Nagyon nem tetszik a felni, viszont utólagosan rendelhetőek lehetnek Toyotától itthon is ezek a kaszni kiegészítő elemek.
Egy jó kerékkel, egy TRD/TTE ültető rugóval egész pofás napi járkálós lehetne. (Nem venném, ha lenne ennyi pénzem autóra, de a megbízhatóság így vállalható kinézettel is társulhatna a hétköznapokhoz)
Nem is rossz a popesz ezzel a kis csomiajtó toldattal
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Ez nem Japán belpiacos autó!!
Maláj, Indiai...
A Japánoknak teljesen más a kasznija és korább is kezdték a gyártását.
A műszaki adatlapot a motor miatt raktam be.
148 Le
Gondolom nem egy versenygép, de normálisan mozgatja a nagy bódét.
Motorkódnak nem mentem utána, de nem kizárt, hogy nálunk is elérhető más típusban.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Magyarországon nagyon lenéztem a típust, itt Írországban kezd megtetszeni, bár nem biztos, hogy ilyet vennék újonnan. Az a barna szép!
De miért nincs kombi??
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Jó kis összehasonlítás képekben az előző és a jelenlegi generációkról.
A belseje csak nekem tetszik jobban az E15-nek? (főleg ezzel a műszeregységgel, nem a mi púposunkkal)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Nekem a fa berakás (utánzatú,de lehet igazi is) a halálom. De a kormány az E15-ben jobban tetszik....A műszeregység szerintem jobb az E16-ban. A középkonzol a régiben kicsit konzervatív az újban meg kicsit túl "dizájnolt"! Olyan ,mintha beszívott volna a tervező....
A karika gombok ergonómiai csődök.
Nekem is a kormány az elsődleges szempont. Összehasonlíthatatlan az előddel.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
toytomi írta:Nekem is tetszik az új belső. Egyedül az ajtó és a műszerfal találkozását nem értem miért olyan semmilyen pl egy Ladán ezt megértem
Igazad van, az E15 esetében mennyivel ízlésesebben megoldották, ráhajtották kicsit a műszerfalra az ajtókárpitot. Az újnál meg magasságkülönbségel (!) találkozik (vagy pont nem találkozik, nahát, még ez is?!) a két burkolat. Nagyon méltánytalan a Toyotától. Látod, az itteni legutolsó postomban pontosan ezekről az "apróságokról" írtam: hiába tűnnek jelentéktelennek, ha szem előtt vannak. Rontják az összképet, nem kicsit.
Amúgy, menet közben, vezetve ég és föld a két típus. Az új gyakorlatilag a jelenlegi Avensis (T27) komfortszintjét tudja. Az E15 még egyértelműen Corolla.
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
TRD írta:Nekem a fa berakás (utánzatú,de lehet igazi is) a halálom. De a kormány az E15-ben jobban tetszik....A műszeregység szerintem jobb az E16-ban. A középkonzol a régiben kicsit konzervatív az újban meg kicsit túl "dizájnolt"! Olyan ,mintha beszívott volna a tervező....
Ööö, igen. Én ízléses fabetétet "Toyotákban" eddig kizárólag Lexusban láttam, mert abban van ilyen. A többi a vagy megszokod, vagy lefóliáztatod kategória. Szerencsére nem csinálják túl drágán.
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
Elölről kifejezetten dögös lett, csak attól tartok, a hátulját 98%-ban úgy hagyták, amilyen volt. Max egy búrasötétítésre gondolok...
Ez a szín nagyon , de a belső fények kékje sztem idejétmúlt. Nagyon kellemes volt a T25 Avensis naramcsos beltérvilágítása anno. Tényleg, extraként miért nem lehet kérni más színű belső világítást?
Amit még furcsállok, hogy a Hibridben továbbra sem kétzónás a digit klíma. Ennek mi lehet az oka? A többi motor változatéban két zónás...
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i