ksz315 írta:Még egy pici off.
Elég jó áron kínálják őket, elég jó felszeteltséggel. Formára sem rossz. ezért elég csábító. Majd még sobban utánnaolvasok.
Jöhetnek a tippek, tanácsok Corollákról.
Én dolgoztam egy időben rover szervíznek rendszergazdaként, ott nagyon nem kedvelték őket a megbízhatatlanságuk-alakatrészáraik miatt.Aztán fel is hagytak a márkaszervízzel...Maradj a Toyotánál!
Idézek neked pár hozzászólást a népítéletből ilyen tulajoktól,most nevetek rajtuk, de lehet,ha ilyen kocsim lenne nem lenne kedvem vigyorog
Nagyon megy, az 1.4 motor 103 LE, autópályán teljes terheléssel is 140-160 az utazója. Fogyasztása csak városban télen 9,2, nyáron 8,2 autópályán a lábadtól függ: 6-10.
A minősége sem hiszem, hogy rosszabb lenne, mint egy hasonló korú pl.Escorté vagy Tipoé.
Bár eladni nem tudom, hogy fogom,én ajánlom mindenkinek, aki nem feltétlenül keresni akar az autóján, hanem élvezni azt.
Hozzáértök probáltak lebeszélni róla de én hülye nem hallgatam rájuk!Visszont van neki egy jó oldala is,amíg ennyiszer volt üzemképtelen addig nem zabáltki a gatyámból az üzemanyag fogyasztása(mert az se a legjobb)!!!
Vicces volt amikor eladtam. Nem hittem volna hogy sikerül...
Az 1,6 GT-i-m fogyaszt vegyesbe(fele város fele kint, de azok is rövid távok) 6,85-öt.



