Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring...
-
kristoffarkas
- Visszajáró

- Hozzászólások: 131
- Csatlakozott: 2012 nov. 16, 09:37 pm
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Sziasztok! Kint voltam apukámmal a hacsival, amit az már elhangzott. Előtte való nap Zolival azért még ráhangoltuk az autót egy új termosztáttal (tavaly még ringen is 80 fokok körül volt az olaj és a víz, autópályán pedig még ennél is lejjebb) és egy futóműállítással. Az utóbbi csak rontott a dolgon, úgyhogy le sem írnám mit csináltunk. A lényeg, hogy amíg az eleje szuper volt, a hátulja végig ki akart csúszni, instabil volt. A guminyomásokra se nagyon figyeltem még sajnos, túl sok lehetett a Toyokban (R888, GG). Lényeg a lényeg, az első menetben 2:25.1-et, a második menetben 2:22.1-et sikerült mennem, aminek nagyon örültem. Viszont úgy érzem még nagyon sok lehetőség van a futómű feljavításában, hogy a hátulja megnyugodjon és stabilabban lehessen jó köridőket menni. Továbbá a guminyomás tudományába is elmerültem azóta, amiben szintén súlyos másodpercek lehetnek még.
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Köszi a beszámolót.
Kép, videó készült?
A guminyomásos részleteket megoszthatnád velünk. Örülnék neki személy szerint. Tanulni kell nincs mese
Kép, videó készült?
A guminyomásos részleteket megoszthatnád velünk. Örülnék neki személy szerint. Tanulni kell nincs mese
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
-
kristoffarkas
- Visszajáró

- Hozzászólások: 131
- Csatlakozott: 2012 nov. 16, 09:37 pm
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
videó nem készült, képekből pedig a következő albumot ajánlanám, sok kép van a hacsiról is =)
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 206&type=1
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 206&type=1
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Ez az egy készült:


Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Szuper volt a Visontán megrendezett Szombati Faluvégi farolás 
Végül egyedül mentem az E7-el, mert mindenki befarsult, de nem bántam. Jót autóztam oda és vissza és ne feledjük, lehet szidni a megyei matricát, de most pl Hatvanig tudtam használni a pályát, ami a menetidőt nagyban leredukálta.
Reggel érkeztem, relatív kevesen voltak (ami számomra előny volt), de természetesen a hazai Toyotás különítmény már Startra készen várta a csapatást.
- ZDoman / AE86 GT
- Pitya / AE86 GT
- Dani / AE86 GT
- Chickn / AE86 "GT"
- Omm, Bandi / AE86 GT
- Valkói megszállott / AE86 SR
- Domi007 / A6 Celica
- KP60
- A7 Supra Turbo
- ST20 GT4 Celica
- T23 Celica
Nézőnek:
- Icerocko
- Balyy
- RWD
- Szmöre
- Pacsker
Volt bőven látnivaló
És pont ez az, amiért kimentem. Épp Szmörének ecseteltem... Szerintem SAJNOS az utolsó alkalmak egyike az, hogy itthon ennyi hachit lássunk együtt, főleg úgy, hogy azok keményen bevetésen is legyenek... Be kell látni, borzasztóan felment az áruk... A Magyar átlag autó buziknak meg kezd nagyon erősen megfizethetetlen lenni. Ha mégis régről megóvott egyet, vagy most kiadott érte pár millió Forintot, akkor inkább félti, óvja és csak ritkán, napos időben hozza ki egyet gurulni vele a közúton.
Ha valaki rendszerint ki is akarja használni az autó tényleg kivételes adottságait, akkor meg vagy milliomosnak kell lennie, vagy/és elvetemült fanatiknak, aki spejzolt a múltból. Ahhoz, hogy egy-egy pálya/drift napot, netán egy rallyt megéljen az autó, keményen fel kell készíteni és a felmerülő hibásodásokkal is kalkulálni kell.
Már nem a 10-15 évvel ezelőtti olcsó Mátrai / gyorsulási játszós autók ezek. Kikoptak, felértékelődtek. Sajnos a nehézkes BMW-k, a faluvégi Ladák, a feltörekvő Sierrák és hasonlók már a jelen "Low Cost" örömködős autói.
Magyarul nagyon ritka alkalom volt a Szombati nap. Lett volna dolgom és érdekelt az Oldtimer Premier is, de még úgy, hogy egyedül is utaztam, eszem ágába nem lett volna kihagyni.
De jól tettem...
Főleg, hogy megígértem a fiúknak, csinálok róluk média anyagot. Örökítsük meg ezt a szép napot!
Az eligazítás után lebeszéltem a tulajjal, hogy láthatóságiba felmehetek a pályára. Sikerült így a hátsó jó kanyarokba is dokumentálni.
A portól és a gumifüsttől nem láttam szinte már semmit, de jó volt testközelből érezni, ahogy üvöltenek a technikák
Főként a teljesen ismerkedő amatőr és a közel profi szintű driftelésről szólt a nap. Alig mentek egyenesben az autók. Elvileg lehetett íven is autózni, amire volt 5-6 jelentkező (Swift, T23 Celica, Szuper Skodri, Warez...), de nagyon sajnáltam az ilyesfajta résztvevőket. Feltartották őket és tele volt minden szarral a pálya (kő, föld, fű, por, leszakadt futófelületek, alkatrészek...). A szervezésben ki kellett volna kötni, hogy ez CSAK csúszkálásról fog szólni. Na meg Visonta nem is túl jó a pályázáshoz.
Az élmény szuper volt. Jelen volt pár neves róka, aki szinte az elejétől kezdve látványosan nyomta. Pár Offos autót is el kell ismernünk. Volt pár ügyes BMW-s, Ladás (Miki1), Nissanos (Wuki, Karotta).
Egy biztos... Az elején látható volt, hogy sokan az új pályát, a frissen épített technikát, vagy csak maga a driftelés elvét tanulgatták. Voltak esések, kelések, de ami megdöbbentett, hogy a nap végére MINDENKI rengeteget fejlődött. Többen már lefűzték a teljes pályát délutánra. Nagyon ügyesek voltak a srácok. El is szégyelltem magam, hogy milyen esetlenül vezetek hozzájuk képest. Mondtam is valakinek, hogy mindenképp maradok majd a pályaversenynél
Nap közben jött még pár nevező, de nem túl sok. A lényeg, hogy rengeteget mehettek a jelentkezők. A nevezési díj (11000Ft) ennek tudatában nevetséges volt, főleg, hogy még a mobil gumis is benne volt az árban.
És végszóra egy kis Toyota buzéria...
Egész nap, üvegen, tiltás közelében üvöltöttek a 4AGE-k (és egyéb motorok). Kuplung rugdalás, hajtás ráncigálás az útról leesve... Pár hachi kipuja villant is néha. Iszonyat igénybevétel és mondom több órán keresztül. Titkon már a fülem arra készült, hogy 1-2 motor elkezd kopogni, a kuplungok leégni ÉS SEMMI!
Egész nap ütve vágva voltak a gépek, és csak a gumikat cseréltük. Iszonyat megbízhatóság, (na meg a tulajoknak hatalmas
az építésekért). Nagyon ritka autós örömködésnél, amikor a gumi/üzemanyag hiánya vagy a fáradtság vet véget a hosszas játéknak
Ez olyan volt..
Jó nap volt, szénné égtem, gumiport fújtam, de megérte!
Igyekszem felrakni a képeket és videókat (rengeteget csináltam, hogy a tulajok büszkélkedésük mellett tanulni is tudjanak belőlük 24GB...
).

Végül egyedül mentem az E7-el, mert mindenki befarsult, de nem bántam. Jót autóztam oda és vissza és ne feledjük, lehet szidni a megyei matricát, de most pl Hatvanig tudtam használni a pályát, ami a menetidőt nagyban leredukálta.
Reggel érkeztem, relatív kevesen voltak (ami számomra előny volt), de természetesen a hazai Toyotás különítmény már Startra készen várta a csapatást.
- ZDoman / AE86 GT
- Pitya / AE86 GT
- Dani / AE86 GT
- Chickn / AE86 "GT"
- Omm, Bandi / AE86 GT
- Valkói megszállott / AE86 SR
- Domi007 / A6 Celica
- KP60
- A7 Supra Turbo
- ST20 GT4 Celica
- T23 Celica
Nézőnek:
- Icerocko
- Balyy
- RWD
- Szmöre
- Pacsker
Volt bőven látnivaló
És pont ez az, amiért kimentem. Épp Szmörének ecseteltem... Szerintem SAJNOS az utolsó alkalmak egyike az, hogy itthon ennyi hachit lássunk együtt, főleg úgy, hogy azok keményen bevetésen is legyenek... Be kell látni, borzasztóan felment az áruk... A Magyar átlag autó buziknak meg kezd nagyon erősen megfizethetetlen lenni. Ha mégis régről megóvott egyet, vagy most kiadott érte pár millió Forintot, akkor inkább félti, óvja és csak ritkán, napos időben hozza ki egyet gurulni vele a közúton.
Ha valaki rendszerint ki is akarja használni az autó tényleg kivételes adottságait, akkor meg vagy milliomosnak kell lennie, vagy/és elvetemült fanatiknak, aki spejzolt a múltból. Ahhoz, hogy egy-egy pálya/drift napot, netán egy rallyt megéljen az autó, keményen fel kell készíteni és a felmerülő hibásodásokkal is kalkulálni kell.
Már nem a 10-15 évvel ezelőtti olcsó Mátrai / gyorsulási játszós autók ezek. Kikoptak, felértékelődtek. Sajnos a nehézkes BMW-k, a faluvégi Ladák, a feltörekvő Sierrák és hasonlók már a jelen "Low Cost" örömködős autói.
Magyarul nagyon ritka alkalom volt a Szombati nap. Lett volna dolgom és érdekelt az Oldtimer Premier is, de még úgy, hogy egyedül is utaztam, eszem ágába nem lett volna kihagyni.
De jól tettem...
Főleg, hogy megígértem a fiúknak, csinálok róluk média anyagot. Örökítsük meg ezt a szép napot!
Az eligazítás után lebeszéltem a tulajjal, hogy láthatóságiba felmehetek a pályára. Sikerült így a hátsó jó kanyarokba is dokumentálni.
A portól és a gumifüsttől nem láttam szinte már semmit, de jó volt testközelből érezni, ahogy üvöltenek a technikák
Főként a teljesen ismerkedő amatőr és a közel profi szintű driftelésről szólt a nap. Alig mentek egyenesben az autók. Elvileg lehetett íven is autózni, amire volt 5-6 jelentkező (Swift, T23 Celica, Szuper Skodri, Warez...), de nagyon sajnáltam az ilyesfajta résztvevőket. Feltartották őket és tele volt minden szarral a pálya (kő, föld, fű, por, leszakadt futófelületek, alkatrészek...). A szervezésben ki kellett volna kötni, hogy ez CSAK csúszkálásról fog szólni. Na meg Visonta nem is túl jó a pályázáshoz.
Az élmény szuper volt. Jelen volt pár neves róka, aki szinte az elejétől kezdve látványosan nyomta. Pár Offos autót is el kell ismernünk. Volt pár ügyes BMW-s, Ladás (Miki1), Nissanos (Wuki, Karotta).
Egy biztos... Az elején látható volt, hogy sokan az új pályát, a frissen épített technikát, vagy csak maga a driftelés elvét tanulgatták. Voltak esések, kelések, de ami megdöbbentett, hogy a nap végére MINDENKI rengeteget fejlődött. Többen már lefűzték a teljes pályát délutánra. Nagyon ügyesek voltak a srácok. El is szégyelltem magam, hogy milyen esetlenül vezetek hozzájuk képest. Mondtam is valakinek, hogy mindenképp maradok majd a pályaversenynél
Nap közben jött még pár nevező, de nem túl sok. A lényeg, hogy rengeteget mehettek a jelentkezők. A nevezési díj (11000Ft) ennek tudatában nevetséges volt, főleg, hogy még a mobil gumis is benne volt az árban.
És végszóra egy kis Toyota buzéria...
Egész nap, üvegen, tiltás közelében üvöltöttek a 4AGE-k (és egyéb motorok). Kuplung rugdalás, hajtás ráncigálás az útról leesve... Pár hachi kipuja villant is néha. Iszonyat igénybevétel és mondom több órán keresztül. Titkon már a fülem arra készült, hogy 1-2 motor elkezd kopogni, a kuplungok leégni ÉS SEMMI!
Egész nap ütve vágva voltak a gépek, és csak a gumikat cseréltük. Iszonyat megbízhatóság, (na meg a tulajoknak hatalmas
Jó nap volt, szénné égtem, gumiport fújtam, de megérte!
Igyekszem felrakni a képeket és videókat (rengeteget csináltam, hogy a tulajok büszkélkedésük mellett tanulni is tudjanak belőlük 24GB...

Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- IceRocko
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 975
- Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
- Autód gyártási éve: 1992
- Autód típusa (és generációja): Corolla E10
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Itt az én belső felvételem is. Majd képeket is rakok fel. 
[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=9rQIc4bgjpA[/BBvideo]
[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=9rQIc4bgjpA[/BBvideo]
EE101 Sedan, 7A-FE
- RWD
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2719
- Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
- Autód gyártási éve: 1981
- Autód típusa (és generációja): Starlet
- Autód felszereltségi jelölése: STD
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Óriási nap volt!
Zolinak innen is köszönöm még egyszer a karikát, Anitát szerettem volna beültetni a helyemre, de végül meggondolta magát. Egye fene, feláldoztam magam
Illetve köszönettel tartozom Ocskai Balázs úrnak, aki hatalmas örömet szerzett nekem azzal, hogy odaadta jó pár km erejéig a Hacsiját...aki ismer engem egy picit is, tudja hogy körülbelül 10 éve vágyom egy AE86-ra. Gondolhatjátok milyen élmény volt ez számomra. Bízom benne, hogy nem is olyan soká' Én is pályára gurulhatok majd. Hogy mivel, azt majd meglátjuk.
KÖSZÖNÖM
Zolinak innen is köszönöm még egyszer a karikát, Anitát szerettem volna beültetni a helyemre, de végül meggondolta magát. Egye fene, feláldoztam magam
Illetve köszönettel tartozom Ocskai Balázs úrnak, aki hatalmas örömet szerzett nekem azzal, hogy odaadta jó pár km erejéig a Hacsiját...aki ismer engem egy picit is, tudja hogy körülbelül 10 éve vágyom egy AE86-ra. Gondolhatjátok milyen élmény volt ez számomra. Bízom benne, hogy nem is olyan soká' Én is pályára gurulhatok majd. Hogy mivel, azt majd meglátjuk.
KÖSZÖNÖM
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86
- Balyy
- Visszajáró

- Hozzászólások: 107
- Csatlakozott: 2010 ápr. 10, 02:19 pm
- Tartózkodási hely: Salgótarján
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Szívesen!
RWD írta:Óriási nap volt!
Zolinak innen is köszönöm még egyszer a karikát, Anitát szerettem volna beültetni a helyemre, de végül meggondolta magát. Egye fene, feláldoztam magam
Illetve köszönettel tartozom Ocskai Balázs úrnak, aki hatalmas örömet szerzett nekem azzal, hogy odaadta jó pár km erejéig a Hacsiját...aki ismer engem egy picit is, tudja hogy körülbelül 10 éve vágyom egy AE86-ra. Gondolhatjátok milyen élmény volt ez számomra. Bízom benne, hogy nem is olyan soká' Én is pályára gurulhatok majd. Hogy mivel, azt majd meglátjuk.![]()
KÖSZÖNÖM
Lexus IS 200
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Nem is tudtam, hogy volt RWD örömködtetés.
Balyy lehagytalak a listáról d emár pótoltam. Sorry
Első körben jöjjenek a videók:
ZDoman:
[BBvideo 640,389]https://www.youtube.com/watch?v=Bf24BFskt5w[/BBvideo]
https://www.youtube.com/watch?v=Bf24BFskt5w
Chickn:
[BBvideo 640,389]https://www.youtube.com/watch?v=htURY17cUJQ[/BBvideo]
https://www.youtube.com/watch?v=htURY17cUJQ
Pitya:
[BBvideo 640,389]https://www.youtube.com/watch?v=KN2tDVnH5us[/BBvideo]
https://www.youtube.com/watch?v=KN2tDVnH5us
Danika:
[BBvideo 640,389]https://www.youtube.com/watch?v=D-l-L6GVRHI[/BBvideo]
https://www.youtube.com/watch?v=D-l-L6GVRHI
Shitgun:
[BBvideo 640,389]https://www.youtube.com/watch?v=NdWENG_Qx_M[/BBvideo]
https://www.youtube.com/watch?v=NdWENG_Qx_M
Chickn VS Wuki:
[BBvideo 640,389]https://www.youtube.com/watch?v=EF62X6HJ5RI[/BBvideo]
https://www.youtube.com/watch?v=EF62X6HJ5RI
A7 Supra:
[BBvideo 640,389]https://www.youtube.com/watch?v=YxWoUtCnj14[/BBvideo]
https://www.youtube.com/watch?v=YxWoUtCnj14
Miki1:
[BBvideo 640,389]https://www.youtube.com/watch?v=I_4YOOLcHzo[/BBvideo]
https://www.youtube.com/watch?v=I_4YOOLcHzo
Wuki:
[BBvideo 640,389]https://www.youtube.com/watch?v=TsPtkZLM9BA[/BBvideo]
https://www.youtube.com/watch?v=TsPtkZLM9BA
Karotta:
[BBvideo 640,389]https://www.youtube.com/watch?v=h9CKLB4XYKQ[/BBvideo]
https://www.youtube.com/watch?v=h9CKLB4XYKQ
Boxster:
[BBvideo 640,389]https://www.youtube.com/watch?v=uOjDt0N19Ss[/BBvideo]
https://www.youtube.com/watch?v=uOjDt0N19Ss
E36:
[BBvideo 640,389]https://www.youtube.com/watch?v=7f2xJKxAgu8[/BBvideo]
https://www.youtube.com/watch?v=Bf24BFskt5w
Radír:
[BBvideo 640,389]https://www.youtube.com/watch?v=ZER2ANspuBo[/BBvideo]
https://www.youtube.com/watch?v=ZER2ANspuBo
Kék SX:
[BBvideo 640,389]https://www.youtube.com/watch?v=hrD9iY6CIZQ[/BBvideo]
https://www.youtube.com/watch?v=hrD9iY6CIZQ
Csikós Capri:
[BBvideo 640,389]https://www.youtube.com/watch?v=jyKhypYJEMk[/BBvideo]
https://www.youtube.com/watch?v=jyKhypYJEMk
Fehér E30:
[BBvideo 640,389]https://www.youtube.com/watch?v=KFmul85eIIw[/BBvideo]
https://www.youtube.com/watch?v=KFmul85eIIw
E34 V8:
[BBvideo 640,389]https://www.youtube.com/watch?v=Wlz-pe1K91Y[/BBvideo]
https://www.youtube.com/watch?v=Wlz-pe1K91Y
Skodri:
[BBvideo 640,389]https://www.youtube.com/watch?v=C4wQ2PhpJhM[/BBvideo]
https://www.youtube.com/watch?v=C4wQ2PhpJhM
Balyy lehagytalak a listáról d emár pótoltam. Sorry
Első körben jöjjenek a videók:
ZDoman:
[BBvideo 640,389]https://www.youtube.com/watch?v=Bf24BFskt5w[/BBvideo]
https://www.youtube.com/watch?v=Bf24BFskt5w
Chickn:
[BBvideo 640,389]https://www.youtube.com/watch?v=htURY17cUJQ[/BBvideo]
https://www.youtube.com/watch?v=htURY17cUJQ
Pitya:
[BBvideo 640,389]https://www.youtube.com/watch?v=KN2tDVnH5us[/BBvideo]
https://www.youtube.com/watch?v=KN2tDVnH5us
Danika:
[BBvideo 640,389]https://www.youtube.com/watch?v=D-l-L6GVRHI[/BBvideo]
https://www.youtube.com/watch?v=D-l-L6GVRHI
Shitgun:
[BBvideo 640,389]https://www.youtube.com/watch?v=NdWENG_Qx_M[/BBvideo]
https://www.youtube.com/watch?v=NdWENG_Qx_M
Chickn VS Wuki:
[BBvideo 640,389]https://www.youtube.com/watch?v=EF62X6HJ5RI[/BBvideo]
https://www.youtube.com/watch?v=EF62X6HJ5RI
A7 Supra:
[BBvideo 640,389]https://www.youtube.com/watch?v=YxWoUtCnj14[/BBvideo]
https://www.youtube.com/watch?v=YxWoUtCnj14
Miki1:
[BBvideo 640,389]https://www.youtube.com/watch?v=I_4YOOLcHzo[/BBvideo]
https://www.youtube.com/watch?v=I_4YOOLcHzo
Wuki:
[BBvideo 640,389]https://www.youtube.com/watch?v=TsPtkZLM9BA[/BBvideo]
https://www.youtube.com/watch?v=TsPtkZLM9BA
Karotta:
[BBvideo 640,389]https://www.youtube.com/watch?v=h9CKLB4XYKQ[/BBvideo]
https://www.youtube.com/watch?v=h9CKLB4XYKQ
Boxster:
[BBvideo 640,389]https://www.youtube.com/watch?v=uOjDt0N19Ss[/BBvideo]
https://www.youtube.com/watch?v=uOjDt0N19Ss
E36:
[BBvideo 640,389]https://www.youtube.com/watch?v=7f2xJKxAgu8[/BBvideo]
https://www.youtube.com/watch?v=Bf24BFskt5w
Radír:
[BBvideo 640,389]https://www.youtube.com/watch?v=ZER2ANspuBo[/BBvideo]
https://www.youtube.com/watch?v=ZER2ANspuBo
Kék SX:
[BBvideo 640,389]https://www.youtube.com/watch?v=hrD9iY6CIZQ[/BBvideo]
https://www.youtube.com/watch?v=hrD9iY6CIZQ
Csikós Capri:
[BBvideo 640,389]https://www.youtube.com/watch?v=jyKhypYJEMk[/BBvideo]
https://www.youtube.com/watch?v=jyKhypYJEMk
Fehér E30:
[BBvideo 640,389]https://www.youtube.com/watch?v=KFmul85eIIw[/BBvideo]
https://www.youtube.com/watch?v=KFmul85eIIw
E34 V8:
[BBvideo 640,389]https://www.youtube.com/watch?v=Wlz-pe1K91Y[/BBvideo]
https://www.youtube.com/watch?v=Wlz-pe1K91Y
Skodri:
[BBvideo 640,389]https://www.youtube.com/watch?v=C4wQ2PhpJhM[/BBvideo]
https://www.youtube.com/watch?v=C4wQ2PhpJhM
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
És a KÉPEIM
Rengeteget csináltam, hogy adott esetbe a sofőrok vissza tudjanak nézni apró részleteket. Nagy felbontásúak, akinek kell valamelyik konkrétan, el tudom küldeni eredeti méretben.
Nincs rajtuk semmi utómunka. Örültem, hogy Vasárnap óta feltöltődött az összes kép és videó.
PÁR kép ezek közül:


































Rengeteget csináltam, hogy adott esetbe a sofőrok vissza tudjanak nézni apró részleteket. Nagy felbontásúak, akinek kell valamelyik konkrétan, el tudom küldeni eredeti méretben.
Nincs rajtuk semmi utómunka. Örültem, hogy Vasárnap óta feltöltődött az összes kép és videó.
PÁR kép ezek közül:






















Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
-
Wortex
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 713
- Csatlakozott: 2011 jan. 30, 07:08 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tápiószecsõ
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Nagyon jó képek, köszi Matyi.
Remélem a következőre ki tudok menni.
Remélem a következőre ki tudok menni.
E10/liftback 1.3 4efe
AE92/liftback GTI 1.6 4age
Hajts lassan és gyönyörködj a tájban, vagy nyomjad neki és épülj bele.
AE92/liftback GTI 1.6 4age
Hajts lassan és gyönyörködj a tájban, vagy nyomjad neki és épülj bele.
- RWD
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2719
- Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
- Autód gyártási éve: 1981
- Autód típusa (és generációja): Starlet
- Autód felszereltségi jelölése: STD
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Szuper beszámoló, lesz mit nyálazni utólag 
Nem belevau, csak információ:
A Capri nem Csikósé, hanem Siposé
A kék SX pedig Borsáé (RB25).
Nem belevau, csak információ:
A Capri nem Csikósé, hanem Siposé
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86
-
Wortex
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 713
- Csatlakozott: 2011 jan. 30, 07:08 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tápiószecsõ
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Nem az enyém.RWD írta:Szuper beszámoló, lesz mit nyálazni utólag
Nem belevau, csak információ:
A Capri nem Csikósé, hanem SiposéA kék SX pedig Borsáé (RB25).
E10/liftback 1.3 4efe
AE92/liftback GTI 1.6 4age
Hajts lassan és gyönyörködj a tájban, vagy nyomjad neki és épülj bele.
AE92/liftback GTI 1.6 4age
Hajts lassan és gyönyörködj a tájban, vagy nyomjad neki és épülj bele.
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Köszönöm a kiegészítéseket
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- domi007
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1233
- Csatlakozott: 2014 jún. 15, 10:42 pm
- Autód gyártási éve: 1983
- Autód típusa (és generációja): Celica
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Nagyon köszi Pacsker a képeket és a beszámolót!
Meg is van a kedvencem
https://picasaweb.google.com/1003051732 ... 5248808466
Mert ezen olyan mintha majdnem
Amúgy Matyi élete kockáztatásával fotózott odabent, én is egyszer majdnem elütöttem
szóval riszpekt
Meg is van a kedvencem
https://picasaweb.google.com/1003051732 ... 5248808466
Mert ezen olyan mintha majdnem
Amúgy Matyi élete kockáztatásával fotózott odabent, én is egyszer majdnem elütöttem
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára domi007 2015 ápr. 28, 08:59 pm-kor.
AA63 Celica '83 -
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!