Pacsker írta:
Szuper, alapos leírás, jó képek!
Köszönjük szépen!
Remélem kiválóan fog fogni! Neked mennyit tol a dugattyún a kis csap? Úgy vettem észre, hogy 3-4mm már elegendő lehet.
Igen, kb nekem is akkor mozdul, annyi bőven elég.

Pacsker írta:
Szuper, alapos leírás, jó képek!
Köszönjük szépen!
Remélem kiválóan fog fogni! Neked mennyit tol a dugattyún a kis csap? Úgy vettem észre, hogy 3-4mm már elegendő lehet.






KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)


Ha a betétek hátoldalán nincs rezgéscsillapító lemez, akkor nyikorogni fog, én is így jártam a Textarral. A Bárdinál lehet venni Mintex (3M) fóliát a betétek hátuljára, az csökkenti a nyikorgást.Zolee11 írta:Meglátom még, tudok-e hétvégéig szerezni valamit, de gondolom bármelyik dász wágen bótban lesz ilyesmi.
Kb. egy éve kezdett el nyikorogni az első fék (vagy a hátsó), én az elsőre tippelek, olyan magas frekvenciás hang, hogy képtelen vagyok menet közben megállapítani. Jellemzője, hogy kis féknél nincs nyikorgás, picit intenzívebb fékezésnél van, és még intenzívebbnél már nincs. Ez csak letekert ablaknál hallható.
Persze a takarítás során kiderült, mivel lemértem, hogy az első tárcsák 19,9 és 19,8 mm szélesek így csere-érettek, így kukák a betétek is. Megvan a tárcsa és a betét is, mindkettő Textar, a tárcsák festettek, így végre nem fognak rozsdásodni. Kíváncsi leszek mit tudnak majd, olvastam, hogy hajlamosak nyikorogni a Textar betétek, hátul a betét szintén Textar, meglehet, hogy az az oka a jelenlegi nyikorgásnak.
Gondoltam úgyis ki akarom takarítani elől, hátul, megpróbálom mit tud ez a fékpaszta, hát semmivel se többet mint a rézpaszta és társai.
A első tárcsa és betét cseréhez majd segítséget veszek igénybe, mert a dugattyút nincs mivel visszanyomnom, meg amúgy sem árt ha látja egy hozzáértő is, hogy mi a stájsz úgy az egész féknyereggel. És akkor már lehet érdemes egyben megcsinálni az egészet, elől, hátul.


Próbáltam visszakeresni, hogy ezt most nekem írtad-e vagy sem, de a mondandód 2. része alapján igen.bubidisc írta:Lötyögnek inkább. Olyan zajt adnak ki mintha lógna valami a futóműben. Ha nagyon kis munkaúton mozgott már egy ideje a munkahenger akkor azzal is számolni kell, hogy maga a nyereg fog kotyogni mert kikopott a csúszka, vagy annak a perselye. Ezt is cseréld. Szilikonzsírralmkell bekenni a csúszkákat, még véletlenül sem ásványi alapú zsírral.