Nya! beállítottam a gyújtás csak úgy érzésrePacsker írta:Na látod mégis leírtam
Öregebb autóknál, főleg ha sportdobod van, a visszapuffogás már megszokott. Utógyújtás miatt is, na meg a vezérlés idő közbeni enyhe kopása elállítódása is vezethet ide. Én személy szerint szeretem! Nagyon baró!Kárt meg nem tesz
Hogy miért lehet lomha? hm... Nemtudom. Tudom melyik érzésre gondolsz, nekem hidegen játsza is a 4AGE, de max 2-3 km-ig. Gondolom túl sokat kap és befullad. Nézz utána. Meg hogy füstöl-e feketén a verda. Az is a túl dús keverékre utal.
Segítség kellene!
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Örülök,hogy sikerült, Okiman!
Lyani!
Elosztófedél, Kábelek, Vezérlés, Trafó, injektor csatik, sőt még a porlasztócsúcsok is lehetnek.
Pont tegnap orvosoltuk Tibcsivel Atti hacsját. Rögtön gyújtásproblémára gondoltam, Tibcsi is. Több mint fél napot szenvedtünk, de minden rendben volt nagyjából, majd Tibcsi gondolkozott, hogy üzenanyag ellátásról is lehet szó. Mértünk benzinnyomást, még vezérmütengely bütyköket is. Semmi. Majd mi volt a hiba? amire senki se gondolt? Az előző szerelője ( amocskos lehúzós g....) Összetörte az 1-es hengerhez tartozó porlasztócsúcs végét, igy nem volt optimális a keverékképzés (nem levegő, benzin köd volt neki, hanem csurgott a hengerbe a folyékony benya) és nagy fordulaton már túl tömény volt neki. Fülre teljesen gyújtsábhibának hangzott!
Alapjáraton is dadogott neki 2ezerig, 2ötig, az meg az injektorsor egyik csatijának kontaktossága volt.
Hogy mit tennék a helyedben? Kompressziómérés (jól mondta Lali). Ha már van egy gyürütörésed, dugórepedésed, mint attinak 2x volt, akkor subaruzik
Ha az rendbe van (4AGE 10,5-12,6-ig) akkor gyújtókábelek ellenállás mérése 10K-16K körül. plusz megnézed, hogy nincs-e a száruk picit 1 pontba átszenesedve.
Jajj de hülye vagyok. Legelsőként megnézed a gyertyákat, melyiknek üt el a szine. gy tudod melyiknél keresd a hibát. Ne forgasd előtte. Menj vele sokat dadogva, igy az feketébb lesz az elégetetlen üzemanyagtól.
Akkor még át kéne pucolásznod az elosztófedelet. Nameg kivehetnéd a porlasztócsúcsokat, hogy mindegyik végén megvan-e szépen a zöld kis bugyi. Kb ennyi.
Meg olvashatnánk még1x hibakódot hátha előjött még1.
Nemhiszem, hogy a shell benya lenne (bár utálom). Ird a tüneteket, meg hogy min mit mértél.
Remélem segitettem.
Kitartást a melóhoz! És jobbulást a torkodnak
Lyani!
Elosztófedél, Kábelek, Vezérlés, Trafó, injektor csatik, sőt még a porlasztócsúcsok is lehetnek.
Pont tegnap orvosoltuk Tibcsivel Atti hacsját. Rögtön gyújtásproblémára gondoltam, Tibcsi is. Több mint fél napot szenvedtünk, de minden rendben volt nagyjából, majd Tibcsi gondolkozott, hogy üzenanyag ellátásról is lehet szó. Mértünk benzinnyomást, még vezérmütengely bütyköket is. Semmi. Majd mi volt a hiba? amire senki se gondolt? Az előző szerelője ( amocskos lehúzós g....) Összetörte az 1-es hengerhez tartozó porlasztócsúcs végét, igy nem volt optimális a keverékképzés (nem levegő, benzin köd volt neki, hanem csurgott a hengerbe a folyékony benya) és nagy fordulaton már túl tömény volt neki. Fülre teljesen gyújtsábhibának hangzott!
Alapjáraton is dadogott neki 2ezerig, 2ötig, az meg az injektorsor egyik csatijának kontaktossága volt.
Hogy mit tennék a helyedben? Kompressziómérés (jól mondta Lali). Ha már van egy gyürütörésed, dugórepedésed, mint attinak 2x volt, akkor subaruzik
Ha az rendbe van (4AGE 10,5-12,6-ig) akkor gyújtókábelek ellenállás mérése 10K-16K körül. plusz megnézed, hogy nincs-e a száruk picit 1 pontba átszenesedve.
Jajj de hülye vagyok. Legelsőként megnézed a gyertyákat, melyiknek üt el a szine. gy tudod melyiknél keresd a hibát. Ne forgasd előtte. Menj vele sokat dadogva, igy az feketébb lesz az elégetetlen üzemanyagtól.
Akkor még át kéne pucolásznod az elosztófedelet. Nameg kivehetnéd a porlasztócsúcsokat, hogy mindegyik végén megvan-e szépen a zöld kis bugyi. Kb ennyi.
Meg olvashatnánk még1x hibakódot hátha előjött még1.
Nemhiszem, hogy a shell benya lenne (bár utálom). Ird a tüneteket, meg hogy min mit mértél.
Remélem segitettem.
Kitartást a melóhoz! És jobbulást a torkodnak
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Magas hangot? Lehet, hogy a motor csapágya szarakszik!Shongi írta:bels? ventillátor néha búg néha magas hangot ad ki,,kapcsolo állástol függetlenül,,,ha áttálitom 1röl 3 ra v 4röl 2 re vagy akármit tekerek rajta álltalában elhallgat.,,lehet h a pollenszürö teljessen elkoszosodott?
nemrég volt 4000km es turám vele görög tengerpartra,,lehet a por homok megtette hatását..hol keressem a sz?röt,,hogy kell széttszedni?
corolla 1.4 '03
elöre is thx
Erre nem gondoltál? BMW-nél már találkoztam ilyennel. Amikor állítod a sebességet, megváltozik a rezonancia és ezért hallgathat el.
Bár hallani kéne azt a hangot.
látatlanba nehéz
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
http://www.youtube.com/watch?v=VCO1Lm9kG94
valamennyire hallatszik a videon,,,amit észrevettem még h ha mondjuk gázt adok(álló helybe , kicsit alapjárat fölé pörgetem a motort akkor változik a ventilátor hang,,elég fura ez az egész,,régebben semmi hangja nem volt neki,,és 1xcsak elkezdte ezt a bugást.tudom rakjak rá sportkipuffot meg hangosabban hallgassam a rádiót,,de pont azt szeretem a corollába h lopakodóan halk az egész autó és szépen nyugiba lehet vele gurulgatni.
ha csapatni akarok akkor ott a másik.
valamennyire hallatszik a videon,,,amit észrevettem még h ha mondjuk gázt adok(álló helybe , kicsit alapjárat fölé pörgetem a motort akkor változik a ventilátor hang,,elég fura ez az egész,,régebben semmi hangja nem volt neki,,és 1xcsak elkezdte ezt a bugást.tudom rakjak rá sportkipuffot meg hangosabban hallgassam a rádiót,,de pont azt szeretem a corollába h lopakodóan halk az egész autó és szépen nyugiba lehet vele gurulgatni.
ha csapatni akarok akkor ott a másik.
- szullosz
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 738
- Csatlakozott: 2008 aug. 07, 10:42 pm
- Tartózkodási hely: Budapest, IV.
Vagyok!
Otthon megvizsgálom, a cégnél nincs "hangom"...
Meghallgattam...
Próbáld meg:
erősen gondolsz a ventillátorra, majd mondod: "MUKOGY, MUKOGY!!!"
Ha nem jön be, akkor kell egy csavarhúzó (PH2 fejjel) is...
Bár TOYOTA-nál még nem találkoztam vele, elképzelhető, hogy a ventillátor lapát deformálódott (meleg hatására) vagy a kiegyensúlyozó "bilincs" elcsúszott / leesett.
Ebben az esetben sajnos a javítás menete: csere!
Ha a ventillátor lapát nem a motor tengelyére szimmetrikus térben mozog, "berezonál" a legevőnyomást változtatva hangot ad...
Ha kiveszed a motort és megfelelő polaritással feszültséget kapcsolsz rá (~12v) az elindulást leszámítva, nem szabad hogy rázza a kezed...
A pollenszűrővel (87139-YZZ07) mi a helyzet? Nagyon koszos?
A kiszerelés menete:
A kesztyűtartót kinyitod, jobb oldalt lévő fekete csavart kiveszed (a kesztyűtartó nyitás-csillapító), majd leakasztod. A kesztyűtartót kicsit magad felé és felfele határozottam megrántod. A ventillátor házon van egy vízszintes fedél a két végén egy rögzítővel. Benyomod, a fedelet kiveszed. A pollenszűrő mögötte van.
Beszerelés a szétszdéssel ellentétes.
A pollenszűrőnél a gyárin jelőlve van a levegő irány figyelj rá, lefelé mutat!
Szabber
Otthon megvizsgálom, a cégnél nincs "hangom"...
Meghallgattam...
Próbáld meg:
erősen gondolsz a ventillátorra, majd mondod: "MUKOGY, MUKOGY!!!"
Ha nem jön be, akkor kell egy csavarhúzó (PH2 fejjel) is...
Bár TOYOTA-nál még nem találkoztam vele, elképzelhető, hogy a ventillátor lapát deformálódott (meleg hatására) vagy a kiegyensúlyozó "bilincs" elcsúszott / leesett.
Ebben az esetben sajnos a javítás menete: csere!
Ha a ventillátor lapát nem a motor tengelyére szimmetrikus térben mozog, "berezonál" a legevőnyomást változtatva hangot ad...
Ha kiveszed a motort és megfelelő polaritással feszültséget kapcsolsz rá (~12v) az elindulást leszámítva, nem szabad hogy rázza a kezed...
A pollenszűrővel (87139-YZZ07) mi a helyzet? Nagyon koszos?
A kiszerelés menete:
A kesztyűtartót kinyitod, jobb oldalt lévő fekete csavart kiveszed (a kesztyűtartó nyitás-csillapító), majd leakasztod. A kesztyűtartót kicsit magad felé és felfele határozottam megrántod. A ventillátor házon van egy vízszintes fedél a két végén egy rögzítővel. Benyomod, a fedelet kiveszed. A pollenszűrő mögötte van.
Beszerelés a szétszdéssel ellentétes.
A pollenszűrőnél a gyárin jelőlve van a levegő irány figyelj rá, lefelé mutat!
Szabber
- somag
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 177
- Csatlakozott: 2007 okt. 27, 11:24 am
- Tartózkodási hely: Budapest
Kérdés.
Sziasztok, tegnap cseréltem a fényszórót, és a helyzetjelzőt.
Nekem a helyzetjelző soha nem világított ezért nem is láttam soha működés közben így inkább kérdezek.
Ha a tompított vagy fényszóró világít akkor a helyzetjelző is.
Ez szép, de ez normális dolog?
Akinek ilyenje van csekkolja már le légyszi, hogy nála is így van-e ez.
Köszi
Nekem a helyzetjelző soha nem világított ezért nem is láttam soha működés közben így inkább kérdezek.
Ha a tompított vagy fényszóró világít akkor a helyzetjelző is.
Ez szép, de ez normális dolog?
Akinek ilyenje van csekkolja már le légyszi, hogy nála is így van-e ez.
Köszi
- DBandesz
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1126
- Csatlakozott: 2007 nov. 22, 10:36 am
- Tartózkodási hely: Szentes
Re: Kérdés.
Abszolút normális.somag írta:Sziasztok, tegnap cseréltem a fényszórót, és a helyzetjelzőt.
Nekem a helyzetjelző soha nem világított ezért nem is láttam soha működés közben így inkább kérdezek.
Ha a tompított vagy fényszóró világít akkor a helyzetjelző is.
Ez szép, de ez normális dolog?
Akinek ilyenje van csekkolja már le légyszi, hogy nála is így van-e ez.
Köszi
- somag
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 177
- Csatlakozott: 2007 okt. 27, 11:24 am
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Kérdés.
KösziDBandesz írta:Abszolút normális.somag írta:Sziasztok, tegnap cseréltem a fényszórót, és a helyzetjelzőt.
Nekem a helyzetjelző soha nem világított ezért nem is láttam soha működés közben így inkább kérdezek.
Ha a tompított vagy fényszóró világít akkor a helyzetjelző is.
Ez szép, de ez normális dolog?
Akinek ilyenje van csekkolja már le légyszi, hogy nála is így van-e ez.
Köszi
Akkor szupi.
Tudom, hogy banális, de ugye mindkét oldalon kellene világítania a helyzetjelzőnek is.
Merthogy nálam csak a vezetőoldali fénylik, pedig mindkettőben cseréltem izzót.
Gondolom nézegethetem a kábeleket.
