Pacsker írta:Beszélhetünk róla.
A pilot csavarokat akár egy vékony műszerés lapos csavarhúzóval is tudod tekergetni, ha beszúrod a biztonsági palás és a csavar közé.
Az, hogy megvettem a gyári SST-t, csupán fanatizmus. Ha kell egyébként szívesen kölcsönadom!
Az a biztonsági palást egy takony egy megoldás!Több karbist is csináltam,mindnek az lett a vége hogy leszedtem a felső részt,akkor kijött a pilot (keverék-finomállító csavar),levágtam róla a palástot és vágtam neki egy lapolást hogy rendes lapos-csavarhúzóval lehessen állítani.Előfordult hogy letörött a feje ami eredetileg a palástot tartja,ekkor nincs mi tartsa a rugót ami az elfordulás elleni biztosítása,ekkor loctite-oztunk,és azonnal kimentünk egy elhagyott útra beállítani (mielőtt a loctite megköt és fel kell szakítani a zárását).
Amikor a legjobban ment az autó és a gyertya "őzbarna",akkor volt jó!
Apropó!Akit érdekel,van egy komplett (felújított) hengerfejem jó állapotú karbissal a padláson,csak a helyet foglalja!

(Csak a képek kedvéért lett kitakarva,amúgy letakarva tároljuk!)

(Van hozzá légszűrőház és hengerfejtömítés is.)

Vegyétek és vigyétek,kár lenne ha a fater leadná a MÉH-telepen kilóra!

És sajnos CSAK EGYBEN adom!