Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring...

Főként a már lezajlott találkozókról olvashattok. Kinek hogy tetszett?
Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3604
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp

Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair »

nice :D
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:
Avatar
RWD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2719
Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
Autód gyártási éve: 1981
Autód típusa (és generációja): Starlet
Autód felszereltségi jelölése: STD
Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)

Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: RWD »

Külső kandi kamera :D
[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=Fz8bJGK ... e=youtu.be[/BBvideo]
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Mázli.
Jó felvétel
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Nem tudom, hogy a múlt hét Vasárnapi visontai driftelgetés milyen szervezésű volt.
Totalcar Faluvégi Farolás vagy csak önszerveződő csapatás?

A lényeg, hogy ZDoman hívott és végül úgy alakult, hogy kimentünk.
IceRocko is érdeklődött, így összeültünk 1 autóba. Kijött még [Walaki]D' Lair is, hogy végső elhatározást szerezzen autójának befejeztére.

Hachis résztvevők:
- ZDoman / szürke 2 ajtós AE86, 7AGE ITB
- Chickn / fehér 3 ajtós AE86, F20C
- Pitya / fehér-fekete 3 ajtós AE86, 4AGE 16V
- DanikaAE86 / piros 3 ajtós AE86, 4AGE 16v
- Omm / fehér 2 ajtós AE86, 4AGE 16V

Ezen kívül kint volt a kék-szürke KP60, egy GT86 és pár szörnnyé alakított Nissan, BMW, Lada, Ford.
Amikor indultunk esett, mire odaértünk, már csak ködszitálás volt, de végig nedves maradt a pálya
Nyilván bosszankodtak a versenyzők, hogy hoztak 8-10 garnitúra gumit és egyet sem koptatnak el a nap végére, de nekünk volt látnivaló bőven :)

KÉPEIM itt érhetők el.

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép






Csináltam pár videót is.
Vegyesen a hachikról:

[BBvideo 800,485]https://www.youtube.com/watch?v=AwkWheoAo1A[/BBvideo]


Ezúttal pedig belsőt is.
ZDoman 7AGE-je "nem" forog :D ...
Állat lett a motor!

[BBvideo 800,485]https://www.youtube.com/watch?v=ju5PfIV7kOk[/BBvideo]

Chickn F20C-s szörnyetege.
Ennek sem csúnya a hangja :)
[BBvideo 800,485]https://www.youtube.com/watch?v=hrzt56HTZyE[/BBvideo]


A felvételeket direkt nem stabilizálom utólag. Talán élvezhető így is.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
domi007
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1233
Csatlakozott: 2014 jún. 15, 10:42 pm
Autód gyártási éve: 1983
Autód típusa (és generációja): Celica
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: domi007 »

Aztamindenit, nagyon köszi Pacsker az anyagot!

amúgy igen, TotalCaros volt
AA63 Celica '83 -
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'

Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
Avatar
to4m5i
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1430
Csatlakozott: 2009 jan. 16, 08:01 pm
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: to4m5i »

Mi picit Doman és Domi után érhettünk le, Danit és Kristófot kaptuk el már csak, ez itt pedig az egyik ügyesebb kanyarbevétele volt.
Tessék kattintani a HD-ra :D
[BBvideo]https://www.facebook.com/kiss.tamas.180 ... 8847921026[/BBvideo]
„Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít.”
Kép 1980 - Toyota Corolla KE70 Liftback - 4AGE
Avatar
domi007
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1233
Csatlakozott: 2014 jún. 15, 10:42 pm
Autód gyártási éve: 1983
Autód típusa (és generációja): Celica
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: domi007 »

to4m5i írta:Mi picit Doman és Domi után érhettünk le, Danit és Kristófot kaptuk el már csak, ez itt pedig az egyik ügyesebb kanyarbevétele volt.
Tessék kattintani a HD-ra :D
[BBvideo]https://www.facebook.com/kiss.tamas.180 ... 8847921026[/BBvideo]
Itt is nagyon jó ezt nézni :D jó futómű, jó motor :hehe: ki vezetett itt éppen?
AA63 Celica '83 -
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'

Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
Avatar
Atanen
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 219
Csatlakozott: 2007 márc. 17, 12:38 pm
Autód gyártási éve: 1999
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: G6R
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bécs
Kapcsolat:

Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Atanen »

Eljutottam múlt hétvégén (2016.03.13.) a Veszprém Szlalomra! :taps:
Rászántam egy egész hétvégét,ugyanis nem egyedül indultam,hanem egy cimbora (csaj) árkot fogott még a múltkor,és kérdezte hogy korrepetálok-e.Mondom jogsi előtt szoktam,utána csak a szlalomversenyt tudom ajánlani.Mivel motoros csaj,elég belevaló,eléggé fellelkesült az ötlettől! :D
A képeket új ablakban nyissátok,úgy működnie kell.Dolgozom a megoldáson!
Átnéztem az ő autóját is (nem,az alvázat nem,barátnőm letörné a kipufogómat...),
Kép
meg feldobtam a versenyezni szánt kerekeket az enyémre
Kép
és leutaztunk (reggel 7-re kellett ott lenni).
Első versenyes létére elég jól ment,de kemény volt a mezőny,dobogóra nem jutott fel.(A képen ő a jobb oldali.)
Kép
Nekem is épphogy sikerült,kellett tornázzak a guminyomásokon (mert mást ott helyben állítani nem tudtam),végül a jó beállítás elől 2bar,hátul 3bar lett,mind a 4 gumi egyforma Falken Ziex 195/50 R15 utcai (tudom,nem a legdicsőbb márka,de erre futotta).Ezzel sikerült rávenni hogy kanyarodjon,ne csak az orrát tolja.Ez 6 másodpercet javított,ami éppen elég lett egy 3. helyhez az egyik pályán (2 volt és külön értékelték).
Kép
Legnagyobb ellenfelem egy vajszínű Golf 2-es 1,6TD volt,amin látszott hogy dolgoztak rajta,le volt ültetve,és a füstje alapján én nem engedtem volna széria kategóriába.De ezek szerint ennyire tágak a szabályok,igyekszem akkor megreszelni a hengerfejet amit még Domi hozott el nekem... :burnout:
Ő 1:30.xy-nal nyerte a kategóriát,az én legjobb időm 1:39.xy volt (versenygumi nélkül persze).
Kép
Közben megtaláltam róla a videót is,sokat mond,hogy olyat gyorsult,mint egy épített Saxo VTS! :mrgreen:
https://www.youtube.com/watch?v=QgtgF2OKoHU

Közben jó szolgálatot tett a 120€-s GoPro HD1,fel tudtuk venni egy töltéssel az egészet!
Az én videóm publikus,mert annak ellenére hogy az én szüleim is tűzzel-vassal ellenzik a versenyzésemet,én kiveszekedtem magam otthon:
https://www.youtube.com/watch?v=qyCqN082luk
De a Viki a családi autóval jött,az ő videóját se facebookra,se youtube-ra nem tehettem fel,szintén a drájvon pihen:
https://drive.google.com/open?id=0B_KNv ... FBCLVlyMTg
- Toyota Starlet P7 és P9 (1E 2E és 4E-FE motorokkal)
- Toyota Carina E (4A-FE és 3S-FE motorokkal) (irodalom van!) :rock:
- Toyota Corolla E9 (1C) és E10-E11 (4A-FE és 4E-FE motorokkal)

:e11hb: AE111L G6R a Vadászbékaaa!!! :karorom:
- Faternak időközben Prius 2
- OFF Wheeler 8000 Cr-Mo acél MTB
- OFF Merida Kalahari 570 Cr-Mo acél MTB

Nyisd a folytószelepet!Fék?Ne hülyülj!
fanatik-amse.uw.hu
atanen.xfree.hu
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Gratulálok! Szép eredmény! :)
Hangulatosak a videók.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
domi007
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1233
Csatlakozott: 2014 jún. 15, 10:42 pm
Autód gyártási éve: 1983
Autód típusa (és generációja): Celica
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: domi007 »

Ez a Golf a klasszikus smoke & charm :D
AA63 Celica '83 -
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'

Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
Avatar
Bohi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3288
Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Bohi »

Egy rövidke beszámoló a mai nyíltnapról. Reggel kipushoz rohanás, kipu foltozgatás aztán go a ring. Találkoztam Bibuval és benyomtunk egy kv-t mielőtt felmentem volna regisztrálni.
Alig voltak kint, délben jüttönk el, szinte csal pár autó. Autózás szempontjából tökéletes volt, mert a két etap alatt kb 2-3 szor kellett elengednem valaki. Persze egyrészt a kicsi forgalom miatt meg persze azért mert brutál gyors vagyok! :lol: :lol: :lol:

Szóval, két etap. Marcit nem tudtam rávenni, hogy beüljön mellém, aztán mégis nagy nehezen sikerült, de töltöttünk ki feleőségvállalási nyilatkozatot neki, így kirakták a kocsiból, amikor hajtottam volna fel a pályára. :D

Így hát mentem egyedül, idő szempontjából jobb is, de azért jó beszélgetni közben illetve azért tapasztaltabb nálam és mindig szívesen veszem a tanácsokat.

Szóval, elirtam a célom a napokban, de akár irhattam volna azt is! :D Azaz 2:38 helyett 2:30 irtam, ezt sikerült megutózni, sőt, majdnem meg volt a 2:30 is!!! Na jó, erősen majdnem. :lol:

Legjobb időm 2:31:247. :taps: Elégedett vagyok, de még mindig van a kocsiban.

Lapjaim az első etapban:
Lap1 - 2:33:189
Lap2 - 2:33:755
Lap3 - 2:31:247 (Best)
Lap4 - 2:58:651 (kicsúszás :) )
Lap5 - 2:31:951
Lap6 - 2:50:758

Második etap:
Lap1 - 2:36:685
Lap2 - 2:34:126
Lap3 - 2:33:649
Lap4 - 2:59:440
Lap5 - 2:32:489

A második etapban kitereltek, mert kinyilt a csomim és a rázóköveken mindig felnyílt. :)

Összességében nagyon jó volt, feszegettem a határokat. Sikerült is majdnem felrakni a falra, első etap 4. kör.

A fékek nagyon jók, a gumik is. Nem tudom mi volt a baj, de egyszer a célegyenes végén dobta el a seggét, egyszer meg a 2 kanyarban, amit nem is tudtam összeszedni. Szerintem hirtelen fékeztem az elején, könnyű a segge és lehet a gumik is elmelegedtek. Lehetséges??? Olyan mintha befogott volna jobban a fék hátul nem tudom. Többen is mondták, hogy eléggé csúszik a pálya. Kint volt Hábé is, ő más időket autózott az EVO-val. :D Ő is mondta, hogy csúszik a pálya.
Utána látni az időkön, hogy nem is erőltettem annyira, bennem volt a félsz őszintén. Mindenkinek elcsesztem a következő etapjait a kicsúszásom után, mert elég sok föld és fű ment fel a pályára, bocsi. :)

Nézzétek meg a videókat, felraktam külön a legjobb köröm is. Ez csak az első etap.

[BBvideo 800,480]https://youtu.be/Let7GTBfGNs[/BBvideo]

[BBvideo 800,480]https://www.youtube.com/watch?v=M1kS7LWYbgc[/BBvideo]

Amúgy találkoztam kint egy carinással, aki jött végig mögöttem, nem is értettem. 2:33-as köröket autózhatott. Utána megkerestem, sima 1.6 de nagyobb fékek és jó utcai gumik, sztem a futóműve is keményebb volt, ja meg persze rallizott régen. Így érthető. Beszélgetés közben kiderül, hogy sok közös ismerősünk van, régen E8 corollával ment, de eladta, az került az M3-as kivezetőn lakó illetőhöz. Az a gép amúgy némteországban épitett versenyautó volt, ami ment a világbajnokásogokon évekig, épített váltóval és erős motorral, vmi 170 ló körül volt. Nem véletlen nem akarta eladni a mostani tulaj nekem... :lol:

Szóval, a következő cél a 2:30 lesz, most nem irtam félre! :)
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Avatar
IceRocko
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 975
Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
Autód gyártási éve: 1992
Autód típusa (és generációja): Corolla E10
Autód felszereltségi jelölése: XLi
Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)

Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: IceRocko »

Nem kímélted a vasat, szépen használtad a rázókövet. :) A videó alapján tényleg olyan mintha befogott volna a hátsó fék, mikor eldobtad.
Alakul, meg lesz a 2:30. :taps: :wink:
EE101 Sedan, 7A-FE
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Bubi »

:taps: :taps: :taps:
Óriásit ment Bohink!
Gratula!
Jó volt a kávé biztos! :D

https://youtu.be/5GlmWnt_vsE

A többi videót is feltöltöttem, de egyikbe belecsörög a teló a másiknál meg az MP3 lejátszó indult el. Elbénáztam, bocs!

Köszi, hogy nem úgy mesélted el, hogy f@stam beülni melléd. :D de ez az igazság. Nem azért mert rosszul vezet, látjuk! ;)
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
mozso
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2048
Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
Autód gyártási éve: 2006
Autód típusa (és generációja): Corolla E12
Autód felszereltségi jelölése: Luna
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: BP
Kapcsolat:

Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: mozso »

Tök jó olvasni ezeket a sorokat. Tényleg nem voltak sokan kint, ideális idő volt délelőtt. Gratula az időhöz, meglepődtem amikor mondtad mi lett a best lap. A kicsúszásod szerencsére nem okozott gondot, bár azért eltakaríthatták volna a pályabírók a földet onnan.
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Avatar
Bohi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3288
Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Bohi »

mozso írta:Tök jó olvasni ezeket a sorokat. Tényleg nem voltak sokan kint, ideális idő volt délelőtt. Gratula az időhöz, meglepődtem amikor mondtad mi lett a best lap. A kicsúszásod szerencsére nem okozott gondot, bár azért eltakaríthatták volna a pályabírók a földet onnan.
Ja ige, elfelejtettem megemlíteni, hogy Mozso is megjelent a pályán szépen vasalt fehér ingben, ezért őt sem tudtam rávenni, hogy üljön be jobb1-be! :D (ment még melózni utána)

Amúgy köszi Mozso, igyekeztem azért, hogy jót menjek.
Utána amúgy összesöprögették, mert amikor visszamentem 11:05kor akkor már szinte alig volt valami a pályán. Valamelyik két etap közti pár percben eltakaríthatták a nagyját.
Szerencsére nem lett gond, de még videóról is keménynek tűnik. Nem értem mi lehetett, mert nem kanyarodtan hirtelen és nem is fékeztem annyira keményet, mintha befogott volna a jobb hátsó vagy amit többen is mondtak, hogy csúszott a pálya. Én meg próbáltam egyre gyorsabb lenni és ennyi.

Bubi: miért fostál beülni mellém? :D Az igaz, hogy nem mentem fent sokat, nem vagyok tapasztalt. Vagy ennyire benned van, hogy baj lehet és ezért fosol? :lol:
Amúgy bennem maradt a para az első etapban történt kicsúszás miatt, nem mertem rövidebb féktávokat venni és eröltetni...
Köszi a videót! :wink:
IceRocko írta:Nem kímélted a vasat
Ezért van a 4age!!! :twisted: :twisted: :twisted:

Amúgy tényleg nagyun brutál a rázókő. Valahol jól meg lehet közölni és belülre rakni a kereket, ott nem ráz, de van olyan rész, ahol elég magas.
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Válasz küldése