Egyéb látvány
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Egyéb látvány
Van több is az Országban szerencsére.
Ez most készült el, azért fotóztam.
Ez most készült el, azért fotóztam.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- toytomi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2852
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: Egyéb látvány
Szép!!
Volt egy Tisza Volános is, az már a német utak simaságát élvezi.
Volt egy Tisza Volános is, az már a német utak simaságát élvezi.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
- Liftman
- Visszajáró
- Hozzászólások: 142
- Csatlakozott: 2013 szept. 18, 10:40 pm
- Tartózkodási hely: Belgrade, Serbia
Re: Egyéb látvány
Our friend from the club, saw this Liftback last month in Budapest.....anyone known from CCH???
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Egyéb látvány
OFF
Már 1-2x kifejtettem mennyire bizsereg álom kategóriában a Porschek-ra...
Tegnap ezt követtem vakon:
Az ennyire nagyon nagyon újaknál már meg se tudom mondani, hogy melyik a Turbo/GT3/S/4/Carrera...
De gyönyörűek. Elölről, hátulról, oldalról, mindenhogy imádom őket...
És ez a tegnapi segg. Micsoda picsa A 3 dimenziós lámpák, az a két kerékjárati ív. Úúú de nagyon birtokolnék egyet.
Épp a Rózsadombra mentem én is, így követtem a Szépvölgyin. -10°C volt, de lehúztam az ablakot, kikapcsoltam a zenét. Egyáltalán nem tolta neki, de annyira hátborzongató volt, hogy hallani lehetett a kisebbik Turbot a kipufogóból, ahogy alacsony fordulaton is tevékenykedik.
Halkan fütyürészett, mintha csak egy rallys EVO kipufogójá hallanám alapjáratom.
Óriási boldogsággal tölt el, hogy egy 8-10 éve újra figyelnek a komolyabb autók hangjára. Ez is, amikor indult, az a halk duruzsolás, de közben hallod, hogy komoly motor lapul a kaszni alatt és brutál átmérőjű a relatív nyílt a rendszer (nem tudom hogy állt a szelep).
Amikor meg váltanak, az egyszerűen szürreális...
Már 1-2x kifejtettem mennyire bizsereg álom kategóriában a Porschek-ra...
Tegnap ezt követtem vakon:
Az ennyire nagyon nagyon újaknál már meg se tudom mondani, hogy melyik a Turbo/GT3/S/4/Carrera...
De gyönyörűek. Elölről, hátulról, oldalról, mindenhogy imádom őket...
És ez a tegnapi segg. Micsoda picsa A 3 dimenziós lámpák, az a két kerékjárati ív. Úúú de nagyon birtokolnék egyet.
Épp a Rózsadombra mentem én is, így követtem a Szépvölgyin. -10°C volt, de lehúztam az ablakot, kikapcsoltam a zenét. Egyáltalán nem tolta neki, de annyira hátborzongató volt, hogy hallani lehetett a kisebbik Turbot a kipufogóból, ahogy alacsony fordulaton is tevékenykedik.
Halkan fütyürészett, mintha csak egy rallys EVO kipufogójá hallanám alapjáratom.
Óriási boldogsággal tölt el, hogy egy 8-10 éve újra figyelnek a komolyabb autók hangjára. Ez is, amikor indult, az a halk duruzsolás, de közben hallod, hogy komoly motor lapul a kaszni alatt és brutál átmérőjű a relatív nyílt a rendszer (nem tudom hogy állt a szelep).
Amikor meg váltanak, az egyszerűen szürreális...
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- montoya
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Re: Egyéb látvány
Porkék nekem is bejönnek. Egy 987-tel már boldog is lennék.
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- TRD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1455
- Csatlakozott: 2007 márc. 11, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Balassagyarmat
- Kapcsolat:
Re: Egyéb látvány
Itt Münchenbe jobban megnéznek egy Mitsubishi EVO XI -et mint egy bármilyen Porgét! Egyébként tényleg szépek,de valahogy én nem érzem őket. Itt mindegyikbe öltönyös verebek ülnek! Ez az elegancia nem az én asztalom. ! Egy tornacipős Skyline-t vagy Suprát sokkal jobban magaménak érzek. Bár egy Lexus RC-F -ben biztos nyugodt szívvel feszengnék...
AE92 2.0 GT hatchback (3SGE)
KE70 ??? Coupe
KE70 ??? Coupe
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Egyéb látvány
Ugye nem gondolod, hogy a pózolás miatt szeretnék ilyet?!
Úgy ismertek, mint aki díváskodik? Simán bemegyek a bevásárlóközpontba olajsaras overálba, ha épp nincs idő átöltözni...
A technika és a múlt a lényeg. Mindemellett nagyon tetszik a formavilág is.
Úgy ismertek, mint aki díváskodik? Simán bemegyek a bevásárlóközpontba olajsaras overálba, ha épp nincs idő átöltözni...
A technika és a múlt a lényeg. Mindemellett nagyon tetszik a formavilág is.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- TRD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1455
- Csatlakozott: 2007 márc. 11, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Balassagyarmat
- Kapcsolat:
Re: Egyéb látvány
Persze,h nem! Csak azt vázoltam,h itt kik használják előszeretettel!
AE92 2.0 GT hatchback (3SGE)
KE70 ??? Coupe
KE70 ??? Coupe
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Egyéb látvány
Ezer bocs és nem trollkodás a cél. Ebben szerintem nincs turbo.
3 éves korom óta rajongok a Porsche márkáért. Bár volt és lesz is sok remek modelljük a 911 ahol a márka kezdődik és ahol befejeződik. Egyszer vittek egy 930-assal Kakucson, közúton és csak 1-2 talán 3 padló volt de... leírhatatlan. Ez mai napig megmagyarázhatatlan, ésszerűtlen klasszikus konstrukció, ami mégis a legmagasabb techikai szintet képviseli. Birtoklási vágyat kelt, legendákat teremtett és éltet. 911 forever!
3 éves korom óta rajongok a Porsche márkáért. Bár volt és lesz is sok remek modelljük a 911 ahol a márka kezdődik és ahol befejeződik. Egyszer vittek egy 930-assal Kakucson, közúton és csak 1-2 talán 3 padló volt de... leírhatatlan. Ez mai napig megmagyarázhatatlan, ésszerűtlen klasszikus konstrukció, ami mégis a legmagasabb techikai szintet képviseli. Birtoklási vágyat kelt, legendákat teremtett és éltet. 911 forever!
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- habe
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 638
- Csatlakozott: 2015 dec. 23, 12:56 pm
- Tartózkodási hely: Halásztelek
Re: Egyéb látvány
Több évvel ezelőtt, fényt kaptam és rámentem a 996-os sorozatra. Az elfolyt tükörtojás szeműre.
A legolcsóbb, legkisebb presztizsü 911-es, amiről időközben kiderült, hogy egy nagyon fasza autó, és főleg a faceliftes 320 lovas verzió, büszkén lerázhatja magáról azt a vödör nyálat, amit a léghűtést gyászolók köptek rá.
Néztem Németországban és itthon, közben küzdöttem a gondolattal, hogy buzinak, kivagyinak, kapuzárási pánikkal küzdő kivagyibuzinak fognak nézni.
Ráadásul nem tudom haza hozni a suliból a srácokat, ha rám kerül a sor.
Tudtam, hogy senki nem fogja megérteni, hogy én az 1300 kg-ba sűrített technikára, és arra a szürreális technikai háromszögre vágyok, amit a farmotor, hátsókerék hajtás, extra kanyarsebesség alkot.
Felhívtam, elmentem megnézni egyet.
A tulaj rallye körökben mozog, így nem kellett kérni, hogy megfelelő kezeléssel rajzolja meg nekem az autó karakterét.
Az MO-M6 elnyújtott felhajtóján 180km/h-al csavarta ki a könnyet a szemem sarkából. Ledöbbentem.
Ez a sima, hátsó kerekes modifikált vw bogár, ez a faszparaszt technika úgy szívta magát az aszfaltra, olyat terhelt a hátsó tengelyre az íven, hogy nyögni nem bírtam. Tényleg szürreális.
És ami miatt végül mégsem kellett és hálisten, nem is lett.
Eleve a praktikum maradékát kerestem benne, azt meg nem szabad. Nincs neki ilyen oldala. És itt már buktam is, de azért megpróbáltam reális vizsgálni.
Lineáris, unalmas teljesítményleadás. Unatkozva szalad 100-ra 5 mp alatt.
Hangja nem tetszik, pedig hangfetisiszta vagyok, kihallom a tücsökciripelésből a lefújószelepet. De ez olyan semmilyen.
Összetöröd magad, minden be és kiszállásnál. Csak 174cm vagyok, de tényleg.
A kuplung...a kuplung az megöl. Minden váltásnál, hátra kell feszítened a hátad, hogy be tudd nyomni. Kettőt próbáltam, a második ráadásul egy 80 ezer km-es darab volt a garázs mélyéről. Ha racsingba nyomod, folyamatosan döng a padló, mert odáig lököd a pedált a nagy ellenállás miatt.
A vezető oldali ajtó kédergumija alul gyárilag ki van csípve. Azért mert a garázsban pihenő porkék könnyen lemerülnek, és a csepptöltőt ott lehet behúzni a szivargyújtóig.
Egy japán autónál, térdem roggyan az ilyen dologtól. Itt meg megkérdeztem, hogy mi francért merül le?
Nem jött át. Van ilyen.
Az óracsoportja viszont a legszebb amit autóba tettek. A rajzolata, az egyszerűsége, tök tudja milye, de az.
A legolcsóbb, legkisebb presztizsü 911-es, amiről időközben kiderült, hogy egy nagyon fasza autó, és főleg a faceliftes 320 lovas verzió, büszkén lerázhatja magáról azt a vödör nyálat, amit a léghűtést gyászolók köptek rá.
Néztem Németországban és itthon, közben küzdöttem a gondolattal, hogy buzinak, kivagyinak, kapuzárási pánikkal küzdő kivagyibuzinak fognak nézni.
Ráadásul nem tudom haza hozni a suliból a srácokat, ha rám kerül a sor.
Tudtam, hogy senki nem fogja megérteni, hogy én az 1300 kg-ba sűrített technikára, és arra a szürreális technikai háromszögre vágyok, amit a farmotor, hátsókerék hajtás, extra kanyarsebesség alkot.
Felhívtam, elmentem megnézni egyet.
A tulaj rallye körökben mozog, így nem kellett kérni, hogy megfelelő kezeléssel rajzolja meg nekem az autó karakterét.
Az MO-M6 elnyújtott felhajtóján 180km/h-al csavarta ki a könnyet a szemem sarkából. Ledöbbentem.
Ez a sima, hátsó kerekes modifikált vw bogár, ez a faszparaszt technika úgy szívta magát az aszfaltra, olyat terhelt a hátsó tengelyre az íven, hogy nyögni nem bírtam. Tényleg szürreális.
És ami miatt végül mégsem kellett és hálisten, nem is lett.
Eleve a praktikum maradékát kerestem benne, azt meg nem szabad. Nincs neki ilyen oldala. És itt már buktam is, de azért megpróbáltam reális vizsgálni.
Lineáris, unalmas teljesítményleadás. Unatkozva szalad 100-ra 5 mp alatt.
Hangja nem tetszik, pedig hangfetisiszta vagyok, kihallom a tücsökciripelésből a lefújószelepet. De ez olyan semmilyen.
Összetöröd magad, minden be és kiszállásnál. Csak 174cm vagyok, de tényleg.
A kuplung...a kuplung az megöl. Minden váltásnál, hátra kell feszítened a hátad, hogy be tudd nyomni. Kettőt próbáltam, a második ráadásul egy 80 ezer km-es darab volt a garázs mélyéről. Ha racsingba nyomod, folyamatosan döng a padló, mert odáig lököd a pedált a nagy ellenállás miatt.
A vezető oldali ajtó kédergumija alul gyárilag ki van csípve. Azért mert a garázsban pihenő porkék könnyen lemerülnek, és a csepptöltőt ott lehet behúzni a szivargyújtóig.
Egy japán autónál, térdem roggyan az ilyen dologtól. Itt meg megkérdeztem, hogy mi francért merül le?
Nem jött át. Van ilyen.
Az óracsoportja viszont a legszebb amit autóba tettek. A rajzolata, az egyszerűsége, tök tudja milye, de az.
- habe
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 638
- Csatlakozott: 2015 dec. 23, 12:56 pm
- Tartózkodási hely: Halásztelek
Re: Egyéb látvány
Én nem követem szorosan a márka dolgait, de ez a legújabb modell. Az pedig már turbó mind.bubidisc írta:Ezer bocs és nem trollkodás a cél. Ebben szerintem nincs turbo.
3 éves korom óta rajongok a Porsche márkáért. Bár volt és lesz is sok remek modelljük a 911 ahol a márka kezdődik és ahol befejeződik. Egyszer vittek egy 930-assal Kakucson, közúton és csak 1-2 talán 3 padló volt de... leírhatatlan. Ez mai napig megmagyarázhatatlan, ésszerűtlen klasszikus konstrukció, ami mégis a legmagasabb techikai szintet képviseli. Birtoklási vágyat kelt, legendákat teremtett és éltet. 911 forever!
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2015/0 ... e_911-est/
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Egyéb látvány
Én is olvastam anno és valóban, már 2016-ot írunk. Fura, hogy a nem turbo is turbo, csak nem írják rá. Hülye emissziós öko önátverés. Bocsánat a tévedésemért!
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Egyéb látvány
Nagyon régi Páhi Rezgős videóm
[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=EOuI9F6KCZ4[/BBvideo]
Nyilván "kicsit" másképp, de ezt hallottam a kipufogóból.
Szerintem turbós volt a Posrsche.
[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=EOuI9F6KCZ4[/BBvideo]
Nyilván "kicsit" másképp, de ezt hallottam a kipufogóból.
Szerintem turbós volt a Posrsche.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Egyéb látvány
Igaz igaz. Időzavarban voltam.... feljebb. Irigyellek kicsit, jó értelemben.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- RWD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2713
- Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
- Autód gyártási éve: 1981
- Autód típusa (és generációja): Starlet
- Autód felszereltségi jelölése: STD
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: Egyéb látvány
+1A technika és a múlt a lényeg. Mindemellett nagyon tetszik a formavilág is.
Amúgy az örökös kedvenc számomra a 997 GT3 RS. Vagy esetleg abból egy limitált 4.0 széria.
"Levegős" időszakból a 993 maradt meg nagyon erősen, persze hogy a Need For Speed: High Stakes miatt. Mondjuk ebből lehet pont a Turbo kéne, már csak a kasztni miatt is.
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86