Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring...

Főként a már lezajlott találkozókról olvashattok. Kinek hogy tetszett?
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Felraktam a képeket az utolsó Autós nyílt napról és MTA-ról.
KÉPEIM

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép


Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép Kép

Kép



Egy videót csináltam azért én is.
Teljesen OFF-os, de akkor is nekem a nap HANGJA volt! Űber király!! :)

[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=nTFTha8jt44[/BBvideo]

Kép

Megtaláltam az autó adatlapját is a Niesz motorsport oldalán:
http://www.nieszmotorsport.hu/ismertetok.php?Me=8&Co=40

Böcsületesen megépített versenyautó... Nagyon szívesen karikáznék vele...
A ccm - teljesítmény arány sem rossz!
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Vitya videója után én is azonnal kutatni kezdtem. Azt hittem cserkuti féle M3 (2,5L, 4 henger, 390
LE), de ez valami más motor. 2L 4 henger, 270 LE. Gondolom forog vagy 9 körül. Brutál! Köszönöm!
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

2:06-ot ment.
Jó ha a technika és a pilóta találkozik.

Na de elég az Off-ból :buzaly:
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3604
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp

Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair »

Egyébként nem menne szarul a Tesla sem, nézegettem róla videókat, mindenki egybehangzó véleménye szerint semlegesen kanyarodik, iszonyat tapadása van és a 2 tonnájához képest meglepően kezes és könnyed. Viszont hamar elfőzi a gumikat és az elöl-hátul 4 dugattyús Brembo fékeket :D
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:
Avatar
Bohi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3288
Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Bohi »

Én mindig nagyon élvezem a hungaroringes MTA-t, most sem kellett csalódni.
Egyre színesebb a mezőny, egyre több embernek készül el az épített autója, jó látni a sok igen komolyan megépített autót.
Csak pár képet csináltam, mert nem tudom kezelni a gépem. :D

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Egyetértek a nap hangjával, gyönyörűen szólt az a bmw.
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Avatar
mozso
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2048
Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
Autód gyártási éve: 2006
Autód típusa (és generációja): Corolla E12
Autód felszereltségi jelölése: Luna
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: BP
Kapcsolat:

Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: mozso »

Sziasztok!

Atom képeket csináltatok, én sem ma kezdtem a fotózást, de nem adta ki ilyen jól nekem, nagyok jók a képeitek, a helyszín és téma választás.
Néztem a Magyar Time Attack oldal fotóit, szerintem itt szebb alkotások születtek! Le a kalappal. Van 1-2 ötletem... :-)

Tüzes élmények:
Én viszonylag korán kimentem hétfőn. Pontosabban hajnali kelés, fotócucc és videócucc berak (előző nap feltölt mindent, előkészül, stb), majd elindulás és 50 perc autókázás (kb 40km a táv), gyors KV az irodában @ 9:00. Majd kocsicsere, visszafelé autókázás (ahhoz képest ahonnan jöttem) és megérkezés @ Hungaroring 10:10-kor a másik általam ismert turbós E12 Corollával.

Kicsit beszélgettünk és megint rá kellett jönni, hogy nem jól csinálja a Hungaroring, legalábbis szerintem. Elvesztette / elkergette?! azokat a tözsvásárlóit, akik évek óta jöttek és pályáztak. Lehet picit túl drága a megemelt részvételi díj. Az autós nyílt nap kevesebb résztvevővel ment, a szokásos állóvizet csak azok zavarták, akik a Magyar Time Attack délutáni futamára a felkészülést már délelőtt megkezdték. Sokszor meglepően erős (300Le feletti) autók jelentek meg a 150Le alatti kategóriában. Viszont cserébe nem volt tumultus.

Na visszatérve a lényegre.
Gondoltuk megyünk egy 20perces etapot ismerkedés gyanánt, én ültem az anyós ülésen. Előre megbeszéltük, hogy semmi atom köridő kergetés, ésszel és óvatosan, hiszen első Hungaroringes pályanap volt a pilótának. Az első kör rendben, a másodikban picit több izgalom és komolyabb gázpedál állás. Célegyenesre fordulva elengedtünk egy elég erőteljesen olajat égető, tempósan haladó Opelt (jobb a békesség). Majd az 1-es kanyar után füstszag, első pillanatban nehéz volt eldönteni mit is érzünk, magunk füstölünk vagy az elöttünk haladó?? 1 kanyarral később bent is látható a füst, tehát belőlünk jön, az nem jó.

Nyugis hűtőkörre váltottunk, beszélve a lehetőségekről és az okokról. Víz és olajhőfok rendben, mechanikus ok nem volt ami miatt aggódni kellene, fékek rendben. A kocsi sokkal dúrvább bevetést kapott amúgy a Kakucsringen 40 fokban egész nap.

Megálljunk a pálya szélén egy pályabírónál, ott vajon van elég cucc egy motortér tűz eloltására? Hozzuk be a vasat a boxba, ahol ott állnak a tűzoltók riasztásra várva komolyabb cuccal?

Semmilyen hibára nincs utalás, minden tökéletes, csak füstölünk enyhén, valószínűleg valami kifolyt a motortérben, gondoltuk. Körbementünk hűtve a vasat és a boxba behajtva kezdett rossz lenni a dolog, sokkal intenzívebb füstölés keretében megjelentek a nem kicsi lángnyelvek az utastérben. Leálltunk dudálva a boxbejáratnál és elég gyorsan jöttek a tűzoltók miután jeleztük ez nem lesz piskóta senkinek sem.

A kiugrás pillanata:
Kép

És a sajnálatos végeredmény:
Kép
Kép
Kép

A műszerfalat lebontva sem jobb a látvány:
Kép

Odabent a kiszálás pillanatában elég gáz volt, kb 40cm-es lángok voltak a lábtérben tőlünk alig 10cm-re és hírtelen nagyon heves lett az égés. Bajunk szerencsére nem esett, csak a kocsi szenvedte meg. 4db komplett pályabírói habbal oltó készüléket kellett rányomni (Pacsker ez hány kilós töltettel rendelkezik?). A hiba oka elektromos tűz volt nagy valószínűséggel. A miértek jelenleg nem ismertek, a tűzfalra olvadt szinte minden, nem nagyon látható hol kezdődött a gond és miért. pl: A motorvezérlő, ami az anyósülés lábterében van és persze fémházas annyira kapta az ívet, hogy beleolvadt a kocsiban lévő gyári padlószőnyegbe.

Van pár dolog ami azóta sem tiszta:
1. a tűzoltók minket kértek meg a géptető felnyitására a lángoló autónál, egyikünk rövidújjas pólóban, másikunk hosszú ujjas ingben volt - ideális. A tűzoltók kesztyűben és overallban. Ha motortér tűz lett volna és belobban akkor ki hogyan járt volna?
2. a motor járt amikor kiugrottunk és a heves tűz ellenére is kitarott, vissza kellett menni a füst miatti sötétségbe a kabinban, hogy kivegyük a kulcsot. (Ezt miért nekünk kellett puszta kézzel megtenni?) Mind1 megtettünk, mint ahogy magunk szedtük le oltás közben a negatív akksi sarut is, mert még a gyújtáskulcs kivétele után is járt a motor. A tűzoltók gyorsan adtak villáskulcsot mondjuk - ez milyen már? nesze szedd le, itt a kulcs.
3. a tűz többször újra életre kelt, ezt a tűzoltók sem értették, ahogy mi sem
4. egyetlen biztosíték sem oldott ki, ez nem segített, de ezt is nyomozzuk

A motortérben semmilyen sérülés sem esett, a kocsinak semmilyen "testnedve" sem folyt ki, sem tűz előtt, sem közben és utána sem. Már folyamatban van a javítás is. Meglátjuk mikorra lesz újra menetkész. Mindig legyen nálatok oltó cucc, utcán és pályán is (2.5-5kg a javasolt a szakik szerint). Ha ez az autó nem a Hungaroringen kap lángra, akkor majdnem biztos, hogy teljesen kiég, mert nem jutunk időben olyan helyre, ahol van elég oltó készülék.

Zárszóként találkoztam azzal a kék Renault Clio RS-el, ami idén tavasszal szenvedett komolyabb motortér tüzet. Egy vehemensebb visszaváltás miatt eltört a hajtókar és lyukat ütött a motor oldalán. A tulajnak volt saját oltó készüléke és minimalizálni tudta a károkat. Most ismét mentek a Magyar Time Attackon ezerrel.
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Avatar
toytomi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2863
Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
Autód gyártási éve: 1989
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged

Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: toytomi »

Hú bmeg ez eléggé kemény!! Jó hogy nem lett bajotok! Minden estre tényleg érdekesek a kérdések amiket felvetettél...
:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.

:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport

CE90 XL Liftback - Kouki, 1C
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Ez így monitoron még durvább. Sose történjen meg egyikünkkel sem.
Részvétem Zsoltinak!
Remélem, hogy a füst szagot is sikerül majd elhesegetnie valahogy. Ettől félek a leginkább.

Van egy kis tűzoltó palack az E9-ben, de most még inkább elgondolkodtam, hogy vegyek-e egy nagyobbat vagy még egy másik kicsit bele.
Óriási mázli egyébként, hogy sikerült eloltani. Egy ilyen mértékű tűz már simán kiéget egy kocsit.

Az nagyon érdekes, hogy a kulcs kivétele után járt a motor...
A Rescuesokat/Sportbírókat meg már bíráltam szóban, főleg a géptető kinyitása miatt...
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
RWD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2719
Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
Autód gyártási éve: 1981
Autód típusa (és generációja): Starlet
Autód felszereltségi jelölése: STD
Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)

Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: RWD »

Részvét a tűz miatt :(

Igen, ahogy Józsi is mondta, Visontára neveztem. Hungaroring meg se fordulna a fejemben, P6-tal :)
Jó volt olvasni a beszámolókat, szívesen ott lettem volna. Nagy kedvencem a "megy le a nap és a célegyenes végi féktávon durrog vissza a kipufogó" jelenség. Párszor megéltem már, ott a box tetején, imádom :)
Kár hogy relatíve messze lakom Budapesttől, sokkal több alkalommal tudnék jelen lenni ilyen eseményeken.
Pálya 911-esek külön gerjesztenek, látom volt az is. Mitsubishi FTO-nál csak pilláztam, hogy abból pályaautót építettek :D. Meglehetősen ritka madár, versenypályán pedig most láttam először. E36 pedig valóban brutálisan szól, nem kérdés.
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
Avatar
Bohi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3288
Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Bohi »

Ez az égés tényleg nagyon durva, szegény tulaj, részvét. Könnyen lehetett volna nagyobb baj.
Én is be fogok szerezni vmi nagy oltót, sajnos még nincs, felelőtlen vagyok...
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: montoya »

Azta, ez kemény... A helyzethez képest egész jól megúsztátok a dolgot.
A motor járását én arra a rovására írnám, hogy addigra valószínűleg bőven elég kábel olvadt már össze, hogy a gyújtáskapcsoló nélkül is maradjon áram.
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Avatar
RWD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2719
Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
Autód gyártási éve: 1981
Autód típusa (és generációja): Starlet
Autód felszereltségi jelölése: STD
Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)

Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: RWD »

Na kérem, Visontán megtörtént életem első (és reméljük nem utolsó) pályázása.
Faluvégi Farolás a történet címe, 11 ezer forintért annyit megy az ember, amennyi csak jólesik. Kicsi, szűk, jópofa kis gokart pálya. Régóta szeretem, relatíve sokszor voltam már itt (Hacsitali még anno, Inital Drifters edzés, és hasonlók). Azonban pályázni még sosem pályáztam, gondoltam kár indokolnom hogy miért. De hát egye fene, itt nagy baj nem lehet, beneveztem. A nagy felkészülés ebből ált: 4 új NGK gyertya (a Densok már abszolút megtették a magukét, cirka 50 ezer kilométer lehetett bennük), egy új ékszíj, üzemanyagszűrő plusz tömítések a gyertyaperselyek köré. Magyarul egy szimpla karbantartás, ami amúgy is esedékes volt. Az autó ugyebár gyári, leszámítva az uretán szilenteket.
Anitával szokás szerint megkésve indultunk, Érden csatlakozott hozzánk Slmapix. Illetve, mielőtt elfelejtem...reggel, indulás előtt kötnénk be magunkat a biztonsági övvel. Hát merő víz mindkettő. Apró folyásokat láttam a jobb hátsó oldalablak tövében, lehet elfáradt a kéder. Megmondom őszintén, másra gondolok, holnap lebontom a műanyagokat, és okosabbak leszünk. Régebben is gyanúsan NYIRKOS volt az öv esős időben, szóval nem új keletű a dolog. Ez a beázás elég súlyos mértékben érint minket :\ .
Szóval! Szakadó eső végig, aggódtam is a pálya állapota miatt. Gyenge autónak nem árt egy kis csapadék, az igaz (mint utólag megbizonyosodhattam róla, csak így volt esélyem), de a hátsó gumijaim nincsenek a helyzet magaslatán, sajnos. A jókat levetette a rend éber őre, mondván túl keskenyek. Nem kommentálnám a dolgot, a kedvéért most jó vacak, ámbár megfelelő szélességű gumival járok. Ez van, jövőre kap egy friss 165 széles szettet, elegem van a dög nehéz, széles gumikból.
Tehát az eső. Ha esik, csúszik. Ez rendben van, de a pályázási tapasztalataim (TV közvetítés, +szimulátor :D :D ) alapján a felgumizott ív vizesen nem a legtutibb. Visonta szűk pálya, túl sok ív nem lehet ott. Mondom vagy az eleje csúszik majd, vagy a feneke, vagy mindene. Azért az elöl lévő Yokohamák is most 5 évesek. Bárki bármit mond, tapasztalatom szerint sokat romlik egy átlagosan tárolt (értsd: nyáron az autón, csillaggarázs, télen bent a garázsban) gumiabroncs. Amilyen magabiztos volt ez a gumi újonnan, ahhoz képes szerintem 20-30 % romlást simán tetten érhetnénk rajta.
Ánya kánya, ezen már nem múlik. 5 perc alatt regisztráltam, matrica a szélvédőre, irány a sor. Izgulás, kb mint szigorlat előtt :D.
Megkaptam a "rajtjelet", usgyi. Először Anita ült mellettem. Szépen okosan kezdtük, szimatoltuk a tapadáshatárt. Hát kérem az a bizonyos határ nem volt túl magasan a hátsó fertályon, de őszintén megvallva SOKKAL jobb volt mint amire számítottam. Eleje meseszépen betapadt, a többi nem érdekelt. Hátul 1,6 bárral mentem, gondoltam mentem a menthetőt (Elöl 1,9 azt hiszem). Ha jól emlékszem már a második körben belekóstoltam a célegyenes végi bal-jobb kombóba. Pontosan nekünk az inkább csak bal és egy pici jobb volt, lévén az a jobbos egy hosszú nyújtott ív, amit ezzel a technikával jobb nem erőltetni. Ellenben a balos gyönyörűen megvolt, háromból heel'n toe kettőbe, japán mintás berángatás, libeg a kasztni, de már fordul is gyönyörűen. Egyébként ezt az első balos kanyart a későbbiekben próbáltam háromban is, óriási buli :D . Összeszedettebb hátsó gumikkal, esetleg egy sperrel, jó futóművel még jobb lett volna. Tovább megyek. Egy nyamvadt sperrel végig lehetne fűzni, egy gyári KP-val, így esőben. Szóval a balos vicces mókás libegős buli, a nyújtott jobbos tördelős, darabos így. Dani kettőben tolta ott végig, Én javasoltam a hármast, de hát kívülről könnyen okoskodom. Plusz vannak rossz tapasztalatai abból a kanyarból :D . Szóval nyújtott ív, a vége beszűkül. Gyönyörűen lehetett orra állítva, "lábfékkel" mini braking driftelni. Ez majdnem az összes kanyarra igaz volt a hátsó traktusban. Mondjuk meggyőződésem, hogy jó gumival nem vesztette volna el a hátsó tapadását ilyen mértékben, lévén kicsi a tempó, nincs orbitális súlypont áthelyezés. Következő balos szintén ezzel a technikával ment, vagy apró clutch kickkel (tényleg nem durván). És itt volt a kedvencem, kanyar közepénél, csúszás közben tolni neki egy hármast. :D Óriási élmény, ezt eljátszottam anno Tökölön a BMW-vel is. Balos után jobb, ami elég csúszós volt, majd még egy ilyen kombó, melynek az uccsó jobbosa szerintem az egyik legcsúszósabb kanyar volt ma (plusz a "célegyenes" ráfordító). Innentől jön az uccsó szakasz, a másik kedvenc. Bal, kis jobb, kis bal majd a ráfordító. A KP végig tudta az egészet, igaz a ráfordítónál kb már tízzel estem be a retek gumival, de nem érdekelt :D . Gáz, átlibbent (amennyire lehet nyilván), gáz, megfékez, orra áll, ráfordító. És utána minden elölről.

Tapasztalatok:
Minden aggodalomért kár volt. Az autó remek volt. Nem hajszoltam szét (max fordulat 5000 körül lehetett), mondjuk ebben a gumik is segítettek. Egyértelmű, hogy szárazon nem is erőltettem volna, akkor marad az íven autózás. Egy ilyen autó, jó futóművel, jó hajtással, kicsit erősebb motorral itt világbajnok lehet. Billegtünk, nyilván, de főleg az ülés becsapós. Majd kiesik az ember, kapaszkodik a kormányba mint egy majom :D. 6x3 kör bőven elég volt (Anita-Slampi), amire kíváncsi voltam, megtudtam. Daninak köszönöm a karikát, élményszámba ment. AZ az autó úgy szól, ahogy kell. Szerintem a balansza is megvan, amennyit érezni jobb oldalról. TÖKÉLETES (mondjuk ezzel a settel csak az lehet). Dani remekül tereli, le a kalappal ;) (de azért hátul told már el háromban :D ).

Összességében óriási élmény volt. Nem egy ember aggódott, hogy húha, és ha baj lesz? Öreg autó, stb. Nem lett baj. Én is féltem. Attól, hogy a zsír új szíj megadja magát, így ott figyelt a csomagtartóban a régi darab :D.
Egyre inkább arra tendálok most újfent, hogy marad gyári a KP. Viszont nagyon gyorsan fel kell építeni a biznict, mert legkésőbb két év múlva szeretnék már egy pálya kompatibilis autót. Én érzem, hogy jó lesz ez, más nem számít :)

Hajrá! :lovag: :vezet:

Képek. Elvileg videók is lesznek napokon belül (onboard, és külső egyaránt).
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára RWD 2016 jún. 08, 04:20 pm-kor.
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
Avatar
RWD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2719
Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
Autód gyártási éve: 1981
Autód típusa (és generációja): Starlet
Autód felszereltségi jelölése: STD
Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)

Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: RWD »

Képek folytatása:
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép

A kedvencem :) :
Kép


A fotókért külön köszönet Slampinak! Idővel a videókat is kézhez kapom. :)
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára RWD 2016 jún. 08, 04:24 pm-kor.
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Jó képek készültek a Starletről! 8)
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
RWD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2719
Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
Autód gyártási éve: 1981
Autód típusa (és generációja): Starlet
Autód felszereltségi jelölése: STD
Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)

Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Hozzászólás Szerző: RWD »

Anita felvétele :)
Nagyjából végig lehet követni az autó mozgását, érdekes kis anyag :D
[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=UlW2kL4Smpk[/BBvideo]
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
Válasz küldése