E11 - (1997-2002)
- Sancy
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2934
- Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
- Tartózkodási hely: Pécel
Re: E11 - (1997-2002)
Egy váltó cserét nem nagyon lehet ide leírni... Elég hosszú művelet. Bízd olyanra aki mar csinalt ilyet, vagy Szutiékhoz vidd el.
Gondolom a hűtőrendszr már légtelenítette magát, írtad töltögettél is utána.
Rendben működik már?
Gondolom a hűtőrendszr már légtelenítette magát, írtad töltögettél is utána.
Rendben működik már?
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
- Sancy
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2934
- Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
- Tartózkodási hely: Pécel
Re: E11 - (1997-2002)
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
- FSanyo
- Visszajáró
- Hozzászólások: 86
- Csatlakozott: 2015 nov. 29, 10:02 pm
- Autód gyártási éve: 1997
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: G6
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Szolnok
Re: E11 - (1997-2002)
Igen azóta rendben van, megoldódott a probléma
- Jorn
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: E11 - (1997-2002)
Sziaszok,
mik a tünetei, ha a motortartó bakok már elöregedtek ? Illetve, hogyan lehet tesztelni ?
(amúgy a gázpedálon érzem kicsit a motor remegését, és eddig ilyen nem volt, ezért merült fel az ötlet, hogy talán a bakok...)
mik a tünetei, ha a motortartó bakok már elöregedtek ? Illetve, hogyan lehet tesztelni ?
(amúgy a gázpedálon érzem kicsit a motor remegését, és eddig ilyen nem volt, ezért merült fel az ötlet, hogy talán a bakok...)
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Re: E11 - (1997-2002)
Sziasztok! 2001-es sb-s alvázszámú corollám van, aminek a jobb első fényszórója betört. A kérdésem az lenne, hogy szerintetek a valeos fényszóróra rá tudok tenni más gyártmányúról ( tyc, depo) üveget vagy nem passzol?!
Ugyanitt bontott valeos fényszóró kerestetik, ha már az ország egyik bontójában és nagy autós boltjában sincsen...
Köszönöm a segítséget!
Ugyanitt bontott valeos fényszóró kerestetik, ha már az ország egyik bontójában és nagy autós boltjában sincsen...
Köszönöm a segítséget!
- Jorn
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: E11 - (1997-2002)
Annyiban előrébb vagyok, hogy észrevettem, alapjáraton a kuplung kinyomóvillája eléggé remeg. Érdekelne, hogy ti is tapasztaltatok-e ilyet ?Jorn írta:Sziaszok,
mik a tünetei, ha a motortartó bakok már elöregedtek ? Illetve, hogyan lehet tesztelni ?
(amúgy a gázpedálon érzem kicsit a motor remegését, és eddig ilyen nem volt, ezért merült fel az ötlet, hogy talán a bakok...)
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
- Ghee
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 286
- Csatlakozott: 2009 máj. 05, 10:52 am
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: E11 - (1997-2002)
logikus következtetés, ha a kuplungszerkezetre gyanakodnék? valami kiegyensúlyozatlanság?
(régen volt nekem is olyan érzésem sima úton, hogy a gázpedál kicsit vibrál a lábam alatt, de nem volt kuplungpedál lenyomásakor semmilyen effekt, eltekintve a kotyogásától, lazaságától)
(régen volt nekem is olyan érzésem sima úton, hogy a gázpedál kicsit vibrál a lábam alatt, de nem volt kuplungpedál lenyomásakor semmilyen effekt, eltekintve a kotyogásától, lazaságától)
'00, EE111, 4E-FE, Harmony
- Jorn
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: E11 - (1997-2002)
Logikus gondolat, de elfelejtettem említeni, hogy nemrég volt kuplungcsere (Aisin) És valószínűleg mindig is ilyen volt, mármint a villa remegés megvolt, csak eddig nem láttam meg. Csak alapjáraton lehet látni a villán. Néztem másik autóban, ott is ez van.Ghee írta:logikus következtetés, ha a kuplungszerkezetre gyanakodnék? valami kiegyensúlyozatlanság?
(régen volt nekem is olyan érzésem sima úton, hogy a gázpedál kicsit vibrál a lábam alatt, de nem volt kuplungpedál lenyomásakor semmilyen effekt, eltekintve a kotyogásától, lazaságától)
Viszont azóta vezettem pár újabb, off autót, hát azokon sokkal jobban vibrál a kuplungpedál, és gyári új minden, szóval megnyugodtam
Szerelő ismerős szerint a lendkerék nem tökéletesen sík, emiatt remeg a villa, és ez normális...
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Re: E11 - (1997-2002)
Sziasztok!
Remélem tudtok segíteni.
Minden előzmény nélkül egyszer csak egy 180 km kilométer megtétele után autópályán nagy melegben észrevettem másnap, hogy folyamatosan megy a ventilátor mindkettő . "Örökjárós" lett, ha ráadom a gyújtást folyamatosan megy be se kell indítanom a motort hozzá, de a klímám tökéletesen funkcionál, csak hát ez nem maradhat így mert hidegen is sokkal később éri el így az autó az üzemi hőfokot stb....
Nyomtam egy resetet" levettem az aksisarut hátha elmúlik de semmi.
Elekronyos szerelőhöz mentem, megnézték a reléket azok jók, nem tudtak segíteni.
Azt mondták menjek el a toyotához mert nincs más lehetőség, hisz nincs kapcsolási rajzuk és sanszos hogy a klíma vezérlő vagy a klíma ventilátor vezérlő egység romolhatott el.
Aztán otthon eszembe jutott, hogy néha olyat csinál hogy mozognak a műszerfal mutatók, és ha rávágok egyet a tetejére elmúlik.
Gondoltam próba cseresznye kiszedem a műszerfalat .
Kivettem, szétszedtem és láttam hogy az órák egységeinek lábai alatt ki van kopva a forrasztás, azt megcsináltam visszaraktam és láss csodát hibátlan lett az autó, megoldódott a baj.
Nos egy hónapig bírta és újra előjött a hiba, szétszedtem az órát megint hátha segít mert a múltkor segített, de semmi, ugyanaz a hibajelenség, tehát sanszos hogy semmi köze hozzá, csak azt nem értem hogy a múltkor ez miért orvosolta és miért volt jó egy hónapig szinte folyamatos használat mellett.
Ha esetleg itt van egy kedves segítőkész ember aki tudja mihez kezdjek, akkor kérem válaszoljon.
Hátha van olcsóbb lehetőségem arra, hogy orvosoljam a problémát.
Előre is köszönöm.
Szép napot nektek!
Remélem tudtok segíteni.
Minden előzmény nélkül egyszer csak egy 180 km kilométer megtétele után autópályán nagy melegben észrevettem másnap, hogy folyamatosan megy a ventilátor mindkettő . "Örökjárós" lett, ha ráadom a gyújtást folyamatosan megy be se kell indítanom a motort hozzá, de a klímám tökéletesen funkcionál, csak hát ez nem maradhat így mert hidegen is sokkal később éri el így az autó az üzemi hőfokot stb....
Nyomtam egy resetet" levettem az aksisarut hátha elmúlik de semmi.
Elekronyos szerelőhöz mentem, megnézték a reléket azok jók, nem tudtak segíteni.
Azt mondták menjek el a toyotához mert nincs más lehetőség, hisz nincs kapcsolási rajzuk és sanszos hogy a klíma vezérlő vagy a klíma ventilátor vezérlő egység romolhatott el.
Aztán otthon eszembe jutott, hogy néha olyat csinál hogy mozognak a műszerfal mutatók, és ha rávágok egyet a tetejére elmúlik.
Gondoltam próba cseresznye kiszedem a műszerfalat .
Kivettem, szétszedtem és láttam hogy az órák egységeinek lábai alatt ki van kopva a forrasztás, azt megcsináltam visszaraktam és láss csodát hibátlan lett az autó, megoldódott a baj.
Nos egy hónapig bírta és újra előjött a hiba, szétszedtem az órát megint hátha segít mert a múltkor segített, de semmi, ugyanaz a hibajelenség, tehát sanszos hogy semmi köze hozzá, csak azt nem értem hogy a múltkor ez miért orvosolta és miért volt jó egy hónapig szinte folyamatos használat mellett.
Ha esetleg itt van egy kedves segítőkész ember aki tudja mihez kezdjek, akkor kérem válaszoljon.
Hátha van olcsóbb lehetőségem arra, hogy orvosoljam a problémát.
Előre is köszönöm.
Szép napot nektek!
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: E11 - (1997-2002)
Keresd Szullosz tagunkat!
Most a nyári találkozón van ha jól tudom...
Most a nyári találkozón van ha jól tudom...
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Re: E11 - (1997-2002)
Köszi szépen, talán olvasni fogja ha visszajön. Ha sokáig nem válaszol ,akkor külön megkeresem.
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: E11 - (1997-2002)
Nem jellemző, hogy böngészné a fórumot.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Re: E11 - (1997-2002)
Nagyon köszi, sikerült neki privát üzenetet írnom.
Re: E11 - (1997-2002)
Sziasztok!
Szeretném megkérdezni tőletek, hogy az 1.6 os e11 corollához gyárilag milyen akksi van előírva, illetve ti milyet használtok (márka, ah is érdekel)
Köszi a segítséget előre is
Szeretném megkérdezni tőletek, hogy az 1.6 os e11 corollához gyárilag milyen akksi van előírva, illetve ti milyet használtok (márka, ah is érdekel)
Köszi a segítséget előre is
- Jorn
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: E11 - (1997-2002)
Gyárilag szerintem 44Ah körüli Yuasa lehet.guginho írta:Sziasztok!
Szeretném megkérdezni tőletek, hogy az 1.6 os e11 corollához gyárilag milyen akksi van előírva, illetve ti milyet használtok (márka, ah is érdekel)
Köszi a segítséget előre is
Én ezeket használom:
Exide Premium 64Ah
Banner Power Bull Professional P6340 63AH
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)