E11 - (1997-2002)
-
- Visszajáró
- Hozzászólások: 51
- Csatlakozott: 2009 márc. 08, 04:38 pm
- Tartózkodási hely: Pécs
Re: E11 - (1997-2002)
Mielőtt szétszeded, szerintem próbálj meg valamilyen injektor tisztítót (STP, Protect, Wynss). Illetve én a benzinhez mindig teszek Spuri adalékot. Én gázzal járok és még sohasem volt gondom az injektor leragadásával. (Most már 650.000 km-nél tartok.)
- lexuxka
- Visszajáró
- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2010 nov. 12, 10:22 pm
- Tartózkodási hely: Vas Celldömölk
Re: E11 - (1997-2002)
gaborheiling írta:Mielőtt szétszeded, szerintem próbálj meg valamilyen injektor tisztítót (STP, Protect, Wynss). Illetve én a benzinhez mindig teszek Spuri adalékot. Én gázzal járok és még sohasem volt gondom az injektor leragadásával. (Most már 650.000 km-nél tartok.)
Helló
Igen a spurit már én is próbáltam.Decemberben kapott egy teljes egytankos flakont a teljes tank mellé de semmi...Azóta is ugyan az...Tegnap lehúzkodtam az injektorok csatijait és mindenhol az előírt ellenállásértékek között mértem {Fuel injector resistance 13.4 to 14.2 Ohms} mind a négy befecskendezőn!Most próbálok utánajárni hol tudnék hozzá beszerezni tömítéskészletet.
Köszi segítséget
Svájcban órát,Japánban autót gyártanak!!!
- Lyani
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1676
- Csatlakozott: 2007 ápr. 22, 01:13 am
- Autód gyártási éve: 2012
- Autód típusa (és generációja): Auris
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Szigethalom
Re: E11 - (1997-2002)
Márkatársak!
Nektek mi van írva a forgalmi ominózis V9-es rublikájába?
Az értelmesebbnek mondható EURO besorolás alapján meg hová tartoznak az E11-ek? 3? 4?
Nektek mi van írva a forgalmi ominózis V9-es rublikájába?
Az értelmesebbnek mondható EURO besorolás alapján meg hová tartoznak az E11-ek? 3? 4?
Auris MK1 HSD Sol 5 door Hatchback
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30
- lace00
- Újonc
- Hozzászólások: 18
- Csatlakozott: 2015 szept. 05, 10:34 pm
- Autód gyártási éve: 2000
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Harmony
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Re: E11 - (1997-2002)
Pont a napokban írtam róla a projektemben:
Faceliftes sedanokról van szó.lace00 írta:Úgy tűnik az én forgalmimban is rosszul szerepel a környezetvédelmi besorolás. (04 van a V.9-es rubrikában)
Amennyire én tudom a 4ZZFE motornak jobb besorolásban kéne lennie, már csak azért is mert az azonos motorral rendelkező másiknak 06 szerepel ugyanott. Különbség csak az évjáratban van. (egyik 2000-es, másik 2001-es)
E11 Corolla Sedan 1.4 VVT-i
-
- Visszajáró
- Hozzászólások: 51
- Csatlakozott: 2009 márc. 08, 04:38 pm
- Tartózkodási hely: Pécs
Re: E11 - (1997-2002)
Nekem 2000.04 havi Wagon 4ZZFE kódú és 06 van a V9-es nél.
- Sancy
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2934
- Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
- Tartózkodási hely: Pécel
Re: E11 - (1997-2002)
2001. 3zz moci 06.
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E11 - (1997-2002)
Beka facelift elotti szmogriado tiltott
Veselampas Vvti-k mar mehetnek vagy helyesbiteni kell a forgalmit.
Azonban veselampas benzinest inkabb nem vagy csak hatalmas korultekintessel/penztartalekkal vennek a motorjuk miatt...
Veselampas Vvti-k mar mehetnek vagy helyesbiteni kell a forgalmit.
Azonban veselampas benzinest inkabb nem vagy csak hatalmas korultekintessel/penztartalekkal vennek a motorjuk miatt...
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Lyani
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1676
- Csatlakozott: 2007 ápr. 22, 01:13 am
- Autód gyártási éve: 2012
- Autód típusa (és generációja): Auris
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Szigethalom
Re: E11 - (1997-2002)
Látom Matyi megértetted a kérdés lényegét. Köszönöm a választ.
Viszont E11 "kisbéka" mondjuk G6 helyett csak a TS kompakt jöhetne szóba, de az meg már egészen másik kategória árazás tekintetében.
Viszont E11 "kisbéka" mondjuk G6 helyett csak a TS kompakt jöhetne szóba, de az meg már egészen másik kategória árazás tekintetében.
Auris MK1 HSD Sol 5 door Hatchback
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: E11 - (1997-2002)
Yaris verso TS mocival.
Családi száguldány.
Családi száguldány.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- TiBiGee
- Visszajáró
- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2016 máj. 17, 11:56 am
- Autód gyártási éve: 2000
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: Wagon (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: E11 - (1997-2002)
Minden, amit tudnunk kellett volna a ZZ motorokról, mielőtt E11 faceliftet vettünk:Pacsker írta:Beka facelift elotti szmogriado tiltott
Veselampas Vvti-k mar mehetnek vagy helyesbiteni kell a forgalmit.
Azonban veselampas benzinest inkabb nem vagy csak hatalmas korultekintessel/penztartalekkal vennek a motorjuk miatt...
http://toyota-club.net/files/faq/04-01- ... fe_eng.htm
1.4 vvti wagon weselámpás (2001)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E11 - (1997-2002)
Szuper link, hasznos összefoglaló
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- mozso
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: E11 - (1997-2002)
TiBiGee által linkelt ZZ motorokkal foglalkozó oldal valóban hasznos. Régi infó forrás sokunknak, de mostanság (2016-ban) picit átírták a linkelt oldalt és kvázi bújtatott negatív hangvételű lett. Az okokat nem tudom, vszínű egy igazi Toyotás írta át, aki a régebbi motorokon szocializálódott és picit csalódott az elkeffentett ZZ mocik miatt. A helyzet azért nem annyira rossz - mint amit ír - még akkor sem, ha négy hibát (zörgő szívósor, szívósor tömítés, hajtókar csapágyak gondjai és VVTi vezérlő gondok) nem tüntetett fel. Ennek ellenére hasznos és jól összeszedett írás!
Ha leveszem a Corollás sapkámat, még akkor is azt mondom: a ZZ motorok kezdeti elrontott (később javított) tervezése ellenére jóval és jóval megbízhatóbbak - kevésbe drágán javíthatóak - , mint a kortárs motorok nagy többsége.
Ha leveszem a Corollás sapkámat, még akkor is azt mondom: a ZZ motorok kezdeti elrontott (később javított) tervezése ellenére jóval és jóval megbízhatóbbak - kevésbe drágán javíthatóak - , mint a kortárs motorok nagy többsége.
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
- batyu
- Visszajáró
- Hozzászólások: 31
- Csatlakozott: 2010 ápr. 06, 01:24 pm
- Tartózkodási hely: Dunaújváros
Re: E11 - (1997-2002)
Sziasztok !!
Ha pár napon belül nem kapok csekket a közlekedésrendészettől akkor megmondom mennyit mentem !!
Ha pár napon belül nem kapok csekket a közlekedésrendészettől akkor megmondom mennyit mentem !!
E11 Sedan , 4A-FE / 110 LE
- TiBiGee
- Visszajáró
- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2016 máj. 17, 11:56 am
- Autód gyártási éve: 2000
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: Wagon (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: E11 - (1997-2002)
Sziasztok!
Egy kicsit hipochonder vagyok az autó egészségét illetően.
E11 facelift tulajokhoz szól a kérdés: mennyi idő, amíg (mostanában) fagypont körüli időben reggel szabad ég alól elindulva elkezd meleget fújni az utastér fűtés max hőfokra állítva? Olyan érzékelhető melegre gondolok, nemcsak arra, hogy kicsit elemelkedett a jéghidegtől.
Azért kérdezem, mert Apám régi Mondeojában kis alapjáratás és két kanyar után érezhető volt a fűtés, meglepődtem.
Nekem ha nincs nagy dugó, fagypont körülről 7 km is lehet, amíg középállásba áll a vízhőfok mutatója a műszerfalon. Ez nektek mennyi idő?
Köszi!
Egy kicsit hipochonder vagyok az autó egészségét illetően.
E11 facelift tulajokhoz szól a kérdés: mennyi idő, amíg (mostanában) fagypont körüli időben reggel szabad ég alól elindulva elkezd meleget fújni az utastér fűtés max hőfokra állítva? Olyan érzékelhető melegre gondolok, nemcsak arra, hogy kicsit elemelkedett a jéghidegtől.
Azért kérdezem, mert Apám régi Mondeojában kis alapjáratás és két kanyar után érezhető volt a fűtés, meglepődtem.
Nekem ha nincs nagy dugó, fagypont körülről 7 km is lehet, amíg középállásba áll a vízhőfok mutatója a műszerfalon. Ez nektek mennyi idő?
Köszi!
1.4 vvti wagon weselámpás (2001)
-
- Visszajáró
- Hozzászólások: 51
- Csatlakozott: 2009 márc. 08, 04:38 pm
- Tartózkodási hely: Pécs
Re: E11 - (1997-2002)
Az enyémnek is kell annyi legalább.