Pacsker írta:Már vártam az első post után ezt a kis csúfságot
Beszarás, de az amcsik előszeretettel nyomatják a Hollywood-i filmekben. Annyira csúnya, hogy már csúnyánál maradnék, de látszik rajta, hogy nem érzi magát zavarban, ha szembe jön vele a domborzat.
Naív és buta vagyok, de ebből a generációból csak "hosszú" létezett?
Igen, ez a station wagon osztály lényege. Akkor még nem dívott a nagynak tervezett modell visszavágása, mint később pl. a 120-as LC-nél.
Pacsker írta:
(Nagyon várom már többek közt a négy "kocka" lámpást, a 80-as évek hosszú, magas szörnyeit)
Mindjárt érkeznek. (na te is jó kutyaütő banda lapjáról szedted a képet)
Google.
Csak szépet kerestem. Nem néztem honnan jön
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)