Már vagy 5x megnéztem a videódat, nagyon jól csapattad neki...
Nagyon várom már hogy én is ott legyek újra!
Habe meg biztosan csalt!
Gratula neked is! Nagyon durva az az idő





KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)

Napi Evo IX, de hármunk közül az enyém a kispisztoly.Bruce E9 írta:
Habe,
milyen kocsival mentél 2:09-et? Brutális szörny lehet, gyakran 3-ban gyorsítottál ki és könnyedén kihúzta. Ilyen jó köridőt menni, úgy hogy néha furcsa íveket választottál?!![]()



1475/370, PFC/PFC, Brembo (brooooáááfff)/ Ferodo2500, KW ClubsportSzuti írta:Igen. Mit tud a kocsi? Súly/ Le, fék, gumi, futómű tekintetében?

Így van 430 lóig megy gyári hajtókarral. Nekem egyelőre a rendszám, és a gyári ecu ad egy mesterséges keretet, amin belül maximálisan akarok teljesíteni, aztán meglátjuk.Szuti írta:Jó setup, meg gondolom slick gumi. Gyors a kocsi, jól látható a kigyorsításoknál. 3-4 másodperc simán van benne, de akkor már határon megy majd a kocsi. Ha nem Celicáznék, akkor egy Evo IX-et vennék pályára. Annyira jó a hajtása, hogy az valami elképesztő. Vittek már ilyennek, ami erősebb volt, úgy 450 lóerő körül és nagyon jóindulatú volt és bazi gyors!:-)


Köszi szépen! Ez valóban így van, ahogy írtad. Egyszerűen csak próbálgattam a gumi határait és éreztem, hogy még mindig belefér, aztán sok lett. Ezután nem fogok ott így fordulni!Bruce E9 írta:Bohi, gratula a köridőhöz! Sokat javultál köridőben. Rövid féktávokat veszel, tetszett a célegyenes végi féktávod, a 10-es, 11-es kanyarvételed és a Mansell-t is szépen vetted.
Ami nekem feltűnt, hogy a féktávok után a kanyarbemenetnél, még a kanyarcsúcspont előtt is már gázt adsz, miközben nem csúszol meg. Ebből nekem az következik, hogy még mindig túlfékezed magad, illetve még mindig van benne.
A megpördülés előtt a célegyenes végi féktávod tökéletes lett szerintem, megjött az étvágyad és a 2-es kanyarban túl későn fékeztél. A megpördülésnél szerintem is az lehetett a gond, hogy a fékezés végén már kezdtél kanyarodni, a kétféle erőt (fékezési és centrifugális erő) egyszerre a hátsó kereked (könnyebb a hátulja + a fékezéskor a súly az első kerekekre terhelődik) már nem tudta tapadással megtartani. Erre mondta Szuti többször is, hogy a fékezést mindig az egyenes szakaszon a kormánymozdulat előtt hagyjuk abba.
Hajrá Bohi!![]()
![]()
![]()
Habe,
milyen kocsival mentél 2:09-et? Brutális szörny lehet, gyakran 3-ban gyorsítottál ki és könnyedén kihúzta. Ilyen jó köridőt menni, úgy hogy néha furcsa íveket választottál?!![]()
