dieselsuxx írta:2 év ill. 95k km tapasztalatom van ezzel a motorral. Tökéletesen elégedett vagyok vele. Egy dízelspecifikus gond volt vele az említett távon, mégpedig az SCV szelep ragadása a magasnyomású szivattyún. Persze nem hagyott ott emiatt. 30k forintba fájt a cseréje. Levontam a következtetést és csak prémium dieselt kap, amiben nincs biodiesel. Rendszeresen kap tisztító adalékot és 2T olajat (mivel nincsen részecskeszűrő). Tízezrenként kap friss olajat és 272k km-el a háta mögött gyorsabb a gyári végsebességnél. Nem kokszolódik. EGR szelep ekkora táv után is tiszta belülről. Nem túl nagy a litertelljesítménye, többek között ezért előlegezem meg neki az örök élet, plusz egy napot.adamB írta:sziasztok!
mi a véleményetek a corolla d4d 116 lóerős verziójáról? jó választás volt? érdemes egy optimalizáló chippelésre elvinni?a "jobb fogyasztás" érdekében
Okos emberek szerint 300k km után jönnek az injektor gondok. Erről majd jövőre beszámolok![]()
Ennyi...

KE11 Sedan 


