Először is köszönöm a hogy összehoztátok a bulit, jó volt legálisan tiporni neki.
Mivel én jöttem a talira megint a legszakadtabb vassal (no meg egyedüliként vonóhorgosan

), nem igazán értettem hogy minek "centizitek" tizedre-századra a guminyomást és társait, de biztos igazatok volt

A paripáról:
A múlt héten sikerült véglegesteni a kipufogót - 50-es zárt rendszert kapott bontott és új alkatrészek felhasználásaval fillérekből. Péntek éjjel kapott egy gti első bölcsőt aminek a stabilizátorja és a kutyacsontjai lógnak mint a "pásztor töke" és legalább kétszer kopogtattak kanyaronként mint a postás...Ja és futóművesnek a közelében sem jártam azóta sem, mert a hátsó híd is várat magára amit a héten remélhetőleg megkap. Elölre sikerült szerezni 55/18-as Celica féknyerget de azt is csak úgy magában raktam fel a gyári fékre.
A kerekeket Csabi ( alias Dieselsuxx ) cimborámmal intéztettem, és úgy ahogy osztrákiából ideért raktam is fel. Még a guminyomást sem néztem meg, de hátulra csak távtartókkal ( fakötésű alátétekel ) ment fel mert túl nagy az ET száma...
Összegezve: rohad, koppog, hangos, de legalább megy...
A körökről:
Nem igazán értettem hogy miért kerültem majdnem leghátra, de az utolsó előtti helyről szép sokat javulni.

ToyTomi rendes volt, ő már a sorakozónál szólt hogy nem akar feltartani, menjek nyugodtan elé - köszönöm még egyszer!
Az első két kör alatt nagyon meglepődtem a kocsi tapadásán, felemelő érzés volt hogy nem dobja el a seggét mint a 12+ éves gumikkal az utcán (mint a műhelyem felé, igaz Zoli?

)
A harmadik körre drasztikusan lecsökkent a fékerő, de azt a kb fél teljesítményt és tripla pedálutat tartotta a végéig.
Miután Szuti eleresztett mindenkit, a lelkét kitapostam a vasnak. Végig a határon autóztam. A gázpedált fékezés közbeni visszaváltáskor sarokkal rúgdostam hogy felpörögjön a kellő fordulatra vagy legalább a közelébe, nem egyszer tiltás fölé csúszott a fordulatszámmérő mutatója. A közös képek egyikén látszik hogy mekkorát billen a kocsi, miközben a jobb hátsó felniről igyekszik leszaladni a gumi.
Korábban töben is azzal riogattak, hogy elsőre mindenki eldobja a bukótérre a 4. kanyarban - ezt, és hogy rommá törjem pótolhatatlan munkaeszközömet mindenképpen ki akartam hagyni...Sikerült.
Sajnos nem minden kocsit és gazdáját tudtam beazonosítani, de a következő autókat sikerült kikerülni a maradék 2 és fél körben: zöld E11 Sedan, fehér E11 Liftback, Zoo, EvoMikey, Vitya77, valamint közelítettem egy E8 Hatchback felé.
Öcsémre bíztam a fényképezőt, de bódén belül nem csak a szerszámoknak kellett kapaszkodnia a csomagtartóban, így nincs említésre érdemes képem/videóm. A legjobb idő is csak saccolt, valahol 2:47 és 2:49 körül lehetett, Töki Nokián mérte manuálisan.

Csak tudnám minek kapaszkodott ennyire...
Mindent összevetve érzésem szerint ezzel a kocsival elsőre legalább 90%-on teljesítettem, nem sokat hagytam benne. Ha rendbe raknám a futóművet (szilentek és stabrudak cseréje keményített és ültetett gátlókkal + hátsó GTI híd ), és kapna hátulra gyári GTI féket, elölre 255x18-as tárcsát, talán lehetne nagyobbat javítani. Ezzel a motorral ennyit lehet belőle kihozni. Szerintem így is bőven elegek voltunk ahhoz, hogy odaérjünk a "nagyokhoz"
U.I.: Ne haragudj Szuti az autópályán való sietésemhez, azt hittem nagyon el vagyok késve. Másképp nem mentem volna picit gyorsabban a megengedettnél.
