Ismét megvolt egy műszaki vizsga és ismét abba a nehézségbe ütköztünk mint az előzőn: a terheletlen emelt fordulatszámot azaz 2800-at nem lehet tartani. Szépen emelkedik odáig, majd hiába nem nyomom jobban a pedált akkor is emelkedik tovább egészen 3000 vagy picit a fölé, persze az ember próbálja ellensúlyozni kevesebb gázzal, de akkor meg túlságosan visszaesik. Gázpedállal nem lehet megtartani 30 mp-ig ezt a tartományt, a pillangószelep kézzel való forgatásával is csak nehezen, többször kellett megpróbálni, mire sikerült... ha jól emlékszem a lambda érték volt magas, amikor túlpörögött.
A motorral egyéb ilyen jellegű probléma nincs (alapjárat tökéletes), van olajfogyasztás 0,35-0,45 liter/1000km a teljes átlag most 1000 km-re vetítve 0,37l/1000 km. Főként pályás használat mellett szokott 0,45-re felmenni, az alacsonyabb fogyasztás is fele város fele M0-ás használat. Ezen kívül a fogyasztás sem nagy, jól húz, a típusra jellemző motorcsörgés megvan, MaxxMotion95-el elég szépen duruzsol. 190.000 km-t futott, az olajteknő és valószínűleg a hengerfej tömítésnél van némi olajpára, pontosabban az abba belerakódott por van, de folyni nem folyik semmi sehol. Alapjárat is jól működik, pillangószelep, légmennyiségmérő tiszta.
Valakinek vmi ötlete?



KE11 Sedan 