Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring...

Főként a már lezajlott találkozókról olvashattok. Kinek hogy tetszett?
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2016 jún. 28, 11:33 am

A múlt hét Szombati nyílt napról kérte Kristóf a komplett videót. (immáron telemetria nélkül).

Íme:
[BBvideo 800,480]https://www.youtube.com/watch?v=4sXm2OWsjcc[/BBvideo]
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
habe
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 638
Csatlakozott: 2015 dec. 23, 12:56 pm
Tartózkodási hely: Halásztelek
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: habe » 2016 jún. 29, 01:48 pm

Kicsinyt pozőrködök itten. Persze így a Subaruval adja ki. :hehe:
Kép

Kicsi tükör kellene már, tudom. De egy valag pénz.

Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3604
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair » 2016 jún. 29, 02:30 pm

Nyamm de szép az az Evo...


egyszer megszalad és megunom a dízelt, tuti veszek egy IX MR-t :) :)
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:

Avatar
habe
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 638
Csatlakozott: 2015 dec. 23, 12:56 pm
Tartózkodási hely: Halásztelek
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: habe » 2016 jún. 29, 04:30 pm

[Walaki]D`Lair írta:Nyamm de szép az az Evo...


egyszer megszalad és megunom a dízelt, tuti veszek egy IX MR-t :) :)
MR-t ne keresd. Nincs miért.

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2016 júl. 06, 10:38 pm

Lehet, hogy műveletlen vagyok, de az altezzában beams moci van?
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Avatar
Sancy
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2934
Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
Tartózkodási hely: Pécel
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Sancy » 2016 júl. 06, 10:42 pm

Igen, 3S-GE Beams, by Yamaha
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i

E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2016 júl. 06, 10:59 pm

Köszi Sancy!
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Avatar
mozso
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2048
Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
Autód gyártási éve: 2006
Autód típusa (és generációja): Corolla E12
Autód felszereltségi jelölése: Luna
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: BP
Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: mozso » 2016 aug. 03, 10:34 am

Volt vki kint július 31-én a Hringen? Milyen volt?
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb

Avatar
habe
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 638
Csatlakozott: 2015 dec. 23, 12:56 pm
Tartózkodási hely: Halásztelek
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: habe » 2016 aug. 03, 06:55 pm

Meleg volt mint az állat.
Az első menet megszakadt, mert egy sti szétcsapta magát a célegyenes végén. Elfüstölt a féke, kézivel keresztben , lapjával csapta szét a habfalat, a gumikat és kicsit a szalagkorlátot.
A másodikat is megszakították, kitereltek, visszaengedtek, nem nagyon akadt tiszta kör.
A sikán után egy sávosra volt bójázva a pálya és nem tudni miért, de jó zavaró volt.
Nekem volt egy két hasznos tapasztalatom, de nem ment igazán.
A kv még jó.

Avatar
mozso
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2048
Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
Autód gyártási éve: 2006
Autód típusa (és generációja): Corolla E12
Autód felszereltségi jelölése: Luna
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: BP
Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: mozso » 2016 aug. 03, 10:02 pm

Nem semmi. Remélem nem sérült meg senki. Melyik STi volt az? A másodiknál miért lett leállítva? A bójázás is nagyon fura, kifolyt valami?
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb

Avatar
habe
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 638
Csatlakozott: 2015 dec. 23, 12:56 pm
Tartózkodási hely: Halásztelek
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: habe » 2016 aug. 04, 05:34 am

mozso írta:Nem semmi. Remélem nem sérült meg senki. Melyik STi volt az? A másodiknál miért lett leállítva? A bójázás is nagyon fura, kifolyt valami?
Nem tudom, melkyik volt, de nem az usa arany, mert vele vidáman kergettük egymást .
Nem sérült senki, ott sétálatk később a padockban.
A másodikban biztos hogy a doki kicsúszott a porkével, de ezen kívül nem tudom mi volt.
Eleve azzal fogadtak, hogy bójázva van a sikán után. Ráadásul sárga zászlóval. Fura.

Szuti
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 129
Csatlakozott: 2010 ápr. 08, 10:14 am
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin

Hozzászólás Szerző: Szuti » 2016 aug. 20, 11:43 am

Mivel nem mentem egy éve, tegnap a úgy döntöttem, hogy miután lemértük a kocsit csütörtökön az Autókorbelnél /336LE, 1272kg teli tankkal/, teszt jelleggel kimegyek a pirossal a Time Attack-ra és megnézem, hogy milyen így az autó. 2 éves WTCC- slickekkel mentem és kb 1 éve nem vezettem gyors kocsit, de a pirosat főleg nem. Ehhez képest az első gyors köröm 2:05 lett, ahol vérszemet kaptam az előttem elhaladó Szabó Tomi és a piros Bmw-je miatt, aki amúgy 2:00 körüli időt tud, akit meg akartam nézni, hogy mennyire tudom tartani. Ez a féktávokon, kanyarban elég jól sikerült, majd aztán az egyik Radicalt elengedtem a sikán után és lemaradtam a Bömösről, de így is láttam, hogy 2:05.6 lett a kör vége. 2 hűtőkör után tiszta volt előttem a terep és gondoltam megyek egy éleset.

Tehát akkor a gyors kör:

Kavs, a Lotusos srác volt előttem a célegyenes ráfordítóban és már ott jobban betekert kormánnyal érkeztem, ami egy kis megcsúszást eredményezett a kigyorsítás elején, de a féktávot nagyjából jól megcsináltam az 1-es kanyar előtt. A 2-esnél a Subarus srác nagyon jófej volt, de mivel rá figyeltem, így egy kicsit korán és túlfékeztem a kocsit és gondoltam akkor hamarabb gyorsítok ki. Na volt is már ilyen korábban is és sajna amikor ebben a kanyarban hátulról csikorognak a gumik, akkor az azt jelenti, hogy a hátulja még nem egyenletesen meleg, vagy a nyomás nem mindenhol ugyanolyan. Ez rögtön a 3-asban biztossá vált, ahol is 3 másodpercen keresztül korrigáltam, hogy ne dobjam el 130km/h körül. Miután ez megvolt, a Mansellt vettem, ahogy kb szoktam és a sikán is rendben volt, bár később amikor beültem Gönczi Zsolti mellé, Valló Zoli ment előttünk. Na legközelebb azt én is megpróbálom úgy! Az alesi után a 12-esben volt még egy kis korrigálás, majd a célegyenes ráfordítót szintén óvatosan vettem. Inkább kb 1 seccel később padlóztam, addig csak tartott gázon voltam, hogy ne menjen el a segge ismét. 2:04.2 lett a vége.

Összegzésképpen ez így kifejezetten jól esett, mert ma sok más eszembe jutott, de az nem, hogy 3. leszek ezzel az idővel. Szerintem amúgy egy általam jól összerakott körben 2:01- et tud ez a kocsi, de ez majd még kiderül idén szeptemberben. Addig kipakolom belőle azt a 30 kilót, amivel még a kategóriámban maradok és a teszt utáni gyerekbetegségeket is orvosoljuk.

[BBvideo 800,480]https://www.youtube.com/watch?v=a2H5qAAhYW4[/BBvideo]

Van egy videóm is, ahol Habe-re gyorsítok rá a célegyenesben. Nem tudom, hogy ő csinált e felvételt, de nagyon látszik a súlykülönbség már a kigyorsításnál is, persze ha nem padlózott, akkor nem szóltam.

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2016 aug. 20, 08:12 pm

Ismét egy sok 10x nézhető, elemezhető, 18-as karika után kommentálható videót sikerült összehozni. Az idő meggyőző! Gratulálok itt is! :)
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Szuti
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 129
Csatlakozott: 2010 ápr. 08, 10:14 am
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Szuti » 2016 aug. 20, 10:32 pm

Köszi!

Az ívek nem a legjobbak, ezt vállalom, de mennem kellett volna még, csak volt egy kis olajcsepegésem és nem akartam elrontani a többiek játékát. Az olajhőfokjeladótót jött kb 1 deci a 2 óra alatt, ahol parkoltam, így nem erőltettem a dolgot, de szeptemberben -30kilóval jó bemelegített, beállított guminyomással megpróbálom a 2:01-et megcsinálni. Valahol azt érzem realitásnak ezzel a setuppal, ha mindenklappol és üres a pálya. Plusz a váltóval kell kezdeni valamit. Majdnem egy másodperc telik el egy felfelé és a visszaváltásnál is, pedig short shifterem van.

Avatar
habe
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 638
Csatlakozott: 2015 dec. 23, 12:56 pm
Tartózkodási hely: Halásztelek
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: habe » 2016 aug. 21, 09:22 am

1460kg voltam sajnos. Pótkerék, emelő, sátor, csónak, minden bent volt. Szívok a 0,6-al büntetett tartályos gátló miatt, túl kell pakolnom az autót, hogy a race2-ben maradjak. Próbálom kisakkozni a minimál súlyt, de nehéz , mert az itthon darabra kimért alkatrész súlyok összege, nem pontosan adja a pálya mérlegen mért különbséget. Persze ettől, még sokkal jobb időt kellene mennem, ez csak egy dolog.
Mentem veled ja, de talán ha 10%-ot visszaengedtem, nem többet. Élt bennem a múltkori célegyenes végi affér a bmw-vel. Inkább béke legyen, végtelen. (:
Jót mentél, a féked is jót fog, már vizionáltam a bukóteret mögéd sorolva.
Én még küzdök mint disznó a jégen, nem tudok sokat menni, nem is csinálom régóta, így erőszakosan kell az automatizmusokat leküzdenem. De néhány dologban sikerült meghaladnom magam, az időjárás is pazar lett a vége felé. A pálya meg nagyon jó volt egész nap, ezt az időkön is lehet látni. Jó buli volt.
Ja, Valló Zoli úgy előzött meg a hosszú lejtó alján a jobbosban, hogy szem nem maradt szárazon. Szerintem nekem jobban tetszett, mint neki. És aztán az 1:58-as autóval lábon haza ment. Respect.
Videót még nem néztem, hogy sikerült.


Válasz küldése