Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring...
- PiciPeti
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1538
- Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Keréknyomást nem mértél miután lejöttél a pályáról? Nagyon alattomosnak tűnik az a megcsúszás, lehet túl volt fújva a hátulja. 
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna
'07 E12 D-4D, Linea Luna
- mozso
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Bal első: 2.1, jobb első: 2.0, két hátsó: 2.0 volt amikor Bohi lejött a pályáról.
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Nem miattad.
Keveset ültem jobb 1-ben, az sem volt kellemes.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- PiciPeti
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1538
- Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Akkor nem valószínű... Mindenesetre elég furán megy el, a helyzethez képest túl hirtelen szerintem. Bár nem ismerem a típust.mozso írta:Bal első: 2.1, jobb első: 2.0, két hátsó: 2.0 volt amikor Bohi lejött a pályáról.
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna
'07 E12 D-4D, Linea Luna
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Azért 120-nál megcsúszni az kemény. Ha nem is volt látványos "mentés", valami ott történt. Nagyon csúnya vége lehetett volna ha úgy csípi meg a fű szélet, hogy megfogja az első tengelyt. Valaki megint figyelt a szerencse fiára fentről. 
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- mozso
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Nekem a célegyenes végén volt hasonló anno. Wéber Gábor ült a jobb első ülésen. Egyre későbbre raktuk a fékezési pontot és egyre balrább. Nem volt sok hely megfogni, de ura voltam a helyzetnek. Utólag derült ki pillanatra blokkolt a két hátsó kerék, látszott a nyoma. Nem volt kipakolva a hátulja nagyon.
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
A gyors kör egész jó, bár a kevesebb néha több alapon némely kanyarban túl gyors vagy, lesodródsz az ideális ívről, pár kanyarban pedig lehetnél gyorsabb, jobban kiesnél a pálya széléig. Kár, hogy nem lehet látni a kormányzást, az autó kanyarban való viselkedése alapján kicsit finomabb kormánykezelés kellene szerintem, mert a videót nézve olyan, mintha a kanyarokba berántanád a kormányt, nem pedig rákanyarodnál az ideális ívre. A kicsúszásnál is ilyen érzésem van, mintha berántottad volna a kormámyt, majd ráléptél a fékre és simán elúszott a segge. Tehát ha a kormánnyal finomabban bánsz, akkor nincs ez és ha egyenesen fékezed meg a koxsit, akkor szintén nincs. Kanyarban akkor fékezünk, ha jobb tapadasunk van és stabilabb a kocsi. Látszott, hogy durva fektávot akarsz venni, ami jó is, csak next time fokozatosan próbálgasd.
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Először is gratula itt is!
Olyan jó volt látni, ahogy zsizsegtél. SMS, telefon, fórum, sőt még videó feltöltés is!
Ezek árulkodnak, hogy nagyon élvezted és hogy kell ezt még csinálnod
Nyilván nem volt kalibrálva semmi szenzorod, így a 2:31-hez hozzáadhatunk még 15 másodpercet
, de viccelődéstől eltekintve nagyon komoly fejlődést mutatsz! Hallottam, hogy ideálisak voltak a körülmények (hűvös levegő, kevés autó...), de akkor is nagyon komoly 7 másodpercet javulni. Ha tényleg jól mért minden, akkor szerintem nem kérdéses a 2:30 alatti célkitűzés.
Látszik a videón is, hogy SOKKAL keményebben tolod, mint 2 hete. Gyorsabb vagy és jobban kihasználod a pálya szélességét. Nagyon ügyesen fejlődsz!! Emelem kalapom!
A Mansellt nagyon jól dobot át! Látványos!
Örülök, hogy bevált a szoftver is. Ahhoz képest, hogy ingyenes teljesen jó..
Előttem apránként, de szerintem megírtátok a megoldást a kicsúszásra.
1. (Kanyar elején még intenzívebb fékezés)
2. (Kicsit gyorsabb kormánymozdulat a kelleténél)
3. Kocsi könnyű és terheletlen hátulja
4. (Hábé is említette, hogy csúszott a pálya. Lehet az új aszfalt jellegzetessége, vagy az adott hőmérsékleti és páratartalmi viszonyok. Ki tudja...)
Bohi egyébként is szeret extra féktávokat venni. A kollektív pályanapon még tanulgatta a fékezési pontokat (volt, hogy akkorát fékezett, hogy kanyar előtt még gázt is adott), lehet ez meg olyanra sikeredett, hogy úgy érezte még egy intenzívebbet bele kell lépni.
A lényeg, hogy nem lett komoly baj.
Aki ment már a ringen keményet közülünk, azok 99%-a már megpördült. Én is... Ráadásul a közös menős napon is. Nincs itt varázslat, feszegetjük a határokat és néha nagyobb lépcsőket lépünk, mint amit szabadna. Nekem például a hátsó gumim volt trágya a tempóm és a kanyarszögem meg sok hozzá. (rakok fel videót, ha tudok).
A videóban egyébként becsapós, hogy a telefon a konzolján mindig kitér egyet kanyarkezdésnél. Ettől még drasztikusabbnak tűnik a kanyarba bedobás még ha nem is az valójában.
(Kérlek küld át közös menéses napon készült gyors menetes videódat. Tényleg meg akarom csinálni a szinkron videónkat az azonos időről. Jól fogja mutatni a különbségeket)
Ne feledjük Hábét sem!
Reméljük ír egy kis beszámolót.
2. alkalom a ringen és 2:09. Az azért tiszteletet parancsol!!!!
Olyan jó volt látni, ahogy zsizsegtél. SMS, telefon, fórum, sőt még videó feltöltés is!
Ezek árulkodnak, hogy nagyon élvezted és hogy kell ezt még csinálnod
Nyilván nem volt kalibrálva semmi szenzorod, így a 2:31-hez hozzáadhatunk még 15 másodpercet
Látszik a videón is, hogy SOKKAL keményebben tolod, mint 2 hete. Gyorsabb vagy és jobban kihasználod a pálya szélességét. Nagyon ügyesen fejlődsz!! Emelem kalapom!
A Mansellt nagyon jól dobot át! Látványos!
Örülök, hogy bevált a szoftver is. Ahhoz képest, hogy ingyenes teljesen jó..
Előttem apránként, de szerintem megírtátok a megoldást a kicsúszásra.
1. (Kanyar elején még intenzívebb fékezés)
2. (Kicsit gyorsabb kormánymozdulat a kelleténél)
3. Kocsi könnyű és terheletlen hátulja
4. (Hábé is említette, hogy csúszott a pálya. Lehet az új aszfalt jellegzetessége, vagy az adott hőmérsékleti és páratartalmi viszonyok. Ki tudja...)
Bohi egyébként is szeret extra féktávokat venni. A kollektív pályanapon még tanulgatta a fékezési pontokat (volt, hogy akkorát fékezett, hogy kanyar előtt még gázt is adott), lehet ez meg olyanra sikeredett, hogy úgy érezte még egy intenzívebbet bele kell lépni.
A lényeg, hogy nem lett komoly baj.
Aki ment már a ringen keményet közülünk, azok 99%-a már megpördült. Én is... Ráadásul a közös menős napon is. Nincs itt varázslat, feszegetjük a határokat és néha nagyobb lépcsőket lépünk, mint amit szabadna. Nekem például a hátsó gumim volt trágya a tempóm és a kanyarszögem meg sok hozzá. (rakok fel videót, ha tudok).
A videóban egyébként becsapós, hogy a telefon a konzolján mindig kitér egyet kanyarkezdésnél. Ettől még drasztikusabbnak tűnik a kanyarba bedobás még ha nem is az valójában.
(Kérlek küld át közös menéses napon készült gyors menetes videódat. Tényleg meg akarom csinálni a szinkron videónkat az azonos időről. Jól fogja mutatni a különbségeket)
Ne feledjük Hábét sem!
Reméljük ír egy kis beszámolót.
2. alkalom a ringen és 2:09. Az azért tiszteletet parancsol!!!!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- habe
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 638
- Csatlakozott: 2015 dec. 23, 12:56 pm
- Tartózkodási hely: Halásztelek
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Kösz szépen, de az idő inkább az autó érdeme.
4x20 percet futottam, a legkorábbi időponttal kezdve. Szuper volt az idő, kellemes a létszám, patent minden.
Kaptam egy komoly futóműállítást és ezzel együtt szinte egy másik autót.
6 mp-et hozott a konyhára, ami azzal együtt, hogy tanulom még a pályát, óriási dolog. Járulékos előnye, hogy nem pusztult el a bal első slick, úgy mint a Pannoniaringen, ahol a délelőtti edzés után, már nem tudtam mért kört futni, mert az utcai kerékdőlés leradírozta a gumit. Igaz, ott az aszfalt is gyilkos fajta.
Itt minden pöpi volt.
A gyorsuló tempó miatt viszont fejet kellett hajtanom, egy elméletnek. Az első hajtásba épített torsen (amit én a világ csodájának tartok) itt már kevés. Annyira lágy, hogy nem tudja átvinni a nyomatékot a terhelt kerékre, és borzasztó alulkormányzottság a végeredmény.
A másik két evóban már lamellás történet dolgozik, de úgy is fordultak be a kanyarba előttem, mintha ragasztón járnának.
Apa kezdődik....
Nagyon jó nap volt, jó beszélgetésekkel, fasza kávéval, és pici 2:10 fölötti után,- erősen akarva - pici 2:10 alattival. És mindezt borzasztó sok hibával.
De majd faragunk rajta.
Bohinak vegyetek seprőt, meg egy láthatóságit. Vagy porszívót, mindegy.
4x20 percet futottam, a legkorábbi időponttal kezdve. Szuper volt az idő, kellemes a létszám, patent minden.
Kaptam egy komoly futóműállítást és ezzel együtt szinte egy másik autót.
6 mp-et hozott a konyhára, ami azzal együtt, hogy tanulom még a pályát, óriási dolog. Járulékos előnye, hogy nem pusztult el a bal első slick, úgy mint a Pannoniaringen, ahol a délelőtti edzés után, már nem tudtam mért kört futni, mert az utcai kerékdőlés leradírozta a gumit. Igaz, ott az aszfalt is gyilkos fajta.
Itt minden pöpi volt.
A gyorsuló tempó miatt viszont fejet kellett hajtanom, egy elméletnek. Az első hajtásba épített torsen (amit én a világ csodájának tartok) itt már kevés. Annyira lágy, hogy nem tudja átvinni a nyomatékot a terhelt kerékre, és borzasztó alulkormányzottság a végeredmény.
A másik két evóban már lamellás történet dolgozik, de úgy is fordultak be a kanyarba előttem, mintha ragasztón járnának.
Apa kezdődik....
Nagyon jó nap volt, jó beszélgetésekkel, fasza kávéval, és pici 2:10 fölötti után,- erősen akarva - pici 2:10 alattival. És mindezt borzasztó sok hibával.
De majd faragunk rajta.
Bohinak vegyetek seprőt, meg egy láthatóságit. Vagy porszívót, mindegy.
- domi007
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1233
- Csatlakozott: 2014 jún. 15, 10:42 pm
- Autód gyártási éve: 1983
- Autód típusa (és generációja): Celica
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
habe írta:Az első hajtásba épített torsen (amit én a világ csodájának tartok) itt már kevés. Annyira lágy, hogy nem tudja átvinni a nyomatékot a terhelt kerékre, és borzasztó alulkormányzottság a végeredmény.
A másik két evóban már lamellás történet dolgozik, de úgy is fordultak be a kanyarba előttem, mintha ragasztón járnának.
Apa kezdődik....![]()
AA63 Celica '83 -
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
- Bohi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3288
- Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Köszi a hozzászólásokat! Nagyon jó visszanézni a videókat, sokat lehet belőle "tanulni" és lehet elemezgetni.
A kicsúszásnál én is látom, hogy tényleg durva féktáv lett volna, ott talán már elkezd kifele leejteni is az út és valószínű, hogy elkezdtem már ráhúzni ívre.
Sajnos a telefon tartója kicsit billeg így csalóka, nem rángattam annyira a kocsit. Sajnos nem adja vissza telejesen.
Összességében teljesen jók a kommentek, örülök nekik, ne kíméljetek
Én is látom ezeket a hibákat már így visszanézve.
A hátulja valóban könnyű. Lehet kéne még engedni és 1.8-at hagyni hátra?
Azt hozzá kell tenni, hogy a gumik hasznalt yokok, a két hátsó esősre vágva, ráadásul pont a jobb hátsó középen jobban elkopva. Túlfújták. Lehet ez is közrejátszott.
Köszi Szuti a hozzászólást, valóban lehetnék gyorsabb pár kanyarban. Mansel utáni, sikánból kifele és az azutáni kombináció is lehetne gyorsabb. Viszont az elsőn sokszor lecsúsztam és a fönti nyújtott jobbosban is.
Ahhoz képest, hogy mentem kb 5-6 éve pár etapot és idén 2 napot voltam kint 2-2 etappal, elégedett vagyok!
A szoftvert pedig néztem, de nem tudok rajta semmit kalibrálni, szerintem pontosnak kéne lennie, nem?
Nagy tanúlság az, hogy csak apránként kell merészebbnek lenni és nem szabad annyira agresszíven próbálgatni a határokat, mint én!
Habe-nak meg max respect, űridő az a 2:10 alatti! Grat! Legközelebb viszek seprűt, megígérem!
Matyi: a telefonom, amivel vettem a közös menést csak az első 2 kört rögzítette, így nincs meg a gyors kör!
Akkor betelt a memória, most meg túlmelegedett és szintén nincs meg a második etap fele...
A kicsúszásnál én is látom, hogy tényleg durva féktáv lett volna, ott talán már elkezd kifele leejteni is az út és valószínű, hogy elkezdtem már ráhúzni ívre.
Sajnos a telefon tartója kicsit billeg így csalóka, nem rángattam annyira a kocsit. Sajnos nem adja vissza telejesen.
Összességében teljesen jók a kommentek, örülök nekik, ne kíméljetek
A hátulja valóban könnyű. Lehet kéne még engedni és 1.8-at hagyni hátra?
Azt hozzá kell tenni, hogy a gumik hasznalt yokok, a két hátsó esősre vágva, ráadásul pont a jobb hátsó középen jobban elkopva. Túlfújták. Lehet ez is közrejátszott.
Köszi Szuti a hozzászólást, valóban lehetnék gyorsabb pár kanyarban. Mansel utáni, sikánból kifele és az azutáni kombináció is lehetne gyorsabb. Viszont az elsőn sokszor lecsúsztam és a fönti nyújtott jobbosban is.
Ahhoz képest, hogy mentem kb 5-6 éve pár etapot és idén 2 napot voltam kint 2-2 etappal, elégedett vagyok!
A szoftvert pedig néztem, de nem tudok rajta semmit kalibrálni, szerintem pontosnak kéne lennie, nem?
Nagy tanúlság az, hogy csak apránként kell merészebbnek lenni és nem szabad annyira agresszíven próbálgatni a határokat, mint én!
Habe-nak meg max respect, űridő az a 2:10 alatti! Grat! Legközelebb viszek seprűt, megígérem!
Matyi: a telefonom, amivel vettem a közös menést csak az első 2 kört rögzítette, így nincs meg a gyors kör!
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Prius II
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Csak általánosságban írom, hogy a sikán utáni szektor szól leginkább a tudatos sebesség és ív választásról. Lehet gyorsan kezdeni és a végére sokat vesziteni, vagy megtartani a kocsi egyensúlyát és abból profitálni. A mansell utáni kanyart meg sokan veszik rosszul. Ott elég furának tünő ív jön ki a legjobban.
Azt viszont ne felejtsétek el, hogy nem feltétlenül lesz jobb a köridő ha egy kanyart ideálisan veszünk, hiszen gyorsabban jöhet a következő ( nagyobb sebességről kell fékezni), mi miatt elmehet a féktáv. Újra meg kell tanulni a következő fétávját és a következőt, és így tovább.
Viszont kérem, hogy lessétek Bohi 12-es kanyarját. Az nagyon ott van!
Azt viszont ne felejtsétek el, hogy nem feltétlenül lesz jobb a köridő ha egy kanyart ideálisan veszünk, hiszen gyorsabban jöhet a következő ( nagyobb sebességről kell fékezni), mi miatt elmehet a féktáv. Újra meg kell tanulni a következő fétávját és a következőt, és így tovább.
Viszont kérem, hogy lessétek Bohi 12-es kanyarját. Az nagyon ott van!
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Bohi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3288
- Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Igen-igen, sok kanyart el kell rontani, hogy a későbbi kombinációból jól gyere ki. Na nem osztom az észt, mert látszik, hogy lenne mit javítani.
Viszont, ahogy egyre többet nézem és tanulgatom, egyre élvezetesebb az egész!
Már várom, hogy újra próbálgassam a hibákat kijavítani és gyorsulni. Nem feltétlenül csak az idők megdöntéséről kell, hogy szóljon szerintem. A kicsúszásom után kicsit visszavéve is eszméletlen élvezetes volt, egyszerűen csak élvezni kell és tanulni.
Sokkal nehezebb az egész, mint azt egy laikus gondolná.
Egy hülye kérdés. A kanyarok számaival kapcsolatban láttam több térképet, melyik a jó?
Csak, hogy tegyük tisztába a dolgot és mindenki tudja, hogy a 12-es az melyik is!

VAGY

Nálam amúgy az első lenne a logikusabb, nem gondoltam, hogy pl a mansel előtti törést is egy kanyarnak vennék, de lehet tévedek... Többiek?

Viszont, ahogy egyre többet nézem és tanulgatom, egyre élvezetesebb az egész!
Már várom, hogy újra próbálgassam a hibákat kijavítani és gyorsulni. Nem feltétlenül csak az idők megdöntéséről kell, hogy szóljon szerintem. A kicsúszásom után kicsit visszavéve is eszméletlen élvezetes volt, egyszerűen csak élvezni kell és tanulni.
Sokkal nehezebb az egész, mint azt egy laikus gondolná.
Egy hülye kérdés. A kanyarok számaival kapcsolatban láttam több térképet, melyik a jó?
Csak, hogy tegyük tisztába a dolgot és mindenki tudja, hogy a 12-es az melyik is!
VAGY
Nálam amúgy az első lenne a logikusabb, nem gondoltam, hogy pl a mansel előtti törést is egy kanyarnak vennék, de lehet tévedek... Többiek?
Köszi!bubidisc írta:Viszont kérem, hogy lessétek Bohi 12-es kanyarját. Az nagyon ott van!
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Prius II
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
A kis képen a 11-esre gondoltam. Én a sikánt kettőnek számoltam.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- habe
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 638
- Csatlakozott: 2015 dec. 23, 12:56 pm
- Tartózkodási hely: Halásztelek
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
19-én nyílt nap újra. Nincs cigireklám, kell a pénz, hehe.
Lehet jelentkezni.
Lehet jelentkezni.
