Autoreszelgetes
- kari
- Visszajáró

- Hozzászólások: 108
- Csatlakozott: 2012 szept. 20, 10:22 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Autoreszelgetes
Szilveszterkor fény derült egy igen különös problémára. Én már izzadtam, olyan melegem volt, a párom az anyósülésen viszont vacogott. Nem értettem, miért de aztán kiderült. Az anyósüléshez tartozó 2 légbefúvón éppenhogy jön valami levegő és az is jéghideg. A vezetőoldalon viszont tökéletes. Egy ideje már hallok némi ciripelőhangot is, ha 2-esre állítom a befúvást. Mintha falevél, vagy valami hasonló lenne a rendszerben. Ma szétszedtem amennyire csak tudtam a belső részt, hátha találok valami szembetűnő hibát, de hiába. A klíma szűrője tökéletes állapotban van és nem látszik semmi szétcsúszás, vagy hasonló.
Találkozott már valaki ilyen problémával?
Találkozott már valaki ilyen problémával?
'03 E12 1.4 VVT-i HB
-
syab19
- Visszajáró

- Hozzászólások: 119
- Csatlakozott: 2013 jan. 04, 01:48 pm
- Autód gyártási éve: 1994
- Autód típusa (és generációja): Corolla E10
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Autoreszelgetes
Sziasztok,
Szeretném a segítségetek kérni, sajnos a középkonzol világítása megszűnt létezni.
Gondolom az izzó égett ki... Tudna nekem segíteni valaki, hogy hogyan férhetek hozzá az izzó foglalathoz?
E10 LB-ról van szó. Hogy tudom a középső betétet kiszedni, ha ki kell venni egyáltalán?
És arról van valakinek tapasztalata, információja, biztonsági öv szerelésével kapcsolatban?
Szegénykém nem húzza vissza az övet a helyére és szeretném megcsinálni, vagy cserélni kell?
Köszönök bárminemű segítséget és választ előre is!!!
Üdv. Szabi
Szeretném a segítségetek kérni, sajnos a középkonzol világítása megszűnt létezni.
Gondolom az izzó égett ki... Tudna nekem segíteni valaki, hogy hogyan férhetek hozzá az izzó foglalathoz?
E10 LB-ról van szó. Hogy tudom a középső betétet kiszedni, ha ki kell venni egyáltalán?
És arról van valakinek tapasztalata, információja, biztonsági öv szerelésével kapcsolatban?
Szegénykém nem húzza vissza az övet a helyére és szeretném megcsinálni, vagy cserélni kell?
Köszönök bárminemű segítséget és választ előre is!!!
Üdv. Szabi
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autoreszelgetes
Elromlott injektorral találkoztatok már?
Ha nem a befecskendezési mennyiséggel van a baj, hanem egyszer jó, aztán egy pillanatra 3 henger, aztán megint jó sokáig, aztán egyre sűrűbben 3 henger. Most már konstans a hiba. Megnéztem és semmi üzemanyagot nem enged át. (ha kicsit kocogtatom, akkor se).
(persze nem Denso, hanem Bosch..
Rendszeres probléma.)
Jól gondolom, hogy az ilyen ultrahangos tisztítás ezen nem segít?
Kell egy bontott, ugye?
Ha nem a befecskendezési mennyiséggel van a baj, hanem egyszer jó, aztán egy pillanatra 3 henger, aztán megint jó sokáig, aztán egyre sűrűbben 3 henger. Most már konstans a hiba. Megnéztem és semmi üzemanyagot nem enged át. (ha kicsit kocogtatom, akkor se).
(persze nem Denso, hanem Bosch..
Rendszeres probléma.)
Jól gondolom, hogy az ilyen ultrahangos tisztítás ezen nem segít?
Kell egy bontott, ugye?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autoreszelgetes
Azt az infót kaptam, hogy az E9 4AFE jó alternatíva.
Denso-k és annyi a különbség, hogy 5mm-el alacsonyabbak. (gondolom, ha összes csere és a távtartókat kicsit megkurtítom, rá lehet ültetni a hidat, hogy jól tömítsen)
Esetleg más 4AFE-jé nem lehet jó? Netán más motoré? 7A, 3S ... ?
Denso-k és annyi a különbség, hogy 5mm-el alacsonyabbak. (gondolom, ha összes csere és a távtartókat kicsit megkurtítom, rá lehet ültetni a hidat, hogy jól tömítsen)
Esetleg más 4AFE-jé nem lehet jó? Netán más motoré? 7A, 3S ... ?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- TRD
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1456
- Csatlakozott: 2007 márc. 11, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Balassagyarmat
- Kapcsolat:
Re: Autoreszelgetes
Szerintem jó rá az e9-é. Még rossz Denso-val nem találkoztam. Nekem van injektorom meg távtartó és üzemanyag híd is szinte egy komplett hengerfejem...
AE92 2.0 GT hatchback (3SGE) 
KE70 ??? Coupe
KE70 ??? Coupe
- toytomi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2863
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: Autoreszelgetes
Vezetékeket átnézted? Csatlakozók jók? Bele mértél?
Azt konkrétan tudod, hogy melyik a rossz? Esetleg átcserélni egy másik hengerére és, ha átmegy a hiba, akkor lehet tényleg a befecskendezőfej a rossz.
Csak azért kérdezem, mert az ECU is tud ilyen problémát okozni. (mondjuk ezt Toyota-ba nem tudom, hogy csinálna-e)
Azt konkrétan tudod, hogy melyik a rossz? Esetleg átcserélni egy másik hengerére és, ha átmegy a hiba, akkor lehet tényleg a befecskendezőfej a rossz.
Csak azért kérdezem, mert az ECU is tud ilyen problémát okozni. (mondjuk ezt Toyota-ba nem tudom, hogy csinálna-e)
CE90 XL Liftback - Kouki, 1C
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autoreszelgetes
Tuti a 3-as injektor a rossz.
Nekem pontos tapasztalat kell, hogy melyik 4AFE-jé jó rá. Ilyet tud valaki? Talánra nem rakok be.
Kérlek TRD írj cikkszámot, ami neked van.
23250-16120 ilyen lenne Lackótól.
Nekem pontos tapasztalat kell, hogy melyik 4AFE-jé jó rá. Ilyet tud valaki? Talánra nem rakok be.
Kérlek TRD írj cikkszámot, ami neked van.
23250-16120 ilyen lenne Lackótól.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
Re: Autoreszelgetes
Nekem is volt hibás bosch befecskendezőm 7A motorban.
Én beletoltam a 99-es 4A motor befecskendezőit, mert a bosch katalógus behelyettesítőként hozta.
Azóta is tökéletes
Viszont van 3db jó http://www.bardiauto.hu/webshop/cikksza ... 439/BOSCH/
Ha segít, abból tudok adni.
Bocsi a link lehet hogy nem látható mindenkinek, de itt van máshogyan.
http://www.japansedelen.nl/assortiment/ ... del=carina
Én beletoltam a 99-es 4A motor befecskendezőit, mert a bosch katalógus behelyettesítőként hozta.
Azóta is tökéletes
Viszont van 3db jó http://www.bardiauto.hu/webshop/cikksza ... 439/BOSCH/
Ha segít, abból tudok adni.
Bocsi a link lehet hogy nem látható mindenkinek, de itt van máshogyan.
http://www.japansedelen.nl/assortiment/ ... del=carina
AE82 Gt 4AGE smallport 1987
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autoreszelgetes
Sajnos nem működik a link.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autoreszelgetes
Talált a tulaj Boscht. Lesz elrakva tarcsiba is.
Ettől függetlenül, ha valaki leírja melyik Denso mit vált, jó lehet. Sokkal tartósabb megoldásnak gondolom.
Ettől függetlenül, ha valaki leírja melyik Denso mit vált, jó lehet. Sokkal tartósabb megoldásnak gondolom.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
-
bronsmate
- Visszajáró

- Hozzászólások: 34
- Csatlakozott: 2014 márc. 19, 09:41 pm
- Autód gyártási éve: 1990
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Monor
Re: Autoreszelgetes
Sziasztok! Nem találtam "Fék" topicot, de nem szeretnék egy kérdés miatt nyitni egy újat. Valamelyik projectben találok info-t e9 fékcső-cseréről? A bajom az, hogy a fékcső-féktömlő találkozásánál lévő szerelvények amorf rozsdagolyóvá váltak.
Ha minden igaz, akkor végre 6 hónap után (!) hamarosan kész lesz a teljes lakatolás. Ezt követően sok egyéb apróság mellett szánnék időt/pénzt a fékrendszer felújítására is, mert a jelenlegi állapotában működését tekintve igen, de esztétikailag/műszakilag semmiképp nem teljesíti az általam elvártakat.
Gondolom egy ilyen művelet nem feltétlenül típus- vagy márkaspecifikus, szóval egy gyakorlatias beszámoló vagy leírás linkje is sokat segítene.
Köszi
Ha minden igaz, akkor végre 6 hónap után (!) hamarosan kész lesz a teljes lakatolás. Ezt követően sok egyéb apróság mellett szánnék időt/pénzt a fékrendszer felújítására is, mert a jelenlegi állapotában működését tekintve igen, de esztétikailag/műszakilag semmiképp nem teljesíti az általam elvártakat.
Gondolom egy ilyen művelet nem feltétlenül típus- vagy márkaspecifikus, szóval egy gyakorlatias beszámoló vagy leírás linkje is sokat segítene.
Köszi
- Jorn
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Autoreszelgetes
Sziasztok,
felfedeztem, hogy a kesztyűtartó mögött van a levegőbeszívó rész...
Kérdés1: telenyomhatom klímatisztító habbal ? (a hab leírása írja, hogy a beszívó részbe kellene...)
Kérdés2: a pollenszűrőt cserélném... A klímatisztítás idejére kivegyem a régit ? Ez örök dilemma. Eddig kivettem, de akkor ott "kifúj" a rendszer, meg kicsöpög a víz... lehet jobb lenne, ha a normális úton (a kis gumicsövön a tűzfalon) csöpögne ki ?
felfedeztem, hogy a kesztyűtartó mögött van a levegőbeszívó rész...
Kérdés1: telenyomhatom klímatisztító habbal ? (a hab leírása írja, hogy a beszívó részbe kellene...)
Kérdés2: a pollenszűrőt cserélném... A klímatisztítás idejére kivegyem a régit ? Ez örök dilemma. Eddig kivettem, de akkor ott "kifúj" a rendszer, meg kicsöpög a víz... lehet jobb lenne, ha a normális úton (a kis gumicsövön a tűzfalon) csöpögne ki ?
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
-
Knox84
- Visszajáró

- Hozzászólások: 30
- Csatlakozott: 2015 márc. 21, 09:57 pm
- Autód gyártási éve: 2001
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Besnyő
Re: Autoreszelgetes
Srácok! Most vennék, egy bontott műszercsoportot az autómba, olyat, ami fordulatszámmérővel is rendelkezik. Évjárat motorkód ugyan az csak a kaszni kivitele nem ugyan az. Sedan vs liftback. Azt olvastam,plug and play, van ezzel tapasztalat? Előre is Köszi.
E 10 sedan, 4E-FE Harmony 
- zuzmow
- Visszajáró

- Hozzászólások: 130
- Csatlakozott: 2011 nov. 29, 03:12 pm
- Tartózkodási hely: BP XIV. / velence
Re: Autoreszelgetes
Halihó!
E9 futómű típushibáról tud valaki valamit?
Jobb eleje irgalmatlanul ráz 110 és 170 között - pályán sem jó vele 110 felett menni mert nagyon vibrál és a vibráció sok energiát vesz fel és sokat eszik miatta.
Végig variálgattam az összes gumival szerelt felnimet, a jobb oldali féltengely mindkét csuklója fel lett újítva. Krokin megemelve, rángatva nem kotyog semmi.
A másik érdekessége hogy a bal oldali tárcsám "tojás" alakúra kopik - egy helyen mindig vastagabb marad. Vásárlás után féket rögtön cseréltem, de kb 10ezer km után tárcsa-betét csere ami nem túl gazdaságos. Ezen oldalon a komplett csonkállványt cseréltem a tárcsa előtt,de ez sem segített - a mostani tárcsát is hazavágtam párezer km után.
Mit nem néztem még át?
Segítségetek előre is köszönöm!
E9 futómű típushibáról tud valaki valamit?
Jobb eleje irgalmatlanul ráz 110 és 170 között - pályán sem jó vele 110 felett menni mert nagyon vibrál és a vibráció sok energiát vesz fel és sokat eszik miatta.
Végig variálgattam az összes gumival szerelt felnimet, a jobb oldali féltengely mindkét csuklója fel lett újítva. Krokin megemelve, rángatva nem kotyog semmi.
A másik érdekessége hogy a bal oldali tárcsám "tojás" alakúra kopik - egy helyen mindig vastagabb marad. Vásárlás után féket rögtön cseréltem, de kb 10ezer km után tárcsa-betét csere ami nem túl gazdaságos. Ezen oldalon a komplett csonkállványt cseréltem a tárcsa előtt,de ez sem segített - a mostani tárcsát is hazavágtam párezer km után.
Mit nem néztem még át?
Segítségetek előre is köszönöm!
- TRD
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1456
- Csatlakozott: 2007 márc. 11, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Balassagyarmat
- Kapcsolat:
Re: Autoreszelgetes
Féltengely nem lehet görbe? Még ez is tud okozni problémát..zuzmow írta:Halihó!
E9 futómű típushibáról tud valaki valamit?
Jobb eleje irgalmatlanul ráz 110 és 170 között - pályán sem jó vele 110 felett menni mert nagyon vibrál és a vibráció sok energiát vesz fel és sokat eszik miatta.
Végig variálgattam az összes gumival szerelt felnimet, a jobb oldali féltengely mindkét csuklója fel lett újítva. Krokin megemelve, rángatva nem kotyog semmi.
A másik érdekessége hogy a bal oldali tárcsám "tojás" alakúra kopik - egy helyen mindig vastagabb marad. Vásárlás után féket rögtön cseréltem, de kb 10ezer km után tárcsa-betét csere ami nem túl gazdaságos. Ezen oldalon a komplett csonkállványt cseréltem a tárcsa előtt,de ez sem segített - a mostani tárcsát is hazavágtam párezer km után.
Mit nem néztem még át?
Segítségetek előre is köszönöm!
AE92 2.0 GT hatchback (3SGE) 
KE70 ??? Coupe
KE70 ??? Coupe
