Pacsker írta:Srácok!
Kié lesz az első 30 éves E9 a klubban?
EPC szerint kinek mely havi gyártású?
Netán lesz itt olyan is, aki tervezi a muzeális minősítést?
Toyodiy szerint az enyém:
05/1988 TOYOTA COROLLA (EE90L-ALMDSW) XL EUR LB LHD 2E CBR MTM 5F

Pacsker írta:Srácok!
Kié lesz az első 30 éves E9 a klubban?
EPC szerint kinek mely havi gyártású?
Netán lesz itt olyan is, aki tervezi a muzeális minősítést?

Pacsker írta:Srácok!
Kié lesz az első 30 éves E9 a klubban?
EPC szerint kinek mely havi gyártású?
Netán lesz itt olyan is, aki tervezi a muzeális minősítést?

IttLyani írta:Ezt hol is kell megnézni?
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)

KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)

12v3,2w és 14v1,2w izzót, ha jól tudom nem gyárt senki, csak közvetlenül a Toyotától tudod megvenni. Bár lehet a beszállítót is érdemes lenne kinyomozni.Pacsker írta:Ugyan többnyire EPC-ből szedegedtem össze, amit mindenki megtehetne, de megosztanám, hátha megegyszerűsíti valaki dolgát.
E9-es Corolla belső fényforrásait gyűjtögettem ki. Ugyan azonos foglalatúnak tűnnek egyes darabok, de mégsem ugyanolyanok. Ha vakon cserélgetjük a kis izzókat túl halvány vagy túl erős is lehet a gombok, piktogramok fénye, ami az esztétikán kívül végzetes bajt is okozhat. (túl nagy teljesítményű izzó --> nagyobb hő --> olvad a műanyag)
A Toyota (vagyis az izzó beszállító) mindig feszültséghez kötött mA-ban vagy W-ban adja meg az izzók "teljesítményét". Ezek nagyon könnyen átválthatók egymás mértékegységeire.
Most nem az izzók fajtájára, formájára (az megy mindenkinek fejből vagy kiveszi és ott a minta), hanem a teljesítményükre/fényerejükre hívnám fel az alábbiakban a figyelmet.
Sok a korábbi szakszerűtlen csere, így ne a bent lévőnek higgyetek, hanem tessék figyelni, hogy ha cserélitek, az alábbi értékűek kerüljenek bele:
- Műszeregység háttérvilágítás ÉS szegénység jelző - 12V 3,4W
- Műszeregység visszajelző ikonok (ajtónyitás, töltés, index, ködlámpa...) - 12V 1,2W
- Fűtés vezérlő panel - 14V 1,4W
- (Klíma szingli gombos - 14V 80mA / Dupla, "Econ" gombos - LED-ek)
- Elakadásjezlő háttérvilágítés - 14V 1,4W (28V-1,12W)
- Elakadásjelző villogó fénye - 14V 1,4W
- Hátsó ablakfűtés, ködlámpa, (fsz. mosó, központi zár..) kapcsoló - 12V 1,12W
- (Tempomat Cruise felirat Bruce E9-nek) - 12V 40mA
- Szivargyújtó - 14V 1,4W
- Hamutartó - 14V 1,4W
- Elektromos ablak vezérlő - LED-ek
- Ülésfűtés - LED-ek
- (ha valaki az elektromos fényszóró magasság állítót lecseréli egy E11-esére -ami már világít - 14V 40mA)
- Utastér világítás - 12V 10W
- Wagon 2. utastér világítás - 12V 5W
- Térkép lámpa (elektromos napfénytető esetén) - 12V 10W
- Wagon térképlámpa - 12V 10W
- Csomagtér világítás (Liftback, Hatchback, Wagon) - 12V 5W
- Sedan, Coupe csomagtér világítás - 12V 3,8W
Ha valamit kihagytam, szóljatok és utána megyek.

KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)

Igen, aztPacsker írta:(Ha 3,4-et szerettél volna írni)
Akkkor ez nem igaz
Nekem van mindkettő. Ráadásul Japán izzó. Talán a Koito név elég bizalmat generál Japán autós körökben.


KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)


KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)


87 október. Most 320 ezernél tartok.Pacsker írta:IttLyani írta:Ezt hol is kell megnézni?
http://www.toyodiy.com/parts/q.html
Beírod az alvázszámod és keres.
Érdemes beírni több netes EPC-be. Van 1-2 adatbázis, ami esetleg több adatot is megjelenít az autódról, ha éppen a Toyodiy nem tenné.
Ha jól emlékszem a tied 87-es lesz. Az első E9 GTi-k egyike.
Sajnos én nem szállhatok versenybe. 88 júliusi a piros...
