E10 - (1992-1997)
- horvatht
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2009 jún. 30, 08:28 pm
- Tartózkodási hely: bp
Re: E10 - (1992-1997)
Nem indul az autó (4efe). Akksi jó, gyújtás van, önindító működik, de nem indul be. Mivel próbálkozzunk tovább?
(EP71 Starlet
EE101 Royal Special)
joined the Dark Side
EE101 Royal Special)
joined the Dark Side
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E10 - (1992-1997)
Hibakódolvasás
Szikra, üzemanyag.
Szikra, üzemanyag.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- horvatht
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2009 jún. 30, 08:28 pm
- Tartózkodási hely: bp
Re: E10 - (1992-1997)
Szikra van, üzemanyagra gyanakszunk mi is, csak este sötétben kicsit nehézkes az udvaron továbbmenni, úgyhogy egyelőre infót gyűjtök.
(EP71 Starlet
EE101 Royal Special)
joined the Dark Side
EE101 Royal Special)
joined the Dark Side
Re: E10 - (1992-1997)
Én is nemrég váltam tulajdonosnak egy 94es évjárathoz, ferdehátúDBandesz írta:Szevasztok mindenki! Új vagyok még itt, végigpörgettemaz oldalakat, fórumokat, de nem találtam E10 (EE100, CE100, AE101) Corollákról semmit.
Van vkinek rajtam kívül ilyen gépe??
- IceRocko
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 975
- Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
- Autód gyártási éve: 1992
- Autód típusa (és generációja): Corolla E10
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Re: E10 - (1992-1997)
Basszus.. Egy ilyen összkerekes AE104-et elfogadnék, persze balkormányosba, ráadásul jó felszereltséggel. Nevetséges áron! Itthon miért nincs ilyen? 
EE101 Sedan, 7A-FE
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E10 - (1992-1997)
Van benne sok nyalánkság 
Azonban ez sem fullos. E10-ben talán még több nyálcsori extra volt, mint E9-ben
Sajnos
Azonban ez sem fullos. E10-ben talán még több nyálcsori extra volt, mint E9-ben
Nyilván nem teljesen igaz, amit korábban írtam, a Japán Toyota vezetés biztos okosabban megválaszolná, azonban tény, hogy nem jutnak el hozzánk a prémium extrák és típusok.Egy kis gazdasági helyzet, hogy jobban értsétek. Említettem már 1-2 találkozón is, hogy a Toyota Motor Corporation összes eladásának az Európai értékesítés (értsd Spanyolországtól a Skandináv félszigeteken át Magyarországig rengeteg Ország) mindösszesen 1-3%-át teszi ki. Nem, nem írtam el! Ez azt jelenti, hogy 100 új Toyota-ból csupán - jelenleg - 1-2 db kerül Európába. Az összes többi máshol talál gazdára. Ez az érték engem a mai napig megdöbbent, és ez nem új keletű dolog, így van már évtizedek óta.
Tudjuk, hogy a TMC a legsikeresebb autógyártó, tudjuk, hogy a Corolla a legnagyobb darabszámban értékesített típus a Földön, de azért valljuk be, itt Európában élve ez egyáltalán nem válik evidensé a szemünk előtt. Sőt, több környező Országban szinte keresgélnünk kell a Toyota-kat. Rengeteg a gyártó és iszonyatosan vegyes a piac. Franciától a Németeken át a Koreaiig mindenféle csoda márka megtalálható hazánkban is és valljuk be, "darabszámra" egyáltalán nem kiemelkedő a Toyota.
Az elenyésző értékesítési darabszám megmagyarázza az örök elégedetlenségünket. "Miért kerülnek hozzánk olyan gyengén felszerelt autók?"Már a 80-as években ott volt az elektromosan behajló tükör, a levegő ionizátor, a kezdetleges navigáció..., de ezek sosem kerültek el hozzánk. Akármennyire is fáj nem vagyunk (Európa) a Toyota menedzsmentje számára túl nagy tétel. Szinte csak presztízsből vannak jelen Országainkban, hogy megmutassák a többi autógyártó mellett lehet kapni minőségi holmit is. Kicsit részrehajló voltam
Nyilván nem értek a gazdasági háttérhez, de attól tartok, ha egyik pillanatról a másikra megszűnne Európában a Toyota, akkor is vígan megélnének. Pont ezért nem fontos, hogy csekély igényeink ellenére megpróbáljanak minket - gyarló, magamutogató, csupán külsőségekre adó, más előtt felvágó társadalmunkat ("kurblis ablakos 5-ös BMW") - rászoktatni a jóra, az extrákra, a prémium típusokra. Régebben nagyobb volt a különbség, de higgyük el a mai csúcsfelszereltségünket is űbereli a jelenlegi Japán, Amerikai.
Sajnos
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- horvatht
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2009 jún. 30, 08:28 pm
- Tartózkodási hely: bp
Re: E10 - (1992-1997)
Tanulságos történet:
Körülbelül 3 hete szenvedtünk a kocsival, mert nem indult. Megnéztünk rajta mindent, akksi, gyújtás, szikra, benzin, komputer, hibakódolvasás. Egyszerűen nem jöttünk rá mi baja van. Ma bevittük a szerelőhöz a pótkulcsot, amivel pöccre indult. Kiderült, hogy valószínűleg a kulcsot leejtettük és megsérült vagy valami hasonló és az immobiliser miatt nem indult be.
Körülbelül 3 hete szenvedtünk a kocsival, mert nem indult. Megnéztünk rajta mindent, akksi, gyújtás, szikra, benzin, komputer, hibakódolvasás. Egyszerűen nem jöttünk rá mi baja van. Ma bevittük a szerelőhöz a pótkulcsot, amivel pöccre indult. Kiderült, hogy valószínűleg a kulcsot leejtettük és megsérült vagy valami hasonló és az immobiliser miatt nem indult be.
(EP71 Starlet
EE101 Royal Special)
joined the Dark Side
EE101 Royal Special)
joined the Dark Side
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E10 - (1992-1997)
Ismét új dolgot találtam.
Európában ugye E10 szériából a GTi variáns 7AFE motorral volt szerelve. Azt hittem ez itt csak 3 ajtós Hatchback-ként volt elérhető.
A Toyodiy viszont hoz Liftback-et is.
Látott már valaki ilyenről képet?
Láttam annó két ízléses, gyárinak tűnő spoiler szettel felszerelt Liftback-et (zöld és piros). Netán az lenne az?
Rak be valaki képet?
Európában ugye E10 szériából a GTi variáns 7AFE motorral volt szerelve. Azt hittem ez itt csak 3 ajtós Hatchback-ként volt elérhető.
A Toyodiy viszont hoz Liftback-et is.
Látott már valaki ilyenről képet?
Láttam annó két ízléses, gyárinak tűnő spoiler szettel felszerelt Liftback-et (zöld és piros). Netán az lenne az?
Rak be valaki képet?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- toytomi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2863
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: E10 - (1992-1997)
CE90 XL Liftback - Kouki, 1C
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E10 - (1992-1997)
Eltelt két év és most jutott újra eszembe
Kiwi Corolla még most is az egyik legkedvencebb, legelvetemültebb külföldi projektelőm.
Gyönyörű autó és nála nagyobb extrab@zit még sosem láttam. Érdemes minden oldalát elolvasni. Gyönyörű, igényes képek, és olyan extrák, amiket elképzelni sem tudunk.
(pl esőérzékelő E10-hez)
http://www.toyotanation.com/forum/130-7 ... nd-82.html



Kiwi Corolla még most is az egyik legkedvencebb, legelvetemültebb külföldi projektelőm.
Gyönyörű autó és nála nagyobb extrab@zit még sosem láttam. Érdemes minden oldalát elolvasni. Gyönyörű, igényes képek, és olyan extrák, amiket elképzelni sem tudunk.
(pl esőérzékelő E10-hez)
http://www.toyotanation.com/forum/130-7 ... nd-82.html



Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- TRD
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1456
- Csatlakozott: 2007 márc. 11, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Balassagyarmat
- Kapcsolat:
Re: E10 - (1992-1997)
Ezt IceRocko is ismeri?
Mert illene hozzá egy ilyen prémium E10. Szép az összhang! 
AE92 2.0 GT hatchback (3SGE) 
KE70 ??? Coupe
KE70 ??? Coupe
- IceRocko
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 975
- Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
- Autód gyártási éve: 1992
- Autód típusa (és generációja): Corolla E10
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Re: E10 - (1992-1997)
Ne is mond....
Sírva borultam az előbb a számítógép asztalra.
Az a baj, hogy sokminden nincs balkormányos E10-hez.
Egyébként tényleg nagyon szép.. Kivéve a kormányt.
Lesz honnan ihletet meríteni. 
Köszi!
Sírva borultam az előbb a számítógép asztalra.
Az a baj, hogy sokminden nincs balkormányos E10-hez.
Egyébként tényleg nagyon szép.. Kivéve a kormányt.
Köszi!
EE101 Sedan, 7A-FE
- Lackó
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3459
- Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
- Autód gyártási éve: 2017
- Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Crossover
Re: E10 - (1992-1997)
Rendben lévő. A felni ET-k mintaszerűek....
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E10 - (1992-1997)
Ne mondjátok, hogy nem ismertétek!
Több helyen is van projektje. Lapozzátok végig már csaka képek miatt is. Olyan extrák, hogy el se hiszitek. Több családi ház árát elköltötte már ezekre.
Több helyen is van projektje. Lapozzátok végig már csaka képek miatt is. Olyan extrák, hogy el se hiszitek. Több családi ház árát elköltötte már ezekre.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)





