a kocsidban, készülj fel arra is, hogy a szivattyúja nem lesz jó, így a csövezése és tartálya sem, hisz a helyére kerül a generátor. Az említett szervós alkatrészekból is 4AGE kompatibilist kell találnod.
Ja és az átépítés után csak 100-as benya a horonytörések elkerülése érdekében!
Szumma szummárum, szerintem nem hiszem, hogy jobban bele kell így első blikkre mélyednem.
Azért írtam mindezt le, mert hiszem, hogy tudatos, megfontolt és komoly szakmaisággal (vagy még több anyagi forrással) rendelkező tulaj vagy és nem hiába túráztattál
Összegzésképpen.
Rácsavarozhatod a hengerfejet (akkor is kell az utóbbi pár átalakítás), DE NEM AJÁNLOM. (már csak a blokk síkolás elmulasztása miatt is.)
Ha az említett dugó-hajtókar cserés megoldást választod, akkor meg már úgyis kompletten fel lesz újítva. Új csapágyak, esetleges hónolás stb és csak a blokk és a főtengely marad a régi.
Tanúlság:
A szükséges motor ÉS EGYÉB alkatrészek miatt, mindenképp egy GT-i donorral jársz jobban (anyagilag is)! Annak motorját gatyába rázva meglesz mindened, sőt ami utána úgyis kelleni fog az erősebb első-hátsó futóműved, a hátsó tárcsaféked, a toronymerevítőd, a GT-i műszeregységed, akkor már az ülések, kárpitok, elektromos extrák, külső spoilerek...
Minden esetben igen költséges egy ilyen átalakítás.
Mielőtt belevágsz, kérj meg itt egy GT-i tulajt, hogy vigyen egy körre, hogy eldönthesd, mindezt megéri-e megugranod vagy sem.
Szerintem IGEN!
(A projektekben számos szakmai leírásokkal és képekkel illusztrált E8-E9-E10-E11 4AGE-sítést, sőt komplett GTi-sítést olvashatsz!
Továbbá a 4AGE gyorstalpalóban, sőt egyéb témáinkban is találsz számodra hasznos infókat)
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Gugyor
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2002
- Csatlakozott: 2011 jan. 16, 07:21 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Motor, hajtás
100-as benzin? Az enyém tiszta hülye volt tőle. A carinába azt tankolok az bírja
Corolla AE92 GTI HB
Toyota carina e gli
Toyota carina e gli
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Motor, hajtás
Hülye volt tőle?
Ez fejtsd ki kérlek.
Én csak Maxxmotion 100-assal járok, kivétel nélkül immáron 3-4 éve biztosan. Előtte is jellemzően, de ott becsúszott 1-2 95-ös.
Volt 2x is horonytörésem. Nem akarok még többet. Nem csörög a motor, szebben is jár.
Amennyivel többe kerül, azt minimum meghozza fogyasztáson. (ha nem állatkodásra tankolod bele)
Ez fejtsd ki kérlek.
Én csak Maxxmotion 100-assal járok, kivétel nélkül immáron 3-4 éve biztosan. Előtte is jellemzően, de ott becsúszott 1-2 95-ös.
Volt 2x is horonytörésem. Nem akarok még többet. Nem csörög a motor, szebben is jár.
Amennyivel többe kerül, azt minimum meghozza fogyasztáson. (ha nem állatkodásra tankolod bele)
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Gugyor
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2002
- Csatlakozott: 2011 jan. 16, 07:21 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Motor, hajtás
Ingadozott az alapjárat. Volt hogy le is állt. Bár azóta nem próbálkoztam.
Corolla AE92 GTI HB
Toyota carina e gli
Toyota carina e gli
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Motor, hajtás
Érdekes...
Kivillogtattad már?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Gugyor
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2002
- Csatlakozott: 2011 jan. 16, 07:21 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Motor, hajtás
Nem. Ez évekkel ezelőtt volt. Lehet rápróbálok megint
Corolla AE92 GTI HB
Toyota carina e gli
Toyota carina e gli
-
- Újonc
- Hozzászólások: 6
- Csatlakozott: 2017 okt. 20, 01:46 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GL
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Re: Motor, hajtás
Köszönöm szépen az információt!
- toytomi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2852
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: Motor, hajtás
Vajon nagy csapos és alapméretes lehet? Elég jó áron van szerintem, ha mindene stimmel.
https://www.ebay.com/itm/87-89-Toyota-M ... ect=mobile
https://www.ebay.com/itm/87-89-Toyota-M ... ect=mobile
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Motor, hajtás
A faceliftes MR2-é már nagy csapos tudtommal. És a blokkja is 7 bordás.
Persze, ha bevállalsz egy ilyet személyes megtekintés nélkül, akkor kérj makrós képeket, garanciát és persze igazolást, hogy 42.
Persze, ha bevállalsz egy ilyet személyes megtekintés nélkül, akkor kérj makrós képeket, garanciát és persze igazolást, hogy 42.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- domi007
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1233
- Csatlakozott: 2014 jún. 15, 10:42 pm
- Autód gyártási éve: 1983
- Autód típusa (és generációja): Celica
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Motor, hajtás
42 mm-es 4A-GE főtengely jelképes összegért elvihető, nálam csak útban van. A 4-es hengernél elforgott a csapágy, tehát csak köszörülést kipróbálni jó szerintem, elég masszívan megkopott a tengely.
AA63 Celica '83 -
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Motor, hajtás
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)