Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
- RWD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2713
- Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
- Autód gyártási éve: 1981
- Autód típusa (és generációja): Starlet
- Autód felszereltségi jelölése: STD
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
Köszi az infót srácok, lehet kipróbálom majd Én is (nem a KP-n, neki nincs panasza ).
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86
- Vitya77
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 418
- Csatlakozott: 2015 jan. 22, 12:49 am
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest(Tiszaújváros)
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
Szerintem ha leszünk elegen, akkor van rá esélyünk.toytomi írta:Jól sejtem, hogy az teljes mértékben kivitelezhetetlen, hogy a CCH esetleg egyszerre menjen a pályán?
Kb 20-25 autó mehet egyszerre.
Ha már csak a fele mi vagyunk, akkor kérhető lesz az egy csoportba kerülés.
Már a jelentkezésnél kell szólnunk.
Talán A Blactop és az IS kerülne az erősebb csoportba, de ez szerintem megbeszélés kérdése is lehet, akár Velük, akár a szervezőkkel.
Hajrá mindenki!
Nem autó gyilkolás es nem vérre menő küzdelem lesz.
Akinek az agyában csak a szikra is ki pattant hogy de jó lenne, az jelentkezzen.
Ettől jobb, kultúráltabb alkalom nem lesz rá!
CCH vezetőségi tag
1989 E9 Liftback 1.6 XL 4A-F
1988 AE92 Liftback Gt-i 4AGE
1988 AE95 4WD kombi 4AFE
1991 AE95 4WD kombi 4AFE
1989 E9 Liftback 1.6 XL 4A-F
1988 AE92 Liftback Gt-i 4AGE
1988 AE95 4WD kombi 4AFE
1991 AE95 4WD kombi 4AFE
- montoya
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
Az IS fajlagos teljesítménye a nagyobb önsúly miatt nem sokkal több, mint a sima 4AGE E9-eké.
Talán a célegyenesben jöhetne ki jobban, amikor már inkább a légellenállás számít, nem a súly.
Talán a célegyenesben jöhetne ki jobban, amikor már inkább a légellenállás számít, nem a súly.
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
Meg kell nézni majd a csoportbeosztást. Van, hogy egymás után jön két 150 LE alatti. Ekkor nagy valószínűséggel a másodikba beférünk. Szervezés kérdése. Azt nem fogják szerintem engedni, hogy legyen egy saját etapunk, bár Matyi nem ismeri azt a szót, hogy lehetetlen.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
Évjárat, típus: 1985, AE86
Karosszéria kivitel: Hatchback
Önsúly: ~960-1000 kg
Súlycsökkentés: pótkerék ki, üres csomi, hátsó ülés ki, hifi ki, üvegszálas full bodykit
Motorkód: SR20DET
Gyárilag közölt teljesítmény: 220 Le
Becsült jelenlegi teljesítmény: 220 Le (vagy amennyi sikerül )
Motor: SR20DET Blacktop, HKS leömlő, HKS légszűrő és GT28R golyóscsapágyas csigusz
Üzemanyag: OMV 100
Meghajtás: FR
Váltó, végáttétel: 5 fokozat/4.1 végáttétel
Kerék és gumiméret: 15", 205/50
Guminyomás: Elöl: 1,8 Hátul: 1,8
Gumitípus, márka: semi slick, Federal RS-R
Rugó: Full Modception állítható futómű elöl-hátul
Lengéscsillapító: Bilstein
Fék elöl: Wilwood vagy AP Racing 304-es tárcsa, 4 dugattyús nyergek
Fék hátul: Corolla E12 TS nyergek, Primera tárcsa
Sofőr volt e már....: Néha
Egyéb: fék: fémhálós fékcsövek, Motul fékolaj soksok egyéb
Egyéb megjegyzés, Jövök, ha elkészül addigra
Karosszéria kivitel: Hatchback
Önsúly: ~960-1000 kg
Súlycsökkentés: pótkerék ki, üres csomi, hátsó ülés ki, hifi ki, üvegszálas full bodykit
Motorkód: SR20DET
Gyárilag közölt teljesítmény: 220 Le
Becsült jelenlegi teljesítmény: 220 Le (vagy amennyi sikerül )
Motor: SR20DET Blacktop, HKS leömlő, HKS légszűrő és GT28R golyóscsapágyas csigusz
Üzemanyag: OMV 100
Meghajtás: FR
Váltó, végáttétel: 5 fokozat/4.1 végáttétel
Kerék és gumiméret: 15", 205/50
Guminyomás: Elöl: 1,8 Hátul: 1,8
Gumitípus, márka: semi slick, Federal RS-R
Rugó: Full Modception állítható futómű elöl-hátul
Lengéscsillapító: Bilstein
Fék elöl: Wilwood vagy AP Racing 304-es tárcsa, 4 dugattyús nyergek
Fék hátul: Corolla E12 TS nyergek, Primera tárcsa
Sofőr volt e már....: Néha
Egyéb: fék: fémhálós fékcsövek, Motul fékolaj soksok egyéb
Egyéb megjegyzés, Jövök, ha elkészül addigra
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
Jössz velünk egy karikát mielőtt legyalulod a 150 LE feletti kategóriát?
De várom már, hogy lássam a kezedben a gépet!
De várom már, hogy lássam a kezedben a gépet!
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
Óóó kérem
Van itt érdeklődés!!, de akkor tényleg szögezzétek le a dolgot és ne legyen visszamondás. Walaki, te is májust lőttél be autó elkészülésre. Gyere, tőled tudnánk tanulni!!! (írj a projektbe hogy áll jelenleg az átszállítás, vagy a munka)
Szuper, hogy 1 nap alatt már 9-en neveztünk
Élvezetes nap lesz! Jöjjenek olyanok is nézőnek, akik nem indulnak. A boxban biztos lesz bőven bandázás, közös szerelés...
Kell szereznünk sok kis kamerát és meg kell kérnünk pár ügyes fotóst is, hogy dokumentáljon minket.
Bővítettem a táblázatot:
Két új sorra hívtátok fel teljesen jogosan a figyelmem. Ennek tartalmát kérem az eddig jelentkezettek is pótolják.
Sofőr súlya és ha volt, eddig elért legjobb idő a ringen.
Nyilván lehetne kukacoskodni és még bővíteni a végtelenségig, de alapvetően ennyi talán elég lesz az áttekintéshez és ahhoz, hogy ez alapján a verseny előtt kialakítsunk egy CCH-n belüli gyors-lassabb korábban említett sorrendet.
Ha már itthon fekszem betegen és tanulnom kéne, akkor reagálnék én is az eddigiekre
Öregebb gumik is tudnak a ringen jól viselkedni, ha alapvetően jobb keverékek voltak. Leég a felső rétegük és annyira felhevülnek, hogy elkezdenek szépen dolgozni. Persze nem hasonlíthatóak egy új semi vagy full slick-hez, de utcaiakból egy öregebb jobb márka akár jobban viselkedhet pár újabb, kevésbé ismert kemény keverékűhöz képest.
RWD, úgyis ki fogod nyomni a szemét a célegyenesben is, nem kell a vetítés
Kanyarba biztosan tudsz majd nagyon jó lenni.
Toytomi a 2E-t nagyon ne becsüld le. Nyilván nagy tempónál egyre jobban kijön a ccm különbség, de a hosszabb egyeneseken kívül szerintem lehet elég virgonc a gép. Főleg, hogy a tied elég mérgezett egér. Tudod, hogy megleptél az E9 talin.
Olyan nincs, hogy 1-es, 2-es, 3-as végáttétel
Vannak sebesség fokozati értékek és egy végáttétel. Esetünkben a gyorsulás befolyásolásában és az aktuális sebességi fokozatok megválasztásában lehet fontosabb tényező és minden sebességben szerepet játszik!
A magasabb oktánszámú benzin, egyértelmű (nem feltétlenül érezhető...) teljesítmény növekedést okozhat egy kopogásszenzoros autónál. Jelen esetben Bruce E9, Bubidisc, Walaki.
Egy korábbi injektoros vagy karburátoros autónál is lehet jobb az égés hatáfoka és a lángterjedési sebesség, de sokkal kevésbé játszik szerepet a teljesítményben, hacsak az ember nem korrigálja hozzá az előgyújtást a jobb benzinhez. (na ehhez már kell füles és tesztelés minden fordulaton, és rettentően veszélyes móka)
Van egy nem túl régi elmélet a korai 4AGE 16V-s motorokat illetően, hogy olyan kis mértékű kopogás állhat elő sima 95-ös benzinnél, amit még nem hall az ember, viszont ezektől az apró kocogásoktól törhet el pl a gyűrű horony. Itt üvegelni fogom én is biztosan és nekem korábban 2x is volt horonytörésem, így első sorban emiatt írtam 100-as benzint.
Hogy miért OMV? Ez lehet hit, vagy tapasztalat függvénye is. Nálam mindkettő játszik, plusz dolgoztam is jó pár évet nekik és mostani munkám során is sűrűn fejtek le tartályautókat. Szerintem jó.
ifj. Zettner Tomit (Racecontrol) megkereshetem, hogy had mehessünk egyszerre, de attól tartok többek közt ő csak a sportbírók és a rescue terén illetékes, mondhatni a pályáért felel. Szerintem a bérlőt (szervezőt) kéne megkeresni a CCH futam esetében.
Egy telefont megérhet irányába és úgy gondolom nem is lehetetlen a pozitív válasz, ha valami délelőtti menést lövünk be, amikor még kevesebben vannak. (Persze ez azt jelenti, hogy mi ~10-15-en és a maradék helyet feltöltik mások.) A nyílt napokon látható érdeklődők száma erősen változó. Nyilván a tél után magas, de szerintem elmondható, hogy az utóbbi években történő több 100%-os áremelés kevésbé tette vonzóvá az eseményt. Konkrétan idén már volt olyan nyílt nap, ahol a korábbiakhoz képest jó, ha ötöd annyian voltak és inkább a késő délutáni MTA-ra gyülekeztek.
Ha pedig nemleges választ kapunk, akkor beállunk időben a sorba és kész.
Két kategória van, ahogy írtátok ti is. Egyáltalán nem veszik szigorúan, sokszor értelmetlen anomáliákat látni, ki milyen csoportban megy. Azt hiszem, egyelőre Walakin kívül itt mindenki a "gyengébbe" tartozhatna, de ő meg tud vezetni, úgyhogy igazán indulhatna velünk.
Van itt érdeklődés!!, de akkor tényleg szögezzétek le a dolgot és ne legyen visszamondás. Walaki, te is májust lőttél be autó elkészülésre. Gyere, tőled tudnánk tanulni!!! (írj a projektbe hogy áll jelenleg az átszállítás, vagy a munka)
Szuper, hogy 1 nap alatt már 9-en neveztünk
Élvezetes nap lesz! Jöjjenek olyanok is nézőnek, akik nem indulnak. A boxban biztos lesz bőven bandázás, közös szerelés...
Kell szereznünk sok kis kamerát és meg kell kérnünk pár ügyes fotóst is, hogy dokumentáljon minket.
Bővítettem a táblázatot:
Két új sorra hívtátok fel teljesen jogosan a figyelmem. Ennek tartalmát kérem az eddig jelentkezettek is pótolják.
Sofőr súlya és ha volt, eddig elért legjobb idő a ringen.
Nyilván lehetne kukacoskodni és még bővíteni a végtelenségig, de alapvetően ennyi talán elég lesz az áttekintéshez és ahhoz, hogy ez alapján a verseny előtt kialakítsunk egy CCH-n belüli gyors-lassabb korábban említett sorrendet.
Ha már itthon fekszem betegen és tanulnom kéne, akkor reagálnék én is az eddigiekre
Öregebb gumik is tudnak a ringen jól viselkedni, ha alapvetően jobb keverékek voltak. Leég a felső rétegük és annyira felhevülnek, hogy elkezdenek szépen dolgozni. Persze nem hasonlíthatóak egy új semi vagy full slick-hez, de utcaiakból egy öregebb jobb márka akár jobban viselkedhet pár újabb, kevésbé ismert kemény keverékűhöz képest.
RWD, úgyis ki fogod nyomni a szemét a célegyenesben is, nem kell a vetítés
Kanyarba biztosan tudsz majd nagyon jó lenni.
Toytomi a 2E-t nagyon ne becsüld le. Nyilván nagy tempónál egyre jobban kijön a ccm különbség, de a hosszabb egyeneseken kívül szerintem lehet elég virgonc a gép. Főleg, hogy a tied elég mérgezett egér. Tudod, hogy megleptél az E9 talin.
Olyan nincs, hogy 1-es, 2-es, 3-as végáttétel
Vannak sebesség fokozati értékek és egy végáttétel. Esetünkben a gyorsulás befolyásolásában és az aktuális sebességi fokozatok megválasztásában lehet fontosabb tényező és minden sebességben szerepet játszik!
A magasabb oktánszámú benzin, egyértelmű (nem feltétlenül érezhető...) teljesítmény növekedést okozhat egy kopogásszenzoros autónál. Jelen esetben Bruce E9, Bubidisc, Walaki.
Egy korábbi injektoros vagy karburátoros autónál is lehet jobb az égés hatáfoka és a lángterjedési sebesség, de sokkal kevésbé játszik szerepet a teljesítményben, hacsak az ember nem korrigálja hozzá az előgyújtást a jobb benzinhez. (na ehhez már kell füles és tesztelés minden fordulaton, és rettentően veszélyes móka)
Van egy nem túl régi elmélet a korai 4AGE 16V-s motorokat illetően, hogy olyan kis mértékű kopogás állhat elő sima 95-ös benzinnél, amit még nem hall az ember, viszont ezektől az apró kocogásoktól törhet el pl a gyűrű horony. Itt üvegelni fogom én is biztosan és nekem korábban 2x is volt horonytörésem, így első sorban emiatt írtam 100-as benzint.
Hogy miért OMV? Ez lehet hit, vagy tapasztalat függvénye is. Nálam mindkettő játszik, plusz dolgoztam is jó pár évet nekik és mostani munkám során is sűrűn fejtek le tartályautókat. Szerintem jó.
ifj. Zettner Tomit (Racecontrol) megkereshetem, hogy had mehessünk egyszerre, de attól tartok többek közt ő csak a sportbírók és a rescue terén illetékes, mondhatni a pályáért felel. Szerintem a bérlőt (szervezőt) kéne megkeresni a CCH futam esetében.
Egy telefont megérhet irányába és úgy gondolom nem is lehetetlen a pozitív válasz, ha valami délelőtti menést lövünk be, amikor még kevesebben vannak. (Persze ez azt jelenti, hogy mi ~10-15-en és a maradék helyet feltöltik mások.) A nyílt napokon látható érdeklődők száma erősen változó. Nyilván a tél után magas, de szerintem elmondható, hogy az utóbbi években történő több 100%-os áremelés kevésbé tette vonzóvá az eseményt. Konkrétan idén már volt olyan nyílt nap, ahol a korábbiakhoz képest jó, ha ötöd annyian voltak és inkább a késő délutáni MTA-ra gyülekeztek.
Ha pedig nemleges választ kapunk, akkor beállunk időben a sorba és kész.
Két kategória van, ahogy írtátok ti is. Egyáltalán nem veszik szigorúan, sokszor értelmetlen anomáliákat látni, ki milyen csoportban megy. Azt hiszem, egyelőre Walakin kívül itt mindenki a "gyengébbe" tartozhatna, de ő meg tud vezetni, úgyhogy igazán indulhatna velünk.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- montoya
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
Tetszik, tetszik!
Matyi, egy pár apróság:
-Megoldható, hogy a táblázatot ne képként szúrd be? Szerintem nem 100%-os méretben kerül be, és így elég étletlen - legalábbis nálam.
-2001-es az autóm, és minden IS200 6 sebességes. Illetve emlékeim szerint kopogásszenzor is van benne. (csak ha már a mérnöki pontosság, akkor pontos adatokkal menjünk. Köszi! )
Súlyom 90kg körül van, de erről nem illik érdeklődni!
Matyi, egy pár apróság:
-Megoldható, hogy a táblázatot ne képként szúrd be? Szerintem nem 100%-os méretben kerül be, és így elég étletlen - legalábbis nálam.
-2001-es az autóm, és minden IS200 6 sebességes. Illetve emlékeim szerint kopogásszenzor is van benne. (csak ha már a mérnöki pontosság, akkor pontos adatokkal menjünk. Köszi! )
Súlyom 90kg körül van, de erről nem illik érdeklődni!
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
Igyekszem máshogy berakni a képet, köszi az észrevételt.
Nem tudom az évjáratod és a váltót Ha írtad volna, nem nekem kell kitalálni.
Lemérem magam, lehet nehezebb vagyok, így megnyugodhatsz
Nem tudom az évjáratod és a váltót Ha írtad volna, nem nekem kell kitalálni.
Lemérem magam, lehet nehezebb vagyok, így megnyugodhatsz
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
Súlyom 80 - 83kg közt, a legjobb időm 2.39. és a becsült teljesítményem 80 LE.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
[web 100%,930]https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... ders=false"[/web]
Görgetni kell így, meg nem olyan szép.
De látja mindenki?
Görgetni kell így, meg nem olyan szép.
De látja mindenki?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- montoya
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
Így jobb, köszi!
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- RWD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2713
- Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
- Autód gyártási éve: 1981
- Autód típusa (és generációja): Starlet
- Autód felszereltségi jelölése: STD
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
Szép munka! Benzines, oktános, OMV-s felvilágosítást köszönöm.
Súlyom: 92-3 kg
Súlyom: 92-3 kg
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
Mondom hatchback!
*edit: 71kg
*edit: 71kg
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
- toytomi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2852
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: Autós nyílt napok - Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsrin
Én 62 kg vagyok(a gép meg kb 1050 kg, kimaradt az új listából)
És nekem is ki van bitumenlapozva az autó.
És nekem is ki van bitumenlapozva az autó.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport