Autófényezés, polírozás
- Totya
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 630
- Csatlakozott: 2007 márc. 21, 12:46 am
- Tartózkodási hely: keszthely
kompresszorból olyat vegyél ami min tudja a folyamatos 5 bar nyomást;)sprintike írta:Hehe Decaon-nak köszönhetően megvan........
Lenne egy kérdésem.
Szeretnék majd venni egy kompresszort.Nem profi fényező szeretnék lenni csak hébe-hóba lefújni ezt-azt a kocsin.(1-2 elemet,lökös ilyesmi).
Szóval szerinted elegendő egy "max 8bar" nyomású,24 L tartállyal rendelkező kompi ilyen célra?Ha ez így annyira nem elég infó akkor majd ha kinéztem egyet belinkelem.Én max 25-re gondoltam.
Vélemény?
einhel 1 olcsó kategóriás márka van belőle 35-40 ezerért erre a célra megfelelő 50-60 literes tartállyal rendelkező kompresszor
25 ezerért olyan kompikat kapsz amivel 1 elemet is nehézkesen fújsz le ilyen hobi kategória kereket felfújni labdát stb

-
sprintike
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1681
- Csatlakozott: 2007 nov. 15, 10:00 pm
- Tartózkodási hely: Vác közelében
A tartály mérete a problémás vagy a nyomásuk?Elméleteileg max 8bar.Bár tudom,hogy ez a gyakorlatban mit jelent.Valami olyasmit mint amikor ráírják egy hangszoróra,hogy 500w,közbe meg kb10
Az alvázvédőnél azért finomabbra gondoltam.Mivel sima natur fehér a gép(amit köztudottan viszonylag könnyű fújni)javítanék rajta ezt-azt.Plusz majd lehet,hogy lesz egy kis üvegszálas akcióm a lökösön és azt is megfújnám fehérre.
Szóval azt mondod,hogy inkább a 40 rongy körüli kategóriát nézzem ilyen célra?
És pisztolyból milyet célszerű venni?
Köszi a válaszokat
Az alvázvédőnél azért finomabbra gondoltam.Mivel sima natur fehér a gép(amit köztudottan viszonylag könnyű fújni)javítanék rajta ezt-azt.Plusz majd lehet,hogy lesz egy kis üvegszálas akcióm a lökösön és azt is megfújnám fehérre.
Szóval azt mondod,hogy inkább a 40 rongy körüli kategóriát nézzem ilyen célra?
És pisztolyból milyet célszerű venni?
Köszi a válaszokat
- HUNited
- Visszajáró

- Hozzászólások: 122
- Csatlakozott: 2008 aug. 24, 05:40 pm
- Tartózkodási hely: Siklós
- Kapcsolat:
96-os sedan corollám nagyon csúnyán lett lefényezve. Több helyen van rajta folyás, stb. Mennyibe kerülhetne egy teljes fényezés (lecsiszolni, szórógitt, és festés, valami ilyesmit magyarázott öcsém). Valamint érdekelne az is, hogy ez mennyi ideig tart. Motorháztető carbonos, azzal nincs gond. Minden más viszont para.
- HUNited
- Visszajáró

- Hozzászólások: 122
- Csatlakozott: 2008 aug. 24, 05:40 pm
- Tartózkodási hely: Siklós
- Kapcsolat:
Mindjárt elkészül a Projekt oldalra szánt postom, ott látszik a fényezési hiba is. Amúgy szerintem nem metál, bár nem tudom. Nem értek hozzá.
Link a projekt oldalra
Link a projekt oldalra
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Totya nagyon baráti árat mondott neked!!!
Ha bemész egy fényezőhöz, fog rá mondani neked 250-300at legalább!
Autós dolgokban ez az egyik legdrágább rész!
Ha bemész egy fényezőhöz, fog rá mondani neked 250-300at legalább!
Autós dolgokban ez az egyik legdrágább rész!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
15-20ért már megcsinálják egy-két helyen. Óriás szopó, már elnézést!
nekem 1 egész napig szokott tartani.
Első fázis "durva polír", második fázis "finom polír", harmadik fázis wax.
3x kell körbemenni a kocsin. A 3 pasztát meg tudod venni szerintem max 5-6 ezer ft-ból. Én kiméretni szoktam. Nem hiszek az ilyen kézi polír(valójában wax) humbukoknak. Ha így megcsinálod, akkor 1 évben 2-3X kell. Télen könnyen lecsúszik a h és a jég, nyáron meg a napocskát veri vissza, nem rongálódik olyan gyorsan a színe.
Lyani is tud a polírozásról mesélni, ugye?
nekem 1 egész napig szokott tartani.
Első fázis "durva polír", második fázis "finom polír", harmadik fázis wax.
3x kell körbemenni a kocsin. A 3 pasztát meg tudod venni szerintem max 5-6 ezer ft-ból. Én kiméretni szoktam. Nem hiszek az ilyen kézi polír(valójában wax) humbukoknak. Ha így megcsinálod, akkor 1 évben 2-3X kell. Télen könnyen lecsúszik a h és a jég, nyáron meg a napocskát veri vissza, nem rongálódik olyan gyorsan a színe.
Lyani is tud a polírozásról mesélni, ugye?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Biagio
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2864
- Csatlakozott: 2007 máj. 25, 11:15 am
- Tartózkodási hely: majdnem Bp.
Polírozáshoz sok türelem és váll izom kell.
Ugyan is vannak olyan helyek ahova a gép nem fér be!
Két géppel érdemes, ahogy Matyi mondta.
Évente egyszer én is körbe tolom a polírt. Érdemes!
A gépeket meg fatertol kérem kölcsön.
Somag szerintem lehet, hogy jobb, ha vársz a fényezésig és utána álsz neki a polírozásnak.
Ugyan is vannak olyan helyek ahova a gép nem fér be!
Két géppel érdemes, ahogy Matyi mondta.
Évente egyszer én is körbe tolom a polírt. Érdemes!
A gépeket meg fatertol kérem kölcsön.
Somag szerintem lehet, hogy jobb, ha vársz a fényezésig és utána álsz neki a polírozásnak.
Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem

No injektor No ABS No Computer No problem

- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Totya főként téged szólítalak, de aki kompetens kérem írjon!
Ki mit ajánl piros színnél? Mármint új fénynél mit érdemes felfújni:
Sima akril polírral?
Akril + Lakk?
Metál + Lakk?
Mi mennyire kényes, mikor fakul, melyiket jobb polírozni, melyik a tartósabb, ha sérül melyikhez könnyebb keverni? ....
Ki mit ajánl piros színnél? Mármint új fénynél mit érdemes felfújni:
Sima akril polírral?
Akril + Lakk?
Metál + Lakk?
Mi mennyire kényes, mikor fakul, melyiket jobb polírozni, melyik a tartósabb, ha sérül melyikhez könnyebb keverni? ....
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
