Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring...
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
A múlt hét Szombati nyílt napról kérte Kristóf a komplett videót. (immáron telemetria nélkül).
Íme:
[BBvideo 800,480]https://www.youtube.com/watch?v=4sXm2OWsjcc[/BBvideo]
Íme:
[BBvideo 800,480]https://www.youtube.com/watch?v=4sXm2OWsjcc[/BBvideo]
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- habe
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 638
- Csatlakozott: 2015 dec. 23, 12:56 pm
- Tartózkodási hely: Halásztelek
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Kicsinyt pozőrködök itten. Persze így a Subaruval adja ki.

Kicsi tükör kellene már, tudom. De egy valag pénz.

Kicsi tükör kellene már, tudom. De egy valag pénz.
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Nyamm de szép az az Evo...
egyszer megszalad és megunom a dízelt, tuti veszek egy IX MR-t

egyszer megszalad és megunom a dízelt, tuti veszek egy IX MR-t
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///

2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
- habe
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 638
- Csatlakozott: 2015 dec. 23, 12:56 pm
- Tartózkodási hely: Halásztelek
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
MR-t ne keresd. Nincs miért.[Walaki]D`Lair írta:Nyamm de szép az az Evo...
egyszer megszalad és megunom a dízelt, tuti veszek egy IX MR-t![]()
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Lehet, hogy műveletlen vagyok, de az altezzában beams moci van?
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Sancy
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2934
- Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
- Tartózkodási hely: Pécel
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Igen, 3S-GE Beams, by Yamaha
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Köszi Sancy!
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- mozso
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Volt vki kint július 31-én a Hringen? Milyen volt?
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
- habe
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 638
- Csatlakozott: 2015 dec. 23, 12:56 pm
- Tartózkodási hely: Halásztelek
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Meleg volt mint az állat.
Az első menet megszakadt, mert egy sti szétcsapta magát a célegyenes végén. Elfüstölt a féke, kézivel keresztben , lapjával csapta szét a habfalat, a gumikat és kicsit a szalagkorlátot.
A másodikat is megszakították, kitereltek, visszaengedtek, nem nagyon akadt tiszta kör.
A sikán után egy sávosra volt bójázva a pálya és nem tudni miért, de jó zavaró volt.
Nekem volt egy két hasznos tapasztalatom, de nem ment igazán.
A kv még jó.
Az első menet megszakadt, mert egy sti szétcsapta magát a célegyenes végén. Elfüstölt a féke, kézivel keresztben , lapjával csapta szét a habfalat, a gumikat és kicsit a szalagkorlátot.
A másodikat is megszakították, kitereltek, visszaengedtek, nem nagyon akadt tiszta kör.
A sikán után egy sávosra volt bójázva a pálya és nem tudni miért, de jó zavaró volt.
Nekem volt egy két hasznos tapasztalatom, de nem ment igazán.
A kv még jó.
- mozso
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Nem semmi. Remélem nem sérült meg senki. Melyik STi volt az? A másodiknál miért lett leállítva? A bójázás is nagyon fura, kifolyt valami?
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
- habe
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 638
- Csatlakozott: 2015 dec. 23, 12:56 pm
- Tartózkodási hely: Halásztelek
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Nem tudom, melkyik volt, de nem az usa arany, mert vele vidáman kergettük egymást .mozso írta:Nem semmi. Remélem nem sérült meg senki. Melyik STi volt az? A másodiknál miért lett leállítva? A bójázás is nagyon fura, kifolyt valami?
Nem sérült senki, ott sétálatk később a padockban.
A másodikban biztos hogy a doki kicsúszott a porkével, de ezen kívül nem tudom mi volt.
Eleve azzal fogadtak, hogy bójázva van a sikán után. Ráadásul sárga zászlóval. Fura.
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
Mivel nem mentem egy éve, tegnap a úgy döntöttem, hogy miután lemértük a kocsit csütörtökön az Autókorbelnél /336LE, 1272kg teli tankkal/, teszt jelleggel kimegyek a pirossal a Time Attack-ra és megnézem, hogy milyen így az autó. 2 éves WTCC- slickekkel mentem és kb 1 éve nem vezettem gyors kocsit, de a pirosat főleg nem. Ehhez képest az első gyors köröm 2:05 lett, ahol vérszemet kaptam az előttem elhaladó Szabó Tomi és a piros Bmw-je miatt, aki amúgy 2:00 körüli időt tud, akit meg akartam nézni, hogy mennyire tudom tartani. Ez a féktávokon, kanyarban elég jól sikerült, majd aztán az egyik Radicalt elengedtem a sikán után és lemaradtam a Bömösről, de így is láttam, hogy 2:05.6 lett a kör vége. 2 hűtőkör után tiszta volt előttem a terep és gondoltam megyek egy éleset.
Tehát akkor a gyors kör:
Kavs, a Lotusos srác volt előttem a célegyenes ráfordítóban és már ott jobban betekert kormánnyal érkeztem, ami egy kis megcsúszást eredményezett a kigyorsítás elején, de a féktávot nagyjából jól megcsináltam az 1-es kanyar előtt. A 2-esnél a Subarus srác nagyon jófej volt, de mivel rá figyeltem, így egy kicsit korán és túlfékeztem a kocsit és gondoltam akkor hamarabb gyorsítok ki. Na volt is már ilyen korábban is és sajna amikor ebben a kanyarban hátulról csikorognak a gumik, akkor az azt jelenti, hogy a hátulja még nem egyenletesen meleg, vagy a nyomás nem mindenhol ugyanolyan. Ez rögtön a 3-asban biztossá vált, ahol is 3 másodpercen keresztül korrigáltam, hogy ne dobjam el 130km/h körül. Miután ez megvolt, a Mansellt vettem, ahogy kb szoktam és a sikán is rendben volt, bár később amikor beültem Gönczi Zsolti mellé, Valló Zoli ment előttünk. Na legközelebb azt én is megpróbálom úgy! Az alesi után a 12-esben volt még egy kis korrigálás, majd a célegyenes ráfordítót szintén óvatosan vettem. Inkább kb 1 seccel később padlóztam, addig csak tartott gázon voltam, hogy ne menjen el a segge ismét. 2:04.2 lett a vége.
Összegzésképpen ez így kifejezetten jól esett, mert ma sok más eszembe jutott, de az nem, hogy 3. leszek ezzel az idővel. Szerintem amúgy egy általam jól összerakott körben 2:01- et tud ez a kocsi, de ez majd még kiderül idén szeptemberben. Addig kipakolom belőle azt a 30 kilót, amivel még a kategóriámban maradok és a teszt utáni gyerekbetegségeket is orvosoljuk.
[BBvideo 800,480]https://www.youtube.com/watch?v=a2H5qAAhYW4[/BBvideo]
Van egy videóm is, ahol Habe-re gyorsítok rá a célegyenesben. Nem tudom, hogy ő csinált e felvételt, de nagyon látszik a súlykülönbség már a kigyorsításnál is, persze ha nem padlózott, akkor nem szóltam.
Tehát akkor a gyors kör:
Kavs, a Lotusos srác volt előttem a célegyenes ráfordítóban és már ott jobban betekert kormánnyal érkeztem, ami egy kis megcsúszást eredményezett a kigyorsítás elején, de a féktávot nagyjából jól megcsináltam az 1-es kanyar előtt. A 2-esnél a Subarus srác nagyon jófej volt, de mivel rá figyeltem, így egy kicsit korán és túlfékeztem a kocsit és gondoltam akkor hamarabb gyorsítok ki. Na volt is már ilyen korábban is és sajna amikor ebben a kanyarban hátulról csikorognak a gumik, akkor az azt jelenti, hogy a hátulja még nem egyenletesen meleg, vagy a nyomás nem mindenhol ugyanolyan. Ez rögtön a 3-asban biztossá vált, ahol is 3 másodpercen keresztül korrigáltam, hogy ne dobjam el 130km/h körül. Miután ez megvolt, a Mansellt vettem, ahogy kb szoktam és a sikán is rendben volt, bár később amikor beültem Gönczi Zsolti mellé, Valló Zoli ment előttünk. Na legközelebb azt én is megpróbálom úgy! Az alesi után a 12-esben volt még egy kis korrigálás, majd a célegyenes ráfordítót szintén óvatosan vettem. Inkább kb 1 seccel később padlóztam, addig csak tartott gázon voltam, hogy ne menjen el a segge ismét. 2:04.2 lett a vége.
Összegzésképpen ez így kifejezetten jól esett, mert ma sok más eszembe jutott, de az nem, hogy 3. leszek ezzel az idővel. Szerintem amúgy egy általam jól összerakott körben 2:01- et tud ez a kocsi, de ez majd még kiderül idén szeptemberben. Addig kipakolom belőle azt a 30 kilót, amivel még a kategóriámban maradok és a teszt utáni gyerekbetegségeket is orvosoljuk.
[BBvideo 800,480]https://www.youtube.com/watch?v=a2H5qAAhYW4[/BBvideo]
Van egy videóm is, ahol Habe-re gyorsítok rá a célegyenesben. Nem tudom, hogy ő csinált e felvételt, de nagyon látszik a súlykülönbség már a kigyorsításnál is, persze ha nem padlózott, akkor nem szóltam.
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Ismét egy sok 10x nézhető, elemezhető, 18-as karika után kommentálható videót sikerült összehozni. Az idő meggyőző! Gratulálok itt is! 
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Köszi!
Az ívek nem a legjobbak, ezt vállalom, de mennem kellett volna még, csak volt egy kis olajcsepegésem és nem akartam elrontani a többiek játékát. Az olajhőfokjeladótót jött kb 1 deci a 2 óra alatt, ahol parkoltam, így nem erőltettem a dolgot, de szeptemberben -30kilóval jó bemelegített, beállított guminyomással megpróbálom a 2:01-et megcsinálni. Valahol azt érzem realitásnak ezzel a setuppal, ha mindenklappol és üres a pálya. Plusz a váltóval kell kezdeni valamit. Majdnem egy másodperc telik el egy felfelé és a visszaváltásnál is, pedig short shifterem van.
Az ívek nem a legjobbak, ezt vállalom, de mennem kellett volna még, csak volt egy kis olajcsepegésem és nem akartam elrontani a többiek játékát. Az olajhőfokjeladótót jött kb 1 deci a 2 óra alatt, ahol parkoltam, így nem erőltettem a dolgot, de szeptemberben -30kilóval jó bemelegített, beállított guminyomással megpróbálom a 2:01-et megcsinálni. Valahol azt érzem realitásnak ezzel a setuppal, ha mindenklappol és üres a pálya. Plusz a váltóval kell kezdeni valamit. Majdnem egy másodperc telik el egy felfelé és a visszaváltásnál is, pedig short shifterem van.
- habe
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 638
- Csatlakozott: 2015 dec. 23, 12:56 pm
- Tartózkodási hely: Halásztelek
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
1460kg voltam sajnos. Pótkerék, emelő, sátor, csónak, minden bent volt. Szívok a 0,6-al büntetett tartályos gátló miatt, túl kell pakolnom az autót, hogy a race2-ben maradjak. Próbálom kisakkozni a minimál súlyt, de nehéz , mert az itthon darabra kimért alkatrész súlyok összege, nem pontosan adja a pálya mérlegen mért különbséget. Persze ettől, még sokkal jobb időt kellene mennem, ez csak egy dolog.
Mentem veled ja, de talán ha 10%-ot visszaengedtem, nem többet. Élt bennem a múltkori célegyenes végi affér a bmw-vel. Inkább béke legyen, végtelen. (:
Jót mentél, a féked is jót fog, már vizionáltam a bukóteret mögéd sorolva.
Én még küzdök mint disznó a jégen, nem tudok sokat menni, nem is csinálom régóta, így erőszakosan kell az automatizmusokat leküzdenem. De néhány dologban sikerült meghaladnom magam, az időjárás is pazar lett a vége felé. A pálya meg nagyon jó volt egész nap, ezt az időkön is lehet látni. Jó buli volt.
Ja, Valló Zoli úgy előzött meg a hosszú lejtó alján a jobbosban, hogy szem nem maradt szárazon. Szerintem nekem jobban tetszett, mint neki. És aztán az 1:58-as autóval lábon haza ment. Respect.
Videót még nem néztem, hogy sikerült.
Mentem veled ja, de talán ha 10%-ot visszaengedtem, nem többet. Élt bennem a múltkori célegyenes végi affér a bmw-vel. Inkább béke legyen, végtelen. (:
Jót mentél, a féked is jót fog, már vizionáltam a bukóteret mögéd sorolva.
Én még küzdök mint disznó a jégen, nem tudok sokat menni, nem is csinálom régóta, így erőszakosan kell az automatizmusokat leküzdenem. De néhány dologban sikerült meghaladnom magam, az időjárás is pazar lett a vége felé. A pálya meg nagyon jó volt egész nap, ezt az időkön is lehet látni. Jó buli volt.
Ja, Valló Zoli úgy előzött meg a hosszú lejtó alján a jobbosban, hogy szem nem maradt szárazon. Szerintem nekem jobban tetszett, mint neki. És aztán az 1:58-as autóval lábon haza ment. Respect.
Videót még nem néztem, hogy sikerült.
