E11 - (1997-2002)

Karosszéria variánsok, motorfajták, egyéb típusok. Toyotainkról szakmai beszélgetések, tudnivalók, érdekességek...
harmathb
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2016 okt. 10, 01:11 pm
Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: harmathb » 2016 okt. 12, 03:00 pm

Köszi szépen a tippeket, ezek mind megvannak.
Gumi is a gyári méret van fenn, kigyorsításokkal is finoman bánok, most shell v power 100-as benzint éget 6-7 tankolás óta. Nyilván sokat jelent, de azért nem olyan mintha 2900-et pörögne 140-nél...
Nah meg aztán egy tempomatért is odaadnám fél vesém :D

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2016 okt. 12, 08:01 pm

A motor karaktere nem engedi, hogy kevesebbet pörögjön, 4200-nál adja le a max. nyomatékot. 6-os váltónál meg nem is pörögne kevesebbet sajnos.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

olahjojo1990
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 42
Csatlakozott: 2010 nov. 24, 05:03 pm
Tartózkodási hely: Budapest
Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: olahjojo1990 » 2016 okt. 16, 11:18 am

Sziasztok!

Tudom volt már kérdés, de a keresőben nem találom a megoldást...
E11 4E-FE...full fapad kivitel... cseréltem műszeregységet fordulatszámmérősre, ebben lenne külső hőmérséklet mérő, de nekem állandó -E van, vagy -30 fok. Mit kéne és hova beszerelnem, hogy mérje a külső hőmérsékletet?
Ahogy keresgéltem a neten, egy hasonló dolgot találtam, mint a beszívott levegő hőmérsékletmérő szenzorja, ami a levegőszűrőbe van bedugva...Ez mérné a külső hőmérsékletet is, csak másikat kéne vegyek bele?
Vagy mi a megoldás?

Köszi a segítséget!
1990 Toyota Celica GT 3S-GE
1998 Toyota Corolla WRC Replica 4A-FE

Avatar
Jorn
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1354
Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
Autód gyártási éve: 1998
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Terra
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: Jorn » 2016 okt. 16, 04:35 pm

olahjojo1990 írta:Sziasztok!

Tudom volt már kérdés, de a keresőben nem találom a megoldást...
E11 4E-FE...full fapad kivitel... cseréltem műszeregységet fordulatszámmérősre, ebben lenne külső hőmérséklet mérő, de nekem állandó -E van, vagy -30 fok. Mit kéne és hova beszerelnem, hogy mérje a külső hőmérsékletet?
Ahogy keresgéltem a neten, egy hasonló dolgot találtam, mint a beszívott levegő hőmérsékletmérő szenzorja, ami a levegőszűrőbe van bedugva...Ez mérné a külső hőmérsékletet is, csak másikat kéne vegyek bele?
Vagy mi a megoldás?

Köszi a segítséget!
Nem a levegőszűrőbe dugott méri, hanem van egy érzékelő elöl, a motorház tető zárja alatt kb. 20 centivel... én ha benézek a rendszámtáblám alatt a lökhárító nyílásán, akkor pont látom :) Bontóban kapható, a webáruházak jellemzően nem is ismerik. Nyilván megy hozzá kábel is, szóval valaminek ott kell fityegnie üresen, ha nem akkor...
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)

olahjojo1990
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 42
Csatlakozott: 2010 nov. 24, 05:03 pm
Tartózkodási hely: Budapest
Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: olahjojo1990 » 2016 okt. 17, 06:37 pm

Jorn írta:
olahjojo1990 írta:Sziasztok!

Tudom volt már kérdés, de a keresőben nem találom a megoldást...
E11 4E-FE...full fapad kivitel... cseréltem műszeregységet fordulatszámmérősre, ebben lenne külső hőmérséklet mérő, de nekem állandó -E van, vagy -30 fok. Mit kéne és hova beszerelnem, hogy mérje a külső hőmérsékletet?
Ahogy keresgéltem a neten, egy hasonló dolgot találtam, mint a beszívott levegő hőmérsékletmérő szenzorja, ami a levegőszűrőbe van bedugva...Ez mérné a külső hőmérsékletet is, csak másikat kéne vegyek bele?
Vagy mi a megoldás?

Köszi a segítséget!
Nem a levegőszűrőbe dugott méri, hanem van egy érzékelő elöl, a motorház tető zárja alatt kb. 20 centivel... én ha benézek a rendszámtáblám alatt a lökhárító nyílásán, akkor pont látom :) Bontóban kapható, a webáruházak jellemzően nem is ismerik. Nyilván megy hozzá kábel is, szóval valaminek ott kell fityegnie üresen, ha nem akkor...
Köszi, valamelyik nap megnézem...
Esetleg egy fotót tudnál róla küldeni, hogy mit keressek?
1990 Toyota Celica GT 3S-GE
1998 Toyota Corolla WRC Replica 4A-FE

Avatar
FSanyo
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 86
Csatlakozott: 2015 nov. 29, 10:02 pm
Autód gyártási éve: 1997
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: G6
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Szolnok
Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: FSanyo » 2016 nov. 15, 02:36 pm

Sziasztok!

most hogy itt vannak a hidegebb idők, az elektromos ablakok ellustultak a kocsiban. van valakinek valamilyen ötlete hogyan lehetne a motorokba egy kicsit több életerőt lehetni? vagy szimplán éljek vele együtt, és várjam a jó időt? :)

Köszi

Avatar
Sancy
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2934
Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
Tartózkodási hely: Pécel
Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: Sancy » 2016 nov. 15, 03:46 pm

Akksid jo?
Esetleg a mechanikanak pucolas, kenes, apolas...
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i

E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban

Avatar
FSanyo
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 86
Csatlakozott: 2015 nov. 29, 10:02 pm
Autód gyártási éve: 1997
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: G6
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Szolnok
Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: FSanyo » 2016 nov. 15, 04:23 pm

Az akksi rendben van igen.

Nemhiszem hogy valaha szét lett volna szedve, szóval igazad van, lehet neki ülök, és megtakarítgatom. :)

Köszi

Avatar
Jorn
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1354
Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
Autód gyártási éve: 1998
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Terra
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: Jorn » 2016 nov. 15, 09:46 pm

olahjojo1990 írta:
Jorn írta:
olahjojo1990 írta:Sziasztok!

Tudom volt már kérdés, de a keresőben nem találom a megoldást...
E11 4E-FE...full fapad kivitel... cseréltem műszeregységet fordulatszámmérősre, ebben lenne külső hőmérséklet mérő, de nekem állandó -E van, vagy -30 fok. Mit kéne és hova beszerelnem, hogy mérje a külső hőmérsékletet?
Ahogy keresgéltem a neten, egy hasonló dolgot találtam, mint a beszívott levegő hőmérsékletmérő szenzorja, ami a levegőszűrőbe van bedugva...Ez mérné a külső hőmérsékletet is, csak másikat kéne vegyek bele?
Vagy mi a megoldás?

Köszi a segítséget!
Nem a levegőszűrőbe dugott méri, hanem van egy érzékelő elöl, a motorház tető zárja alatt kb. 20 centivel... én ha benézek a rendszámtáblám alatt a lökhárító nyílásán, akkor pont látom :) Bontóban kapható, a webáruházak jellemzően nem is ismerik. Nyilván megy hozzá kábel is, szóval valaminek ott kell fityegnie üresen, ha nem akkor...
Köszi, valamelyik nap megnézem...
Esetleg egy fotót tudnál róla küldeni, hogy mit keressek?
Kép
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)

Avatar
TiBiGee
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 40
Csatlakozott: 2016 máj. 17, 11:56 am
Autód gyártási éve: 2000
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: Wagon (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: TiBiGee » 2016 nov. 20, 12:38 am

Sziasztok!

Faceliftes kombi E11-em van, 1.4 VVTI Linea Sol. Épp egy noname Mentor M-200 téli gumi van rajta acélfelnin az előző tulaj jóvoltából, 175/65 R14 méretben. Kicsit mintha ólomlábú lenne tőle a nyárihoz képest, és az ADAC teszteken is rendre az utolsó helyet csípi meg a Mentor.

Tervezem, hogy előbb-utóbb jobb gumira váltok. Elsődleges szempont, hogy kényelmes, könnyed (kátyúálló) és halk legyen nagyobb sebességnél is. Ebből a szempontból 165/70 legyen a méret vagy 175/65, esetleg 185?

A (csak) 81-es súlyindex belefér még a kombinál? Dinnyét ritkán viszek.

Van még egy érdekesség, amikor 20-at mutat a sebességmérő, erősebb a gördülési zaj, mint lassabban vagy gyorsabban haladva. Lehet a gumi az oka?

Érdekel valakit egyébként a Mentor garnitúra?

Köszi a válaszokat
1.4 vvti wagon weselámpás (2001)

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2016 nov. 23, 04:57 pm

Hankook télije tökéletes. 165 /70 R14.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

guginho
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 44
Csatlakozott: 2014 jún. 30, 07:09 pm
Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: guginho » 2017 jan. 06, 09:59 pm

Sziasztok srácok,

1.6os G6r-m van, egy ideje már indítás után elég hangosan szól a szervószivattyú. A szerelőm szerint még egy darabig elmegy, de lassan fog kelleni egy új. Utánanéztem, újonnan elég horror ára van. Tudtok valami tippet, hogy esetleg ezt felújítani lehet-e? Illetve, hogy az 1.6-osban ugyanaz van-e mint a kisebb motorosokban? ez azért lenne érdekes, hogyha esetleg bontottban keresgélnék tovább.

köszi

Avatar
Jorn
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1354
Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
Autód gyártási éve: 1998
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Terra
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: Jorn » 2017 jan. 07, 10:53 am

guginho írta:Sziasztok srácok,

1.6os G6r-m van, egy ideje már indítás után elég hangosan szól a szervószivattyú. A szerelőm szerint még egy darabig elmegy, de lassan fog kelleni egy új. Utánanéztem, újonnan elég horror ára van. Tudtok valami tippet, hogy esetleg ezt felújítani lehet-e? Illetve, hogy az 1.6-osban ugyanaz van-e mint a kisebb motorosokban? ez azért lenne érdekes, hogyha esetleg bontottban keresgélnék tovább.

köszi
Szerintem szervóba is van valami csodalötty, szervó tömítő vagy hasonló... egy próbát megérhet.
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)

Avatar
Sancy
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2934
Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
Tartózkodási hely: Pécel
Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: Sancy » 2017 jan. 07, 12:58 pm

A szervo rendszerbe kizarolag szervo olajat toltsunk.
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i

E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban

Avatar
lexuxka
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 40
Csatlakozott: 2010 nov. 12, 10:22 pm
Tartózkodási hely: Vas Celldömölk
Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: lexuxka » 2017 jan. 22, 03:29 pm

Helló sziasztok mindenkinek!

Kérdéssel fordulnék hozzátok!
Adott az egy 2000es kiadású 1.4 vvt-i 4zzfe motorkódú Harmony felszereltségű autóm.
Már a megvétel után (2010) a hideg beköszöntével minden télen a reggeli első hidegindítás nem megy zökkenőmentesen...
Indítás után három hengerezik az autó és villog a check lámpa,hogy a katalizátor veszélyben!
Ha indítok és elindulok egyből az autóval akkor elindul a negyedik henger is és minden oké vele!
Ez csak abban az esetben van így ha az aznapi legelső hidegindítás van eszközölve az autón,szóval ha már egyszer bemelegedett utána már aznap bármikor is indítom el nem csinálja ezt...
És utána már hidegen melegen szépen jár és húz a motor!
<Míg nyáron hidegen melegen pöcc röff a motor csak a hideg beköszöntével jelentkezik ez a probléma...>

Először olvastattam hibakódot:
"P 0303 3.henger égéskimaradásának érzékelése"
"P 0304 4.henger égéskimaradásának érzékelése"
"P 0300 Véletlenszerű/több henger hibás gyújtásának érzékelése"

Ezután a gy.trafókat felcseréltem a 3as 4es hengerét átraktam az 1es 2es hengerhez.
Hidegindítás három hengerezés check lámpa-->hibaolvasás

A hiba maradt a 3as és 4es hengerben így a gy.trafók rendben vannak...!
Következő lépésem az injektorok felcserélése lenne a gy.trafók mintájára,de nem mertem kiszedni őket lévén az autó 17éves és félek,hogy a hidegben sérülne valamelyik tömítése,ezért megpróbáltam felhajtani hozzá tömítés készletet,de sehol sem találtam hozzá a nagyobb autós webshopokban...
Kérdésem a következő lenne!
Találkozott már más is ilyen hibával?Esetleg van ötletetek hogyan merre vizsgáljam tovább a történetet?Vagy tud e valaki esetleg olyan helyet ahol az injektor tömítéseit betudnám szerezni?
Válaszotokat előre is köszönöm Jómagam és az autó katalizátora nevében is!
Svájcban órát,Japánban autót gyártanak!!!


Válasz küldése